-
Fototrend
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Aktív témák
-
adika4444
addikt
válasz
Dooonfrigo #114297 üzenetére
IPv4-en NAT-olva vagy esetleg a szolgáltató által? IPv6 aktív?
-
válasz
Dooonfrigo #114297 üzenetére
"a szolgáltató tudja az előfizetésemet 'robotnak' minősíteni"
Ez baromság. Legfeljebb a cloudflare algoritmusa rakhatja az adott IP-t vagy IP tartományt kvázi robotgyanús listára, így gyakrabban jöhet szembe a captcha.
-
Dooonfrigo
tag
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy a Cloudflare-rel védett honlapok hónapok óta kérik folyamatosan a robotos check-et illetve néhány weboldal hozzáférését blokkolják telibe.
Ennek valószínűleg az az oka, hogy egyszer néhány hónappal ezelőtt futtattam egy webcrawlert, amit megfogott néhányszor a Cloudflare. Nem tudom biztosan ehhez kötni, de miután leállítottam, utána tűnt fel a gyakori check.
Olvastam olyanról, hogy a szolgáltató tudja az előfizetésemet 'robotnak' minősíteni és ez okozza a problémát, Digi viszont ebben nem nagyon tudott eddig segíteni.
Másik Digis hálózatról nem tapasztalom a problémát illetve mobilnettel is rendben van a dolog. A szokásos újraindításokon természetesen már túl vagyok.
Van esetleg ötletek, hogy mi a lehet a megoldás? Előre is köszönöm! A webcrawler már hónapok óta nem fut.
Üdv!
-
picimitch
tag
Sziasztok,
Egy számomra új problémával találkoztam, kb 2 napja kezdődött.
digis FTTH, ONT bridge-ben, ASUS RT-AX58U (up-to-date Merlin firmware) építi a kapcsolatot, google dns beállítva, Internet Detection letiltva.
Történt, hogy random megszűnt a kapcsolat, mármint a router szerint minden rendben, de nem töltött be semmit, nem volt forgalom. Router restart után ment egy kicsit, aztán megint ugyanez. DNS szervert visszaállítottam default ISP-re, úgy tűnt meggyógyult, de csak pár órát bír. Azóta kb óránként lehal, majd váltok dns szervert, és magára talál x ideig.Találkozott valaki hasonló problémával? másfél éve kaptam egy
újrandom használt ONT-t, mert végre kisírtam az előző cseréjét, ugyanis ott napi 8-10 konkrét szakadásom volt.
Azóta semmi bajom nem volt a szolgáltatással, kapcsolat folyamatos, gigabit hasít. -
SunMount3r
nagyúr
válasz
Lacccca87 #114294 üzenetére
Úgy értettem, hogy ahhoz még pluszban kellene rá egy szerződést kötni, vagy módosítani. Mert amelyik "alap számlához" eleve nem tartozott ilyen, annál e nélkül nem fog működni. Azt meg sokan inkább mellőzik, mert évente vagy 1x-2x használnák csak igazán szükséges dolgokra és az is plusz pénz minden hónapban és sok banknál nem is olyan "olcsó".
-
Lacccca87
addikt
válasz
SunMount3r #114293 üzenetére
Mivel az összes lakossagi folyoszamlahoz be lehet allitani az internetbanki hozzaferest, amivel az app ban is megjelenik a szamla igy ez nem okozhat problemat.
-
Lacccca87
addikt
válasz
SunMount3r #114291 üzenetére
Erre lesz majd jo a szeptembertol indulo QR es AFR2 fizetesi rendeszer (mar ha bevezeti a voda, elvben be ajarja). Ott a bankod appja jelezni fogja ha mar volt sikeres fizetes.
-
SunMount3r
nagyúr
válasz
SunMount3r #114289 üzenetére
Ok, szóval annyit néztem el, hogy az e-mail-ben küldött legutóbbi értesítő a legutóbbi számláról 05.21.-én érkezett, míg az ügyfékapuban ez 05.20-as keltezésű. Lényegében ugyan az, amit eddig írtam. Azt is beleértve persze, hogy az ügyfélkapuban a 05.05-ös számlára is még "Kifizetetlent" jelez, "Befizetési határidő: 05.31"-el. Amit bank persze autó törleszteni fog, de erre írtam pont azt, hogy ha nem vagy észnél, akkor kétszer is befizetheted ugyan azt a számlát (1x a bank, egyszer meg te az ügyfékapuban, hogy melyik történik előbb az már lutri, mert nálam még soha...) De ha kötöttél a bankkal ilyen auto befizetési megállapodást, akkor szerintem nem kell foglalkozni vele...
-
Dragon3000
nagyúr
válasz
SunMount3r #114289 üzenetére
Mostanában egyre többször lehet olvasni, hogy a digi elmarad a számlákkal. Nekem volt szerződés módosításom, azóta nem keletkezett új számlám, pedig eddig az elmúlt 12 évben mindig időben elkészült. A változtatásról kaptam emailt, de 50 nap nem volt elég, hogy ezt az ügyfélkapun is lássam, jövő héten majd betelefonálok ez miatt.
-
SunMount3r
nagyúr
Az utolsó számláról ez e-mail értesítés 05.06.-kán kaptam. Ez tényleg a legutóbbi számla, az ügyfélkapuban csak 1 napos elérés van a küldési időben (05.05).
Ha nem kérted az e-számlára való átállást, akkor lehet, hogy tényleg nem jegyzik az ügyfékapuban ugyan úgy időben (plusz (mínusz) e-mal értesítést sem kapsz róla).
#114287 nyitom:-> Nekünk eddig nem kellet. De az igaz, hogy mint írtam, nálunk a bank fizeti automatikusan, tehát annyira nincs para... Nézd meg az ügyfékapuban az eddig számlák keltezési idejét, ott kiderül, ha valami csúszás van bennük...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
SunMount3r #114285 üzenetére
Hát én nemtom hány éve e számlával fizetek de nekem nincs epack kedvezményem mióta lejárt a hűség...
-
nyitom
aktív tag
válasz
SunMount3r #114285 üzenetére
Nekem március óta van és mindig rájuk kell írni.
-
Ba cy lus
addikt
válasz
SunMount3r #114285 üzenetére
De a digi ügyfélkapun sem jelenik meg (ott is mindig megjelent korábban, hiába postán fizettük), csak miután bementünk befizetni.
-
SunMount3r
nagyúr
válasz
Ba cy lus #114284 üzenetére
Válts e-számlára (E-PACK), amúgy is -(mínusz) 650Ft-ot jelent.
Azt tuti küldeni fogják rendszeresen és időben, mert van "benne" (mármint az Ügyfélkapujukban) azonnali befizetési lehetőség is (nyilván online bankkártyás módon), hogy ha valaki nagyon "pali" és a bankjával egyeztetett is "auto befizetési" opciót, annak is legyen meg az a (hülye) "lehetősége", hogy 2x is befizethesse ugyan azt a számlát...
-
Ba cy lus
addikt
Sziasztok!
Magyarázza már el valaki, miért van az, hogy január óta csesznek kszámlázni, amit ki kéne, helyette nekünk kell rendszeresen bemenni egy digi ügyfélpontra. Mi történt, hogy lassan fél éve képtelenek megoldani ezt a problémát? -
SunMount3r
nagyúr
válasz
SunMount3r #114262 üzenetére
Nem tudom, hogy ez oldotta e meg, de valósíznű: A Thunderbird-ben nem változtattam semmit, viszont a Digi ügyfélkapujába belépve beállítottam a beérkező levelek átirányítását egy másik (nem Digi-s) e-mail címemre. Azóta egyszer sem jelzett az ESET és a Log-jában sem szerepel, hogy szerda 9 óra óta blokkolta volna ezt a "weboldalt".
-
Hiei555
aktív tag
válasz
Trailbreaker #114281 üzenetére
Köszi! Kipróbálom majd.
-
4Grider
félisten
válasz
CarryPotter #114278 üzenetére
Ha az AR1344-es eszközökről van szó, akkor bármilyen LAN-on üzembe helyezhetőek, így Digi eszköz által létrehozott LAN-on is.
Logikusan az egyik eszközödnek vezérlőnek kell lennie és hozzá fog csatlakozni a másik eszköz. Leírás hozzá. -
CarryPotter
tag
Sziasztok! Segítsetek mert nem értek hozzá. Van egy 1000es diginetem. Szereztem hozzá 2db Telekomos okoswifi mesh-t, vajon működni fog vele?
-
Hiei555
aktív tag
Nos kaptam én is egy Huawei hg8147x6-10 és az lenne a kérdésem hogy most akkor ebbe hogy kell belépni, mármint a beállítás felületébe. Vissza olvasgattam de egyértelműen nem találtam sehol hogy pontosan mi is a felhasználónév meg a jelszó... Egyenlőre még nemtudom hogy használnám igazából van jobb routerem (legalábbis szerintem jobb be linkelem azért javítsatok ki ha nem [link] )egyedül ami a huaweiből érdekelne az a USB port része hátha azzal tudnék kezdeni valamit mert az nincsen az Asus-on. Viszont ha bridge modba rakom akkor az usb része bukik gondolom, ha pedig így hagyom az én routerem csak sima ap ként fog működni?. Majd kitalálom még
-
-
Hmmz
senior tag
[link]
Végre újabb áremelés a DIGI-nél, mán olyan rég volt nem? ideje vót má.. -
4Grider
félisten
válasz
Lauda #114268 üzenetére
Tök mindegy, egyik sem lesz gyorsabb a másiknál (a 30/5-öt mind a kettő tudni fogja). Valószínűbb, hogy az olcsóbban kiépíthető és fenntartható megoldást fogja az egyetemes szolgáltató választani. Az optika nem csak a sebesség miatt terjedt el sokkal gyorsabban, mint anno a rezes hálózat.
-
Sziasztok!
IAdott egy ingatlan, ahol a digi/invitel a kijelölt egyetemes szolgáltató. Az invitel féle vdsl és a digi féle optikai is ki van építve. Mi a tapasztalatotok, ilyenkor melyik verziót kötik be egyetemes szolgáltatás igénylésekor és annak milyen a sebessége?
Köszönöm szépen!
-
válasz
SunMount3r #114262 üzenetére
Két hónap múlva lelövik, szerintem már nem nagyon törödnek vele.
-
4Grider
félisten
válasz
SunMount3r #114264 üzenetére
A tűzfalad valószínűleg nem véd meg saját magadtól, tehát nincs értelme kikapcsolni, mert nem hiszem, hogy az fogja meg a lekérést. (Amúgy meg a tűzfal logjában látod, ha igen.)
-
SunMount3r
nagyúr
válasz
4Grider #114263 üzenetére
Ezt látom benne:
És a tanúsítvány lekérése meg így folyton "Attempting to..." marad.
Próbáltam az ssl:// előtag nélkül is és http:// előtaggal is, úgy meg "Unable to obtain..." az eredmény.
Lehet ki kéne kapcsolnom hozzá a tűzfalat, de ezt egyelőre még nem mertem meglépni...
Vagy mi mást lehetne/kellene csinálnom hozzá? -
4Grider
félisten
válasz
SunMount3r #114262 üzenetére
Ex has azt mondanám, hogy már nagyon nem törik magukat az ssl tanúsítványok megfelelő aláírásával.
A thunderbirdben van tanúsítványkezelő, ott megnézheted... -
SunMount3r
nagyúr
Hello!
Régóta Digi-s vagyok, így van még hozzá digikabel.hu-s e-amil címem is. Ez a fiók be is van állítva nálam a Thunderbird-ben PC-n. Ami "furcsa": a tűzfalam (ESET Internet Security) kb. egy hete naponta többször is feldobja, hogy a ssl://pop3.digikabel.hu cím blokkolva, mert szerinte "Anti-Phising" gyanús a dolog és mert ez a cím "Feketelistán" van és a probléma forrásának nyilván a Thunderbird applikációt jelöli meg a PC-men.
Tudom, hogy a Digi-s e-mail fiókok majd augusztus 1.-jétől meg fognak szűnni, de ennek nem tudom mi köze lenne ehhez...???
Szóval jelentkezett ez a dolog már másnál is, vagy van valami ötlete valakinek, hogy ezt mi okozhatja?
-
vzozo
senior tag
OK, megoldódott, ez layer-8 hiba volt.
Pontosabban fogalmam nincs, hogy a Win11-es laptop miért nem csatlakozott, de az openwrt-s routerem most már rendben csatlakozik. Elfelejtett hozzárendelni a WAN device-t az interfészhez.
Szerk: felhasználónév / jelszó ugyanaz, szóval nem azzal volt a gond.
-
Geth
veterán
válasz
garga pista #114258 üzenetére
A nem-enged-egyből az a 651-es "classic" hibakód.
Amit a kolléga írt 691, az a hibás felhasználónév/jelszó. -
vzozo
senior tag
válasz
garga pista #114258 üzenetére
Igen, LAN1.
Na ez a várakozás egy érdekes dolog, erről nem tudtam. Akkor kezdjük újra, több türelemmel.
-
vzozo
senior tag
Sziasztok! Mire kell figyeljek GPON kapcsolatnál manapság?
Le szeretném cserélni a routeremet, ami évek óta tökéletesen működik. A digi eszköze bridge módban, PPPoE account/jelszó copy-paste az előző router felületéről, de nem tudok kapcsolódni az új eszközzel. Kipróbáltam a laptopommal is, classic 691-es hiba (Win11.)
Neki tudnék állni hibát keresni, de mielőtt elvesztegetem az időt triviális dolgokra, inkább kérdeznék itt. Kereső szerint MAC klónozás pl. nem kell már, és a 691-es hibáról is kb. 4 éve írtatok utoljáról.
Aki mostanában cserélt saját routert, ott mi volt a processz? Köszi előre is.
-
garga pista
őstag
-
Most lemértem kb. 500/320Mbit lett az új sávszélességem.
Ez jobb mint 100/100Mbit.
-
válasz
Dragon3000 #114248 üzenetére
Nemrég Max streamelésre tértem át, semmi karbantartás nálunk nem volt, nem értem ez a néhány éves korlátozás hogy szóba jöhet? Nem értelek....
-
Aki 100Mbites vagy annál kevesebb, törölni kell a torrent kliensen belüli ritka torrenteket, mert az lefoglalja a sávszélességet, most már oké 1Gigabit.
Szerk.: Tudtam hogy ez nem kábel hiba, hanem szoftveres korlátozás volt részemről.
-
Hiei555
aktív tag
válasz
qqcqqc #114240 üzenetére
Köszi! Ma voltam bent probléma mentesen sikerült megoldani a tulajdoni lap bemutatása után szóval minden oke nem problémáztak rajta. Szerdán jönnek bekötni, vezetékes telot nem akartam volna de végül az a csomag lett amiben van mert szeptemberig 6000 valamennyi utána 10300 (1000 net tv meg telefon) a net+tv meg elejétől fogva lett volna 11ezer körül.
-
válasz
lockdown90 #114244 üzenetére
Szia!
Többféle módon is lehetséges...
1. A 100Mbps sebességű FE portba kötötted a routert
2. Rossz a kábel az ONT és a router között
3. 100Mbps sebességet tud a saját routered
4. Rossz a kábel a saját routered és a kliens között
5. 100Mbps sebességen megy a LAN adapter a kliensben -
lockdown90
senior tag
Sziasztok!
DIGINET 1000 - FTTH szolgáltatással rendelkezem, az ügyfélkapun keresztül az ONT-ot MODEM üzemmódba állítottam, az 1-es portba utánakötöttem a saját routeremet, szépen felépült a pppoe kapcsolat, viszont csak 100/100 lett belőle?! Ez hogyan lehetséges? -
roseA580
aktív tag
válasz
Sanyi.mTs #114242 üzenetére
Még pontosabban:
A behajthatóság sem évül el, ha az adós nem hivatkozik az elévülésre egy elég szűkös határidőn belül.
Ez könnyen előfordulhat pl. ha még a hivatalos értesítést sem kapta meg, mert a "kézbesítési vélelem" miatt a már jogerőre emelkedett behajtási eljárás már csak különleges esetekben állítható meg elévülésre hivatkozva.
-
válasz
Hiei555 #114239 üzenetére
Nekem nagyon régen, a múlt évezred végén, volt hasonló esetem a UPC-vel. Kértem, hogy adják írásba, hogy más tartozása miatt nem szerődnek velem, mert szeretném ezt az ügyvédemnek megmutatni (volt ilyen ismerős). Bemutattam az adásvételi szerződésem, hogy én most lettem az igatlan tulajdonosa, nincs közöm a hátralékhoz. Hirtelen szerződtek velem. Csak a társasházi közösköltség kötődik az ingatlanhoz, a közüzemi tartozás, és ilyen az internet is, nem.
-
Hiei555
aktív tag
Hali! Érdeklődés/tanács,tapasztalatra vagyok kíváncsi. Adott a helyztet hogy van egy lakásom, 1 éve vettem. Most jutottam oda h faszan megvan csinálva kértem Digi net es tv igenylest a neten 1 hete. Most írtak hogy elutasították mert a címen tartozást tartanak nyilván(magyarul valaki előttem tartozik?! Aki amugy azt mondta h nincsen semmi tartozás...) Ehhez mi közöm van nekem? Holnap befogok menni személyesen is. Volt valakivel ilyen mi a teendő ilyenkor? Előre is kösz
-
Mate
nagyúr
válasz
adika4444 #114237 üzenetére
Fogalmam sincs, hogy emelnek vagy sem. Szerintem egyelőre nem. Már elérték azt a határt, amivel még meg lehet tartani/ lehet szerezni új ügyfeleket. 1000-es net marad. A kisebb csomagok voltak lényegesek, hogy igazodjon a vodafonehoz. Lassan elkezdődik a keresztértékesítés, év elejétől meg elvileg összebútoroznak, bár kíváncsi leszek milyen formában valósul meg. Lehet csak átneveznek mindent, meg mindenki hozzáfér a másik adatbázisához. Mire ezt összegyúrják nem 1-2 nap, ráadásul mind a két cég nyőgi még a korábbiakat (upc, invitel) is.
-
Mate
nagyúr
válasz
adika4444 #114235 üzenetére
Elkezdtek egységesíteni a vodafoneal. Hasonló csomagok, hasonló árakon. Kiszállási díj soknak tűnhet, de teljesen érthető. Minden sokszorosára drágult, az meg évek óta ugyan annyi. Ráadásul nagyon sok a saját tv-t használni nem tudó ember, aki “nem értek hozzá, nem is érdekel, csinálják meg” mentalitással él. Majd most lehet mérlegelni, hogy valag pénz vagy megpróbálja használni az agyát. Esetleg kér egy boxot és nincs gondja (bár sokaknak az is gondot okoz…)
-
adika4444
addikt
válasz
ferob #114233 üzenetére
a kiszállási díj emelése meglehetősen markáns, bár ha azt nézem, mást se javít olcsóbban egy házhozjövő szerelő. HA a hiba nem nálam van, legalább ingyenes a javítás.
Így szépen lassan újra divatba fog jönni a hozzáértő ismerős, szomszéd jelenség. No meg a kiszálló technikus jóindulata, hogy kiszámlázza-e például az optikai kábel sérülését...
Arra kíváncsi leszek, hogy a közös adatbázis felépítésén túl mikor jutnak el a közös ügyviteli rendszerig, mert nyilván majd ez lesz érdekes, amikor egyesíteni akarják One-ná a DIGI-t és a Vodafone-t. Az árakról szóló fejtegetés is furcsa számomra, mint ha valamilyen árváltoztatás lenne előkészülőben...
Ránéztem az ÁSZF-változásokra. Június 1-től adószámos kis- és középvállalkozás igényelhet csak fix IP-címet üzleti előfizetéssel. HA jól értem, a magánszemélyek már így is bukják a fix címet.
Nagyon szigorít a DIGI, remélem, nem az lesz a vége, hogy a fair use jegyében az adatforgalom alapú díjazás is megérkezik 2024-re...
-
ferob
őstag
A DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., mint a 4iG Csoport leányvállalata, a Csoporthoz tartozó további telekommunikációs szolgáltató vállalatokkal (az „ANTENNA HUNGÁRIA” Zrt-vel, illetve a Vodafone Magyarország Zrt-vel) közös adatbázisba rendezi az előfizetőivel kapcsolatban kezelt személyes adatokat a közös előfizetők azonosítása, az adatok értékesítési szempontból történő elemzése, értékesítési döntéseket támogató riportok fejlesztése, az esetlegesen pontatlan személyes adatok helyesbítése, valamint a marketing és egyéb célú tájékoztató kampányok támogatása érdekében. Az adatkezelésekre a közös adatkezelők piaci helyzetének felméréséhez, értékesítési stratégiáinak összehangolásához, az értékesítéssel kapcsolatos döntések meghozatalához és azok végrehajtása révén a lakossági ajánlataik optimalizálásához és a bevételeik növeléséhez fűződő, az általános adatvédelmi rendelet 6. cikk (1) bekezdés f) pontja szerinti jogos gazdasági érdeke alapján kerül sor. Ön a közös előfizetői adatbázissal kapcsolatos adatkezelések ellen 2024.06.16. napjáig előzetesen is tiltakozhat.
2024. július 6. napjától módosul az egyszeri díjak közül a kiszállás, és munka óradíjtételek mértéke.
Kiszállási díj: 11 500 Ft/alkalom
Rezsi, munkaóradíj: 7 000 Ft/óraAz alábbiakban megtekinthetők részletesen a 2024. július 1. napjától érvényes ÁSZF módosítások.
-
JohnK
aktív tag
Sziasztok!
Remélem nem OFF a kérdés:
Lakásvétel előtt állok és a tulajdonosnak meglévő DIGI szerződése van Internet-TV-Telefon. Én nem költözök még be átvételkor és szolgáltatót is váltanék ezért bontanám a szerződést. Milyen költsége lehet ennek az előfizetőre nézve?
-
forum_user
tag
Sziasztok!
Az miért van, hogy most pl. IPv6-kapcsolatnál azt írja, hogy Internet. Máskor meg az van odaírva, hogy Nincs internetkapcsolat?
-
válasz
Intruder2k5 #114217 üzenetére
Na hülye voltam, fastrack valóban nem ment (ugyanakkor prociterheltségen nem látszott). Volt egy nagy update talán 6-7 verzió között és ott kivette a konfigból. Most már valóban szalad 900/300 felett. Mikrotik volt a hibás meg én hogy nem néztem át.
-
Zolcsi67
csendes tag
Sziasztok,
Unifi hálózaton sikerült már valakinek beállítani a Digi IPv6-ot?
Én most ott tartok, hogy a router (UCG-Ultra) kap IPv6 címet, a debug konzoljából tudok is kifele IPv6-on pingelni, de a hálózaton levő klienseim nem kapnak már IPv6 címet.
Tapasztalt már valaki ilyet? -
azbest
félisten
válasz
azbest #114205 üzenetére
No sikerült feléleszteni a második kapcsolatot.
Az ont újraindítás nem segített rajta. Bejelentettük hibára, gyorsan meg is érkezett a szerelő, még aznap. Mivel pppoe módban vannak az előfizetések, így a routeren ő nem tudott mit állítani, hanem telefonált a kollégáinak, ahol többedik nekifutásra kézzel sikerült a másodikat is feléleszteni az ont másik portjára. Mondta, ha bármikor eszközt kéne cserélni, akkor megint küzdelmes lesz és csak kézzel tudják beállítani távolról, szóval külön előfizetéshez külön ont-ot kell nyomni az élet megkönnyítéséhez. Most a hibabejelentés kapcsán nem volt ilyen opció, csak ha nem sikerült volna beállítaniuk. Valami adminisztrációs nehézség miatt állították előfizetéskor egy ontra a kettőt nálunk.Most nem tudtam még életszerű körülmények közt tesztelni, hogy mindkét vonal képes-e külön hozni névleges közeli sebességet letöltésben (win pppoe lehet nem túl acélos, a másik teszt gép meg egy minipécé volt, ami nem tudja kihajtani). A felöltést láttam, hogy külön is megvan valsz a 2x 300.
#114206 4Grider
1 Gbps letöltés nem kevés, inkább a feltöltés szűkös időnként. És ha nagyon pörög a backup feltöltés, akkor voipnál van, hogy panaszkodnak a kollégák laggra. Így külön lehet szervezni a forgalom egy részét. A bérelt vonal sokkal drágább lenne. Van egy telekomunk is tartalék kapcsolatnak, de koax 1000/25 névlegessel, /40 körüllel mióta nem hivatalosan lehet docsis 3.1-re átállt az uplink is. A feltöltése nagyon gyenge céges forgalomhoz, távolról dolgozók eléréséhez.Ha jól láttam 5 ezer lenne plusz ip a meglévő fix mellé. Így meg kb 10 ezerért van plusz vonal plusz ip-vel. Szóval kb br 20 körül van 2x 1000/300 és 2 fix ip. Céges előfizetés, lakossági előfizetőnek már nem akarnak adni fix ip-t tavasz óta.
-
sviktor82
újonc
Feltűnt, hogy pár napja napi 3-4 alkalommal kapok új IP címet, míg korábban ez inkább 4-5 naponta volt. Más is tapasztalt ilyet?
-
válasz
Intruder2k5 #114217 üzenetére
Rendben, bejelentem. Köszi!
-
válasz
MasterDeeJay #114216 üzenetére
Akkor én mindenképp jelenteném hibára, mert ez így kevés, messze nincs meg a kínált sebesség, ami azt hiszem 700Mbps az 1Gbit/sec-es csomag esetében. NAT-olt IP lehet befolyásol még egy kicsit, de semmiképp sem ennyit. Jó lenne elérni, hogy azt az ONT-ot cseréljék le.
Nekem is FTTH van, és az idő nagy részében 900Mbps körüli sebességet tudok mérni magyar szerverekre, mint DIGI, Telekom, Vodafone, stb., és szerintem ez az általános itt a topikban is. Most csúcsidőben épp ezt sikerült: [link]
-
válasz
Intruder2k5 #114214 üzenetére
Fasttrack aktív, portokat nem engedek ki. VPN volt régen de letiltottam, van egy synology nas de azon is letiltottam a távelérést. Proci terheltség minimális. Régen használtam portokat, ma már nem. Talán natolva is vagyok, azt nem néztem.
-
easy...rider
őstag
Sziasztok!
Keresgettem itt lassulás témára, de olyan jelelgű információt nem találtam mint amit én tapasztalaok, szóval rákérdezek
2 szolgáltatási helyen is tapasztaltam olyat hogy az internet lelassul. Egyik helyen 20~25Mbps a másik helyen 6Mbps volt kábelen keresztül a letöltés z 1000/300Mbps csomaggal. Szóval nem WiFi jel hibáról van szó, mert direkt rádugtam hálókábellel. A feltöltési sebesség is lassult, az 35Mbps körül volt.
A "megoldást" az ONT modem (router) restart jelenti, de időnként előjön újra. Mostanában szerencsére rirkán. Az ONT az egyik helyen egy AN5506-02-FG, a másik helyen nem tudom pontosan melyik verzió lehet, de ugyanez a model, csak lehet nem 02, hanem valami más.
Ezzel lehet valamit kezdeni? Kérni az ONT cseréjét esetleg?
Vagy 1000-es csomagra hivatkozva WiFi6-os ONT-t kérni?amúgy jelerősség szempontjából ezek a régiek a jobbak vagy az új WiFi6-os ONT-k jók? Van olyan rész a lakásban ahol pár falat át kell lőni WiFi-vel
-
válasz
MasterDeeJay #114213 üzenetére
Ja igen, a rosszabbik Fiberhome... De azért megpróbálnám a routert kihagyva direktben egy pc-vel, mert az a 2-300Mbps nagyon kevésnek tűnik, ekkora visszaesés nem szokott lenni csúcsidőben sem.
A Fasttrack egyébként aktív a routerben? Nézted a CPU terheltségét a routerben amikor ezt a ~300Mbps-t teljesíti?
-
válasz
Intruder2k5 #114212 üzenetére
FTTH
Modem az modem módban megy, saját routerem van (RB3011) de az tud 900mbit felett pppoe-vel is. Koax jön ki a modemből azzal is szokott néha gond lenni.
A modem amúgy tele volt hibával, nem tudom azóta javították-e. Felülete volt extrém bugos, típusát most fejből nem tudom valami fehér virágmintás. -
válasz
MasterDeeJay #114211 üzenetére
Ez FTTB (LAN) vagy FTTH?
-
-
iMaverick
addikt
Csütörtök óta mindenki nyaral? Sehol egy Digi hiba, egy leállás? Nocsak-nocsak!
-
válasz
Calogero #114208 üzenetére
Na már kezdem érteni, amikor megszűntettem febr végén a simeket akkor volt egy keverc a számlákkal, olyan számlára írt tartozást ami nem is létezett viszont átnevezés névén meg kaptam vissza pénzt. Valószínű a rendszerük ezt úgy érzékelte hogy tartozásom van, viszont egy nem létező számlaszámra volt tartozásom én meg egy létezőt fizettem be de az érvénytelen lett a sim visszadás miatt.
Magyarán fizettem egy olyan számlát ami megszűnt és átvezetésre került másikra amit nem fizettem be de azt meg visszavezették a befizetésre.Tehát az volt a baj hogy elöbb fizettem mint ahogy az új számla elkészült volna és azt vissza is adták, nem szabadott volna befizetnem a visszavont számlát.
Volt már hasonló esetem másik szolgáltatóval, ott meg a következő számlát fizettem ki nem a soron következőt és kihozta tartozásnak holott 0-ás volt az egyenleg.
Ilyen rendszereknél ezek szerint nincs olyan hogy egyenleg csak kiegyenlített vagy kiegyenlítetlen számlák vannak. Igazából ez nem tudom hogy programozási hiba vagy könyvelés nem tudja kezelni máshogyan. Bár ez biztos le van írva valami apróbetűs részben. Mindegy ezt bebuktam 570Ft. -
Calogero
addikt
válasz
MasterDeeJay #114207 üzenetére
Előző havi számla időben ki lett fizetve?
*Amennyiben számlád ellenértéke adott hónapban a DIGI számlájára a fizetési határidőig nem érkezik meg, arra a hónapra előzetesen érvényesített e-Pack kedvezmény összegét a következő havi számládon felszámítjuk.
**A számla kiegyenlítése a következő fizetési módok valamelyikével történik: banki átutalással, csoportos beszedési megbízással, DIGI APP és Icsekk alkalmazásban, ügyfélkapun, OTP ATM automatán keresztül. -
Mit jelent a számlán a E-PACK KEDV. VISSZAVONÁS? Lejárt valami hűségem?
Feltűnt hogy nagyobb lett a számla.Legutóbb annyi történt hogy lemondtam a két extra sim kártyámat, mert 2x-esére emelték a díját. Most is emeltek de akkor most kérhetek hűséget vagy nem tudom mit jelent ez az epak akármi.
-
azbest
félisten
Van akinek egy ont-tal van több előfizetése?
Nálunk most így lett a nokiával. Bridge módban a lan1 a régi, lan2 az új. A régi működik.
Az új viszont win11-ről pppoevel próbálva 651 hiba.
Esetleg egy újraindítás kellhet neki még vagy rosszul adták meg a jelszót? -
laciba77
tag
Csak részben jött vissza, sok oldal, hazai és külföldi is elérhetetlen.
Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- RÉSZLETRE .OPCIONÁLIS. Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 Ultra 5 135U , 16GB , 512GB , Win11 SZÁMLA GARANCIA
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Corsair HS35 ( v1, nagyobb fülpárna méret) Stereo Gaming fejhallgató
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest