Aktív témák

  • Borisz76

    nagyúr

    válasz Cufter #115290 üzenetére

    Nem szabad elengedni a szerelőket addig amíg nem üzemel megfelelően az új bekötés !!!

    A szerelők adnak egy munkalapot , amin szerepel a csatlakozási pont azonosító és a hozzá tartozó jelszó is. Ez később jól jöhet ha szeretnél egy "rendes" saját routert beállítani !

    Amúgy ha nem jó, akkor hívd az ügyfélszolgálatot és azonosítás után kérd meg , hogy nézzen rá a "vonalra".
    Látnia kell, hogy :
    - Jó és folyamatos a kapcsolat....
    - Jó de szakadozik a kapcsolat....
    - Nincs kapcsolat.....az általuk adott ( ONT ) eszközzel.

    Ezt követően, ha nem jó a vonal vagy szakadozik, akkor szerelők jönnek ki és ellenőrzik a vonalat ( Optikai kötéseket ) illetve magát az ONT-ot is cserélik ha úgy ítélik meg, hogy a vonal jó de még sincs kapcsolat.....mert akkor az ONT a hibás.

    Ilyen esetekben NEM kell fizetni !

    Ha bejelented , hogy gond van...jöjjenek ki és NEM TALÁLNAK hibát, akkor a kiszállásukat te fizeted....nem is tudom most mennyi.....nekem 5000 Ft/alkalom rémlik de már lehet ez is emelkedett.

Aktív témák