-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #111993 üzenetére
Na, akkor ezt is megmondhatod nekik kakucson, hogy nem csak falabuak, az egesz musornak nincs ertelme
Persze, jobbat mesz, igen ...
(#111998) EQMontoya: lelovom a nagy poent: ezek a musorok fent vannak am, es meg tudod nezni, melyik milyen korulmenyek kozott szuletett, aztan majd eldontod, az kiadja-e neked.. edes istenem
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
félisten
válasz EQMontoya #111998 üzenetére
De pont ez a lényeg. Nem kaphatsz meg minden autót fullosan. Semi slick-el, meg ideális aszfalthővel, és még legyen hűvös is a levegő.
Nyílván lesznek különbségek, nem hiába szoktak 1-1 autót újra megkapni, hogy menjenek vele most egy újabb kört. Jobb gumi, jobb idő stbFotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #111997 üzenetére
Nyilván soha nem mennék jobbat egy hivatalos BMW trénernél, tuti lenne köztünk minimum 2 másodperc azonos körülmények között. De ha ők esőben mentek pl. az még többet ronthat rajta. Vagy téli gumin, vagy bármi hasonló körülmény mellett, ami alkalmatlanná tesz egy autót értelmes időre.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #111987 üzenetére
Végig 60-as tábla de többnyire azért egy 80-as tempót lehet menni rajta. Kieső időben mész, nem lesz gond de ha időre mész ne centizd ki inkább. Néha 1-1 kalapos Suzukis komolyan veszi ugyanis a 60-as táblát.
#nincsbennetarcsi
-
zoo8800
veterán
válasz stickermajom #111987 üzenetére
Túrják még. Befelé két sáv van, kifelé egy.
Hajnalban nem lesz gond vele.rip and tear, until it is done
-
-
albiosz
őstag
válasz stickermajom #111987 üzenetére
19 ősz rémlik átadásra. Én főleg hétvégén járok arra, akkor viszonylag rendben van, végig 60-as tábla van mondjuk, de gyorsabbnak ítéltem, mint a sima 2-est..
2x kellett mennem pénteken mostanság munkaidő után Vácra, ott már volt szép sor a felhajtón, lehet érdemes lett volna a simán indulni és Keszin valahol felhajtani.
-
barnam_
nagyúr
Még mindig nagyon jól néz ki az utolsó szériás 6-os
És ez Csikós cikk, talán élvezhetőbb mint a többi. -
kisza25
félisten
válasz EQMontoya #111971 üzenetére
olyan a pálya, hogy nem gyorsulnak fel 60-nál jobban csak a sikán elött, ráadásul nagyon kanyargós, ahol a kis súly előny, a motorerő meg elvész, az 1,25 i20-al is egész jól mentek, mert könnyű, meg 1x sem kellett fékezni vele
A két falábú meg két magyar autóversenyző
Azért ekkora a szórás, mert van hogy hidegben, van hogy melegben mérnek, gumikban is nagy a szórás, volt ami téligumival lett lemérve, ezek ugye mérésre felajánlott autók, úgy mérik le ahogy kapják, de el is szokták mondani, ha olyan a gumi rajta miért lesz jó, vagy éppen rosszabb az időeredmény a vártnál,
de mindig első kör mért kör, tehát tök idegen autóval mennek, egyedül versenyautókkal mennek elötte egy felvezetőt[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
stickermajom
addikt
M2 észak felé használható már normálisan, vagy még mindig túrják? Vagy a sima 2-es út is élhető? Hajnalban mennénk hétvégén.
-
nagyúr
válasz Speeedfire #111985 üzenetére
Nem lehet, hogy Viliem valójában a Kimi Raikkönen csak álnéven ide szokott trollkodni?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
z123456789
addikt
válasz z123456789 #111757 üzenetére
Na voltam valakinél check lámpával.
Egyelőre pékségnek tűnik, de választhattam a márkaszervíz, és ő között.Páran mondtátok, hogy a gyújtásnál is érdemes körbenézni. Le is ellenőrizte a gyújtótrafókat, azt mondta ezeknek nincs gondja, illetve számítógépen keresztül is azt látta, hogy megvan a feszültség. Továbbá a kopogásérzékelőre is azt mondta, hogy a diagnosztika rendes értéket mutat rá, tehát az működik, és mivel a leírt jelenségre reagálhat, szerinte se cseréljük, valószínű az teszi a dolgát. Kitisztítottaaz EGR szelepet, bár azt mondta, hogy km óra álláshoz képest nagyon szép állapotban van.
Szomabton viszem hozzá injektor tisztításra/cserére/ellenőrzésre, de azt mondja, hogy az egy hosszabb művelet, szóval ott hagyom. Kiszerel, megnéz, visszarak, diagnosztika....
Üzemanyagadagolás problémára gyanakszik, kérdezte, hogy a benzínszűrő mikor volt cserélve? (260 000-nél) Illetve azt mondja, hogy lehetséges hogy van még egy üzemanyagszűrőm, és mivel az nem volt cserélve, az tömődhetett el. Ha van ilyen akkor azért nem volt cserélve, mert én nem tudok róla, és a korábbi szerelőm sem tudott róla. Erre is ránéz szombaton, mert ez meg valahol a kerékjárat környékén van. LEcsekkolta a gyertyákat is, de azok nemrég voltak cserélve, szóval azokkal sejtettük, hogy nincs gond.Na mindegy. 1,5 órát szarakodott vele, kért 2000-et. És végig nézhettem, meg mutatta is a dolgokat, hogy mi merre. Közben magyarázott szorgalmasan. Elsőre szimpatikusnak tűnt, hát ha még meg is opldja a problémát.
Szóval folyt köv. Check lámpa még mindig világít.
-
-v-
addikt
válasz focvis #111980 üzenetére
Nem tudom, ki milyen régóta követi az adásokat, de azért azt látni kell, egyrészt ez egy gokart pálya, másrészt vannak adások télen nyáron, melegben hidegben, mindenféle gumival, télivel is meg mások által ledarálttal is, sőt nedves pályáról is származnak idők .. a cél pont az, ismeretlenül egy kört mennek mindketten, nincs bemelegítve a gumi sem. Ezek nem olyan idők, hogy hajtják egy napig, aztán mi a legjobb kör amit ki lehet hozni az autóból, ha kiismered meg kimaxolod ..
Montoja: szerintem amúgy menj ki a kakucsra, és mondd meg a srácoknak nem tudnak vezetni, mert neked nem adja ki istenem ....
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #111978 üzenetére
A GT 86 egy szivo motoru auto. 6600-nal a legnagyobb nyomatekkal (210 Nm) es nehezebb is. A Vitara turbos, 1400-tol 4000 ig van 220 Nm, konnyebb. Az oda meretezett feket a Toyotasok a hajukra is kenhetik, egy-egy kort mennek, kevesbe farad, a sokadiknal mar kijonne a GT86 elonye, ha egyaltalan van.
Egyebkent tesztelok sincsenek elajulva a teljesitmenyetol, sokat kell valtogatni, itt-ott gyenge is. Csuszkalni biztos jo..."Bad reklám is reklám too"
-
aero.
veterán
válasz EQMontoya #111978 üzenetére
Mondjuk érdemes lenne lemérni azt a Vitarát is, mert Swiftben érdekes: [link] [link] [link]
Én nem kételkedem, szerintem teljesen hihető. Technikás pálya, és a GT86 sem egy nagy eresztés. Nézd meg az RS5 mit ment, na az alatt van futómű, a többi csak homokozik. A Vitarát megjelenése óta feltűnően (a magyar suzukis szemellenzőn is túl) dicsérik. Elhiszem, hogy nem olyan jó, mint egy MX5. Élményre. Viszont hogy nem tudnád lekoptatni magad mögül, az fix. Én azon is meglepődtem, hogy egy 156 lovas V40, azonos súllyal odavert egyenesben, gurulóból, el kell fogadni, fejlődött a technika. Széles tartományban leadott nyomaték és lóerő, gyorsabb váltók, mint ahogy valaha ember fog váltani. Ez van, így jártunk.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #111976 üzenetére
Az megvan, hogy már a 80-ig gyorsításon megy másfél másodperccel az Oktáv?
Illetve pici, kanyargós pályán pedig a GT86-nak kellene más ligában mozognia, jó futómű, jó fék, forgatva erő is van... Sehogy sem adja ki. Azonos súly a Seattal, közel kétszeres teljesítmény, ahhoz méretezett fékkel, futóművel, kanyargós pályán, kör végén egy tized?focvis: I'm in.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #111974 üzenetére
Nézd meg a pályát. Kicsi, rövid, kanyar kanyar után. Nem véletlen mennek előre a négykerékhajtású, nyomatékos autók, amik el tudnak indulni. Sokáig verhetetlen volt ott az X5M, mert brutálisat lépett állóból.
Octavia RS TDI vs 1.0 TSI valami könnyebb kasztniban: ott simán. Az az RS Oktáv kb csak motorban tud többet az RS mentesnél, cserébe viszont nehezebb lesz, pláne, ha nem MQB. Nem mondom, hogy 10-ből 10-szer így lesz, de előfordulhat.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz EQMontoya #111969 üzenetére
Kornél talán nyitott lenne rá, igaz az övé S-Cross 1.4T, várjuk ki a végét.
Neked frankó Energy Saver, Kornélnak tuti 4 évszakos feszül a gépen - kiegyenlített a küzdelem.Mielőtt kabátlopási ügybe keverednék, szeretném leszögezni, nem tervezek Vitara, se S-Cross (&Co.) vásárlást.
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #111970 üzenetére
Gyúrok, gecc.
Nyilván arra akartam utalni, hogy ha egy ilyen átlag kisturbó (akár az 1.4T, akár a lentebbi 1.0 tsi) olyan időt megy pályán, mint egy GT86, akkor valaki falábú volt, azért 2-3 másodperc különbséget a gyorsulásban nem lehet eltűntetni egy versenypályán, a futóműben, felépítésben rejlő különbségekről nem is beszélve.
Főleg, hogy pályán nem sokat számít a motor karaktere, csak a nyers erő, teljesítménymaximum környékén tartod a fordulatot, aztán hajrá.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Speeedfire
félisten
válasz focvis #111966 üzenetére
Én melletted vagyok, nem rossz az a vitara. Jól is mozog.
A régi 16 szelepes 75 lovas suzukik is sok embert megleptek anno a könnyű bódé miatt.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #111962 üzenetére
Soknak tartom, plusz ahogy mondod, a rendszám miatt lehetetlen megmondani a valós futásteljesítményt.
De legalább közel van megnézni -
BigBlackDog
veterán
Érdekességképpen felteszem a kérdést, hátha tudja valaki a választ. Mai új hirdetések között feltűnt ez az S60. Valamiről lemaradtam, vagy egy ilyen tényleg körülbelül ennyit érhet? Ráadásul a rendszám alapján részben nem itthoni előélettel rendelkezik (legalábbis nincs bejelölve az "Egyéb infomrációk" résznél sem, hogy újonnan itthoni üzemebehelyezésű lenne) és azért egy ilyen dízeltől nem annyira megszokott a 15e km/év (persze nem lehetetlen).
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
[link]
Azért ezen besírtam középtájon. Van egy laza szlenges stílusa, de a new generation ebből jobban ért talán. -
veterán
Megadom magam!
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #111957 üzenetére
Ráadásul téligumival mentek ilyen jó időt
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
veterán
válasz Motion_Blur #111949 üzenetére
Vannak meglepetések. Szűk, technikás pályán 2 autóversenyző megy 1-1 kört; kell a motorerő, de annál fontosabb a kezelhetőség.
-
veterán
Mai Laptiming, 1.0T SUV (Seat Arona) megy Toyota GT86 időt.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz szabonagyur #111938 üzenetére
...akkor jobban jársz ha keresztül mész a városon, a 0-ás a Tétényi lehajtó környéki felújítás miatt elég gatya. Ráadásul vasárnap délután sok Romániából útnak indult utánfutós autónepper hergeli a békésen autózó közönséget. Kijössz a Soroksáriról, rá a Rákóczi hídra, Szerémi, Galvani, Andor, és kint is vagy a kivezetőn, a Tetra Pak-nál lejössz, rá az 1-esre és ott is vagy Torbágyon.
(#111937) BigBlackDog :
Nem!, sőt!! Teljesen jót írtál, én Zsámbékon lakom, szinte Torbágy mellett, és soxor veszem igénybe az általad leírt útvonalat, ha arról jövök. Sokszor használhatatlan a nullás az egyes becsatlakozás környékén.[ Szerkesztve ]
Joe
-
tboldi
nagyúr
Honda Jazz GD1 - az első és eddigi egyetlen autóm, valamivel több, mint másfél éve az enyém. Úgy látom, van még hova fejlődnöm.
Viszont kétkerekűm volt ezen kívül 3:
- Puch Maxi S
- MZ ETZ 125
- Honda CB500X[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz rbalint88 #111939 üzenetére
190-es szívódiesel merci
Renault 5 GT Turbo
Nissan Cherry Turbo
Opel manta
Ascona GT
Senator 3L
A lada összes típusa kerek lámpás kockalámpás kombi 1200-1300-1500
Nagy polski
Kis polski
Skoda 120
Fiat panda
Seat Inca
Skoda fabia (sima es kombi)
Renault clio
Fiat bravo 1.4 T
5gen civic
4gen civic
8gen civic
Renault Megane
Nissan 200SX
Subaru Prodrive Sti
Nissan MuranoAztan lehet kimaradt par ( pl volt trabantom 3 napig az lehet nem az en nevemen volt mar nem emlekszem)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
félisten
válasz BigBlackDog #111937 üzenetére
Köszi, de egy dolgot kihagytam. Kecskemétről jövet még az Soroksár magasságában van egy találkozom, na onnan kéne Biatorbágy irányába eljutnom.
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #111934 üzenetére
Hétvégén egész járható volt az az útvonal, de hétköznap esélyes lehet, hogy eléggé szopó szerintem (ha történik valami extra esemény).
Lehet, hogy vad ötlet, de én megnézném a Kecskemét > 52 > 51 > M8 > M6 útvonalat is. M6-ról meg Érdnél le lehet jönni és Sóskút felé át lehet menni Biatorbágyra. Arrafelé délutáni csúcsban is alig járnak. Ha baleset van az M5-ön, vagy M0-án, akkor tuti nyugodtabb, de lehet, hogy gyorsabb is.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz kisza25 #111935 üzenetére
Meg regen irtam egy listat igaz nem mai gyerek vagyok de elkepesztoen sok autom volt mar. Utobbi idoben lelassultam manapsag mar akar 2-3 evig is megvan egy autom
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
kisza25
félisten
válasz sagesz93 #111931 üzenetére
Volt egy 1995-ös opel Vectra-m 2002-2006-ig, ami széthullott, minden hónapban szervizben voltam vele, 2006-tól 2011-ig egy új Skoda fabia-m, amit a klíma hiánya miatt cseréltem le, amúgy hibátlan volt.
Aztán 2011-2016 egy új kia proceed, amit csak a 3 ajtó miatt cseréltem le, szerettem azt az autót. Szóval nem cserélgetek, ha nem muszáj.
Az i30- 1,4 crdi volt, nem jött be a Diesel karaktere.
Az i20 meg kicsinek bizonyult és már alapból úgy vettem, hogy cserélve lesz.
Amit most veszek az minimum 5évig nálam lesz, ha beválik akkor meg addig amíg el nem porlad.
Fiat Tipo tetszik, méretre is megfelelő lesz, remélem, majd meghálálja a törődést, mert én be fogom járatni ahogy kell , 3e km után le lesz dobva az első olaj és szűrő, de utána is finomabb bánásmódot kap, mert álítólag ez a panda 100HP-ban, stilo-ban is lévő motor ~10e km korára érik be.
Ha a végén a Suzuki lesz az is megkapja ugyanezt a törődést, mint az eddigi összes új autóm.
Amúgy lehet örökletes az új autó fétis, a faternak a 8. új autója a carens és a Honda 19 éve megvan[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
félisten
Csütörtökön megyünk egy NyH-Kecskemét kört, majd onnan Biatorbány lenne a cél.
Kecskemét felől mennénk M5 illetve M0 lenne a terv, de ahogy olvastam M0 Biatorbágy irányában eléggé le tud halni mostanság. Mennyire igaz ez és merre lenne érdemes kerülni?
-
kalmanchris
tag
Ha M0 észak felől, majd 4-es a reptérig matrica nélkül, akkor szopecs van ugye?
-
sagesz93
addikt
válasz kisza25 #111923 üzenetére
Én is ezt az értékvesztés dolgot nézem leginkább, nálad is elég fontos szempont szerintem, a topicot követem, az alapján 1-2 kocsi cserélődött nálad az elmúlt években , emiatt tuti a balenot venném pedig olasz autó párti vagyok, nagyon bejön a tipo is nekem!
Én is vennék most, de sajnos most másra megy a pénz, autó téma tabu[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
Akárhogy matekozok, az a legjobb vétel, szerintem belülről is felette van, na meg a méretei. Kérek rá egy 16"-t 4 évszakosal, meg a ködlámpát, azt jólvanazúgy, 5 évig, csak tankolom, meg ingyen szervizre hordom.
Már papírok is megvannak a hitelhez.
Amúgy ma már japoztam, a kevesett futottal.
[kép]
Azért hihetettlen, hogy 19 évesen, 350 ekm+ is ugyanúgy megy és ugyanolyan frankó a váltó. Ezt a kormányvédőt muszájból dobtam rá a második km-en, mert összevissza tekereg a belső fém vázon.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #111913 üzenetére
Semmi korszerű nincs abban a motorban és nehéz is. Ennyit eszik Bubi is igaz awd-vel de cserébe könnyebb.
Neked meg a cvt nagyok sokat segít a spórolásban. Kérdezd csak meg mennyit forog a Volvo 130-nál, aztán nézd meg a tiéd mennyit forog...
mod:
kisza25: Megnéztem ma élőben egy Tipo-t. Egész felnőttes autó, kívülről jobban bejön mint a Baleno.
A helyedben lecsapnék rá egy jó 4évszakos gumival.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz máyköl #111922 üzenetére
Nincs rá keret, meg ránéztem a használtakra, 2015-2016-os modellek mennek 2,5-3M, az nagyon nagy értékvesztés, a fiat tipo is elég gyatra ilyen szempontból, de nem ennyire.
A baleno viszont nagyon durva, hogy a 2 éves használt annyiért van fent, mint az újak.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
#47205632
törölt tag
-
EQMontoya
veterán
Ma sikerült egy BP-Baja-Szeged kört vezetni, és meglepődtem, hogy ebben az országban van normális országút. Az 55-ös tök oké. Ráadásul az IS-sel menni rajta is élvezet, mert néha kell előzni, és olyankor 70-80-ról lehet egy kellemeset gyorsítani 110-re, a hozzá tartozó motorhanggal.
Same rules apply!
-
Snoop-y
veterán
Nem olyan jo fogyi az. Az enyem majd 600 kiloval nehezebb es kb igy fogyaszt. Es meg ergonomikusnak sem mondanam. A volvohoz kepest a Murano egy gurulo doboz.
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #111867 üzenetére
Bubi is ennyit kér, nincsenek csodák.
Kisza25: A GY Vector az inkább télies minta a Michelin CC inkább nyárias. Attól függ melyik a fontosabb szempont neked. Havat ritkán látok nekem ezért lett CC.
mod:
focvis: Köszi! Ezt jegyeztem. Akkor majd lehet átnézek oda tankolni. Bár a Shell nyálat annyira nem szereti a gép...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Gergőke88
addikt
válasz kisza25 #111903 üzenetére
Én is gondolkodtam benne, ennyiért szerintem bestbuy. A számok nem mindig mutatják meg az igazat...
“Tágas. A Pulsar átgondolt terméknek tekinthető, szinte minden paraméterével a kategória legjobbjai közé sorolandó, és tud egy olyat, amivel minden konkurensét, illetve azok vevőit elbizonytalaníthatja. Míg a Skoda Octavia esetén a csomagtér mérete, a Pulsarnál a hátsó lábtér az, amivel rekorder. Saját mérésem szerint még az abban sem szerény Octaviát is lepipálja 2 centivel a 180 centis átlagsofőr mögötti lábtérben. És valóban, elöl-hátul tágas az utastér, nem kamu a Pulsar ezt hangoztató hirdetése. A beltér kellően széles is, négy felnőtt nagyon parádésan férhet el, öt persze ugyanúgy szűkösen, mint bármelyik másik kompaktban vagy akár hagyományos középkategóriásban. A nem egész 4,4 méter hosszú ötajtós átlagon felüli, 2,7 méteres tengelytávja visszaköszön az utastérben,”
-
kisza25
félisten
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #111896 üzenetére
mert nem szexi termék. élőben eléggé ormótlan, ez egy busz gyakorlatilag. félúton van egy astra és zafira között, csak 5 személyes. emellett elcseszett árazása volt, ha nem valami csöves alapmodellt szerettél volna tróger motorral, akkor 5,5M, alku nincs, egyedi felszereltség nincs, csak csomagok. tavaly KETTŐ darabot adtak el belőle itthon... ennél egyébként jobb autó, csak az árazása volt szar és a nyuggerek juke-ot vagy qashqai-t vettek ehelyett házon belül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest