-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lomha 8V
addikt
válasz perczakp #25293 üzenetére
Nem szentírás, mert a dieselek távol állnak tőlem, de ilyet általában akkor csinál ha kábelszakadás, kopás van. Vagy valahol a műszerfal és generátor között, vagy a motorról a karosszériára menő vastag testkábelnél (ez a gyakoribb). Esetleg valamiért meg-megszoruló ékszíj, ha netán beállt a feszítője, vagy csapágyas valamelyik forgó része.
(#25296) KonzolKartel: Ez bizony nem jó dolog. Keress meg egy valódi villamosságszerelőt, aki átnézi, hogy mi lett elszarva. Aztán ha kiderül, hogy a hifi lett szarul berakva (gyári helyen átvezetéssel meg furkálással ez egész biztos), akkor menj vissza a "profi" ismerősödhöz és nyújtsd be neki a számlát. Remélem átérzed, hogy le is éghetett volna az autó és azt maximum az út széléről nézed. Vagy bent is égsz, extrém esetben. Ez nem játék.
(#25298) Findzs Én nem ismerem, de gondolom átlagos minőség.
(#25299) bzoly Ez könnyen előfordulhat. Sok múlik a lengéscsillapítók minőségén és a használati módon. De erős városi használatnál, 35.000- km alatt tönkremenő lengéscsillapító akár üzemszerű is lehet.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Lomha 8V #25303 üzenetére
most átnézte egy villamossági. Azt mondta, hogy a hifinek nem lehet köze a dologhoz...Most kivittem Weisz Danihoz, Ő biztosegoldja a dolgot.
btw: A gyári csati megfúrása, és azon való kábel átvezetés szerintem teljesen általános dolog.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
davee_92
csendes tag
válasz KonzolKartel #25304 üzenetére
KonzolKartel: Valóban Magyarországon elterjedt dolog ez a megfúrós módszer, viszont én eltörném a kezem ha így csináltam volna meg a sajátomat és még sok másik autót.
Aki nem veszi a fáradságot arra hogy beszerezzen néhány tüskét és bepattintsa a helyükre az ne is álljon neki szerintem.Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
sNORh
addikt
válasz zolikaDB #25267 üzenetére
Na ma megérkeztek az ELM327-es olvasók Postázom a 2 kolegának hétfőn zolikaDB jöv héten megyek debbe, neked meg személyesen.
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
őstag
-
fero02
veterán
válasz Dr. Gonzο #25302 üzenetére
Ez sem feltétlen igaz...
Nekem vagy 2 éve Sachs Super Touring volt/van és hibátlanok a mai napig. Viszont a jobb oldali keréknél a teleszkóp kb 4-5 cm hosszú M8-as végződése minden előjel nélkül letört tőben. Gondolom a fasza kis utak ehhez nagymértékben hozzájárultak. Amúgy maga teleszkóp simán jó most is...
Ezzel csak azt akartam mondai, hogy egy fasza gyártó fasza terméke is megadhatja magát, míg másoknál egy jóval gyengébb is teljesíthet szépen. Illetve fordítva is igaz lehet.
davee_92: ahogy KonzolKartel leírta az maximálisan igaz. Aki kicsit is ad a hangzásra, az a gyári 0.75-1 mm^2-es tyúkbeleket, meg az ilyen-olyan tüskés csatlakozókat mind likvidálja.
[ Szerkesztve ]
-
davee_92
csendes tag
válasz KonzolKartel #25307 üzenetére
KonzolKartel: A vezeték az egy dolog, a tüskére bármit rá lehet tenni, a hangot pedig nem befolyásolja.
Nem kötekedésképp hoztam fel, csak én nem tenném, mondjuk nekem megfelelnek a gyári hangszórók is egy mini ládával.[ Szerkesztve ]
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
őstag
-
Jim Tonic
nagyúr
-
sNORh
addikt
válasz diablo1984 #25309 üzenetére
Tán vectrát vettél?
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
MODERÁTOR
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #25314 üzenetére
"Aki kicsit is ad a hangzásra"
A csatlakozási számoknak a lehető legminimálisabbnak kell lenni. A vezetékek mennyisége és minősége abszolút nem túllihegett téma (az a hifis topikban megy), igenis fontos dolog (egy bizonyos szintig). A hangsugárzó saruját meg lehet forrasztani.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz fero02 #25317 üzenetére
Mivel egy autót nem tudsz hangversenyteremmé változtatni, azaz nem tudsz normális akusztikát kialakítani, illetve nem tudod kizárni a zajt, marhára nem oszt vagy szoroz egy darab csatlakozás.
Ha nem egy autóról beszélnénk, teljesen egyetértenék veled.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
válasz KonzolKartel #25313 üzenetére
Ki égett mind két oldalon az izzó
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz KonzolKartel #25320 üzenetére
Az jó, de tippem szerint ennek oka van. Pl. megrántottad az erősítővel a generátort.
Mekkora a két végfokod? Kondenzátort pl. raktatok be? Mitől volt égett szag?Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
válasz Jim Tonic #25321 üzenetére
Nincs bent kondi, de ezek szerint kelleni fog. Nem vagyok kondenzátor párti. Vagyis a jó(gyors) kondenzátorral nincs bajom, de a legtöbb csak ront a minőségen. Nagyobb hangerőn ingadozik a fesz. ezt onnan gondolom, mert a belső világítások kicsit sötétednek a zene ütemére. Elolvadtak a szállak az izzóban, attól volt ez a szag.
Amúgy akár közel nullára is lehet már redukálni az autó zajait. Nekem a két ajtó, tető van szigetelve, és ég és föld, ahhoz képest, amikor még nem volt megcsinálva.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
őstag
válasz KonzolKartel #25323 üzenetére
Persze, azt aláírom, hogy autóban nem lehet tökéletes színpadképet építeni, de azért próbálkozni lehet.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
sNORh
addikt
válasz diablo1984 #25318 üzenetére
gyere nézzük meg
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz KonzolKartel #25323 üzenetére
Az izzó egy zárt üvegbúra, abból nem fogsz szagot érezni.
Egy 1F-os kondit mindenképpen rakj be, mert haza fogod vágni az elektromos rendszeredet.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
sNORh
addikt
válasz diablo1984 #25327 üzenetére
kk ha meglesz még, Jó utat
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
őstag
válasz zolikaDB #25329 üzenetére
Ma megyek megint a hifishez, átnézi, hogy mi lehetett. Csütörtökön voltam villamosságinál, az szét bontotta nekem a hifit, de nem talált kivetni valót.
Test jó helyen, igen. Ülés alatti csavarnál, de azért ránézünk ma arra is.Tegnap este még beszéltem a hifissel. Az Ő tanácsára inkább még egy akksi lesz hátra, nem kondi.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Jim Tonic
nagyúr
-
fero02
veterán
válasz KonzolKartel #25332 üzenetére
"Test jó helyen, igen. Ülés alatti csavarnál"
Az ilyet el kell felejteni. A negatív pólust is tessék az akku sarutól elvezetni.
Második akku helyett én is egy kondit javasolnék.
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #25337 üzenetére
Kondi? Oda azért kraftos rendszer kell, kb valódi 1000W-tól kezdve vagy két nagyobb teljesítményű erősítőnél mindenesetre a kondira költött pénzt érdemesebb jobb erősítőre költeni.
Test jó lehet ülés alatti csavarnál is, nekem is ott van és hibátlan, felesleges végigvezetni az akkutól.
Valamint ha már kondi azt senki sem írta, hogy az erősítő mellé kell rakni és úgy, hogy minél kevesebb legyen a vezetéke, az ideális 40 cm persze ehhez megfelelően kell mindent elhelyezni.
Jó akkut nem pótol egy kondi pláne nem egy olyan ami 30e forint alatt van, azokat szinte kár is megvenni.
Tingli-tangli erősítők esetében pedig nem az akku és nem a kondi lesz a szűk keresztmetszet hanem maga az erősítő.
Az autó gyári hangszóró kábeleivel sincs gond amíg valaki ráköt a végére egy pár 10 wattos rms teljesítményű hangszórót mivel annak még kb az is megfelelő. Az, hogy hány csatlakozás van kb az is mindegy jópár száz ezer forintos rendszer alatt, úgysem lehet hallani. Menet közben meg pláne elvész minden finom részlet kb a nagy luxus limuzinokig.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #25339 üzenetére
Kondi? Oda azért kraftos rendszer kell, kb valódi 1000W-tól kezdve vagy két nagyobb teljesítményű erősítőnél mindenesetre a kondira költött pénzt érdemesebb jobb erősítőre költeni.
Csak ez nem fogja kiszolgálni a hirtelen fellépő terheléseket. Egy kondenzátort ki tudsz váltani egy másik akkuval, csak éppen sokkal lassabban reagál a terhelésváltásokra. A legideálisabb, ha jó nagy generátorod van, csak ez a legtöbb autóban nincs meg. Egy méretes, jó minőségű kondenzátor nagyon jól tud dolgozni.
Test jó lehet ülés alatti csavarnál is, nekem is ott van és hibátlan, felesleges végigvezetni az akkutól.
Szerintem meg összeszed mindenféle zavart, és többet árt a rendszerednek, mint bármi más. Jónak jó, de ha valaki profi, az ilyet nem tesz.
Jó akkut nem pótol egy kondi pláne nem egy olyan ami 30e forint alatt van, azokat szinte kár is megvenni. Jó kondenzátort meg semmilyen akku nem pótol. A kondenzátorokat két dologra használják az elektronikában. Felül áteresztő szűrőként (magasabb frekvenciájú jeleknél a kondenzátor vezetővé válik) vagy pufferként, amivel a fellépő ingadozásokat lehet kiküszöbölni.
Tingli-tangli erősítők esetében pedig nem az akku és nem a kondi lesz a szűk keresztmetszet hanem maga az erősítő.
Tingli-tangli erősítő is össze tud hozni tisztességes terheléseket, aminek nem feltétlenül kell megjelennie a kimenő teljesítményben vagy a hangminőségben, de az kérdés szempontjából nem releváns.
Az autó gyári hangszóró kábeleivel sincs gond amíg valaki ráköt a végére egy pár 10 wattos rms teljesítményű hangszórót mivel annak még kb az is megfelelő.
A vezeték vastagsága kevésbé játszik a kérdésben, ekkora vezetéken tisztességes teljesítmény is átvihető. A vezeték minősége az, ami az analóg jelátvitel szempontjából érdekes. A vezetékeknél a legnagyobb kérdés az egyenáramú ellenállás, a szükséges keresztmetszetet pedig a kábel hossza és a hangszóró névleges impedanciája határozza meg. Ebből elég jól látszik, hogy 100 autóhifiből 95-höz teljesen jó lenne a gyári vezeték is.
Az, hogy hány csatlakozás van kb az is mindegy jópár száz ezer forintos rendszer alatt, úgysem lehet hallani. Menet közben meg pláne elvész minden finom részlet kb a nagy luxus limuzinokig.
A legdrágább limuzinokban, gyári BOSE rendszerekhez sincsen jobb gyári vezetékezés, mert a mérnökök nem dőlnek be a sok hülyeségnek.
Én most pont egy olyan gyárban dolgozom, ahol kábelkorbácsokat gyártanak az autóiparba, és tudom, milyen előírásokat kell teljesítenünk a vezetékeknek. Ezek a 0.75-ös vezetékek jobbak, mint azok az 1,5-ösök, amit marketing rizsával eladnak a legtöbb autóhifi boltban.
A legnagyobb baj az, hogy a fórumokon fellelhető információk jó része is egy óriási marhaság, és terjednek a hamis információk, mint a pestis.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
-
őstag
válasz KonzolKartel #25341 üzenetére
Én mindenhol azt látom, hogy marha sokat számít a kábel. Nem tudok vitába szállni, mivel nem értek hozzá, csak arra tudok hagyatkozni, amit olvasok. pl.
Totalcar Kábeltuning: döbbenetes hatás
Vagy
Totalcar Drót a lelke mindennek
Autóhifi kábelek tesztje[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz KonzolKartel #25342 üzenetére
Mind bullshit. Bekajálod, és mész megvenni. [link]
Hangfalkábelekkel kapcsolatos mítoszokA hangfalkábelekhez, valamint az audiotechnikában használt többi kábelhez (jelkábel, tápkábel) rengeteg mítosz kapcsolódik. A leggyakoribb mítosz, hogy bizonyos egzotikus és drága (audiofil) kábelek tisztábban szólnak, részletesebb hangzást, jobb sztereoképet és nagyobb dinamikát biztosítanak.
Az, hogy van-e az ugyanolyan ellenállású, hosszú, de eltérő anyagú, sodrású, geometriájú vagy árkategóriájú kábelek között hangminőségbeli különbség, csak ellenőrzött, úgynevezett abx-teszttel vagy kettős vakteszttel lehetne kimutatni. Az objektivitás alapfeltétele ezenkívül egy vagy több kontrollcsoport felállítása. A teszteknek továbbá két fontos kritériumnak kell megfelelnie. Az egyik a kritikus hallgatás fontossága. Ha valaki nem kritikusan, hanem felületesen hallgat zenét, akkor könnyen átsiklik bizonyos részleteken. A másik a megfelelően rövid hallgatási és átkapcsolási idő. A rövid összehasonlítási idő egyértelmű: az ember nem tud összehasonlítani két 5 perces zenei anyagot, ha közöttük egy perc szünet van, ha olyan apró különbségekről van szó, amit a hangfalkábelek okoznak. Még egy 10 másodperces zenei részlet összehasonlítása is rendkívüli összpontosítást, többszöri visszajátszást igényel.
Általában azok a tesztek, amelyek az audiofil kábelek előnyeit hangoztatják, mindennemű objektivitást nélkülöznek, nem felelnek meg a fenti kritériumoknak, és hiányzik a kontrollcsoport is. Az egyes kábelek közötti tényleges hangminőségbeli különbség visszavezethető a kábel egyenáramú ellenállására, illetve arra, hogy az így létrejött csillapítás a hangfal impedanciamenetét követi.
Másik gyakori jelenség, hogy a rézvezetékek vége egy idő elteltével oxidálódik, így ha egy régi kábelt kicserélünk egy drága új kábelre, akkor elkerülhetetlenül javul a hangminőség. A javulást azonban nem az új kábel okozza, a régi kábel végeinek a megtisztítása is ugyanilyen eredménnyel járna.
Általában a végső hangminőséget befolyásolja a CD-lejátszó, erősítő, hangfalak minősége, valamint a szoba akusztikája is.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #25340 üzenetére
Mint ahogy egy olcsó kis teljesítményű kondi sem, normális kondi mint írtam 30e forinttól ugyanakor alacsony költségvetésű rendszereknél többet ér a jobb erősítő, megvan az a szint amitől kell kondi és megvan az ami alatt nem az, hogy nem de kevesebbet nyerni vele mint amennyit az erősítőre költve lehetne.
Profi? Nekem nem profi hanem hibátlanul működő rendszerem van Egyébként semmi zajt nem szed össze, én csak a szokásos hibát követtem el amikor beépítettem: táp és rca egy küszöbben, volt zaj ahogy kell, külön küszöb és nincs zaj, fel lehet tekerni a hangerőt a maxra is ha nincs ami szóljon akkor sistergés vagy más zaj sincs (zene alatt is).Nekem egyébként van egy sal kondim 1 farad... nem azért van mert kell hanem mert akkor még nem tudtam, hogy felesleges (640W JBL 4 csatis a 4 ajtónak és 320W JBL sub erősítő a ládának, minden összesen 9 jbl hangszóró). Ma már én sem úgy építeném ki ahogy az tettem anno viszont át már nem építem, hibátlanul üzemel, a legfontosabb, hogy szépen szól Nem is a hatalmas láda és a nagy düc-düc volt anno sem a cél ezért lett minden jbl A kondit már esetemben is csak rámsózták, hogy huuuhuu azt itt ne hagyjam mert kelleni fog Annyi haszna van, hogy autó indításkor és leállításkor látom a csomagtartóban, hogy éppen hány voltot tud az akku kb
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Jim Tonic #25343 üzenetére
Ezt még hozzá kell tenni:
Ez azt jelenti, hogy bizonyos hosszúság felett egy kisebb ellenállású hangszóró vastagabb kábelt igényel. Viszont az is igaz, hogy egy adott keresztmetszet felett már nincs értelme tovább növelni a kábel vastagságát.Mivel a hangfalak váltakozóáramú ellenállása különböző frekvenciákon más és más, ezért a csillapítás is frekvenciafüggő lesz. (A váltakozóáramú ellenállás változását a frekvencia függvényében az ún. hangfal impedanciamenetével szokták ábrázolni). Azokon a frekvenciákon, ahol a hangfal ellenállása jelentősen megnő a névleges értékhez képest (pl. rezonanciafrekvencián), a csillapítás jóval kisebb lesz, mint azokon a szakaszokon, ahol a hangfal impedanciája megegyezik az egyenáramú ellenállásával. Ott, ahol a hangfal impedanciája kisebb, mint a névleges érték, a csillapítás nagyobb lesz. Így a hangfal frekvenciaátvitele bizonyos mértékben módosul. Ez a hatás elhanyagolható, ha hangfalkábel ellenállása nem éri el a hangfal névleges ellenállásának 5%-t. (A frekvenciaátvitel hullámzása kisebb lesz, mint ± 0,23 dB)
Ha egy 4Ohmos hangszóróról beszélünk, akkor a vezeték ellenállása 0,2 Ohm lehet. Ha ennél nagyobb lenne az érték, akkor a torzulást elvileg meghallhatnál akkor, ha egy hangversenyteremben ülnél. Egy átlagos, 0.75mm2-es rézvezeték ellenállása 1m-en 0,022Ohm. Ha ebből 5m-t veszel, az 0,11Ohm. Tehát a felét érted el az 5%-nak.
Máshogy számolva: Ha a 1,5mm2-es kábellel számolok, annak az ellenállása 5m-es kb. 0.056Ohm. A kivehető torzítás 1/4. A tüske bőven belefért volna.Amúgy kb. 40-50e forint annak az erősítőnek darabja újonnan. Bőven többet torzít, mint a gyári hangszórókábeled. És akkor nem beszéltünk arról, milyenek a hangszóróid, milyenek az ajtóid, a kárpitok, hogyan vannak beállítva, milyen a crossover, stb.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #25344 üzenetére
Az egyik autómra majdnem 1m forintot költöttem HIFI-re. Abból mára csak a fejegység van meg.
Kellett bele plusz akku is pl, generátorra nem volt lehetőségem. Én is elhittem minden sz@rt.És akkor rájöttem, hogy ötvennél már teljesen mindegy, mi van az autóban. Soha nem fogod meghallani. Talán egy Maybachban.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #25346 üzenetére
Na ez az, az autó minden esetben egy kis légterű fém bódé lesz, lehet bitumenezni, ide-oda hangszórót pakolni, processzort használni ahhoz, hogy egyszerre jusson el a fülig minden hangszóróból a zene de elindulás után bukik a dolog, otthonra nappaliba lehet fullos cuccot összehozni de autóba kár ölni a pénzt
Nekem kicsivel 200e fölött volt a vége és ez is úgy, hogy a nagyját már én kötöttem be tehát ebbe munkadíj nincs is, ezzel saját mércém szerint annyit értem el, hogy jól szól de semmi extra, igaz nem a sok watt volt a lényeg hanem a hangzás összességében bár így is csak ritkán van fél hangerőn a cucc és az is elég ugyanakkor sokkal kevesebből már csak csupa sal, mnc, mac audio és hasonló cuccokból lehetett volna kihozni de azt én sem akartam, kadettben volt mnc és sal is, elég is volt
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nagyúr
válasz Jim Tonic #25346 üzenetére
"És akkor rájöttem, hogy ötvennél már teljesen mindegy, mi van az autóban. Soha nem fogod meghallani."
Ott a pont; főleg ha így a hideg idő beköszöntével feldobod a téli papucsokat is
Án úgy jártam, hogy egy autókölcsönzős haveromtól kaptam egy szett téli gumit ajándékba. Figyelmeztetett, hogy ezek elég hangosak lesznek, de persze nem figyeltem oda és elfelejtettem (meg ajándék lónak különben is...). Már majdnem kerékagycsapágyat cseréltem már, de korrekt volt a szerelő és mondta, hogy nehogy vegyek mert minden rendben a kerekemmel, a gumi ami rohadt hangos. 80 felé már úgy érzem mintha elől nem motor lenne a kocsiban, hanem egy csapágyas turbinaTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz _seth_ #25347 üzenetére
Én csak egy szép navis fejegységet szeretnék a kocsiba, de a gyári DVD90+CID használhatatlan és egy államadósságért át is kell okosítani a Tech2-vel, az utángyártott Opel-dizájnosak meg rettenetesen gagyik, vagy heroin drágák...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
adidas4death
aktív tag
Hifizéstől picit eltérő ugyan de:
_seth_: Akkor úgytünik, hogy igy hosszú távon megérte kicserélni a termosztátot? Mennyivel ment fentebb a menetközbeni vizhőmérséklet? Mennyi volt a gyári GM cucc? (nekem még mindig a 80-hoz van betonozva és sanszos, hogy cserés nekem is akkor)
más: Ma előjött egy olyan jelenség (gond? ), hogy szegény B-s vekim elkezdett úgy zakatolni mint egy öreg diesel (benya 1.6 X16XEL). Tegnap délben indultunk egy 200km-es útra és akkor még nem volt ilyen hangja, de mire ma délután indultunk haza már hallani lehetett elég rendesen. Az ereje nem ment el a kocsinak, se benzint se olajat nem eszik többet mint eddig.
Hidrotőke lehet? Mennyire költséges ennek a cseréje illetve mennyire sürgős?
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Napelem
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gitáros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...