-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim Tonic
nagyúr
Jön az olaj, 7l, plusz a szűrök. 20 rongy. És akkor még ki is kellene cserélnem.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz F_Gergely #26354 üzenetére
Ugyanolyan lesz, mint egy új turbó. Ugyanannyi bír. Turbótól, műhelytől függ, 70-120 között. De nem nagyon értem, honnan folyik az olaj. Mert ha a turbó házába folyik bele, ahová szokott, az Te nem látod. Ha kívül, akkor vagy a csatlakozásnál folyik, vagy valami nagyobb gebasz van.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
F_Gergely
őstag
válasz Jim Tonic #26355 üzenetére
A motorhaztetot felnyitva nem is latszik semmi (egy keves olaj volt a turbo burkolatanak a tetejen) , alulrol nezve viszont tiszta olaj minden. Azt meg nem tudom pontosan honnan folyik, de ha jol lattam ott folyik ami a turboba megy cso. De annyira olajos minden hogy ezt is csak tippelem, en azt hittem a motor engedi az olajat, de a szerelo azt mondja a turbo.
-
mikoljan
tag
Sziasztok,
Kicsit off lesz, de hátha tudtok segíteni.
Tavaly november 16-án volt egy koccanásos balesetem, amiben egy német rendszámmal rendelkező hobbiterepjárós hölgy belém jött. Az összes biztosítási ceremóniát a biztosítócég egyik partnerszervízére bíztam. Rá öt nappal megtörtént a kárfelmérés, a kárszakértő körbefotózta a technikában keletkezett kárt.
A helyzet jelen pillanatban az, hogy majd két hónap után (tudom volt egy karácsonyi időszak is) még most is várom a "véleményt", a jogalapot.Van erre valamilyen szabály, rendelet, utasítás, parancs, stb., hogy a kárfelméréstől számított adott időn belül meg kell hozni a biztosítótársaságnak a jogalapot és elkezdődjön az autó szervízelése?
(Mondták, hogy külföldi rendszámos autó esetében ez hosszabb idő. Na de, nettó 1,5 hónap, bruttó majdnem kettő?)Köszi előre is!
- - - We Enter Into The Future - - -
-
soo277
őstag
Na meg van a hibám Astra G 2.0 dti
Adagoló, azon belül valami dugatyu besült vagy mi pöcs+szűrök+munka
140-150be fog fájniBT: wersoo#21211
-
F_Gergely
őstag
Gyerekek hogy jartam el se hiszem... Mentem a kocsiert, volt olaj es szuro csere, izzitogyertyak meg hosszbordasszijj. Hat indultam el a kocsival check engine lampa folyamatosan vilagit az auto meg max 50 jo ha megy eroltlen, 2 ezernel tobbet nem is porog es semmi ero nincs benne... Megallok motorhazteto kinyit gondoltam a turbo szart be de nem, olajfolyas nincs. Kocsi vissza a szerelohoz... Azt mondja szerinte a legtomegmero, de holnap megnezi es kiolvassa a hibat.
Ismeros ajanlotta a szerelot ( o is jott velem a kocsiert mrg aztan haza is hozott) de eleg hulyen veszi ki magat hogy szarabb lett az auto mint volt... Arra tippelnek hogy a legtomegmero kabele nem erintkezik rendesen es kontakthibas, ami igaz is lehet mert a kocsi elektromos resze borzaszto. Remelem holnap johereket kapok...
De csak en tudok igy beletenyerelni....[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Akkor én csak örülök annak, hogy nem sport ülésem van Legnagyobb út amit egyben megtettem vele az 800 kilométer volt amiből kb 300 60-80 közötti tempóban tehát még csak gyorsan le sem tudtam zavarni és akkor sem volt kényelmetlen az ülés.
Tempomat van a tiédben?
Futómű hogy tetszik? Igaz nekem sedan így eltér de mégis csak hasonló[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #26372 üzenetére
Nem akarom leszólni, de az astrának nagyon kemény ülése van és kicsit sem tart sehol sem, nem is túl nagy Viszont át lehet rakni a b vectra ülést g astrába tudtommal
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bajusz15
senior tag
Időközben rájöttem, hogy D2S a foglalat és már az izzók is megvannak.
Előző tulajtól sajnos nem tudtam meg semmit, hogy hány kelvines volt benne, pontosabban jelenleg is. Elég kékesnek tűnik, remélem kevesebb mint 6000K, mert most egy olyanra esett a választásom, hétfőn lesz benne, kíváncsi vagyok hogy muzsikál majd, youtube-s videókat ugyan néztem, de szerintem élőben máshogy mutat. -
adidas4death
aktív tag
Hátul eléggé gyászosan elkezdett kopogni valami, már kisebb úthibáknál is iszonyat módon felüt és koppan egy nagyot, valamint a hátulja is lentebb ül mint kellene szerintem.Rugó lenne ez? még nem voltam ma kint nem néztem meg hogy az törött-e el.
Mennyibe fájhat a párban való cseréje? Ilyenkor szoktad lengéscsillapítót is cserélni?
(B veki 1.6 16v)[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
TasiA
senior tag
válasz bajusz15 #26374 üzenetére
Opel általában 3700K vagy 4300K-t használ. Személyes tapasztalatom: 4300K-nál nagyobbat én nem vennék. Nekem volt 5K - 6K- 8K. A 4300 az teljesen fehér, egy lehelletnyi halványka kékes beütéssel(amit manapság jégfehérnek hívnak), de épp csak annyi, amit talán észre sem veszel, de a fehér felfestések és a táblák jól világítanak tőle. SZóval nevezzük fehérnek. Ami ennél magasabb számú, abban egyre több a kék szín, és egyre kevesebb a fényerő.
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #26371 üzenetére
Futómű: IMÁDOOOOM Tudod nekem volt 10-centistől kezdve minden a régi A Vekiben. Ez nagyon tetszik! Úgy kanyarodik, mint az álom. Nagyon jó a biztonság érzetem benne és nagyon jól jelzi, ha közel van a tűréshatár.
ÜLÉS. Rövid távon semmi gond, csak ha sokat mész. Túl van kagylósítva és keményítve. -
diablo1984
veterán
válasz adidas4death #26376 üzenetére
rugó, csillapító, szilent. bármi lehet(bár a rugó szélsőség). nálam pl a szilentek hidegben nyikorognak, gondolom egy kis wd40 elhallgattatná, de legalább nem koppan!
-
Habsteve
tag
Sziasztok. Opel Astra G 16v 2000es,133e km. Napokban hoztam el a gépet hengerfej műtét után. Már hónapok óta a következő jelenséget produkálja. Nagy sebességű szakasznal ha benyomom a kuplungot teljesen leesik a fordulatszám és leall a motor. Van amikor uugy lelassulok es elkezd rangatni a motor. Fojto szelep, egr szelep tisztítás is megvolt. Mivel lehet a probléma?
-
deicide
veterán
válasz zolikaDB #26372 üzenetére
Ne is mondd, 2008-ban F astra-val Sukoró-Genova-La Spezia-Sukoró táv 6 óra alvással, 2200km, tempomat nélkül. A vége felé már mezítláb nyomtam a gázt, mert kisebesedett a cipőben a lábam.
De az üléssel nem volt baj.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
zolikaDB
veterán
válasz deicide #26381 üzenetére
Tempomat nélkül, gyári üléssel a G Astra se kutya. Kínomban nem tudtam, mit csináljak a lábammal (amik 48-asak). Alig vártam a hegyet, h lefele motorfékkel jöjjek... Illetve, volt h gyorsítottam, majd gurultam a külső sávban, h mozgassam a lábfejem.
Seth: ez jó hír, akkor mostmár vadászhatok frankó B Veki ülést is, a szép Astra sportülés ritka és drága. (ez alatt értem pl a Linea Blue-t) -
deicide
veterán
válasz zolikaDB #26382 üzenetére
Az Osztrák hegyek megváltást hoztak, igen, volt hogy 10-12km-t lehetett gurulni üresben 130-140 körül lefelé, na akkor én is pihentettem a lábam. De üresben gurulni azért erősen lutri kategória volt, ezt mai fejjel már nem csinálnám.
Van egyébként olyan autó, ami hosszú távon 46+-os lábnak kényelmes? Tudom, a tempomatos, de egyik autóm sem az jelenleg.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz fero02 #26384 üzenetére
hdman: 2005-ös, úgy látszik ez akkor olyan extra volt, amit az első tulaj nem kért bele. A lámpakapcsolónál ott van a kis tekerő, amivel növelni/csökkenteni lehet a tempomatos sebességet, de hiába tekergetem.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz diablo1984 #26387 üzenetére
Hmm, holnap kipróbálom, mert a tekerőn az ábra egy kilométerórafélét ábrázol, mutatóval, ha jól néztem.
zolikaDB: Ha hirtelen manőverre van szükség, gázt adni nem tudsz, a fékek elmelegedhetnek (bár ez nálam nem volt gond, mert nem fékeztem ott). Viszont a fogyasztás kérdése nem egyértelmű, mert motorfékkel ugye még az érdi lejtőn is lelassulok és gázt kell adnom, hogy tartsam a sebességem, míg üresben még gyorsulok is az aljáig, igaz ott meg az alapjárathoz üzemanyagot használ. Szerintem kb egálban lehet a dolog.
hdman: utólag mennyire gány rakatni bele tempomatot?
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
diablo1984
veterán
válasz deicide #26392 üzenetére
aham, mert az óracsoport világítását lehet vele halványítani, vagy erősíteni! megtévesztő az ábra, de sötétben egyértelmű majd meglátod!
bár az opelhez nem tudom, de más hasonló autókban az elektronikában való engedélyezés a legnagyobb meló, szerintem a vezetékelés is ki lehet építve, a can-bus rendszer tanítása viszont csak tech2-vel lehetséges szerintem.....
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz diablo1984 #26393 üzenetére
Köszönöm, ma megint tanultam újat!
Ez ahhoz fogható, amikor kb 2 év után jöttem rá, hogy az F-ben ha a lámpakapcsolót kifelé húzom, akkor felkapcsolja a belső világítást. De teljesen véletlenül, furán nyúltam hozzá és kihúztam. Egészen addig csak ajtónyitáskor volt fény.szerk: Akkor egyelőre nem erőltetem, hosszabb utat a közeljövőben nem tervezek.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
zolikaDB
veterán
válasz deicide #26392 üzenetére
Kérdés:
- ha motorfékkel megyek, akkor nem melegszik a fék? Buta vagyok, akkor lassul magától, és nem kell fékezni.
- fogyasztás szerintem sem egyértelmű: múlt hónapban én is motorfékeztem a városban, fogyasztás 9.66L/100km. Ha üresben gurulgatok, akkor 8 körülre kijövök, v vmivel több. Plusz erős a motorfékem, nagyon lassul a kocsi vele.
- tempomat: egyáltalán nem gány, G Astrához komplett leírás van a CC led oldalon, cikkszámokkal. -
Calogero
addikt
válasz deicide #26392 üzenetére
hdman: utólag mennyire gány rakatni bele tempomatot?
Ha szerencséd van akkor kapcsoló beszerelése és programozás kb 25000 Ft
De lehet nem elég a index kart kicserélni hanem kell kuplung kapcsoló és vezetékezés is valamint az előfordulhat műszerfal egységben kijelzőbe nincs visszajelzés.Nekem 2007-ben szakszervizben 17 000-ért rakták be (munkadíjat nem kellett fizetnem). Szerencsém volt csak az index kart kellett cserélni, meg felprogramozni. kb 20 percet vártam az autóra.
[ Szerkesztve ]
-
válasz zolikaDB #26388 üzenetére
mert régen úgy tanították és sokan nem upgradelték a tudásukat a mai autókhoz.
(#26390) Dluinet: "többet fogyaszt az autó": mítosz.
(#26398) hdman: motorfékkel sokkal hamarabb áll meg az autó, ezért nem azt kell nézni, hogy motorfék alatt nulla a befecskendezés, üresben meg 0.5-1 liter/h, hanem azt, hogy mész 800 métert rendes gázon, meg 200-at motorfékkel, akkor vagy ugyanott, mintha 1 km-t üresben gurultál volna, és a 800 méter teljes fogyasztása több, mint ugyanennyi üresben.
(#26399) Dluinet: "kb ahány köbcentis a motor, annyi l/óra": fel is gyújtanám, ha ennyi lenne...
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis