-
Fototrend
Házimozi haladó szinten
Ebben a topikban alsó-középkategória feletti rendszerekkel foglalkozunk, de bármilyen házimozival kapcsolatos kérdésre (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
Ha nem vagy járatos a témában és kezdő szett vásárlásában kérsz segítséget, kérlek kérdésedet itt: Házimozi belépő szinten tedd fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomyka74
senior tag
válasz
öhhöm
#146295
üzenetére
igen ahogy Tonyka2 írta ez a sub így működik nem a hallásoddal van gond!
nekem is ilyen subom van és ettől függetlenül én is 150-re állítottam a crossovert a hátulján.
egyébként én imádom a hangját, kurvára feszes pontos kemény mélyet ad, alacsony hangerőn is érzem a kanapén,hogy ő "dolgozik", nem dübörög "egyfolytában" mint egy nyitott reflexes hanem pont akkor és annyit basz oda amennyit kell de akkor hihetetlen pontosan,feszesen teszi. (nyilván a reflexes tulajok táborában ez a vélemény megosztó lesz )
mondom én imádom a hangját!!
-
Tonyka 2
tag
-
Tonyka 2
tag
válasz
öhhöm
#146293
üzenetére
Azt érdemes tudnod, h a T12 egy viszonylag szűk sáv megmutatására képes. Mondjuk 25-75Hz-ig, de jó indulattal legyen 80-an. Ennyit tud, a többi freki akkora eséssel van, h azt már nem hallod. Szóval a füled jó, a T12 ludas, csak nem úgy ahogy gondolod. Ha valaki ki szeretné az LFE 120Hz felső határát használni, akkor a T12 nem az ő ládája lesz.
https://www.av-online.hu/hangfal/dynavoice-thunder-t-12-aktiv-melylada-teszt_922/2
-
öhhöm
csendes tag
Sziasztok!
Elsősorban azokhoz szólnék, akiknek Dynavoice Thunder T12-jük van, vagy már volt szerencséjük ezt a subwoofer típust tesztelni. De egyébként minden témában jártas ember véleményére kíváncsi vagyok! Én nemrégiben vásároltam egyet, igazából még a bejáratás fázisában van, de már most maximálisan elégedett vagyok vele. Viszont tapasztaltam egy furcsaságot, amit nem értek. Van ugyebár a hátlapon a "Crossover" potméter, amit én elég érzéketlennek hallok. Még a két szélső értéknél is alig hallható különbség a frekvenciaátvitelben, nemhogy ha kb. pontosan szeretném a keresztváltási frekvenciát beállítani. Hangsúlyozom, én csak a fülemre hagyatkoztam a tesztnél, de ez már a hatodik aktív mélyládám, és (egyet leszámítva) az összes eddiginél jól hallhatóan változott a mélyláda freki átvitele, ha a filter potit forgattam mondjuk zenelejátszás közben. Itt meg a 35 Hz-es és a 150 Hz-es két szélső érték között is alig lehet észrevenni különbséget. Olyan, mintha a 35 Hz-es vágási értéknél alig lehetne valamivel nagyobbat beállítani, mondjuk legfeljebb csak 55-60 Hz-et.
A leírt jelenség szerintetek normális, vagy a mélyláda szűrője hibás lenne?
Esetleg ez ennek a subwoofer-nek egy sajátossága, ami a szűrő vágási meredekségéből adódik?
Más tapasztalt már ilyet a T12-vel?A válaszokat előre is köszönöm!
-
BBéci
legenda
Kiegészítem az One Array rendszerrel kapcsolatban leírtakat.
A SAM1HF/SAM2LF egység frekvencia-átvitele 60-40000 Hz! Azért ennyire magas, mert tartalmaz egy "Ultrahigh-Frequency Driver " magassugárzót. [link]
Úgy tűnik, ez engem igazol, igenis kell a 20000 Hz feletti tartomány! -
VoidXs
nagyúr
Felsőkategóriában (3/4 utas két méteres állatok) már minden remekül szól. Ott a QSC-ről is hallottam olyat, hogy hibátlan, bár hozzá kell tennem, hogy nem volt szerencsém ilyen QSC-khez, csak JBL-ekhez, de olyan ember mondta, akinek a szakvéleményét nagyon sokra tartom. Itt viszont a legolcsóbb darabokról beszélünk, amikre értelmes tölcsér sem került. Magyarországon én csak ilyenekről tudok, és egytől egyig vállalhatatlanul szólnak (Allee).
A piacvezetőt nehéz meghatározni. Az európai helyzettel elég jól tisztában vagyok, egyértelmű a JBL vezetése, Kelet-EU-ban simán 80%-ra is tehető. A "premium large format" (pl. IMAX, Dolby Cinema, Cinemark XD) más tészta. Itt minden van, aki épp támogatja az ötletet. Az IMAX partnere a JBL, ott van egy pontjuk, de a versenytársaknál olyan márkák kerülnek elő, mint Christie, Stage Accompany, RCF, vagy akár a Klipsch. Nálunk az a piacvezető, aki mellett a CC leteszi a voksát, mert övék a termek 2/3-a. Így projektorban a Barco, holott szánalmas projektorokat gyártanak rosszabbnál rosszabb technológiákkal, de legalább olcsók. Szerencsére az átvett termeik (tehát szinte mind) akár középkategóriás JBL-ekkel szereltek, és az újabb beruházásaik (pl. Aréna) arra engednek következtetni, hogy szakítottak a QSC-vel.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
alphamooncam
#146288
üzenetére
Sokan szeretik az 1.8-at, ezért is a REW alapbeállítása, viszont ott egy oktávval előbb.
-
alphamooncam
őstag
-
VoidXs
nagyúr
A CinemaNext árul mindenhol. Róluk azt kell tudni, hogy az összes jó mozit ők építették Európában, 4 magyar srác fejenként az elmúlt 20 év összes Dolby, Barco, és Christie vizsgájával, sokat tanultam tőlük. Szóval ha össze is rakatod velük, garantáltan hibátlanul be lesz állítva.
rootmin: Minden mozis eszköz ezt jelöli be célnak, arra is állítják őket, még sweeppel is, ami a rózsazaj minden hibájától mentes. A különbség Atmos óta annyi, hogy csak a magasakat állítják X-re. Egyszerűen megmaradt, nagyon nehéz lenne kivezetni. Moziban nincs komoly DSP, egyszerűen 31 sávos EQ-t kapnak a teljes csatornák, és egyetlen PF-et az LFE. A CP850 az első, ami tud REW-félre kalibrálást.
-
rootmin
tag
Az számomra sem világos, hogy attól, hogy a mozikban pár évtizeddel ezelőtt így próbálták meg a nagy termek akusztikai hiányosságait kezelni, attól miért kéne a mai modern hangsugárzók, fejlett (konvolúciós) DSP-k korában lebutítani az otthoni hangzást egy olyan legacy szabvány miatt, kifejezetten amit nagy (tehát nem házi-)mozi méretű helyiségekre optimalizáltak. (és a méretbeli különbség jelen esetben fontos, mert ez az egész cucc alapja...)
Egyáltalán, alkalmazzák még valahol, mozikban? Ha igen, miért? Void?
-
alphamooncam
őstag
-
BBéci
legenda
Amit idéztél, az nem sztereó zenéről szól, hanem koncertfilmekről. Ráadásul csak a surround hatásról, nem a természetességről, transzparenciáról és egyebekről, amik a sztereó zenehallgatás során értékelendő tulajdonságok.
Tévedés, soha nem sugalltam azt, hogy szakértő vagyok.Sőt, mindig visszautasítottam ezt a titulust. Csupán rengeteg tapasztalatot szereztem.
-
rappit4
őstag
válasz
alphamooncam
#146280
üzenetére
Most még leírhatok 350 lebutított példát de a lenyeg azt hiszem érthető abból amit írtam, nem összeegyeztethető a mozis hangzással X görbével sem, attól még természetesen neked bejöhet a hangzás, én ezt nem akarom elvenni előled.
-
rappit4
őstag
válasz
alphamooncam
#146277
üzenetére
Oké lehet nem a legjobb megnevezéshez ragaszkodom, de ez a rész elég szubjektív. Azt értem az alatt, hogy van egy tompa dialóg, amit megfényésítek és moziban tök szép majd ráhallgatok az adott hangszórón és sértően élesek lesznek a zöngétlenek. Ellenkező esetben van egy zajos dialóg, megszűröm az LSR-en majd moziban iszonyú döglött lesz a dialóg.
A spielberg termet nem ismerem de egy jól beállított moziban minden részlet ott van és meg van benne a dinamika. Hidd el, ha hallassz egy Dolby certificate termet, ami karban van tartva, az áll-otthagyósan szól!
(#146278) -KP-:

-
-KP-
veterán
válasz
BBéci
#146274
üzenetére
https://www.av-online.hu/hangfal/jbl-synthesis-one-array-high-end-hazimozi-rendszer-teszt_334
"
A tesztelés (nevezzük inkább elmerülésnek az élvezetekben) során előkerültek bőséggel koncertek, akciófilmek és sztereó zenék is. Minden lehetséges és létező oldaláról megvizsgáltuk a rendszert. SEAL Soundstage albuma, olyan élményt adott, mintha a színpad előtt ültünk volna, nagyjából a hetedik-nyolcadik sorban. A meglepetések sora folytatódott Bocelli toszkán Vivere felvételével. Az első egy percben a kamera elhalad egy kis templom bejárata mellett és a harangszó nem csak úgy lebeg a térben, hanem pontosan a fejünk felett szól, ráadásul nem 1-2 méterrel, hanem tizenöttel (a háromméteres belmagasságú szobában)! Minden hangot oda helyeznek a JBL processzorok ahova a rendező és a hangmérnök képzeltek, legyen ez akár srévizavé 5 méterre mögöttünk, 4 méteres magasságban. Ilyen 3D-s hangélményt még soha nem hallottunk, erről jelentős mértékben ?tehetnek? az S4Ai hangdobozok is. Más házimozi rendszerekben a szélrózsa minden irányából érkeznek hangok, nem alkotnak ennyire homogén teret."
Nem tudom mi a sértő. De ha én értek félre valamit, akkor megkövetlek.
Nézd, igazából nekem se tetszik ez az oda vissza mondogatás egymásnak. Nem is ez a célom. De olyan nagy szakértőnek állítod be magad sokszor. Ehhez képest van nem 1, nem 2 mondatod, ami minimum megmosolyogtató.
-
alphamooncam
őstag
válasz
rappit4
#146269
üzenetére
Mi az hogy túlrészletező? Definálnád, hogy mit értesz alatta?
Bocsi, de nekem jobban bejön a holland kakaó, mint a magyar, már ha érted mire célzok!
Hangzásilag az egyik legnívósabbnak tartott mozi (Spielberg terem) hangminősége- ha durvánakarnék fogalmazni egy massza volt- meg sem közelítette az otthonimat, de biztos azért, mert a 3. sorban ültem...
-
BBéci
legenda
Nem tettem hozzá, most pótolom: JBL Synthesis One Array rendszerre gondoltam, ami szerintem és töb ismerősöm szerint sztereó zenéhez nem ideális. Sőt, az 1400 Array sem.
A Confidence nem szar, de nem is ajánlják házimozi frontsugárzónak.
Az pedig a magánügyed, hogy mit veszel komolyan és mit nem, tehát engem cseppet sem érdekel. -
rappit4
őstag
válasz
alphamooncam
#146265
üzenetére
Dehogy, a túlrészletező és a rossz nem ugyan az. Olvasd el az X görbés cikket amit linkeltem, illetve VoidXs is jól leírta.
Az 1es széria alatt melyikre gondolsz? A 2 és 3 utasok közt óriási ugrások vannak. Filmre pedig csak X görbével használtam. Zenére tökéletes volt a hangzása natúrban. A 1038 biztos, hogy naturálisabban szól egyébként, mint az LSR széria.(#146263) BBéci
Én is szoktam zenét hallgatni a hangszoróimon és meglepően szépen szólnak még a 8330ak is. De ha tényleg zenélni akarok arra ott a sztereo pár ami zenére van.
Ami a 40ezer Hzet illeti, hagyjuk már, mióta számítanak barmit is a gyártó által megadott értékek a tájékozódáson kívül? A túlmintavételezésnek tudom és értem a hasznát, nade egy hangszórónal 40k hz ugyan már, tipikus parasztvakítás amire az egész házimozi industry épít.
Itt a fórumon is mindenki ezt mondja, MEG KELL HALLGATNI erre te lefitymálsz egy hangszórót úgy, hogy életedben nem hallottad, pusztán egy pdfre alapozva, aztán még hülyeségeket is beszélsz, hogy a DTS-HD-nak meg a HD korszaknak bármi köze is lenne a filmek hangzáshoz (megsúgom, nincsen).
-
VoidXs
nagyúr
A felsoroltakból mindet hallottam, a JBL-ek jók, bár a C211 nagyon fura (főleg ha a bütyök miatt fejjel lefelé kerül a helyére), viszont a QSC nem jött be. Azon kívül, hogy a hangminőségük gyatra (Magyarországon a Cinema City használ csak ilyeneket, ez sokat elárul), nem is tartósak, az ilyen termek tulajdonosai rendszeresen panaszkodnak arra, hogy teljes falakat kell cserélni, mert nem viselik el a papírforma szerinti teljesítményt. Beszállítói panasz is van bőven, rendszeresen fele teljesítményen kalibrálják őket, mert ha a specifikációk alapján kicentizik, 3-ból 2 tölcsért kinyír a mérőjel.
(#146265) alphamooncam: Nem rontani kell az értékeken. Az a probléma, hogy az a paraméter nem kezeli a hangmagassággal lineárisan eső hangnyomást, márpedig filmre 2 kHz-től oktávonként 3 dB esés kell. A Klipsch Pro spec sheet-jeiben például le van írva, hogy X-görbére illeszkedve, a mellékelt EQ-val mekkora tartományt fednek le, ott már rendszeres a 20-20000 Hz.
-
-KP-
veterán
válasz
BBéci
#146263
üzenetére
Honnan tudod hogy zenére nem ideálisak? Tán meghallgattál néhányat? Itt is van gagyi, meg itt is van jó.
A számháborúzást meg nem kellene erőltetni. Csak egy szám. Ennyi erőből a Dynaudio Confidence egy szar, mert csak 22khz-ig megy? A piac nagy része még ma is dómsugárzókat használ, huszonpár khz-es felső határfrekvenciával. Bocs de ezt azt állításod nem tudom komolyan venni.
-
alphamooncam
őstag
válasz
rappit4
#146247
üzenetére
Oké ! Ha jól értelmezem, le kellene rontani a műszaki paramétereit a rendszeremnek, hogy megfeleljen a mozis szabványoknak, hangzásnak.

Elacinak adott válaszodban, meg némi ellentmondást érzek.
1-es sorozatú Genelecet hallgattam, nem emlékszem pontosan, melyiket/keket, de nekem nem tűnt kevésbé részletezőnek, mint a JBL-jeim.
Akkor most mi van??
-
python1
veterán
-
-
-KP-
veterán
Ja és még annyit tennék hozzá az egészhez, hogy a legnagyobb legrangosabb külföldi mozis/hifis kiállításokon rendszeresen a koaxiális SCS8 surround hangfalat állítják ki a zászlóshajó JBL M2 master mellé ill. a zászlóshajó JBL Synthesis hangfalak mellé.
Ha a JBL-nél úgy gondolják, hogy nem rontja le az összhatást, lehet mégse olyan rosszak ezek a mozis cuccok..
-
-KP-
veterán
válasz
BBéci
#146256
üzenetére
Én rengeteget olvastam ebben a témában külföldi fórumokon, és sokan drága high end-nek mondott rendszereket cseréltek le mozis JBL és QSC hangfalakra. JBL-ből pl. a 3677-nek és a 4722-nek elég nagy kultusza van, ill QSC-ből meg pl. az SC 1120/1150 amit sokan ajánlanak. Persze ezeket nagyrészt nagy méretű szobákba használták előtétfallal és hangáteresztő vászonnal. De nem mindenki.
Ettől független a JBL 8320/30 azért itt is a kínálat alján van. De vannak azért itt is finomságok.
Vagy akár a JBL C211, ami az utód modelle ezeknek.
Egyszer hallottam egy rövid demó erejéig őket, de nekem sok hiányérzetet nem adott. Vagy inkább semmit.


Itt olvashatsz véleményeket is:
-
python1
veterán
Most,hogy újra építem a mozit kedvet kaptam ere a Baffle fal megoldásra,hangszórók már adottak a dizájn is tetszik mivel mindent elrejtek.
-
rudi77
tag
válasz
Lacielvtárs
#146222
üzenetére
Ha LFE 120hz nálad. Kíváncsiságból a Center és a front sugárzók hány hz vágod?
-
python1
veterán
-
rappit4
őstag
válasz
alphamooncam
#146245
üzenetére
Egyszerűen túl részletező a hangja, nem mozis. Nincs ámenet közte meg mozis hangszórók között, később aztán RCF-ekre cserélték őket, azokon már sokkal inkább lehet dolgozni. Attól még neked bejöhet a hangja! Én a kisebbekről nem tudok véleményt mondani, csak a 308akat ismerem. A studió egyébként akusztikailag tervezve van, a jobb filmes stúdiók közé tartozik magyarországon.
(#146244) ELACielvtárs:
Szerintem az aktívoknál ritka amelyik jó filmre is, de ez természetesen nem zárja ki, hogy tetszik az a hangzás valakinek. Nekem az igazi aktív hangzás a Genelec 1083-nál kezdődik, na az mindennel megállja a helyét az biztos, volt szerencsém hozzá egy évig, igaz sajnos csak sztereóban. Na abból szívesen összeraknék egy LCR-t mozira! -
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
alphamooncam
#146245
üzenetére
Köszönöm a meghívást

Ha ugy alakul, lehet élni fogok vele.
Felirom a te nicked is, mert van mar néhány kolléga akihez ha eljutok, megyek hallgatozni
-
alphamooncam
őstag
válasz
rappit4
#146243
üzenetére
Olyan dolgok jelennek meg rajta ami amúgy egy moziban sosem...
Ezt kifejtenéd?!
Egyébként a 305-ösök jobbak mint a 308-asok. És hát nem tudom abban a "stúdióban" milyen kiszolgálást kapnak + akusztika, így ne haragudj de fenntartásokkal fogadom a véleményed.
Elaci!
Szerintem lehet olcsóbban, végül is, ez volt a motiváció...
Egyszer, ha erre jársz szívesen látlak. Írj privátot megbeszéljük !
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
rappit4
#146243
üzenetére
Értem, koszi a választ

Szóval akkor hang minőséget illetően melyik a jobb?
A szokásos avr+dobozok vagy az aktív dobozok procival?
Nem mintha nem lennék elegedett azzal ami most itthon van, csak kivancsisagbol érdekelne
Mert akkor lehet aktív rendszerből 'olcsóbb' mozit összerakni?
-
rappit4
őstag
válasz
VoidXs
#146240
üzenetére
Igen igen a 3722-t tetszett nekem is nagyon. Ez még a jövő zenéje, erre a terem akusztikára még mindenképp visszatérek akkor!
(#146242) ELACielvtárs
Ezek zenei stúdió monitorok, ezeknek a nagyobb testvéreiből az LSR 308-ból van egy 5.0 rendszer az egyik stúdióban. Én kifejezetten utálom a hangját mozira. Olyan dolgok jelennek meg rajta ami amúgy egy moziban sosem, így mindíg azon kaptam magam, hogy olyan dolgokat szűrök ki amik amúgy nincsenen is ott, így egy nyomott anyagot kaptam. Kíváncsiságból nézegettem rajta teszt filmeket amiket ismerek, hát...
Zenére tök jó ellenben. -
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
alphamooncam
#146241
üzenetére
És ezek az aktív dobozok sztereóban is jól szólnak?
Hang minősége milyen? Még nem halottam ilyen rendszert.
Meglepodtem hogy milla alatt összeáll aktív dobozokbol a mozi... -
VoidXs
nagyúr
válasz
rappit4
#146238
üzenetére
A 4670 nem igazi mozis tölcsér. A régi verzióját (3678) hallhatod pl. minden kisebb BuFis teremben, nekem nem jön be. 300k körül még a 3000-es szériából (3722-t is akár) talán találsz, csodásan szólnak azok is.
A legjobban azzal jársz, ha beépíted a falba. A vászon mögötti felület a perforáció általi diffrakció miatt rosszabb, mint egy sima fal (ez okozza sok mozi idegesítő kongását), valamivel ki kell töltened - a profi verzió a baffle, az olcsó pedig a szőnyeg. Ha a fal és a vászon közt levegő van, az még rosszabb, ilyenkor el kell választanod a csatornákat. Ideális esetben négy oszloppal, minden csatornát szűkre zárva, de sajnos sok mozi csak az LR-t kezeli így (néha akaratlanul, szellőzőjárattal), ekkor van az, hogy a center oldalasan szól, mintha fektetve lenne.
-
WaterWave
veterán
válasz
Lacielvtárs
#146237
üzenetére
Ha az ember vesz egy jó avr-t sztem olyan 3-4 kilobol már azért lehet olyat venni ami megállja a helyét, és vesz hozzá egy középkategóriás hangfalszettet, amit sztem használtan megkap 5.o rendszert 3 kilóból, hozzá egy 8o-1oo ért egy subot, akkor sztem az vállalható kategória, sőt, tuti nem kezdő szint... és akkor 1 milla alatt járunk még mindig...
Utána lehet játszani, hogy elmegyek a használt avr irányában, ami olcsóbb, és akkor több pénz lesz a hangfalakra. -
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
WaterWave
#146236
üzenetére
Igen, igazad lehet, bár akkor ügyesen kell párosítani a hangsugárzót az avrhez, mert anno amikor még onkyo vasam volt, az elac dobozokkal éreztem a hiányt, hogy valami nem kerek...
De ha ügyes az ember, akkor valóban ossze lehet rakni használtbol kb annyiért is akár
-
WaterWave
veterán
válasz
Lacielvtárs
#146229
üzenetére
azért 600-700-ból már olyat összedobsz amire azért nem mondod hogy rossz... és ez jóval 1 milla alatt van...
ha meg 3-4-5 millás rendszered van attól is lesz jobb, tehát ez egy ördögi kör.... -
rappit4
őstag
válasz
python1
#146232
üzenetére
Igen igen és a hangja is nagyon mozis épp ezért szeretjük. Mondjuk én zenére is kifejezetten szeretem a hangját, nyilván nem olyan szép részletező, de filmre iszonyat jó hangja van. Egy jól kezelt szobát nagyon szépen kitölt. Azért majd később nagyobb, vásznas terembe szeretnék rendes mozis vászon mögötti tölcséreseket.
(#146233) spiky03:
Hát figyelj egy próbát megér, de azért bookshelfeknél én is használnám azért a bass managementet. -
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
bot1978
#146226
üzenetére
Az igazán jó hang (haladó szintnél már) sajnos milla felett jön meg, főleg ha fontos az 5.1 és ugyanaz az avr zenén is helyt álljon.

Tapasztalatból mondom, hogy a jo hangot meg kell fizetni.
Persze vannak még jobbak, esetleg olcsóbbak, majd lehet a többiek ajánlanak...
Én magam azt merem ajánlani amit hallgattam
-
spiky03
veterán
válasz
Lacielvtárs
#146224
üzenetére
Olyan, mint neked van csak ugye nekem ketto kellett belole

Boxer ment az ikrek meg jottek
@#146225) rappit4
Koszonom az infot majd lehet en is kiprobalom ezt a felallast.
Milyen hangfalaid vannak, ha szabad megkerdezni? -
bot1978
senior tag
válasz
Lacielvtárs
#146217
üzenetére
Ez lehangoló. Ilyen vacak a Ft?
Látok néha használtan 200 körül olyan párokat, amik újonnan közel a duplája körül vannak. Nagy mély helyett általában van ezekben két kisebb, többnyire két 16-os reflex kialakításban felette valami kisebb közép általában fáziskúppal márkától függően ilyen-olyan amolyan membránnal, meg valami magas a tetején és akkor ez így álló 3 utas méteres torony és olyan 200k/db újonnan. Minden márkánál más a hangszóró nyilván, de a szisztéma az úgy nagyjából ez.Ezek még a hangszórókészlet szintjén gagyik ennyiért, vagy a kabinet gyenge, vagy a hangváltón spórolnak, vagy mi az ami miatt még mindig vacak ennyiért is? Azt reméltem, hogy az ilyenek azért már a haladó kategóriában vannak.
Gondoltam csak jobb mint a belépő kétutas, amikor egy nagyjából literre ugyanekkora torony tetején egy mély (az is pici) meg egy magas vagy esetleg két mély egy magas egy kétutas hangáltón aztán szvsz és akkor ilyen 200/pár újonnan, mert valami ismertebb márka elvileg jobb hangszórója van benne.Igazából hogy lehet kikerülni a kínai gagyit anélkül, hogy ledoktorálnál a piaci kínálatból? Nincs valami bevált konfig ársávonként?
Olyan nehezen veszem ezt tudomásul, valahogy úgy nem akarom elhinni, hogy tényleg nincs egy milla alatt semmi normális? Hihetetlen.
-
-
spiky03
veterán
válasz
Lacielvtárs
#146222
üzenetére
Nalam is annyin megy.

Jo ez az uj kabel is.

Igaz tegnap meg csak par sorazat reszt neztem de igyekszem, hogy legalabb az egyik jaratodjon be a koltozesig.
-
rappit4
őstag
válasz
python1
#146214
üzenetére
Annyi, hogy 5.0-ban nincs crossover. Mindegyik hsz-ra teljes sávszél megy. A 2szubra csak az LFE csatorna hanganyaga megy. Mindegyik stúdióban így van beállítva a rendszer, ezért én is így lőttem be. Sosem voltam a híve a bass managementnek otthoni rendszerben, mindenféle kioltások jöhetnek létre, hiszen az LFEben sokszor azonos tartalom van keverve, mint a front oldalba, ezt tapasztalatból tudom.
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
bot1978
#146216
üzenetére
Szia, saját tapasztalatból mondom vagyis ajánlom a saját rendszerem képességei alapján, a cambridge audio cxr200 + ELAC 260as széria + ELAC SUB 2070.
ahogy körbe írtad mit szeretnél es mit nem szeretnél hallani, egyből raismertem
Persze lehet olcsóbban is osszehozni, de az 1-1,5 milla minimum, használatban , ha haladó, minőségi rendszert akarsz, szerintem -
bot1978
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék egy haladó 5.0-ás hangdoboz szettet, aminek a frontjai stereo zenehallgatásra kiválóak dió vagy wenge színben. Szoba 30nm.
Amikor a kályhacső reflex leveri a vesémet és az egész mély egy szétkent búgás, ami mellett semmi középmélyet nem hallani csak egy tolakodó titán vacak szúrja és karcolja a fülemet a közép tetején és magasan azt egyenesen utálom. A pici, feszes studio vackokat inkább csak nem szeretem.
Ha le kell mondani a mély maradjon részletes és inkább mondok le részletességről a magasnál, de ami marad az selymesen csilingelő kellemesen lágy legyen, ne tolakodjon.
Tudtok erre példát linkelni újonnan és használtan, hogy most mégis árban honnan indul ez? Melyik a legolcsóbb, ami szóba jöhet?

-
majestic
őstag
Kicsit nem tipikus kérésem lenne...
Szeretnék venni lehetőleg a legjobb minőségű WiFi-s hangszóró rendszert a kábelezés elkerülése véget (minimum 5.1-est de lehetne 7.1-es is). Tudtok ajánlani valamit ami szuper?
Előre is köszi a segítséget!
-
rappit4
őstag
Szub témához visszatérve, úgy néz ki holnap meg lesz a 2. T-12 és a kérdésem az, hogy használja itt bárki a MiniDSP 2x4-ét több szub delayezéséhez meg eqzásához REW-vel?
Illetve annyi, hogy én crossoverezést ezzel nem szeretnék, én full rangbe használom a hangszóróimat, bass management nelkul. Az kikerülhető? -
python1
veterán
Egyébként most én is a nappali mozi festésén vacillálok,hogy milyenre is kellene festeni.Mivel új kecót vettem át kell reformálnom a mozi szekciót,az öröm viszont,hogy legalább 2x nagyobb helyen tudok ezután mozizni.
Ami biztos,hogy teljesen el lesz tüntetve a frontoldal,valami ilyesmi megoldással.
A hangsugárzók elcsatolásán gondolkodom,hogy hogy tudnám megoldani.
-
Beni2360
félisten
válasz
spiky03
#146207
üzenetére
Ha szabad bele szólnom.
Majd 1-2 ev mulva mikor festes lesz akkor lesz sotebb fal. - egy hagyományos építkezésnél, vakolatnál meszelni kell, hogy a falazat ki tudjon jól száradni, főleg ha kívülről szigetelték a falat. Ez érthető miért lesz 1-2 év múlva a festés.
Más: Igen érdekes volt a szubláda beállítási eszmecsere. De ebből kifolyólag megint beállítási kételyek merültek fel bennem. -
spiky03
veterán
válasz
BBéci
#146205
üzenetére

Persze a rendszer bekabelezese meg a furdoszoba nah meg majd a kertbe a grill.
Majd 1-2 ev mulva mikor festes lesz akkor lesz sotebb fal. Vagy ha nem akkor megoldom majd elhuzhato fuggonyokkel, min Kroland.
Meg lehet nekem eleg lesz csak a front oldalra meg a plafonra mert a hatso falak azok tavol lesznek es lehet nem fognak ugy vilagitani. De ez bpersze majd gyakorlatban kiderul.
Szerencsere nem hajt a tatar igy raerek vele meg.
Elobb a nappalit kell belaknom, hogy ne legaen majd annyi csupasz felulet.
Koszi Elaci rendes vagy
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Borisz76
nagyúr
válasz
Lacielvtárs
#146202
üzenetére
Ha fekete geotextillel van burkolva a fal , mennyezet , padló ?
Az jó a vetítőnek mondjuk egy pincében?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt "házimozi" szettekkel és hangprojektorokkal (soundbars) tapasztalatok híján nem foglalkozik a topik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- Házimozi belépő szinten topic
- Hi-Fi-ről általánosságban topic
- Hangprojektor/Sound Projector/Front Surround/SoundBar topic
- Szívesen használsz Samsung böngészőt? Immár PC-n is megteheted
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Szólánc.
- Heroes of Might & Magic: Olden Era
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Íme az új Android Auto!
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Acer KG241QSbiip 24 165Hz TN FHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! HP EliteDesk 800 G1 TWR brand számítógép garanciával hibátlan működéssel
- Xbox Series S 512 GB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Csere-Beszámítás! Gamer Notebook! MSI Thin 15 B12UC! I5 12450H / RTX 3050 / 16GB DDR4 / 512GB SSD!
- Új monitor állvány- elegáns megoldás a dupla A/4-es papírcsomag helyett - csak össze lett szerelve
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Azt hiszem kár tovább magyarázni.











![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

