-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
McDoug6lak
tag
Sziasztok!
Most találtam erre a topicra és örömömben kérnék is tanácsot tőletek
Egy G Astra szolgálja a mindennapjaimat immáron 11 éve és mostanában tapasztaltam, hogy az esti közlekedésem nem valami élvezetes, mert sajna a fényszóróim hatékonysága meglehetősen rossz lett.
Szeretném kicserélni a két lámpatestet, de eléggé bizonytalan vagyok, mi kerüljön a régiek helyére.
Gyári új aranyárban van, ezt el is vetettem.
Gondolkoztam gyári bontottan, vagy után gyártott termék vásárlásán is.
Jelen pillanatban erre a termékre fókuszálok: [link]
Ha esetleg valakinek van véleménye, vagy netán típusismerete az után gyártott termékkel, termékekkel kapcsolatban, lenne szíves megosztani velem?
Természetesen tanácsok, vélemények is érdekelnének!
Találtam még bontott eredeti N-joy fényszórókat is, de azok állapota nem győzött meg igazán...
Ha jól emlékszem, talán a DEPO és a TYC termékei leginkább a legelterjedtebbek?
Esetleg LED izzóval kapcsolatos tapasztalata van valamelyikőtöknek? Az új lámpához valami überhatékony fényforrást is szeretnék
Előre is köszönöm a segítő szándékaitokat és szakértelmeteket! -
Spancer RE
aktív tag
válasz McDoug6lak #26101 üzenetére
Szia!
LED izzókat hagyd, pénz kidobás, nem fogsz azokkal semmit sem látni, ezek a fényszórók nem arra lettek tervezve.
Xenonról is ugyan ez a véleményem, de olyat használnak páran, szóval azt neked kell eldöntened.
A linkelt fényszóró nem tűnik rossznak, minőségben nem tudom milyen lehet.
Én pl itt is megnézném.A helyedben utána néznék, hogy a környéken nem políroznak e fényszórót valahol, talán azzal olcsóbban megúszod.
Erről videó: link[ Szerkesztve ]
-
HWSW
tag
válasz McDoug6lak #26101 üzenetére
Jaja, polírozás és mehet bele ilyen csodaizzó, hogy osram night breaker plus, meg ge megalight ultra plus.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz McDoug6lak #26101 üzenetére
A LED izzók csak jól mutatnak...
Xenon-ra való átalakítás meg egy kicsit zsebbe nyúlós dolog,mármint ha szabályos átalakítást akarszHa mégis xenon-t akarsz, akkor 3800K-5000K közötti izzókkal látsz a legjobban.
De ugye kell hozzá automata fényszóró magasság állítás, és lámpa mosó.Nekem gyárilag xenon van, én meg vagyok vele elégedve.
Én inkább polirt és egy jobb halogén izzót választanék, olcsóbban kijössz így.
[ Szerkesztve ]
-
McDoug6lak
tag
Köszönöm a gyors és precíz válaszokat!
Sajna a polírozás már nem megoldás, mert a foncsor hólyagos
Xenonért szerintem hetente ánuszon durrantanának az illetékes nemiszervek, meg az autó értékét nézve is egy irreálisan magas beruházás lenne.
És az általatok említett "csodaizzó", tényleg erősebb fényhatást biztosít, mint egy alap tungsram?
Illetve feltételezem jobb látási viszonyokat is....
Még olvastam valami H.O.D. izzókról is, arról valakinek valami info?
Néztem róla youtuben videókat, de én nem tapasztaltam olyan retinaégető hatást, mint amiket írnak róla.
Akkor megrendelem az általam linkelt után gyártott fényszórókat és beleteszek OSRAM night breaker, vagy GE megalight izzókat és remélem lesz ugyanolyan hatásfoka, mint évekkel ezelőtt!
Köszönöm a tanácsokat, fölösleges költségektől kíméltem meg magam a segítségetekkel!
Abban tudtok segíteni, hogy klíma hűtőt hol tudnék nézni? Valami után gyártott érdekelne, mert bontottat nem mernék venni, a gyári meg......
1.9 es cdti dieselekről van valakinek tapasztalata?? Szemezek egy Astra twintoppal, de semmit nem tudok az említett motorokról. Mennyire szervizigényesek, van e típushibája? stb... -
zolikaDB
veterán
válasz McDoug6lak #26105 üzenetére
A megalight ultranal jobb az osram nightbreaker unlimited. A vilagitas.eu-n nezelodj.
A kek csodakat hagyd. Nekem Offroad van, ez 65W-os. Kib.szott jo. Indexen Osram topikban olvashatsz rola, ott tobbeknek van. Nem legalis, de soha senki nem villogott. Ezzel tuti jol fogsz latni.
Csak csinalj majd egy elotte-utana kepet sotetben, besza-behu. -
McDoug6lak
tag
válasz zolikaDB #26106 üzenetére
Szia!
róla van szó??
[link]
A 65 W nem károsítja a foncsort???
Amúgy pl. ezt miért nem lehetne közúti forgalomban használni?
Bocsi a lámáskodásért, de én tényleg sík hülye vagyok ezekhez a dolgokhoz
Jó az az oldal! Köszi szépen Ha esetleg közúti forgalomba is használhatót szeretnék, akkor te melyiket javasolnád ezek közül?
Neked milyen autóba van? Tényleg nem bánnám ha visszatudnám állítani az évekkel ezelőtti éllapotokat, világítás terén. Néha amikor hajtom Édesapám clióját, a sírás kap el, olyan frankón világít a lámpája, igaz annak a fél elejét a két lámpa foglalja el)) -
Spancer RE
aktív tag
-
McDoug6lak
tag
válasz Spancer RE #26108 üzenetére
Nagyon köszi!!!
Ez a klíma dolog engem teljesen kikészít Azt mondja a szerelő, sajna az astrának a klímahűtő a gyenge pontja. Na de azzal még ráérek
És ezek az OSRAM izzók kb mennyit bírnak??? Egy évet merész vállalkozás remélni tőlük? Pl. neked mióta van az autódba?
Nagyon gondolkozok a kollega által előbbiekben említett 65W os verzión, vagy pedig azon az unlimited verzión.
Persze kérdés, hogy az után gyártott foncsorok is milyenek lesznek Neked még gyári foncsoraid vannak?
Egy pát bontott Njoy lámpatest kb mennyit ér szerinted? szerintetek? -
zolikaDB
veterán
válasz McDoug6lak #26107 üzenetére
Másik topikban leb.sztak, h szétvakítom még a kuvikot is az út szélén a 65W-ommal. Jól olvasd át a linkeket. Az 55W-os is inkább 70W körül tud 14V-on, amit egy jó generátor biztosít járó motornál. De a 65W nem fog tudni 100-at. Ott lesz a válasz mindenre.
Én nem tudom, h milyen minőségű az utángyártott foncsor, ezért nem mondhatok rá semmit.
Nekem egy 9 éves Astra G-ben vannak, 1 éve, nyáron is bent voltak, és semmi probléma nincs. Foncsor ép, búra ép, és szép tiszta.
Amiket használtam:
- gyári: gyertyafény
- Osram Night Breaker Plus, H7-be és HB3-ba egyaránt: a fentiek után príma, szép fehér, jól világít. Ilyet már nemnagyon tudsz venni mindenütt, kijött az Unlimited. (a Limited volt a "főpróba", igaz itthon nem árulták) Annyit tapasztaltam, h a garantált nemtudom hány óra nálam is lejárt, ki nem égett, igazából meg is szoktam, de azt tapasztaltam, h gyengült is. Tehát nagyon max 1.5-2 évet adhatsz neki jó esetben. (A HB3-as príma még mindig, azt keveset használom) Ha nem lenne a 65W-os, ezt venném, igaz drága cseppet.
- Osram Allseason H3: ködösbe került, nagyon messze van ez a sárga színtől, mások a H4-esét próbálták tompítottba, állítólag ez is ködfalat csinál, nem drága, de nem is ez az igazi.
- Osram Offroad 65W: a nonpluszultra. Közúti forgalomban nem használható, mert E jelzés nincs benne, de hivatalos forgalamzónál kapható, mert ECE van benne. Vagy mi. De ez a lényeg. 3200K papír szerint, meg az útra világítva nagyon szép fehér. Nem vakít, a színhőmérséklete rendben van, nem emiatt fognak kiszedni.
- Kínai, 55W-osnak vásárolt sárga, de rajta 100W állt, kimérve pedig 85W volt: nagyon sárga, ami attól volt, h volt rajta egy bevonat, ami 2 használat után kezdett leperegni, kuka. Meg amúgysem hagytam volna bent.
- Valeo Aquavision 55W: ez a sárgájuk. Nappal szép sárgásra színezi a foncsort, éjjel sárgás foltok vannak előtted, nekem nem vált be, kicsi a fénye, illetve nem is tetszik, nem homogén, visszakerült az Offroad.Mind Unlimitedhez, mind Offroadhoz, ez a helyzetjelző van bent: Osram 2825 HCBI
Ha nagyon sokat mégy nappal, és kímélni akarod a búrát és az izzókat, ajánlott a nappali menetfény.
[ Szerkesztve ]
-
beefjeez
senior tag
Sziasztok
Bocs az offért, nem tud valaki astra f-re értelmes áron díszlécet? Igazából csak első két ajtóra kéne.
Köszi -
#81556480
törölt tag
válasz beefjeez #26111 üzenetére
a fészbukon van 3 csoport ilyen opel adok veszek . én ott szoktam kérdezősködni, eddig minden volt ami kellett. Nem vagyok nagy fészbuk kedvelő" csak ezen meg pár kaminyonos oldalon vagyok fent de már megérte. gyorsabb mint a vatera meg ilyen lim lom apróhirdetések.
amugy astráét simán le lehet szedni sérülés nélkül..
-
#81556480
törölt tag
-
nzozz
aktív tag
Sziasztok!
Nem túl rég írtam a gyors olajfogyás és az indításkor fellépő erős csörgés miatt. Mindkettő oka kiderült: olajgomba (mellett) gyakorlatilag az összes motorolajat kispriccelte a gépezet ill. az indításnál fellépő zajokat az okozza, hogy az önindító perselyeiből idővel "eltűnik" a kenőzsír és a kenés nélküli állapot és az emiatt fellépő perselykopás miatt az önindító tengelye csörög. Ez elméletileg típushiba, de egyenlőre még nem sikerült orvosolni. (az autóvillamossági szerelőnek nincs csápos emelője/aknája, ezek nélkül viszont az önindítót elhelyezkedése miatt igen nehéz kiszerelni)
Remélem tudtam segíteni valakinek/ötletet adni a hibakereséshez! -
F_Gergely
őstag
Olajfogyast en nem vettem eszre, de egy femes zorgos hang nekem is van inditasnal, a motorter bal oldalabol jon a hang, de nem jottem ra mitol csorompol. De ha benyomom a kuplingot nem hallhato, illetve ha bemelegszik a motor kb 15-20 km utan mar uresjaratban sincs hangja es nem hallhato. Heten viszem szerelohoz, remelem tudja majd orvosolni a hibat, fogalmam sincs mi lehet.
Mas:
En kombi B Vectrahoz vadaszok teljes bor belsot ajtokarpitokkal, de eddig akiket hivtam mar mind eladtak[ Szerkesztve ]
-
mikoljan
tag
Sziasztok,
Tavaly május óta vezetem a céges autót és észrevettem, hogy ha 1-ből 2-be váltok, akkor az autó (Opel Astra G - Z14XE) finoman ránt egyet.
Három hónappal ezelőtt a teljes kuplung ki lett cserélve benne, azonban a jelenség megmaradt.
Most lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de lehet, hogy a szinkrongyűr(űk) haldokolnak vagy a bal lábamon kellene állítani?Köszi előre is!
- - - We Enter Into The Future - - -
-
#81556480
törölt tag
Csak pusztán kíváncsiságból kérdezném:
Van itt valakinek 2.6 vekije?
mennyit fogyaszt, és még inkább érdekelne: hogy megy ?szerk: bocsi a lényeg kimaradt: B vectra, 2.6 vagy 2.5 motorral szerelt.
[ Szerkesztve ]
-
tomyoy
senior tag
válasz #81556480 #26129 üzenetére
A ból B be 205 km 13 liter ebből max 10km városi áthaladás, tojással a lábam alatt. Városban legalja 8 liter, de az tényleg tatásan. Az élményért fizetni kell
Amúgy olvasgattam opelfórumon a fogyasztási adatokat: országúton 7-8 körül kijön, városban normál használat mellett 8-10.nyiknyiknyiknyik
-
Okuyama
tag
válasz zolikaDB #26128 üzenetére
Hello nem Alapból Vectra-s vagyok ,illetve a sógorom is .Nekem 2 van is idehaza ,egy 1.6 benzines és egy fekete 2.0 Dizel 101 lovas kombi . Csak most a sors úgy hozta került hozzám ismerős által is egy másik, és bontásra ítéltük .Bőrbelső egyébként 50 körül mozog állapotul függően világítós ajtókárpittal .Természetesen ez ülésfűtéses is
-
válasz mikoljan #26127 üzenetére
a szinkrongyűrű addig focizik, amíg ki van nyomva a kuplung és erőlteted a váltókart a fokozatba. az a dolga, hogy a különböző fordulatszámmal forgó fogaskerekek fordulatszámát minél közelebbre hozza. amikor "beklattyan" a váltókar a fokozatba, akkor a szinkrongyűrű feladata véget ér, mert akkor már a fogak kapaszkodnak össze és hozzák kapcsolatba a két fogaskereket.
mindezek alatt normális vezetésnél a kuplung ki van nyomva, vagyis az erőátvitel nyitott. tehát a szinkrongyűrű miatt biztosan nem ránt az autó. a kuplung kezelési szokásaidat kellene javítani és összhangba hozni a gázadási szokásaiddal.
ha nagyon ránt a kocsi, mikor felengeded a kuplungot, falusiasan mondva: darabos a benzin, akkor érdemes kis gázt adni és azzal szinkronban felengedni a kuplungot. másik véglet: valaki nem veszi le a lábát a gázról, miközben vált, akkor is rángat.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
realmadrid
aktív tag
válasz bambano #26134 üzenetére
Sziasztok, hozzáértő véleményét kérném, minek lehet ilyen hangja ?
Hidegindításkor van, melegedés közben halkul, majd elhallgat.
[ Szerkesztve ]
A sas nem vadászik legyekre
-
hdman
őstag
válasz realmadrid #26135 üzenetére
Ugyan nem vagyok hozzaerto, de nem a generator felol jon? Mondjuk mobilrol nezem, lehet csaloka a hang...
Sopron city :)
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz realmadrid #26135 üzenetére
Csapágy. Feszítőé, szerintem.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
realmadrid
aktív tag
válasz Jim Tonic #26137 üzenetére
Én is csapágyra tippelek, másik oldalon volt, aki lánchangra esküdött. Nem tűnik annak, youtube-on vannak lánchangos Z14XEP videók, de azoknak más hangja van. Ez olyan, mintha szárazon mind a két tenyeredet összedörzsölöd körkörösen, erősen. Ez jutott most hirtelen eszembe. Szóval olyan súrlódós, száraz, fémes hangja van.
A sas nem vadászik legyekre
-
F_Gergely
őstag
válasz Okuyama #26126 üzenetére
Huuuu az nagyon kiralysagos lenne, mert mindenkepp kellene nekem egy komplett belso, gondolom akkor ajtokarpitokat is tudsz majd melle adni. Szolj ha van es megbeszeljuk a reszleteket, remelem sikerul szerezned
Meg ha mar ott vagyok lehet par alkatreszbol feltankolnek nalad -
F_Gergely
őstag
Ismerosomnek a dizel B vekinel mikor inditod az autot van egy spiral ikon a muszerfalon, az "izzit" neki es ha elalszik lehet inditani az autot, ennek ugye leginkabb hideg idoben van jelentosege - gondolom en. Na ezt a piktogrammot hianyolom a muszerfalamrol, kerdesem hogy tenyleg nincs vagy csak a lampaja nem eg, illetve mindig kell e indulasnal hogy felvillanjon? Az auto 98 decemberi evjarat es egyel regebbi muszerfalas, tehat ennel meg nem latod az index iranyat, csak hogy villog de azt nem melyik iranyba.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz realmadrid #26139 üzenetére
Nagyon hasonló hangom volt, nekem ez volt a baja. Komplett segédmeghajtás csere lett, jó drága volt. Neked nem lesz annyi.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
erikke17
őstag
Üdv, ma fogom cserélni F astrán a középső dobot mert széthullott a közepe és zörög mint az állat..
Arra gondoltam h mikor szét van kapva kipufogó beröffenteni egy picit, hogy milyen vaddisznó hangja lehet úgy.. Lehet belőle valamiféle kár?||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban