-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Azt mondja a szerelőm, hogy ha az olajgomba lenne a szar, akkor nem sárgán, hanem pirosan jelezne vissza a visszajelző. Ez így van?
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Okuyama
tag
válasz adidas4death #25500 üzenetére
Pár kép a belsőről [link]
-
adidas4death
aktív tag
válasz Okuyama #25503 üzenetére
Ez tényleg patika állapotú. Ráadásul pixelhibamentes a kijelző.
Egész hamar ki lesz ez árulva szerintem, ha úgy döntesz.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
Okuyama
tag
válasz adidas4death #25504 üzenetére
Kár hogy alap felszerelt ,még 1 elektromos ablak sincs benne Egyébként tényleg minden gyári benne ,még az ablaktörlő lapát is gyári GM .Szélvédő fényszorók kőfelverődés mentesek ,egy idős úriemberé volt az autó . Megmondom őszintén ez a szürke fekete műszerfal nekem nagyon bejön
[ Szerkesztve ]
-
adidas4death
aktív tag
válasz Okuyama #25505 üzenetére
Bizony nem rossz.
Épp nézem a km órát: "óó mondom zsir, ez nekem jó is lesz." Hibamentes kijelző, km/h-s óra (nekem mph-s az óra :/ ), aztán látom, hogy ez nem ford.számmérős
Viszont viccet félretéve, ha tényleg úgy döntesz, hogy megbontod, akkor szólj, mert 1-2 apróság fog érdekelni.
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
Okuyama
tag
válasz adidas4death #25506 üzenetére
Amint belekezdek jelzem ,de a gyári CD lejátszót kazettás rádiot kijelző már mehet is akinek szüksége van rá .Ám van nekem még pluszban egy mps km órám ,fordulatszám mérős B2 esből származik
-
Lomha 8V
addikt
válasz _seth_ #25496 üzenetére
Sajnos általános probléma mindenhol, hogy a szerelők linkek. Van kivétel, de nagyon-nagyon ritka. Mikor láttál olyat, hogy a szerelő leül a számítógép elé "Haynes Manualt" vagy egyéb tudástárat nézni szerelés előtt? Vagy kezébe veszi könyv formában? Hogy képben legyen a dolgokkal, hogy mire kell figyelni, mit hogyan kell megcsinálni szakszerűen? Én így szoktam, de én motorokat szerelek. Autóból csak a sajátjaimat és a haverokét bőrözöm, de ott is az első a "manual" olvasgatása. Pl az Opeleknél kell paszta a kartertömítéshez. Már ezt alapból nem szokták tudni. Arról meg ne is beszéljünk, hogy a legtöbb Opelnél 4 helyen vastagabban kell pasztázni a blokk alját, mint máshol, hogy a kartertömítés szakszerűen legyen felrakva. Hát ez már "szájensz fiksön" nekik. Sajnos ez van.
Az olajhoz: A 10w40 pedig elég híg, nem értem, hogy tud ennyire lerakódni. Esetleg valamelyik előző gazdája használhatta valami sz*rral, aztán Te iszod a levét. Adalékoktól lehet még ilyesmi, sajnos azok többet ártanak, mint használnak.
(#25503) Okuyama: Tényleg szép!
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Lomha 8V #25509 üzenetére
Korábban lehet más nem cserélte rendszeresen vagy nem megfelelőt öntött bele, ez sajnos a használt cuccoknál nem tudható.
Még egy olyan tippet kaptam, hogy hengerfej gond is lehet ha van egy repedt szelep akkor az adott hengerbe nem juttat benzint az ECU.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
hdman
őstag
válasz Lomha 8V #25490 üzenetére
(#25435) hdman: Jó lett! Mennyi volt az új bél?
1800+ posta
(#25442) hdman: Ha gyári az autó, akkor nem kell több. Ha van benne nagy zene meg több fogyasztó (utólagos extrák), akkor kell több (esetleg nagyobb generátorral). Ezt nem szokták figyelembe venni, aztán szidják az akku gyártóját, hogy hamar tönkrement.
Semmi utólagos nincs benne, nagy zene sincs, szóval szerintem is elég lesz a 77ah
Sopron city :)
-
amargo
addikt
.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
ne 1:1, mintha azt irtak volna?
Szerk: Lomha 8V-nek ment.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
BullKoxa
őstag
Hello! Nagyon nem értek ehhez, ehessem! Kérdezni szeretném a belső az amit takar? azt a részt is ami elszokott törni ha pl: leesik a kulcs.
És ha új bél van akkor nem kell a frekvenciát arra hangolni, vagy hasonlók?
Sajnos nekem csak kulccsal nyílik a kocsi,a kulcsban elvan törve ami szokás szerint opel baj.
-
-
Findzs
addikt
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
nagyúr
-
Lomha 8V
addikt
(#25514) amargo: 1:1-be mehet, de csak ha az alaplötty nem erősebb mint -60C°. Annál erősebb sem káros elvileg, de sok gyanús repedt vízcsövet láttam már, amibe elég erős fagyálló volt keverve. Persze nyilván bizonyítani nem tudom, hogy az okozta, de gyanús azért.
(#25518) KillHates: Nekem volt az Omega projektoros lámpában xenon, semmivel nem ért többet mint a halogén. Ugyanolyan fény volt, csak kékes. Persze lehet, hogy kifogtam egy kevésbé sikerültet. Amúgy erről a környékről teljesen eltűntek az utólagos beépítések.
-
amargo
addikt
válasz Lomha 8V #25519 üzenetére
hi,
Konkrétan erről lenne szó.
Itt még durvább hígítást is írnak. Én eredetileg a 3:2 terveztem.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
-
hdman
őstag
Kesz a termosztatom
Sopron city :)
-
TasiA
senior tag
Gyerekek, én mit szoptam 4 vadi új NGK gyertyával?!
Először kezdte 1-2 rándulással nagyobb gázadásra. (X20XEV B Veki), aztán egyre durvább lett. Először azt hittem a gáz rendszer szarakodik, de aztán benzinnel is elkezdte és egyre súlyosabb lett. Rángatott mint az állat, vagy nagyon nagyon finoman nyomtam a gázpedált, vagy teli talpal tapostam. Már szinte kicseréltem a fél autót, a légtömeg mérőn át a gyertyakábelekig, mire jött az ötlet, kiveszem a gyertyákat, amiben van 4000km.
Kinek jutna eszébe, hogy ez szarik be? Fogtam a 70 ezret futott BOSCH gyertyákat és beletekrtem. Hirtelen pöcc röff és minden gond tovaszállt. A jó franc esne bele abba aki legyártotta ezt a HIGH-END minőségű alkatrészt!!!!! -
_seth_
veterán
Hamis gyertyák voltak, C20NE-ben nekem is volt szerencsém hozzá, teljesen elégett a motorban az új gyertya.
X20XEV-be pedig csakis 2 pólusú gyári GM-et rakj, azzal a legjobb minden téren.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
Lomha 8V
addikt
(#25522) amargo: A -28C° fokot lődd be, az jó lesz. Szóval amit terveztél az a jó.
(#25532) TasiA: Nem csak NGK hamisítványokra igaz:
-
Lomha 8V
addikt
Lőttem egy képet, utoljára a végleges elrakás előtt. Sajnos már téli kerekeken az "igás" meg a "hobbi".
-
Lomha 8V
addikt
válasz zolikaDB #25539 üzenetére
A C20NE-ből fejlesztették tovább. Rendkívül strapabíró és megbízható, de ez is csak 115LE. A B Omega 1460 kilója sok neki, nem egy versenyautó. Tud gyorsan menni, de rendesen be kell lendíteni. A végsebessége olyan 190-200 körül van. Én szinte kizárólag városban használom, sőt sokszor csak pár km-t megyek vele, aztán leállítom. Ez meg is látszik a fogyasztáson, 11 fixen. Országúton kellemesen fogyaszt, 90-100 körül szoktam menni, ott 7 körül kér hosszú távon. A motorhoz még sosem kellett hozzányúlni komolyabban és most van benne olyan 420.000 km.
-
Lomha 8V
addikt
válasz zolikaDB #25541 üzenetére
Hát ja, a kis blokkosok is tudnak alakítani. Ott mindent megérez a motor. Fűtés, klíma meg eleve pörgősebb is, lóerőből megy, nem nyomatékból. De ezt az Omegánál is fel lehet fedezni. A 2.5-ös benzines ugyanígy fogyaszt kb, de sokkal jobban megy. Mondjuk ott meg sokkal több a műszaki probléma. Valamit valamiért.
-
Lomha 8V
addikt
(#25543) zolikaDB: Mentem már 2.2 DTi Vectrával, az nagyon állóvíz. Sokkal többet várnál egy 2.2-es turbo diesel motortól. Ugyanez igaz az Omega 2.5 DTi-re is, igaz olyannal csak vittek, de ott sem éreztem, hogy lekapja a hajam a gyorsulás. Jobban ment nyilván, mint az én X20SE-m, de közel sem úgy, ahogy vártam. Szerintem ezek a DTi motorok f*sok. Hát a nagy motor gázzal pedig verhetetlen. Szoros barátságot ápolok a Mediterrán Opel Klubbal, ahol van 3db 3.0-s Omega gázzal. Magyar gázzal is megéri, de mi mind itt vagyunk a horvát határ mellett, hát horvát gázzal olcsóbb mint valami kisautóval járni.
(#25544) kisjimy: De a B2000 legalább már nem rohad ordenáré módon. Az enyémet tavasszal mindenképp el kell vinnem teljes lakatolásra, mert kiesek belőle.
-
feka007
nagyúr
Létezik, hogy ezt vki ennyiért akarja eladni, 80k km-rel, újszerű állapotban? Kb. kétszer ennyi lenne a reális ár érte, ki az a hülye, aki ennyiért eladná? Még ha vesére vagy nemtom mire kéne vkinek a pénz, akkor is el lehetne adni minimum 900-ért. Kár, hogy nem Vatera, le is csapnék rá sztem, aztán kénytelen lenne odaadni, ha elírta is. De még így is megérné lemenni, szerelővel megnézetni. Persze nem akarok most kocsit venni még 21 évesen, de ezt simán el lehetne bizniszelni jóval többért
[ Szerkesztve ]
-
Mikuland
tag
válasz feka007 #25548 üzenetére
Már bocsánat, de azt írja lentebb,hogy "átadnám közjegyzői szerződéssel is".
Szóval az 500.000Ft lenne az övé, a maradék hitel meg a tiéd.
Bocs, ha rosszul gondolom.mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Automata kávégépek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- ASUS routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Autós topik
- E-book olvasók
- OLED TV topic
- További aktív témák...