-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Hogy valami jót is írjak a varrógéphangú rettenetemről:
Túrtam neki egy kicsit így megbüntetett 3.9-el:
Két hete volt az akku levéve a szerelőnél azóta ennyit mentem vele:
Tegnapelőtt tankoltam tele (60 literes) ennyit menne el gondolom:
Egyébként nem egy stresszes előzőgép és én sem vagyok egy ólomlábú, de azért ez a fogyasztás meglepett.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Ha azt veszem előtte, hogy a Suzukim bepuszilta a 9-9.5 litert akkor hamar nullszaldós lesz az autó csere
Mondjuk, holnap viszem vezérműszíj-szűrők-olaj cserére, de szerencsére meglesz olyan 70 ezer körül. Így, hogy eladtam a 17-es szekérkerék felniket lesz miből beruháznom, de inkább beáldoztam a jó kanyarfekvést egy motorgenerál helyett...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
adidas4death
aktív tag
Valakinek volt már szerencséje C-s Corsához?
Anyának gondolkodom ilyen autó megvételén, olyan 700-750k lenne a keret rá. Tud esetleg valaki róla valamit? Miket kell nézni rajta ha esetleg vennék egyet, milyen az alkatrész ellátottság (és persze ár) hozzá, mennyire megbízhatóak stb... infó érdekelne róla.Előre is köszi a segítséget.
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
nzozz
aktív tag
Sziasztok!
Milyen tapasztalataitok vannak Z14XEP (Astra G) motorok LPG -s üzemeltetésével kapcsolatban? Fogyasztás, teljesítmény, problémák, stb.?Köszönöm
-
Findzs
addikt
sárfogó gumikat kéne vennem a g astrámhoz tudtok olcsóbbat valahol?
cromax clubtag ár alatt?
köszi
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
nagyúr
Egy barátomnak van. Baromi erőtlen lesz a gáztól az 1.4-es. És fontos, hogy olajozót is beszerelj, mert kényes a 16 szelepes a szárazságra. Ha korrektül szerelteted be a gázt akkor olyan 400 és 600 között áll meg az egész (munkadíjjal együtt) és olyan 100 ezer kilométer futás alatt termeli vissza az árát, (kb 600,- Ft-ot tudsz spórolni 100 km-enként) de kényessé fog válni az egyébként gondozásra igénytelen motorod.
Ha teheted, add el és vegyél egy ISUZU dízelt. A 8 szelepesek igaz, hogy gyengébbek, de ott még nincsen kettős tömegű lendkerék-mizéria, adagolós és nem közös-nyomócsöves, nincsen 200 ezres porlasztócsúcs csere sem. Borzasztó lesz a hangja (alapjáraton varrógép, pörgetve Zetor traktor) de a 4-5 literes fogyasztással kárpótol a vibrációért és a kelepelésért.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Findzs #25109 üzenetére
rider-eseknél nézted? Én ott rendeltem; utastér hótálcákat, kombiba való csúszásgátlós csomagtér-tálcát, és a motortér alá való felfröccsenés gátló műanyagot (mert alul úgy kilóg a főtengely ékszíjtárcsa, hogyha egy mérettel kisebb kereket raknék a kocsira, akkor bal első kerék már nem is kellene ) mert télen a latyak szereti megenni a hosszbordás szíjat! Ez az egész szett 26 ezer volt. Úgy tudom a gumi laffantyú sem több náluk 3-4 ezernél / pár.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
zolikaDB
veterán
Debrecen legjobb gazosanal, a Szotyori utcan, legnagyobb potkerektartallyal a legfullosabb, olajzos rendszer lett volna nekem 250e HUF. Opelforumon amugy van LPG topik, ott nezelodj.
Kollegam 1.6-osat isteniti, Zavoli gazszettel.
Akartam, de nem ugy alakultak a dolgok. Amugy, igen, ha ennyire kozponti kerdes a fogyasztas, akkor el kell adni es a gaz arabol rendbeszedni egy valamilyen dizel autot. Ha te gazositasz, elonye, h nem ulsz fel egy uj szoporollerre, hatranya, h a nem jol belott gaz miatt lesz egy szoporollered. Joparan a totalcar-os LPG dokinal vegeztek, igaz azota van egy tokeletesen mukodo, jo aron autozhato kocsijuk.[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
-
HWSW
tag
válasz zolikaDB #25113 üzenetére
Nem is a Szotyorin van a legjobb LPG-s Debiben.
Egyébként ez a felső kenő elérte hatását, ma már mindenki be akarja szereltetni, holott szvsz. egy nagy bullshit. A szelepek nem attól égnek be, mert nincsenek hűtve. Be kell állítani az LPG-s keveréket jól és kész.
Még jó, hogy az autóm nem tud olvasni, mert ha ezekre rájönne, akkor holnap sarokba állítana, és követelne magának HF cserét. Sőt, nem is egyet, hanem min. 2-3-at a hibamentes* közel 200e km-ért. x16xel
* LPG-re visszavezethető[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Na, feltettem a csunya teli felnit
Sopron city :)
-
_seth_
veterán
Adok én helyettük ilyen szépeket [link] azokkal a csúnyákkal pedig majd megbarátkozom
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
hdman
őstag
Akkor csak nekem van elcseszett izlesem. Mindenkinek tetszik, csak nekem nem
Sopron city :)
-
Imy
veterán
Szia!
Én 60e km-nél tettettem bele LandiRenzo Omegas-t.
~95e km körül tettem bele egy Flashlube szelepkenőt. Hogy mennyit ér, passz. Pár ember megszívta, a klubból, mert szelepszorulásuk volt. De ez LPG nélkül is előfordul, főleg ha sokat megy valaki városban, és nem pörgeti.
Most 113e-nél tartok.
Eddig 97e km-nél egy lambdaszonda hiba volt. Én cseréltem szűrőket.Eddig probléma mentes.
Ha bármi tapasztalat kell, keress privátban. Szívesen segítek.
-
OrLiX
tag
Sziasztok!
Hátha tudtok segíteni.
Egy Opel Astra H Caravanról van szó. GID kijelzővel.
Belefogtam a Check Control (ellenőrző elektronika) nevű extra utólagos beépítésébe.
Addig jutottam, hogy megvannak az érzékelők, helyükön is vannak. (ablakmosó tartály, kiegyenlítő tart.)Programozás már volt egyszer, az izzókra jelez is a kocsi.
De...
Megpróbáltam az érzékelők kábeleit bekötni az UEC-be, de sajnos a neten fellelhető leírások nem segítenek.
Például ez sem.
Ugyanis a Coolant level, és Washer bottle level helyekre nálam már van kötve vezeték.Kipróbáltam, elvágtam az egyiket, mire az üzemanyagszint mérőm hibába fordult, nem mutatta a szintet és nem is írta a megtehető távot. Tehát oda nem köthetek, ahová kellene.
Van-e valakinek tapasztalata e téren?
Esetleg meg tudjátok-e mondani, hogy hová kell ilyen esetben kötni az érzékelőket?
Vagy így jártam és nem fogom tudni bekötni?Válaszokat előre is köszönöm!
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ.
-
nagyúr
-
nagyúr
Szerintem Tech2-vel is fel kell okosítani az UEC-et... Nem elég bedrótozni. Én a sötétedős-esőérzékelős visszapillantóval jártam így. Felraktam, szépen besötétedett mikor áramot adtam neki és szépen úgy is maradt. Az esőérzékelőt akár víz alá is nyomhattam az akkor sem kapcsolta be az ablaktörlőt Szépen visszavittem a bontóba, hogy rossz az egész... Aztán pár nap múlva felokosított az autóvillamosságis haverom, hogy nem elég feldugdosni mindenféle csicsamicsát a kocsira azt "meg is kell mutatni" a computernek
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
-
Imy
veterán
válasz KillHates #25110 üzenetére
Van pár dolog, ami hülyeség...
Egy barátomnak van. Baromi erőtlen lesz a gáztól az 1.4-es. - ha jól van beállítva akkor NEM, akár még alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb is...
Ha korrektül szerelteted be a gázt akkor olyan 400 és 600 között áll meg az egész (munkadíjjal együtt) MAX 250e, pl a Bp-i medicar, a Pécsi gázautó is Landirenzo parner, az utóbbi a magyar referencia szerviz...és ők sem 400e-ért szerelnek..
és olyan 100 ezer kilométer futás alatt termeli vissza az árát, (kb 600,- Ft-ot tudsz spórolni 100 km-enként) de kényessé fog válni az egyébként gondozásra igénytelen motorod.
100e km az azért nem nagyon igaz, attól függ, hogy mennyiért szerelteted (400e hülyeség) és mennyi nálatok az LPG, és hogyan alakulnak a fogyasztások, de benzinhez képest 15-20%-al több fogy LPG-ből, és használattól függően 0,5-1L benzin is fogy. Amióta drágult az LPG jövedéki adója, és olcsóbb lett a benzin, így nem sok marad meg, de aki adóemelés elött 1 évvel beszereltette, azoknak általában már csak 'visszatermeli' a pénzt. Nekem 35e km alatt térült meg. És éves 20e km futás alatt nem szabad beletenni, de inkább 30-40e-nél, a mai áraknál. -
nagyúr
Nézzétek; nem én szereltettem be a gázt, nekem is mondta az Imi barátom haverja, hogy majd 600 ezerbe állt meg neki a beépítés (ami ezek szerint eléggé gáz ) Azt, hogy viszont szétszalad a ménes gáz-üzemben az Imi barátom mondta és ő megbízható forrás.
A többi meg már matekolás; hogy X összeg Y spórolással Z idő alatt térül meg...Azért hozzátenném, hogy szerintem ezekbe az új CAN-buszos autókba még egy qrva ködlámpát is beszereléséhez is kell egy informatikus Úgyhogy gyanítom, hogy nem annyiból áll bedobni a gáz szettet mint egy 1.3-as karbis Suzukiba...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
HWSW
tag
válasz KillHates #25139 üzenetére
2006-os Swiftbe még karbis lenne az 1.3? Nem hinném. Ha kicsit is utánanéznél, mielőtt ostobaságokat írnál, akkor rájönnél, hogy a STAG-4 Plus nem karbis autókba kell.
Tisztában vagy miből áll egy beszerelés? Az LPG-s ECU-nak nem sok infó kell: benzin üzemű injektorok befecskendezési időkre, valamint a lambda értékre. A többit majd ő kimatekolja. De ha nincs megfelelő szorzó beállítva (szartak a finombeállításra) az injektálásnak, akkor bizony erőtlen lesz a verda, szar a keverék, és elindulnak az urban legendek, hogy ilyen meg olyan kenő rendszer kell, HF csere kell, ha gázt használsz.
Imi barátod meg gyanítom megtalálta a "legjobb" műhelyt, ahol LPG-t szerelnek be.[ Szerkesztve ]
-
OrLiX
tag
válasz KillHates #25136 üzenetére
Szia!
Tudom, hogy programozni kell még.
A legnagyobb baj az, hogy bekábelezem én, ha van hozzá leírás.
Amit találtam leírás nálam nem játszik, mert olyan pontokra mutat, ahova már más érzékelő be van kötve.Tehát olyan, mintha nekem másképpen lenne pár dolog bekötve az UEC-embe. :-)
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ.
-
bzoly
aktív tag
Sziasztok,
Azt meg tudnátok mondani, hogy miért van az, hogy 3 féle szivagyújtó töltőt kipróbáltam a G Astrában és mindegyik kiesik a helyéről? Más autónál még nem találkoztam ezzel... Ennek nem kéne szabványak lennie?
Köszi
-
zso79
őstag
Nem szeretnék hirdetni, de eladtam szeretett Astra H-mat és megmaradt egy szinte új JVC fejegység és Connects2 kormány interfész. 100%-ban kezelhető marad vele a fedélzeti computer. Zafira B-be és Vectra C-be is használható. Ha valakit érdekel, vagy csak kérdése lenne keressen meg bátran privátban.
-
gaben75
tag
Szia,
Azt meg tudod mondani, hogy órát dátumot lehet-e így állítani?
Mondjuk nekem alpine van és azért kérdezem mert meguntam a régi visszaszerelgetését óraállításkor akksi cserekor. Mert ha igen akkor én is beruházok egy nekem valóra.köszönöm
[ Szerkesztve ]
Intel i5-3570 @3,4 GHz,8 GB DDR3 MEMORY,SHUTTLE XPC, SAMSUNG 840 120 GB SSD, SAMSUNG HD103SJ SATA, HKC 24"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robot fűnyírók
- Milyen switch-et vegyek?
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban