-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
glutamin
őstag
válasz Jim Tonic #25398 üzenetére
Lehet, hogy a hígítás egy bizonyos koncentrációig teljesen OK. Hőelvezetés szempontjából tapasztalatom szerint jobb a sima deszt víz. De valszeg a vízpumpa miatt meg jobb ha van benne valamennyi glikol. Arányokat nem tudom...
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
_seth_
veterán
válasz KillHates #25400 üzenetére
Milyen drama lehet? Meg par szaz kilometernek bele kell mennie mire hazaerek
Jim Tonic: ma mentem 250 kilometert es csak par percig volt problemas.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nagyúr
válasz _seth_ #25403 üzenetére
Én egyszer úgy jártam, hogy a kipufogó és a motor közötti harisnyás flexibilis cső lyukadt ki egy kis helyen és nem is igazán törődtem vele, mert nem volt extra hangja a kocsinak tőle, csak néha füstölt. Aztán pont olyan irányban fújt ki, hogy a váltóra ment a forró gáz és e miatt az egyik csapány tönkre ment a váltóban. (Suzukiról beszélek) Így csak a cső darabkát kellett cserélni, hanem a váltót is javítani kellett
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Spancer RE
aktív tag
Milyen modul? Erre kíváncsi lennék.
Olvastam már 1-2 helyen ezt a rémhírt, de konkrét típust vagy bármi mást sehol.
Opel fórumon is bent van már 1-2 embernek (XEP motoros autóban), nekik semmilyen modul nem kellett. -
nagyúr
Teljesen igazad van. Nem is annyira a tömítéseket teszi tönkre, hanem ha nem cserélik le a szelepszár szimeringeket égeti meg. Csupán arra való végső esetben a fékolajas gányolás, hogy be lehessen határolni a hibát. Utána egyből olajcsere!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Lomha 8V
addikt
A fékolajos buli úgy működik, hogy olajcsere előtt öntesz bele fél litert (nem használtat). Utána hagyod járni alapjáraton 5 percet, aztán 5 percig tartod a fordulatot olyan 3000-en. Ezek után pedig leereszted és mehet bele az új olaj. Ez így semmit nem fog bántani, kipucol mindent és alig marad bent a régi olajból, mert a fékolaj oldja kicsit és kifolyik mint a víz. Én minden olajcserekor megcsinálom a Kadetten és az Omegán is. Nincs is hengerfej hang.
Szerk: Elnézést, véletlen volt a duplázás.
[ Szerkesztve ]
-
jooker82
nagyúr
Üdv.
Nem tudjátok,az opelnek melyik cég gyártja az aksit? Bosch banner,vagy varta?,[ Szerkesztve ]
LG G2 32 GB 4.4 AOS
-
_seth_
veterán
Ma 120 km került a vectrába és egyszer jelentkezett az elgyengülése, leállítottam, ismét beindítottam, vártam picit és utána jó volt megint. A kipufogónál van valami homokszemcséhez hasonló ami kifelé jön valamint a hátsó dobot mozgatva zörög is benne valami, lehet tényleg a katalizátorban a kerámia tört szét és ez a gond persze ettől még lehetne lambda baja is de akkor 500 kilométer alatt miért csak párszor fordult elő és múlt el? Bár ez igaz a katalizátoros dologra is de legalább ott vannak már rá utaló jelek. Az autót viszont használnom kellene, megoldás ideiglenesen az, hogy levesszük a kipuff rendszert, a katalizátorban széttörjük a még benne maradt kerámiát és kiszórjuk valamint a hátsódobból is kiszórjuk azt ami belekerült és így rakjuk össze?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#81556480
törölt tag
Üdv!
Combo B csomagtér méretére lennék kíváncsi.
Literben is és szél/hossz magasság.. -
Lomha 8V
addikt
válasz #81556480 #25414 üzenetére
Nekem C Combo céges autóm volt, leírom annak a méreteit, szerintem nem sokat változtattak:
Raktér: 2.8 köbméter (2.800- liter)
Raktér hossza: 1787 mm
Raktér szélesség: 1348 mm
Csökkentett szélesség a kerékjáratok között: 1107 mm
Raktér magasság: 1175 mm
Padló magassága: 584 mmAjtó mérete:
Hátsó ajtó szélessége: 1238 mm
Hátsó ajtó magassága: 1139 mmEz teljesen alap változat volt, tolóajtó nélkül.
Moderátornak: Elnézést a duplázásért, de bőven lejárt az idő, mire megtaláltam a méreteket.
[ Szerkesztve ]
-
Pitu
aktív tag
válasz Lomha 8V #25418 üzenetére
Én a fékolajjal óvatos lennék, főleg abból tanulva hogy hidrotőketisztító folyadékot használtam már.
A fékolaj odavághat a szelepszárszimeringeknek, valamint a feloldott olajsár elvezetése is kérdéses lehet. Hidrotőke általában az elhasználódás miatt csattog, ha a tisztítás nem segít, akkor csere. Mindezt laikusként írtam. -
amargo
addikt
Hi, az unix aluprotect g12 milyennek szamit?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
_seth_
veterán
30e forintból ki lett cserélve a katalizátor, a régiből már jött ki a kerámia és valami ezüst színű cucc is ami be is borította az autó hátulját is, elsőre nem tűnt rossznak de miután ki lett vágva teljesen akkor lehetett meglátni, hogy el van törve valamint át sem látni úgy rajta mint az új darabon. Észrevenni csak annyit lehet, hogy talán könnyebben veszi a fordulatot, könnyedebben halad valamint ha odalépek neki is mintha jobb lenne és úgy általánosságban is könnyedebben üzemel. Persze ez a torpanásos gondot nem oldotta meg, 6e forintért tudtam szerezni egy bontott siemens eredeti lambdát patika autóból, hátha azt berakva megszűnne a gond, ha nem akkor marad a költségesebb keresgélés a hiba után. Találtam leírást arról, hogy multimeterrel ki lehet mérni a lambdát, viszont hogy mérjem ki ha csak nagyon ritkán vacakol? Akkor gondolom egyébként jó jelet mutat.
Euro 2-es autóba Euro 4-es újfajta vasmagos katalizátor került, ez legalább nem fog összetörni belül, szépen át lett pakolva a régiről a csatlakozás is így bontható maradt egyúttal.
Szereztem egy eredeti gm karter gáz olaj lecsapoló cuccot is, rém egyszerű egy dolog majd berakom
Mi okozhatja még a korábban leírt hibát? Azaz néha elgyengül az autó, alapjáraton is dadog, gázadásra nem gyorsul csak a fogyasztás szökik a magasba majd egy pillanat múlva begyújtja a rakétáit és mintha mi sem történt volna megy tovább. Az utóbbi 560 km alatt 3x jött elő ez a gond és egyszer tartott kb 1 percig de volt amikor elég volt egy padlógáz és abba is hagyta.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Findzs
addikt
válasz _seth_ #25421 üzenetére
nekem a korábbi 1.6 benzines is csinált hasonló torpanást, ott gyújtáshíd volt a baj
nem tudom, hogy a dízeleknél, hogy van ez (6. kocsimat nyúzom de dízel sose volt még)még benzinesnél előfordulhat fojtószelepház koszolódás is de az főleg indításnál okoz akadozó, dadogó motort
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
diablo1984
veterán
cellazárlatos az opelben az akku! nem igaz, hogy már németben sem adnak jó akksit a kocsihoz, tisztára magyar mentalitás! indításkor a fesz leesik 9V alá, ami nem annyira aktív indítást tesz lehetővé, ergo nincs második esély..... vehetek akksit!
valakinek ötlet, vagy hely ahol olcsón van jó? vartát tutira kilövöm, mert ebben is varta volt, a fordomban anno 2 évet nem bírt ki sosem(igaz gariban cserélgették), de akkor is!
-
Findzs
addikt
válasz diablo1984 #25423 üzenetére
ezt akkor rosszul értelmeztem: "gáz olaj lecsapoló cuccot"
akksit meg esetleg ilyet jónak mondják: [link]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
diablo1984
veterán
válasz Findzs #25425 üzenetére
hát lehet, hogy most meg fogtok kövezni, de nekem a passatomban egy 80ah-ás jász akku volt, fater autójából került az enyémbe, 5évig ment vele a kocsi és gondja sem volt, azzal adtam el! mikor a passatot vettem, egy elektric power 55ah-ás volt benne, az ki lett rakva félre, most a fateréban meghalt szintén a varta, elővette a kis akkut, feltöltötte, beletolta a sasba és azóta is megy a kicsike! szóval nekem a jászakku és az elektric power bizonyított, a varta csúnyán leszerepelt.....
ez a moll nem tudom miféle, de 45ah és 20 guriga kissé sikítva könnyezős......
-
nagyúr
válasz diablo1984 #25427 üzenetére
az elektric power is jászakku, sőt a Silver Horse is
és jók, főleg mióta Ca-Ca technológiásak"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
sziada5925
aktív tag
-
adorjant
senior tag
válasz diablo1984 #25427 üzenetére
electric power nálam is kiváló,amúgy olcsó bannert szoktam venni,5 évet kibírtak mindig
[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
válasz diablo1984 #25427 üzenetére
420 as indítója van a 45 -ösnek
[link]" M. Gábor – 2012. okt. 27.:
Eddig hibátlanul működik, Jász-akkuból 75 Ah-s volt bent eddig, Moll-ból elég volt a 46 Ah-s, ugyan azt produkálja."
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
_seth_
veterán
válasz Findzs #25422 üzenetére
Vettem egy kartergáz lecsapató gyári dobozkát, be is építettem és azt tapasztaltam, hogy a kartercső totáál be volt dugulva olajsárral, nem kicsit hanem nagyon durván, még a csavarhúzó is alig ment bele. Le is szedtem és teljesen ki lett takarítva ami nem kis feladat volt. Milyen gondot okozhatott, hogy gyakorlatilag a kartercsövön nem jöhetett fel a kartergáz? Elképzelhető, hogy emiatt volt erős olajfolyásnyom a blokkon? Valamint lehet, hogy emiatt volt olaj a pillangószelepnél is? Alapból is megy oda ez oké de hiába takarítottam meg nagyon hamar ismét olajos volt. A kartercsövet kivéve viszont ott bent sem látni a blokkban olajsárt valamint amikor levettem a szelepfedelet az is teljesen tiszta volt, így érthetetlen, hogy itt hogy képződhetett ilyesmi.
Lambda még nem lett kicserélve ugyanakkor egy korábbi jelengés újra előfordult, hogy dadogott a motor alapjáraton, húzva is fura hangja volt, amikor elsőnek előfordult ez a gond akkor is a gyertyakábelekkel és a gyújtással foglalkoztam és most levéve az egyik pipát a trafóról nem volt szikra, egyáltalán nem, ha közel raktam a gyújtáskábelt a csatlakozóhoz akkor sem viszont ha ezt másik csatlakozónál csinálom akkor simán húz több centis ívet is és úgy is átviszi a feszt és jár szépen valamint lehúzva dadogáskor azt a csatit semmi sem változott ugyanúgy dadogott tovább, visszadugva ismét majd pár ki-be csatlakoztatás után abban is volt szikra és utána a motor is hirtelen helyreállt. Csak nem megtaláltam a megtorpanás és alacsony dadogós alapjárat okát? Egy patika motorterű 1.8-as van bontóban aminek még megvan a gyújtótrafója, az 1.8 trafója jó a 2.0-hoz? Visszaviszem a lambdát és kicseréltetem rá ha jó hozzá.
Gyári bontott gyújtástrafó vagy utángyártott de új? Mi a tuti megoldás?
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
hdman
őstag
válasz diablo1984 #25429 üzenetére
Banner nálam is 2 év alatt lefeküdt, most 1 hónapja kapott egy Excide Premiumot 77Ah-at, egy darabig talán jó lesz
Ma pedig produktív voltam, a C Corsa kulcsán már elég csúnyán ki voltak lyukadva a gombok, occsón szereztem bele egy új belet, áttettem bele a chipet és voilá:
Sopron city :)
-
_seth_
veterán
Exide Premium 72 Ah nálam napra pontosan 2 év és 3 napot üzemelt, cellahibás lett és pont a kukucskálós cella ment ki, feltöltöttem párszor persze nem tért magához már. Utána gyári gm 54-es használt került bele majd helyi tescoból talán 8e forintért sikerült 54-es Exide Excell alap akkut betenni, ezzel eddig nincs gond.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
2 év, és hiába volt 25e nem cserélték ki. 72 Ah-s bosch akkum is pár hónappal a gari lejárta után adta meg magát, elkezdett savas gőzt ereszteni, meg is untam, hogy 72-es akkukra költsek, 2 literes benzineshez a gyári is 54-es így az van benne, van hifi is benne, a töltése jó így az 54-essel sincs gond.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
hdman
őstag
válasz _seth_ #25438 üzenetére
pff, én a 77eset vettem az 1,9 dezső Astrába 27ért ismerős akksistól, remélem kihúzza pár évet.
2 littyóshoz csak 54 kell???? Nekem az 1,3 cdti corsában 60as GM akku van 2010 decemberben vettem a kocsit, már akkor ez az akku volt benne és a mai napig teszi a dolgát. (kopp-kopp)
Sopron city :)
-
_seth_
veterán
Benzinesben nincs izzítás így nem kell a nagy áram
Ma bedobtam egy ilyet is az autóba: Kicx165mm szett Eddig JBL 165-ös szett volt benne és az is jól szólt de ez valami állat
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
hdman
őstag
adorjant & _seth_: az ok, de akkor is meglepődtem, hogy ilyen kicsi kell. Azt vágtam, hogy az ilyen 1,0-1,2be gyakran 45-ös van, de azért egy 2 literes "big block"-nál már férfiasabbat vártam
Sopron city :)
-
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #25441 üzenetére
meg a nagynyomású szivattyút is hajtania kell valaminek indításkor, hogy a nyomás meglegyen, ehhez 80ah-ásat írnak, hogy kellene bele!
bosch silver akkuval én is így jártam, bár nekem még csereidőn belül, azt cserélték vartára, utána 1,5 év múlva a varta is behányt, cserélték vartára megint, de azt már nem vártam meg, hogy behányjon, ment a kocsival a piacra!
-
őstag
Nekem is valami gáz van olaj fronton. Fullon van, mégis kigyullad a visszajelző lámpa. Ilyenkor rátöltök pár dl-t és megint ok. Már kétszer volt 2 hónap alatt. Szerelő ránézésre nem látott olajat sehol. Olajcserém most volt 4.000km-el ezelött. Mann szűrő, és liqui moly toptec 4600 olaj ment bele. Nem értem. Olaj csere elött nem volt ilyen gondom. Marad megint a szerelő. Olajnyomás mérés, és ha a nyomás jó, akkor az gebasz.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
sziada5925
aktív tag
-
Jofi81
őstag
válasz sziada5925 #25445 üzenetére
Nálam egyszer az volt a gond ilyen esetben.
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #25444 üzenetére
Hasznaltauto.hu esetleg?
-
őstag
-
őstag
Esetleg valaki nem tudja, hogy Z19DTH-ban merre lehet az olajgomba?
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Építő/felújító topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lopják az LG akkutitkait
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xbox Series X|S
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...