Aktív témák

  • st3v3np3t3r

    nagyúr

    válasz s1999xx #70938 üzenetére

    az, hogy a román segédmunkás szarul dolgozik a nem szolgáltatási hiba, hanem munkáltatói humán erőforrási probléma, hogy technikai analfabétákat alkalmaznak informatikai hálózatszerelésre...az utóbbi időben,csak hálózatfejlesztéssel kapcsolatos panaszokat lehet olvasni itt... ha bárkinek minőségi kifogása van, nyugodtan jelezze bizonyítékokkal igazolva a Fogyasztóvédelem és a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság felé... ha a szolgáltató,az ügyfél kérésére 72órán belül nem javítja ki a román segédmunkások által végzett hibás teljesítést vagy azokból eredő egyéb hibákat,akkor majd hatósági felszólításra megfogja csinálni, ellenben súlyos büntetésre számíthat a cég, főleg ha ugyan azzal kapcsolatban nagyon sok panasz érkezik... másrészről, csak akkor szabad átvenni a kész szerelést, ha azt letesztelték...

    mikor nálunk voltak a digis netet bekötni, a magyar digis szerelő, addig nem adta oda a papírokat, míg a le nem tesztelte, hogy úgy működik ahogy annak kell hogy működjön...gondolom a román segédmunkások ilyet nem csinálnak...

    anno mikor a foshulladék(mint utólag kiderült) thome iptv-t jöttek bekötni,a telekomos szerelőnsem ment el úgy,hogy le nem tesztelte, sőt még a központtal is egyeztetett, hogy ott is működik-e minden...

    ezt a hálózatfejlesztést, szervezetlenül végzi a digi...

Aktív témák