Új hozzászólás Aktív témák

  • mtibee2

    tag

    Sziasztok!

    Előre is elnézést az offért, a végén megpróbálok egy kicsit on is lenni, csak szeretném megosztani az LG Ügyfélszolgálatának működésével kapcsolatos élményemet. Kb. 1 hónapja vettem egy OLED TV-t, amiről korábban már leírtam a véleményemet. Ma azonban felvetődött egy kérdés a termékszavatosság ügyében, nevezetesen, hogy az outletben vásárolt TV-mre is érvényes-e a 2 év LG jótállás.

    Ahogy a lentebb kifejtett információhoz hozzájutottam, az nem mindennapi: elindítottam az LG weboldalán a chatet, beírtam a kérdésemet, majd 16 mp-cel később már kaptam is a választ. Ezen egy kicsit ledöbbentem, ilyen hamar még soha nem kaptam meg információt korábban sem hatóságtól, sem egyéb szervezettől, cégtől, sehonnan. Le a kalappal az LG előtt!

    És ahogy ígértem, egy kicsit on is leszek: az outletes vásárlók nem érvényesíthetik az LG-féle 2 éves jótállást, csak az eladó jóindulatában bízhatnak.

    Köszönöm, hogy ezt leírhattam, elnézést az offért!

    Üdv.:
    M. Tibor

Új hozzászólás Aktív témák