Aktív témák

  • Valter

    tag

    válasz gedikart #86708 üzenetére

    Gondolom a hiba bejelentésétöl számított időre gondolsz míg ki érkezik digis szakember, de ebben az esetben ez nem megy ezért: Tisztelt Ügyfelünk!
    Rendszerünk információi szerint a hibajelenséget központi probléma okozza, melyet illetékes kollégáink igyekeznek a lehető leghamarabb elhárítani.
    A tapasztalt kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.
    Megértését köszönjük!
    Az első hibánál beszéltünk telefon és megegyeztünk lezárja mert úgy tűnt jó. A másodiknál kaptam először a sablont, de nem értesítetek a hiba lezárásáról. Tíz nappal később újabb bejelentés és hivatkozva az előző hibákra kérve a hibajegyzék számát. Ez esetben is sablon üzenet nem válaszolva a kérésre.

    (72 óra az SLA idő)
    Vagy ez arra vonatkozik, hogy 72 órája van a hiba elhárítására a dinginek?

Aktív témák