-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Calogero #25696 üzenetére
Most kellett bedobni a varrógép hangú olajkályhába 2db PD elemet 250 ezerért, mert nyűgösen indult Szerintem tellett volna abból a negyedmillióból kipótolni azt a plusz 3-4 litert
Már minden jónak látszott, erre az egyik reggelen CD lemez méretű olajfolt a kocsi alatt. A motor jobb oldalán "könnyezik" valahonnét az olaj; még a szerelő sem tudta megmondani honnét mert mindent beborítanak a csövek és a kábelek
Eldöntöttem; nem érdekel, majd ha a másik kettő PD-t is ki kell cserélni, akkor majd foglalkozom a folyással (is)
Addig meg töltögetem a Castrol Magnatec-et.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
qdak
addikt
válasz KillHates #25702 üzenetére
Nekem is csopog az olaj, mivel ezek a marhak, mert mast nem tudok mondani olyan magas fekvorendoroket raknak, h leer az alja
Kartel 1 volt hehesztve, most fem ragasztozva...
Van vkinek kedve utana nezni mennyibe fajhat 1 uj/hasznalt jo?
Vagy hegesztessem ujra?(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
-
nagyúr
Előrelátó voltam és vettem egy hasvédő lemezt. Főleg a kocsi aljából kilógó ékszíjkerék miatt, mert arra folyamatosan verte a vizet a jobb első kerék és minden olajcserekor kellett a hosszbordást is cserélni, mert úgy kirepedezett mint a Hortobágy 2 hónapos aszály után... Persze azóta már nekem is sikerült pont egy túlsúlyos fekvőrendőr miatt már úgy odavágnom a kocsi alját, hogy a szervizajtaját a lemeznek valószínűleg már csak flexxel lehet kinyitni
Ha nem akarsz vacakolni a dekli keresgélésével, akkor hegesztesd meg és hegesztess rá még egy lemezt plusz védelemnek. Én anno ezt csináltattam az egyik kocsimmal, kapott dupla feneket a dekli amit később meg is hálált; sikerült egy farönknek elég emberesen nekimennem
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz zolikaDB #25704 üzenetére
Hát ne is mondd... A kötelező köröket én is megfutottam; vezérlés átnézése, szíjak cseréje, szűrők, löttyök lecserélése. (100 k)
"Nade, mindnek van nyugje, kivetel a Honda Civic Vtec es a Golf 1.9 TDI. Az mind hibatlan!!! "
Én még az új merci tulajokat is ide sorolnám; állítólag nincs is jó napja az embernek, ha nem dob egy új hibaüzenetet a computerTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Findzs #25707 üzenetére
porlasztócsúcsnak csúfolják köznyelven, de az valójában csak az örvénykamrás dízelekben van, a direkt befecskendezésűben nincsen, mert nem kell porlasztani a gázolajat; a nyomásváltozás hatására önmagától diffundál a gázolaj. Szóval az a rohadt drága bigyó ami minden közös nyomócsöves dízel tulaj mumusa.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Lomha 8V
addikt
(#25698) Calogero: Ezt a teljesítmény dolgot hamar átgondolnád ha mennél egyet az én 2.0-es, 8 szelepes Omegámmal.
(#25700) Okuyama: Persze, az kell hozzá. Komplett kábelköteg, vezérlő elektronika biztosan kell. A motortartó bakok is lehet, hogy mások kicsit. Meg amúgy is, előtte alaposan át kell nézni, hogy mik lehetnek a buktatók. Mi az ami a régi motoron nincs, de az újon van, hátha helyet kell csinálni, ilyesmi.
-
zolikaDB
veterán
válasz realmadrid #25701 üzenetére
Meg nem, nem talalkoztam a tulajjal.
-
őstag
válasz Findzs #25710 üzenetére
Azért a csúcsok elszaladnak pár százezer kilómétert, nem ez a gyenge pontja a dízeleknek. Enyémben 240e kmnél még jók voltak, csak azt nem bírták, hogy nem volt kenés a nyálban, mikor félre tankolt a kutas, és későn jöttem rá.
Killhates!:
Amúgy az nem volt olcsó. Weisz Dani, a legelismertebb opelszerelő, aki bőven nem dolgozik olcsón újítja fel 90 körül drabját.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #25712 üzenetére
90 ezerért újítja fel? Azért ez kimeríti a gusztustalan lehúzás fogalmát; 96 ezerért rendeltem a teljesen újat Németországból (postával együtt) mert az itthoni BOSCH is jó magyar módjára 136+ÁFA-ért adta volna.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
őstag
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #25715 üzenetére
Akkor biztosan megteheti... Bátorkodom feltételezni, hogy nem ő újítja fel a PD elemeket, hanem elviszi/elküldi/érte jön olyan valakihez aki ezzel foglalkozik. Az meg gondolom tisztában van az árakkal, tehát gyaníthatóan nem 90 ezerért (az új PD elem ára) dolgozik. Azt tartom lehúzásnak, hogy a szerelő rárak (nem keveset) erre az árra. Mi is szolgáltatunk, és itt Pest megyében (beleértve a fővárost) talán a legjobbak vagyunk a végfelhasználók számára nyújtott BGA-zásban (most nem nagy profi szervizekre gondolok akik "utcára" nem dolgoznak) de ha harnadik fél szolgáltatását vesszük igénybe, akkor nem szoktunk semmi extra költséget felszámolni a végfelhasználók felé, hiszem a mi munkánkért szoktunk pénzt kérni, nem a másokéért. Na mindegy... messze vagyunk még Európától... főleg agyban.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
hdman
őstag
-
őstag
válasz KillHates #25716 üzenetére
Ő újítja fel, nincs harmadik fél. Bár hozzá tenném, hogy én személy szerint nem járok már hozzá, mert nagyon lehúzós. Egy 10$-os MPPS kábellel, és egy crackelt voltával való EGR kiütésért kért tőlem 40e-t. Rá két-három hétre elkezdett foglalkoztatni a téma, és akkor jöttem rá, hogy ez igazából egy filléres kábel volt, egy crackelt szoftal, és 5 perc "melóért" kért 40e-t. Na, ezt pofátlannak tartottam. Azóta nem járok hozzá.
Ettől függetlenül tudom, és elismerem, hogy marha jó szerelő, csak mindennek megkéri az árát, ráadásul keményen.hdman:
Törökbálint.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
hdman
őstag
válasz KonzolKartel #25719 üzenetére
Jim Tonic: van valami jó szerelő sopronban,vagy a környéken, aki nagyon ért a dolgához? Főleg opel specialista érdekelne, vagy aki nagyon vágja az ,9 cdti motort? Nincs gáz, csak ezt a kartergázas dolgot kellene megnézni...
Sopron city :)
-
nagyúr
Na igen; ahogy Puskin mondta; minden az Anyegin múlik...
Én is a Karácsonyra és a Szilveszterre félretett pénzünket csaptam hozzá az eladott notebookom árához És így is csak 2 PD-t tudtam cserélni...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
diablo1984
veterán
válasz KillHates #25708 üzenetére
na végre egy szépség! ez alatt csak a rézgyűrű van berakáskor, vagy gumikarika is jár rá valamerre?
vectra c-met úgy vettem, hogy részecske szűrő nélküli, a múltkor mikor alatta jártam a turbó után feltűnt a gumó szondákkal meg ilyesmi, na az vagy valami daganat, vagy ebben is benne van az a pestises sz@r amit kerülni akartam?
[ Szerkesztve ]
-
adidas4death
aktív tag
Lenne egy kérdésem B veki 1.6 16v (X16XEL)-el kapcsolatban. Sajnos sikerült ugy megérkeznem egy autó bal oldalába, hogy (többek között) cserés a klímahűtő+vizhűtő és a hozzá kapcsolódó ventik.
Ha én most teszem azt nem cserélem ki a klima ventit és a hűtőt hanem csak szimplán kiveszem és nem teszek be a helyére semmit (mivel télre ugysem kell a klima és ráérnék akkor költeni rá ), akkor ez nekem a normál használatban nem fog változtatni semmin?
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
diablo1984
veterán
válasz adidas4death #25728 üzenetére
le kell dugózni a klímacsöveket, hogy por, szemét ne menjen bele, mert a kompresszort tönkreteszi!
-
Lomha 8V
addikt
(#25717) Okuyama: Hát nem ördögtől való, úgyhogy nyugodtan neki lehet ugorni.
(#25720) hdman: "Nincs gáz, csak ezt a kartergázas dolgot kellene megnézni..." - Ez a mondat...
-
kisjimy
aktív tag
Sziasztok!
Nekem is megjöttek a téli fogyi értékek! 90% város a többi országút,és már kúszik fel 14felé! Bord szerint jelenleg 13.8l/100km ha bejönnek a nagyobb hidegek +1 lityi.
-
deicide
veterán
válasz kisjimy #25731 üzenetére
Az igen, mázli, hogy nem akartam 2 literesnél nagyobb motort, nekem most 9 körül van, 80% pálya, 20% BP/Székesfehérvár. Bár, ha jobban utánaszámolok, 90% várossal nekem is hasonló lenne. Hiába, sok ló több zabot kér.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
concret_hp
addikt
biztos lehetne tlaálni, de gondolom jobban tudjátok
opel corsához (96-os) magyar leírást hol lehetne találni?ill gondolom legtöbb opelnél ugyanaz: bekarikázott ! zárójelbe téve az mit jelent?
vagy fullba vagy sehogy :D
-
deicide
veterán
válasz concret_hp #25736 üzenetére
Behúzott kézifék szerintem.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
TasiA
senior tag
válasz concret_hp #25736 üzenetére
fékfolyadék alacsony szint
-
hdman
őstag
válasz KillHates #25735 üzenetére
Fogyi témához: jótékony hatással volt a termosztát csere, min. fél literrel csökkent a fogyim
KillHates: Nekem meg éppenhogy lement, pedig hajnali hidegben járok Hetente teletankolom a verdát, a boardom 2-3decit szokott csalni.
Legutóbb 6,4 et irt, tankolás után 6,397-et számoltam.
Most: 5,8-on áll
Kicsit szar a kép, de ez van
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
#81556480
törölt tag
Üdv!
Vectra B x16xel fűtésproblémák vannak.
vagy 2 hónapja volt termosztát csere, az nagyon jól működik minden fasza volt aztán egy hosszú út végefelé elkezdett lehülni a befújt levegő hőmérséklete, és azóta üzemi hőmérsékleten is csak langyoskás.Mi lehet a gond? Van ötletetek?
vízszint jó. -
#81556480
törölt tag
válasz fero02 #25742 üzenetére
Szép szó.
De hol, merre keressem?
Örülnék konkrétumoknak, pl: Fűtőradiátor hol van, nehéz kiszedni, érdemes-e kitisztítani, az a hőmérséklet tekerő állító kapcsoló merre van, mi lehet a baja, javítható stb..
Ezt a részét a kocsinak a műszer fal alatt még nem láttam. minden mással volt már dolgom
Szerk:
EZ [link] x16xel motornál is érvényes lehet?
[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
Nekem is felment a fogyasztásom. 6.6l/100km. De nem panaszkodom, ekkora motortól teljesen jó ez.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
tomyoy
senior tag
válasz #81556480 #25743 üzenetére
Fűtés csap szokta bemondani az unalmast, az ilyen 3e Ft körüli összeg, vagy csak simán lejött róla a vákuum cső. A második lehetőség dugulás, ha elég sok trutyi összegyűlt a hűtővízben akkor simán elképzelhető, ugyanis a fűtőradiátor belső átvezetései elég szűk keresztmetszetűek, magyarán könnyen dugul. Ehhez ki kell szerelni az egész váltóbox borítást és rögtön feltűnik a középkonzol legeslegalján, ott a be és kimenő csőtől kell megszabadítani és ki is jön oldalirányba. Ezután rajtad múlik milyen vegyszerekkel kezeled, én adtam neki tömény vízkőoldót és kb 1 óra folyamatos öblögetés után lett teljesen tiszta.
Letesztelni úgy tudod a fűtéscsapot, hogy bekapcsolod a fűtés és megfogod lent a fűtőradiátornál a bemenő csövet ha elkezd langyosodni akkor kapcsolt. valamennyit átenged ha dugulás is van.
Ha valami kérdésed van írj pü-t.
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
Igen úgy valóban egyszerűbb, ha nem vészes a dugulás. Nekem muszáj volt kivennem mert épp, hogy csak csöpögött a kimenő oldalam, áztatni kellett, ütögetni stb...
más: ma jön meg a lökösömbe, két új ködlámpa, meg a balos doblemezem előre, tesóm eltüzelte ha tényleg minden jól megy jövőhéten viszem műszakira.
nyiknyiknyiknyik
-
_seth_
veterán
Adott egy Exide Excell 12V 54 Ah akku, mostanában főleg városban kis távokon autóztam, szerelőnél az öndindítót is nyúztuk kompressziómérésre, jött a hideg is és kicsit többet tekert az önindító mint szokott és le is ment az akku 11,95V környékére (táp kondenzátor a hifinél kiírja indítás és leállításkor). Rádugtam kb 2x 3-4 órára töltőre, szépen pezsgett is az akku ahogy kell (nem bugyogott tehát rendben ment a töltés) és volt is amikor a kis teszter része zöldre váltott ami az OK állapot, majd a töltés végére ismét fekete lett ami az újratöltést jelöli, hogy időszerű lenne tölteni rajta, ezzel szemben felment az akku 12,65-ig a két töltés után és indít is szépen. Délelőtt kivettem az autóból az akkut és behoztam tölteni, a töltő alapból 50%-nak jelezte az akkut és kb 1 óra alatt fel is ment MAXra és átállt csepptöltésre (egész jól teljesít a töltő met csepptöltéskor 12,95V-ot tart és fölé nem megy de alá sem engedi). Ez így rendben is lenne de a teszter rész még mindig fekete mintha hibás lenne vagy tölteni kellene újra. Az akkut mérve a töltő lehúzása után 12,66-ot mutat.
A gyengébb indítás a töltések óta elmúlt, a legelső indításkor indul kicsit nehezebben ami az eddig pöcc helyett pöcc-röff kb Hideg az olaj nehezebben fordul a motor és indul is szépen a műszerfal sem sötétül el. Egy indítás után pár perc járatás elteltével leállítva és újra indítva pöccre indul is.
Mi lehet a hiba? Lehet csak a "varázsszem" (közben megtaláltam a "szakszerű" kifejezést a teszterre ) vacakol?
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
tomyoy
senior tag
válasz _seth_ #25749 üzenetére
Ugyanilyen akkum van, én töltöttem most 24 órát, de a kukucs fekete maradt. Ma jön délután egy Bosch majd kiderül mit tud
Nem ide tartozik, de amikor megvettem az új akkut annó, addig nem is tudtam milyen a jó állapotú, mikor indításnál kialudt a motor lámpa úgy megtekerte az valami felejthetetlen volt.
nyiknyiknyiknyik
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen TV-t vegyek?
- Motoros topic
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Proxmox VE
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Már elérhető a Resident Evil 4 Remake magyar szinkronja (PC)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal