Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz diablo1984 #26033 üzenetére

    nem kombim van, c1-es gts-em van.

    valóban nem csinálnak mindegyikhez külön könyvet, de a könyvekben külön táblázat van a gumiméret, a váltó, a kivitel szerint és a motor mérete szerint, motorkód alapján. tehát az sem igaz, hogy 2.4 mindig és pont.

    bocs, de annak tartalak, ha többszöri figyelmeztetésre sem akarod elfogadni, hogy a guminyomást az aktuális példány kasztnijára ragasztott táblázat dönti el, minden más csak pletyka.

    a tank a hátsó tengely előtt van, kevesebb, mint hatvan liter, az 0.7-es sűrűséggel számolva nincs fél mázsa sem. ezt akár ahhoz is viszonyíthatod, hogy én 1.3 mázsa vagyok, ehhez képest a benzin kb. semmi.

    az igaz, hogy hátra sokat lehet pakolni, ezért is adnak meg a táblázatban több terhelésre adatot. én a kevés személy, alacsony terhelést szoktam nézni, mert ritkán ül benne a család, a kiskutya meg a komód.

    "adsz nekem(és a gyárnak) igazat": a gyárnak igazat adok, neked nem. és remélem nem azon megy a vita, hogy 0.2-0.3 barral túl szoktam fújni a gyári ajánláshoz képest a gumikat, mert úgyis ereszt mindegyik.

    A gumikat alapvetően nem nyomásra tervezik, bár a számítási folyamat vége tényleg nyomás. A gumikat sebesség és terhelés indexre tervezik, a terhelés-index megmondja, hogy a gumi hány kiló tömeget képes elviselni. a tömegből, a szélességből és a gyártó által ideálisnak tekintett keresztmetszetből kijön az elvárt guminyomás. Tehát ha az autómba beleraknak egy klímát, változni fog a gyári előírás.

    Te tudod, hogy mi van az én autómban? nem hiszem. következésképp az erőlködésed az irreleváns számokkal pletyka kategória.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák