-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lomha 8V
addikt
(#25639) bzoley: Téged tényleg szívat ez az autó. Egy nagyon alapos átnézés kéne neki.
(#25641) KonzolKartel: Ez jól hangzik. Majd írd meg, milyen.
(#25643) F_Gergely: Nem tudom biztosra, de szerintem nincs meg neki a kábelezés. Abból gondolom, hogy pl egy Calibrában a gyári elektromos ablak utólagos beépítéséhez nagyon komoly munkát kellett végezni a villamosságon, hogy minden funkció működjön és úgy működjön, ahogy gyárilag is. (Nem tartozik ide, de ugyanebbe a Caliba tettünk utólag gyári klímát is, ahhoz képest a villanyablak könnyed délutáni szieszta volt).
(#25647) kisjimy: Az azért kemény. Kontakt-hibára gyanakszom, villamosságszerelővel megnézetni, addig is poroltót berakni. Nem viccelek.
(#25648) zolikaDB: A Waeco ülésfűtésekről én is hallottam, hogy nem olyan jók. Nekem van egy Waeco autós hűtő-fűtő dobozom, ami eredetileg 50.000- forint körüli összegbe kerül (az autóval nyertem egy szépségversenyen, sosem adtam volna érte pénzt amúgy) és hálózatról is tud menni. Na, az viszont brutális cucc. A jéghideg és a tűzforró is megy neki hamar.
-
bzoley
veterán
válasz Lomha 8V #25655 üzenetére
Szinte már hiányzik, hogy néha nyüglődjön valamivel
Ma reggelre azért már határozottabban jelentkezett a probléma. Mondjuk csak annyival, hogy kigyulladt a "baj van" lámpa. Természetesen a hőfok-jeladóra panaszkodott, semmi meglepetés. Nem rég cseréltem, viszont valami gagyit raktam bele, és nem úgy csatlakozik a kábelhez, mint a gyári. Lötyög, mozog. Szerintem az lesz a legnagyobb baja, hogy sokkal vékonyabb a két érintkező, simán elhajlítottam, így talán nem feszült annyira. Holnap közelebbről megnézem. Rendeltem egy gyári Bosch-t, holnap kicserélem, aztán összehasonlítom a kettőt. Nem is baj, már a dobozából kivéve kissé fura értékeket mértem rajta, megnyugtatóbb lesz újra gyárit használni. -
-
Lomha 8V
addikt
(#25656) bzoley: Majd írd meg, hogy jó lett e a gyárival.
(#25659) kisjimy: Szerintem vedd is ki a biztosítékát. Nézd meg, hogy nem e nagyobb van bent, mint amit előírnak. Ha nem tudod kihúzni, akkor akár az is lehet, hogy beégett. Havernak nemrég a Peugeot kisteheren ez volt, de ott "csak" a hűtőventilátor ment állandóan. Pedig el kellett volna égni a biztosítékban a szálnak, hiszen azért van, de mégsem égett el (biztosítékból is rengeteg a gagyi). Biztosan valami túláram volt és az is biztos, hogy a villanyos fog találni valamit, ami összeégett. Azt nem tudom, hogy az ülésben a kábelt hogyan fogja megcsinálni, az nem kis munka lesz. Lehet, hogy kárpitos is kell majd hozzá.
(#25660) zolikaDB: Nekem is 2-3 nap alatt ide szokott érni németből, ahogy Jim Tonic is írta.
-
bzoley
veterán
válasz Lomha 8V #25663 üzenetére
Hazafelé beugrok érte, talán ki is cserélem otthon.
Tegnqp kicsit piszmogtam a gagyival, lefaragtam a csatlakozó végéből, meg kicsit görbítettem az érintkezőkön. Ma reggel a nagy hidegben nem is jelentkezett semmilyen probléma, gyönyörűen indult, és melegedett, a levegő pumpa is ment egy ideig rendesen. A gyári ettől már csak jobb lehet.
Mondjuk a kábelét sem ártana lecserélni, már a gégecső is leporlott róla rég. -
qdak
addikt
válasz Lomha 8V #25637 üzenetére
Meg a 2dl es energia az elmegy, a konyek tamasz es az ules koze stabilan bepasszithato, az ov csatijahoz, .5 os mar nem erdemes mert nekem kilukadt... :@
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
zolikaDB
veterán
Ismeros Z16XEP G Astraja 1-esben rangat reggel, de csak mig be nem melegszik. Ez mitol lehet?
-
Lomha 8V
addikt
(#25665) qdak: Én a kicsit egész jól be tudom szorítani a kézifékkar meg a középkonzol széle közé. Onnan el sem mozdul. Ezek a trükkök.
(#25666) zolikaDB: Az alapjárati motor vagy a hőfokjeladó környékén keresném a hibát először. Olyan mintha a dúsításban lenne valami hiba. Bár csak egyesben? Más sebességben abszolút nem csinálja?
-
bzoley
veterán
válasz bzoley #25664 üzenetére
Nah, jól elszórakoztattam magam a jeladó cserével. Gondoltam, nem túl meleg még a víz, gyorsan ki tudom cserélni. Alig tekertem ki, csak úgy tolta ki magát a víz. Kicsit meg is melegítette az ujjam, miközben az újat tekertem be. Ebből következik, hogy a kiegyenlítőből szépen eltűnt szinte az összes víz, szaladhattam vissza a boltba, hogy legyen mit utána tölteni. Reggel meg majd kiderül, hogy viselkedik az új jeladó, elvileg nem szabad, hogy gond legyen.
És ha már vásárolni voltam, feltankoltam magam jégoldókkal, ablakmosó folyadékkal, és holnapra kapok új, működő ablakmosó szivattyút is. Már csak egy kis szilikon kell, hogy ne fagyjanak be az ajtók télen.
Na meg remélem, nem jut eszébe az autónak újabb hülyeség legalább tavaszig. -
Lomha 8V
addikt
(#25668) zolikaDB:Szokta kicsit melegíteni elindulás előtt? Ebben a hidegben olyan 30 másodperc nem árthat. Kuplungra is esetleg rá kéne nézni, lehet, hogy attól ugrál hidegen. Kuplungbovden meg gázbovden befagyást is láttam már, ha esetleg belehajtott egy nagy pocsolyába vagy motort mostak rajta. Ilyen hidegben nem olvad ki, ha mondjuk utcán áll.
(#25670) bzoley: Akkor megoldódott egyelőre, az a lényeg.
(#25674) Spancer RE: Hát akkor az IAC szelep vagy akármi, ami szabályozza a dúsítást alapjáraton ezekben a modernebb motorokban.
-
Okuyama
tag
Üdv mindenki , kis infóra volna szükségem . Opel Vectra B 1.6 szekunder pumpával vannak gondjaim , mégpedig az előző eléggé hangos volt igy kicseréltem egy jó állapotúra amit teszteltem is .De a csere óta nem hallom dolgozni ! lehúztam róla a csövet és semmi .Vezeték rajta van , van ennek esetleg külön biztositékja ? Vagy mit érdemes megnézni ? Ma próbaként visszaraktam a régit és azse megy .. Van egy másik aksim ,esetleg 12 voltot adhatok a pumpának hogy leteszteljem még 1x ? vagy kevesebb áramot vesz fel ?
-
Lomha 8V
addikt
válasz Okuyama #25677 üzenetére
Valószínű, hogy vezérlési hiba lépett fel és füst ment bele, az egy pillanat alatt kivégzi. Akkor viszont a másik is tönkrement, mert ugye nem a pumpa volt a hibás, hanem külső tényező. Visszacsapó-szelep vagy szekunderlevegő-szelep hibát tartok valószínűnek, ezek általában nem részei a pumpának. Ezért gyakori jelenség, hogy a hiba gyakran ismétlődik, mert a szerelők is mindig csak a pumpát cserélgetik, a kiszolgáló alkatrészeket pedig meg sem nézik. Nem tudom, hogy van e biztosítéka, de ha elektromos vezérlésű, akkor biztosan van. Alapos átnézést javaslok. És kérlek küldd el a bontandó Vectra képeit priviben, hátha valami megtetszik a haveromnak belőle.
-
Ninja760
csendes tag
válasz realmadrid #25671 üzenetére
Üdv
A mi kocsink is rángatott , z14xep motorú 2005 g astra 154 e km el kicsi gáz adásnál nem volt rángatás nagyobbnál viszont igen ami városba elég idegesítő tudott lenni
Motor olaj ellenőrzés közben figyelmes lettem arra , hogy a generátor szíj be van repedve de csak egy kicsit tényleg , mivel úgy gondoltam hogy a szíj kuka pár napon belül le is cseréltem és láss csodát a rángatás 100 % ban megszűnt mintha soha sem lett volna csak szíj lett cserélve semmi más ! meg is voltam lepődve hogy eltűnt a rángatás ez kb 20e km el ezelőtt volt azóta sincs semmi probléma a kocsivalNekem mindegy, miben hiszel. Csak az nem mindegy, hogy hogyan hiszel benne!
-
Lomha 8V
addikt
(#25680) zolikaDB: Ahogy jofi81 mondja, ez a "Check Engine" lámpa, jelentése sokféle lehet. Ki kell villogtatni, vagy rá kell kötni diagnosztizáló gépre.
(#25682) Ninja760: Ékszíj miatt rángatott? Az elég érdekes.
-
Dealer20
tag
Van egy kis gondom 98 opel astra G 1.2 x12xe a vizpumpa zajos volt és motorban is már 230 ezer volt gondoltam lecseréltetem a vezérlést is .Láncos,megvettem az alkatrészeket a szerelő beépítette összerakta és azóta P0340 - Vezérműtengely-érzékelő hibát jelez.
A vezérlést állítgatta de ugyanaz...
Mi lehet a hiba ?Valamit nem jól rakott össze? -
Pitu
aktív tag
Tegnap láttam egy olyan g astra hírdetést ahol C16NZ motor volt szerelve az autóba. Gyárilag volt ilyen párosítás?
-
Okuyama
tag
Gyors kérdés uraim Opel Corsa B -Be beépíthető Opel Vectra B Ből származó 1.6 os benzines motor ? X16XEL Motorkódú A Corsa-ban c16xe van jelenleg
-
nagyúr
válasz zolikaDB #25693 üzenetére
"Mondjuk, az 1.7 CDTI-t betennem en is az enyembe"
nem akard; a retek melegágya (ráköltöttem már az Isten pénzét is) és ebben a hidegben simán bepuszilja az 5.5-6 liter
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
hdman
őstag
A hajnali hidegek az en fogyasztasomnak se tesz jot, most bekapja a 6,8-7littyot
Sopron city :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban