-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sNORh
addikt
válasz Jim Tonic #24546 üzenetére
Szerelőm mondta h semmi baja nem lesz, csak nem kell hagyni végig égni, ha a tetején látom h izzik akkor jó, és akor már le is vettem, nem hagytam még a közepéig sem izzani.
Akkor viszont mi a pics baja lehet? Normálisan beröffen, 10mp múlva hörög és lefullad. Aztán 2-3perces tekertetés után nagynehezen elkapja.. de idegesít.Vizet hogy cseréltek legegyszerűbben? Vagyis a legegyszerűbb leeresztési pont érdekelne.
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
Pitu
aktív tag
válasz Findzs #24550 üzenetére
Nálam a hidrotőke produkált ilyet, ahogy azt írtam korábban. Youtube-ra fel is töltöttem, hátha segít másnak a hang: [link], azóta szép csendes a motor (kopp-kopp .
Most 1,5 hetes nyaralás utáni első indításnál nálam is volt 1-2 másodpercig csattogás, de azóta nem fordult elő. Az okát nem tudom, lehet lassabban épült fel az olajnyomás hosszabb állás után. -
Findzs
addikt
megnéztem a videókat köszi, hogy feltöltötted
de úgy látom nálad hidegen is volt hangja
azt hiszem nem fogok ezzel a hibával foglalkozni míg nem lesz hangosabb vagy nem fog hidegen is jelentkezniez a csattogó hang egyébként nálam is van de indítás közben mikor még nem gyulladt be a motor, nem vette fel a fordulatot kb 0,5 másodpercig, ez még természetes mert nem állt fel az olajnyomás ami feszíti, keni a láncot
korábban egyébként a h astrámkor javasolta a szerelőm, hogy olyan olajszűrőt rakjunk bele ami nem engedi visszafolyni az olajat a teknőbe és úgy valamivel hamarabb feláll az olajnyomás
"Visszacsapószelep
A motor olajkörében megtalálható kenőolaj jelentős százaléka (akár 5%–15%) az olajszűrőben található. A legtöbb esetben az olajszűrőnek olyan az elhelyezése, kialakítása, hogy visszacsapószelep nélkül a kenőolaj egyszerűen kifolyna belőle a motor leállításakor. Ezen esetben indításkor jelentős idő telne el, amíg az olajszivattyú segítségével beinduló olajáramlással az olajszűrő megtelne."[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
kispecek
aktív tag
válasz sziada5925 #24552 üzenetére
Nem vettem gyárit, jó nekem a SWAG
Napi egy alma - az orvost távol tartja.
-
Pitu
aktív tag
válasz Findzs #24554 üzenetére
Ezt az olajszűrős dolgot jó tudni. Mann-t használtam ha magam cseréltem az olajat, de most a szaki csinálta, és én csak az olajat írtam neki elő (castrol magnatec 5w30).
Egyébként hidegen már csak a végén kezdte el nekem a kerregést, de akkor már nagyon idegesített. Nem is nagyon mertem menni az autóval úgy...
[ Szerkesztve ]
-
bzoly
aktív tag
Köszi mindenkinek. Akkor egyenlőre várok.
-
sNORh
addikt
válasz Jim Tonic #24560 üzenetére
Igen csak hidegben, nyáron teljesen megszűnt, most kezdte pár hete ahogy jött a hűvös.
Csak első indításnál, utána napközbe már nincs gond ha mentem vele és felmelegedett a motor. Másnap reggelre megint.Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
Jim Tonic
nagyúr
Kompressziód milyen? Mennyi km van az autóban?
Régi kérdésem A Peugeot-mmal kapcsolatban, majdnem 13 évvel ezelőtt.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Findzs
addikt
ez jó hír mert ha tényleg ez a baj nálam is akkor az nekem még kb. 1 év, keveset járok a kocsival
köszi, hogy mondod ezeket az adalékokat kerüljem, mert megfordult a fejemben
bízom benne, hogy ez lesz nem főtengely
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
sNORh
addikt
válasz Jim Tonic #24563 üzenetére
Fogalmam sincs milyen lehet a kompresszióm, 205km. De volt már a motor újítva, mert a motorolaj beöntőnél látom hogy a tengelyen 2003 év van bevésve, a kocsi 2001-es.
Más: A Turbóm 2000-en kapcsol, nem lehet hogy alatta kapcsoljon?[ Szerkesztve ]
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
tomyoy
senior tag
Nekiestem a rohadásoknak is, azt hiszem most megtorpantam fejben
nyiknyiknyiknyik
-
#81556480
törölt tag
válasz tomyoy #24570 üzenetére
Nemá!
Pedig ez könnyebb mint a kipufogó.
Seth oldalán régebben tettem fel képeket, én is hasonló rohadást javítottam ki.
Ez szerintem könnyebb mint a kipufogó készítés.Nekem ilyen lett. És kb olyan volt mint a tiéd, kicsit lehet nagyobb.
nekem magasabban felment..
A sárvédő ívnél kicsit macerás, de ahogy az eddigi munkáidat elnézem, nem fog gondot okozni. -
tomyoy
senior tag
válasz #81556480 #24571 üzenetére
Megcsinálom, mert meg kell csinálni de a precizitás nagyon messze fog állni ( fémtisztára csiszolás ami alapja) van egy kis tapasztalatom, az astrán hátsó ívet csináltam és cseréltem, kb 1.5-2 évet bírt és emlékszem csiszolásnál hagytam kb 5db tűhegynyi rozsdafoltot, abból lett 1 centis mire átütött a festésen, a pontos-precíz előkészítés az alapja, szeretem csinálni, de azt hiszem ezt nem fogom blogba folyamatban leírni fényező emberkék felakasztják magukat ha meglátják
na meg ugye milyen jól megoldották a vectra hátsó ívét... vicc, de hát el kell, hogy "romoljon"...
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
válasz tomyoy #24572 üzenetére
javítóív is itt van, csiszolóvásznak vagy 6 méretben, autokitt, kompresszor holnap jön, pisztolyom van még az astrához vettem. Az idő sürget mert 20 fok alatt nem faintos fújni.
Laci: de tudod milyenek az emberek, milyen elvárásokkal, meg, hogy így meg úgy blablabla igaz ő neki sem kezdene.
Fateromnak autómosója volt 10 évig házunknál, autószerelő egyébként, láttam ezt azt, láttam hogy javították a wartburgokat és zsigákat, fújtak rengeteget a műhelyben, és nem 60 ezer forintos pisztollyal. Ma ha egy olyan műveletet elmesélnék akkor az gányolás. Pedig az a varjú ,ég most is adja fogjuk rá rozsda nélkül
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
válasz #81556480 #24575 üzenetére
amúgy úgy terveztem, hogy amikor lekerül a külső héj, akkor rozsdamaró ami befér, ha kiszáradt telibe fújom alvázvédővel, és legvégén, ha fönt a külső ív, megy a pur hab az egész ívbe. Még 2-3 műszakit kibírjon és csókolom, nincs több elvárásom.
Azért a javításért amit elvégzek rajta egy kimondottan precíz és időtálló munkát ajánló szakműhelyben szerintem minimum 30ezret elkérnének, nekem meg van rá 3ezrem
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
mikoljan
tag
Sziasztok Urak,
Hogyan viszonyultok a vegyszeres tisztításokhoz? Értem ezalatt az EGR, fojtószelep, befecskendezőszelep tisztítását.
Ér valamit? Valaki próbálta már? Vagy meg se kisérelje az ember, mert nagyobb kárt tesz, mint hasznot.Köszi előre is!
- - - We Enter Into The Future - - -
-
Jim Tonic
nagyúr
-
zsolthee
senior tag
Sziasztok!
'92-es F Astra-m van (1.6i, C16NZ) és már úgy érzem, eljött az ideje egy motorfelújításnak.
Mivel laikus vagyok a témában, szükségem lenne egy korrekt, megbízható műhelyre ahová nyugodt szívvel
vihetem a gépet. Tudtok esetleg ajánlani ilyen szervizt?
Legrosszabb esetben 300k-ból kijön szerintetek az egész? -
-
tomyoy
senior tag
nekikezdtem frissítettem az albumot
nem annyira vészes mint elsőre tűnt
nyiknyiknyiknyik
-
-
TasiA
senior tag
Sziasztok!
vélemény?Illetve X20XEV tapasztalatok? Tudom SETH-nek az van, de úgy érdekelne. Természetesen gázzal lenne hajtva.
-
TasiA
senior tag
válasz Jim Tonic #24591 üzenetére
Köszi! Elvileg ma megnézem, telefonban természetesen álomszép az autó és annyira jó, hogy ettől jobb nincs is , de azért a check engine világít. Szóval majd meglátjuk. Nagggggyon nehezen válok meg a régitől , Szeretem az autómat, de valahol azért vágyok az újabbra és ez számomra nagyon jó áron van.. Nagy dilemma ez!!
-
Jim Tonic
nagyúr
-
_seth_
veterán
X20XEV esetén gyarkori hiba még a a főtengely jeladó és egyéb tengely jeladók, de sokszor csak koszolódik és nem érintkezik tökéletesen majd erre dobja a hibát, néha elég csak széthúzni és összedugni újra, hogy megszűnjön a hiba. (Ugyanakkor ha tudja, hogy lambda szonda akkor miért nem cserélte ki? max bedob egy utángyártottat olcsón ami nem sokáig üzemel jól de nincs ez a kellemetlen kör az eladónak, ha nem cseréli ki akkor lehet valami más probléma is. A hibakódok kiolvasása segíthet de nem feltétlenül mutat meg minden hibát).
A blokk alapvetően jó darab, de szinte az összesnek folyik az olaj a szelepfedél tömítésénél, a szelepfedél 10-ből 9 autóban el is van deformálódva így nem is csoda, hogy ereszt, néha meg is reped, ha nagyon frissen lesz a szelepfedél letörölve akkor az semmi jót nem jelent. Érdemes benézni a gyertyákhoz is, csak két csavar fogja a fekete takaró elemet és alatta már a gyújtáskábelek vannak, belülre is szereti az olajat beengedni de annyira, hogy ellepi a gyertyákat és ettől függetlenül még tökéletesen üzemel csak már lehet is indítani a tömítés cseréjével.Elnézve a kormányt és összehasonlítva az enyémmel hasonló állapotban van, talán még a sajátomon több a bőr pedig már 250e felé közelít és öregebb is.
A gyári xenon szépen mutat de sajnos nem közelíti meg a mai xenonosok fényét.
Nem látni jól, hogy B1 ködlámpa van-e rajta vagy B2 de mintha B2 lenne a dudorral a közepén akkor viszont hiányzik a két műanyag elem ami a ködlámpa nagyrészét takarja és olyan mint a hűtőrács alul, cromaxból filléres tétel egyébként.
Mintha a hátsó lökös fényezése eltérne a többitől de lehet csak képen.
A középkonzol szürke betéte is irmscher. (váltógomb is van szürke de nem tudom, hogy gyárilag építettek-e be olyat).Egyébként teljesen rendben van már amennyit így képek alapján látni lehet belőle.
Érdemes alaposan lepadlózni álló helyzetből és pl ötödikben araszolva is, ilyenkor szokott kidobni néhány hibát.
Tökéletes futóművel rendelkező B vectrát még mai napig nem láttam, nem kizárt, hogy ez az de azért jobb megnézni alaposan. Sedan esetében pl a lengőkar szilentek kopottsága miatt a kerék jobban bedől mint kellene, a két hátsó kereket összehasonlítani bár nem tudom, hogy kombinál milyen hátul a futómű. Toronycsapágy is könnyen megadhatja magát ha ez alatt is a piros rugós irmscher futómű van mint nekem, kissé kemény és 16-os alufelnivel nem is épp kímélő üzemmód. A kutyacsont is gyakran kopog elöl bár barbárság lenne annak a kicserélése nélkül eladni mivel pár ezer forintos tétel és még csak a kereket sem kell levenni a cseréjéhez. Benzinszűrőt is érdemes első körben cserélni, sokszor még a gyári van fent.
Az irmscher futóműről csak annyit, hogy nagyon sokat kibír és egészen sportos tőle az autó de tekintve a súlyát nem lesz tőle egy opc corsa
Rozsda már a B2-es vectrákon is szokott lenni, ezen képeken nem látszik de hátul az ajtókat kinyitva a sárvédőív aljánál, az ajtók külső sarkain, kerék mellől benézve a küszöb végén lehet keresgélni, az íveket nem árt kézzel megkopogtatni, hogy milyen hangja van, sokszor csak gittel elegyengetik és lefújják. Még a motorháztető alatt a tornyoknál is akad rozsda.Röviden ennyi
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
sNORh
addikt
válasz _seth_ #24599 üzenetére
"kombinál milyen hátul a futómű" Nálam 1 év alatt mint a platóskocsi úgy dörömböl..
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84