-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz diablo1984 #25596 üzenetére
"! vennem kell majd egy olajleeresztő csavart is, mert elég barbárúl néz ki a mostani, egy ökölnyi sziló szigeteli,"
Ezen a dumán bekönnyeztem!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
diablo1984
veterán
válasz KillHates #25601 üzenetére
hát én is hidd el a látványtól, csak kevésbé röhögtem.... egy kb 20as anya van rátákolva a csavarra, meg olajálló piros szilóval rommá ragasztva, nem tudom, hogy mi értelme, ha van alatta réz gyűrű, ha meg nincs, akkor meg már mérnem, 300ft istenem, csak 300ft???!!!
-
nagyúr
válasz diablo1984 #25602 üzenetére
Én notebook szerelés közben szoktam sírva fakadni néha; a legjobb az volt mikor chipre rácsavaroztak egy húszforintost, hogy jó lesz az hűtésnek.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
adidas4death
aktív tag
Anno már regéltem a (szerintem) hidrotőke problémámról és most le is videóztam, bár sötétben, de hát a hang a lényeg: Vectra B x16xel
A vidin azért jóval gyászosabb a hangja, de élőben sem "halk".Ez okozhatja a lustulását a kocsinak? Benyából nem eszik többet meg olajból sem, csak elég lusta lett, sokkal lassabban gyorsul mint ez előtt. Otthon házilag mennyire megoldható a csere? Vagy vigyem mindenképp szerelőhoz?
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
_seth_
veterán
válasz adidas4death #25605 üzenetére
Ha ez "csak" hidrotőke akkor amit én hallok indítás után pár másodpercig az valami apróbb dolog lehet. Hidrotőkétől nem lustul és nem is fogyaszt többet. Csere szerintem csak szerelőnél. Én ma szerelgettem a régi x20xev hengerfejem és annál pl mindkét vezérműtengelyt le kell szerelni ahhoz, hogy hozzá lehessen férni a hidrotőkékhez ami autóban lévő motornál a vezérműszíj leszerelésével együtt jár.
Kompressziót érdemes mérni, lehet ez valami szelepgond is bár akkor a fogyasztás is nőne.
Hengerfejből a szelepeket hogyan lehet kiszedni? Valami speckó szerzám való hozzá?
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
adidas4death
aktív tag
válasz _seth_ #25606 üzenetére
Hát akkor elviszem szervízbe megnézetni a kicsikét, remélem nincs komoly baja mert jön a karácsony és nem csak neki akartam ajándékot venni.
Anno amikor ez még nekem nem volt és csendes volt a motor , nekem is csak ez az indításkori pár tized mp-es csattogás volt, de szinte azonnal el is hallgatott.
Mintha valahol azt olvastam volna hogy ez amiatt van, hogy indításkor egyből nincs még olaj mindenhol. de javítsatok ki ha tévedek, mert elég nagy esély van rá[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
diablo1984
veterán
válasz adidas4death #25607 üzenetére
Mintha valahol azt olvastam volna hogy ez amiatt van, hogy indításkor egyből nincs még olaj mindenhol
ez így igaz, majd ha az olajszivattyú feltolja az olajat, onnan lesz kenése mindennek!
-
nagyúr
válasz diablo1984 #25608 üzenetére
Ez jól látszik az én kocsimnál is; beröffentem a varrógépet és vagy 4-5 másodpercig még ég az olajnyomás lámpa. Amikor az első hideg reggel megláttam, hogy nem alszik el egyből mit ne mondjak rendesen összeugrott a herém Le is állítottam egyből! Aztán másodszorra már szinte 1-2 másodperc alatt elaludt.
Aztán az okosok a Zopelnál felhomályosítottak, hogy ebben az űrjárműben nem csak az olaj nyomását figyeli a rendszer (vettétek? RENDSZER!!), hanem az olaj meglétét is valami csudibigyó érzékelővel a hengerfej magasságában. (gondolom ez is 3 ezer kilométerenként/vagy/100 üzemóránként besz@rik, hogy legyen mindig valamire költeni)
Aztán azért világít még a hidegindítás után pár másodperccel, mert annyi idő amíg feltornázza magát oda a Castrol Egyébként bolondbiztos a vas; ha lehúzom arról az érzékelőről a kábelt akkor jön a bünti; 1.500 rpm fölé nem engedi pörgetni a motort a villanygázpedál, kolompol a műszerfal és világít mint a Karácsonyfa, majd teleírja a hibanaplót a Háború és Békével a computer
Imádom ezt a drive-by-wire-t!Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
diablo1984
veterán
válasz KillHates #25609 üzenetére
én is nem tudom, hogy a gép húzhat-e valami rossz lapot, mert kifúj az intercoolerem(olajsáros), gondolom a turbónyomás nem annyi mint kellene, de most télire nem szedetem szét, még megy mint az állat, ha kitavaszodik meg szét lesz kapva az eleje, akkor ki lesz szedve a hűtő, megpatkolják, addig meg a motor alatt az alvázat le kell kezelni, mert okádék állapotban van, mondhatni szét van rohadva a kartervédő miatt, ahol hozzáér ott ott tartja a vizet és táblákban rohad róla minden lefelé! tavasszal szétkapás, drótkorongozás és 2-3 réteg alvázvédő megy majd rá! hátha utána már nem esik ki a blokk az alvázon....
-
nagyúr
válasz diablo1984 #25610 üzenetére
Szerintem inkább kukázz egyet a netről ami teljesen ép. Én "megpatkoltattam" nem is volt vele semmi gond hosszú hetekig. Aztán a múlt héten a lovak közé kellett csapnom (M31: belső sávban tökörészés 90-el, majd mikor jobbról elkezdtem előzni, egyből letrepnizte kis dobozost a népművészeti agyagedény) persze én is meghajtottam mint Singer a varrógépet; lépett is egy szépet (150-re) a gép, de mikor visszalassítottam meglett a jutalmam egy Csikkendzsin lámpa képében. Persze ebben az esetben is megvolt a here-összehúzódás; lévén, hogy kikönyökölt hajtókarokat és ledarálódott turbó lapátokat vizionáltam. Aztán mikor volt időm kifaggattam a rádiót és már dobta is a 004-es tárolóból a 5508-as hibakódot; töltésnyomás esés = ergo elpukkant valami a műanyag szemetek közül ami a turbó után vannak. Mikor nyitottam fel a motortetőt már olajosan húztam ki a kezem a zárhíd alól; természetesen a "lenyomáspróbázott" intercoolernek megjött a havibaja a ott ahol annak meg kell jönnie; a lába között:
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Lomha 8V
addikt
(#25592) Henk: Ja, értem. Hát igazából mindegy, szerintem abban egyetértünk, hogy legjobb lenne ha egyik sem menne vissza a motorba.
(#25593) hdman: Nincs mit. Ősszel meg tavasszal érdemes ezeket sűrűn nézni, mert a sok szálló levél, pollen, gesztenye, galamb, béka, dementor meg minden sz*r bele tud menni.
(#25594) realmadrid: Csak ne öngyújtóval.
(#25596) diablo1984: Az intercooler-t érdemes évente egyszer kipucolni. Kifogástalan motornál is kerül bele olaj, ez természetes dolog. Én úgy szoktam, hogy fagyállóval kevert brigéciolt töltök bele, ledugózom a végeit és rázogatom pár percig, aztán hagyom állni. Ezt megismételem párszor, aztán kiöntöm és utána vízzel kimosom. Ha szükséges, megismétlem a műveletet.
(#25602) diablo1984: Sajnos rengeteg tróger van, aki még a saját anyját is....10 fillérért. Én a motorommal szenvedtem rengeteget pár link gazda után.
(#25603) KillHates: Na, erről beszélek!
(#25605) adidas4death: Lemaradtam az elejéről, csak indításkor csattog vagy állandóan? Ja, már látom, állandóan. A hidrotőke miatt csattoghat, ha koszos vagy elromlott és túl nagy szelephézagot enged. Mikor kell olajat cserélned? Neked is javaslom elsőre a fékolajos hidrotőke pucolást, hátha az is elég. Ha nem értesz hozzá, ne szedd szét, mert a vezérlést javítani komoly munka. A csattogást meg kell szüntetni, mert ilyenkor koptatja a bütyköket a vezérműtengelyen.
(#25606) _seth_ : Házilag is megoldható a szelep kiszedése, de nagyon nehézkes, nem javaslom. A speciális szerszám egy rögzített rugó összenyomó, amivel ki lehet szedni a szelepék-et. A szelepék tartja magát a szelepet, ha az kijön, akkor a szelep kihúzható.
(#25609) KillHates: Sok motort láttam, amit ezek a biztonsági kütyük mentettek meg. Itt azokra kell gondolni, akik nem értenek hozzá és nem is érdekli őket, csak használják. Én sem szeretem ezt a fajtát, de sajnos ők vannak a legtöbben és meg kell tőlük menteni a technikát.
(#25610) diablo1984: "hátha utána már nem esik ki a blokk az alvázon"
Feltétlenül jó lenne, ha ez nem történne meg.
(#25611) KillHates: Én a helyedben raknék be "tuningos", full fém coolert. Nem olyan veszélyesen drágák és soha többet nem kell szórakozni vele. Az nem durran szét.
-
sziada5925
aktív tag
válasz Lomha 8V #25612 üzenetére
Kicsi segítséget szeretnék kérni Tőled.
Nemrég már lettek házilag takarítva a hidrotőkék a kocsiban. (1.4 G Astra). Azt tapasztaltam, hogy amikor kiveszem a vezérműtengelyeket és alatta a tőkéket megnyomogatom, akkor valamelyik rugózik, valamelyik pedig meg sem mozdul. Ha jól tudom, akkor ezeknek nem szabad mozogniuk, amikor tele vannak olajjal. Egyik rugó sem törött, ezt megvizsgáltam. Takarítás után valamivel jobb lett a helyzet, de nem hibátlan.
Tehát a kérdésem az, hogy szétszedés utáni benyomható hidrotőke csereérett?Üdv: Ádám
-
diablo1984
veterán
válasz Lomha 8V #25612 üzenetére
(#25596) diablo1984: Az intercooler-t érdemes évente egyszer kipucolni. Kifogástalan motornál is kerül bele olaj, ez természetes dolog. Én úgy szoktam, hogy fagyállóval kevert brigéciolt töltök bele, ledugózom a végeit és rázogatom pár percig, aztán hagyom állni. Ezt megismételem párszor, aztán kiöntöm és utána vízzel kimosom. Ha szükséges, megismétlem a műveletet.
igen ám, csak nekem a hűtő alsó részén a közepe tájékán nedvel olajat, más a klímahűtőn is átüt az olaj(ebből gondolom, hogy a hűtő front részén lehet a lyuk), tegnap én is leléptem, és megy mint a vesztés, hibakód nincs, így nem értem a dologot, de jó is addig nekem, míg a "csekkendzsin" nem mondja, hogy mizuvan! a kílmahűtőt is gondolom ki kell venni a cooloer-hez, ergo, a klímagázt is le kell fejteni, az meg nálan nem megvalósítható, mert a hűtőcsere idejéig nem bírom ki visszatartott levegővel, a befőttes üvegben meg nem áll meg a gáz, a szabadba meg nem akarom kiengedni, mert nyáron a passatba 12k volt a gáztöltés, így minden gramm számít! azért gondolom, ha tavaszig kibírja, akkor klímagáz leszív, hazajövök, aknára állok, lökös, kartervédő le, hűtővíz le, hűtők ki, intercooler megvizslat(gondolom nem lesz kérdéses hogy cserés), bontóból egy példány beszerzése addigra valszeg megtörténik. utána motor elszigetel, drótkoronggal áldozok a pogány isten oltárán az alvázon, kis rozsdamaró ahol kell, utána alapozó, majd 2-3 réteg alvázvédő, majd pár nap önfeledt várás. kézben az összes hűtő kitakarít, összerak, visszarak, feltölt vízzel, motort megjárat, hogy minden a helyén van-e és nem csepeg, ha szuperzöld, akkor mehet vissza a lökös és kartervédő is és lőn boldogság!
míg várok, addig elviszem a lámpákat valahová felpolíroztatni, mert csúnyán mattak, meg az olajleeresztőt is cserélem az alátétjével, mert böki a szaruhártyám!
-
Lomha 8V
addikt
(#25613) sziada5925: Az nem baj, ha kézzel össze tudod nyomni, az a baj, ha gyorsan. Szóval ha úgy tudtad összenyomni, hogy nagy erővel, nagyon lassan, akkor az még jó. Ha simán összenyomtad, akkor cserés. Ha nem tudtad összenyomni, akkor hibátlan.
(#25614) diablo1984: Szét kéne szedni és megnézni, hogy az az olaj pontosan honnan jön. Mert ha a cooler-ből olyan szinten jön az olaj, hogy átköpködi a klímahűtőn is, az gyanús azért. Meg persze a lyukat meg kell szüntetni, ha van.
-
diablo1984
veterán
válasz Lomha 8V #25615 üzenetére
majd nemsoká megyek egy szerelőhöz és kibányásszuk az eresztő injektort és akkor ott adok egy jó adag féktisztítót a hűtőnek, igaz semmit nem érek vele, de legalább tisztul. addig nem görcsölök vele, míg nem szükséges, ha kitavaszodik, akkor majd nekiállok utána járni a dolognak!
-
őstag
Végre "kész" a pohártartó projekt.
Még 1-2 dolgot csinosítgatni akarok rajta, és jó lesz. Váltásban, ha nem figyelek rá, akkor hozzá ér a kezem, de amúgy teljesen használható.
Kicsit dzsuva van most a kocsiban, hifiztünk is, és takarítani még nem volt erőm. Van amúgy apró tartó része is, arról elfelejtettem képet csinálni.
Más: Valahol folyik az olajam. Tegnap reggel megint volt egy kisebb tócsa alattam. Már kétszer voltam vele szerelőnél, de hülyének néztek, hogy csont száraz az alja. Azóta már rá is kellett töltenem, szóval tuti, hogy valahol csöpög
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
hdman
őstag
válasz KonzolKartel #25617 üzenetére
Nájsz Új váltószoknya? Nekem az istenért sem jön le a gomb... már feszegettem, ütöttem vágtam, de semmi...
Sopron city :)
-
őstag
-
hdman
őstag
válasz KonzolKartel #25619 üzenetére
Mekkoraaaaa
Már azon gondolkozom, hogy beviszem az opelhoz, aztán csinálják meg 8000 ft-os rezsióradijon
Sopron city :)
-
bartalix
csendes tag
válasz KonzolKartel #25619 üzenetére
[link]
Valahogy így lehetne ,de itt kivették az egész váltókart.. -
Tomoty
aktív tag
válasz KonzolKartel #25617 üzenetére
Pohártartó, 6 sebesség... Jól megy egyeseknek
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Lomha 8V
addikt
(#25617) KonzolKartel: Jó lett! Gyári cucc? Az olajcsöpögést pedig sajnos neked kell lokalizálni, ha a szerelők gyíkok. Ha jobb idő lenne, mondanám, hogy állj rá egy árokra, aztán menj be alá nézelődni. De így aknát kell keríteni valahol.
(#25618) hdman: Én pont felhúzógombot akarok cserélni, ki kell szednem az egész kart. Érdekes lesz.
(#25621) bartalix: Engem csak az aggaszt, hogy nem tudom, hogyan rakták vissza.
-
zolikaDB
veterán
Meretpontos gumiszonyeget jo aron honnan? (G Astra)
-
-
őstag
válasz Lomha 8V #25623 üzenetére
Valamiért a tervezők úgy gondolták, hogy a H Astraba nem kell pohártartó. Egyedül a kesztyűtartóban van valami, pohártartó szerűség, de az totál használhatatlan. Ma már teszteltem is. Végre, ha gyors étteremben kajálok kérhetek üdítőt . Az olajcsöpögéstől félek, remélem nem nagy a gebasz. Holnap megyek "haza" vidékre, ott van akna, megpróbálom lokalizálni.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
_seth_
veterán
válasz Lomha 8V #25623 üzenetére
Csak most nézem, hogy a GTE-t Alberttől vetted meg, az régen is pöpec darab volt
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bzoley
veterán
Kicsi roncsautóm féltékeny lehet. Valamit mindig kitalál, hogy több időt töltsek vele. Három év alatt sikerült összekalapálni, sosem működött még ilyen jól, végre hidegben is pöccre indul. Ám most újabb ötlete támadt. Mintha három hengerrel indulna, legalább is kicsit rázza a bódét. Emellett a szekunder pumpa is pillanatok alatt kikapcsol. Újabb rejtély, amit meg kell fejtenem. Szerencsére ez közel sem olyan aggasztó, mint a korábbi, egy bizonyos útszakaszra érvényes, egy perces rángatás.
-
adidas4death
aktív tag
válasz Lomha 8V #25612 üzenetére
Köszönöm, akkor picit visszaolvasok ezért a módszerért. azt hiszem pár hsz-el visszább le lett írva ez a fékolajos hidrotőke pucolás
Viszont amit továbbra sem értek az-az, hogy lustább is lett azóta a kocsi, közel sem gyorsul úgy mint annak előtte. Köze lehet a kettőnek egymáshoz, vagy esetleg az egyik okozta a másikat?[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #25629 üzenetére
Nekem van EGY! pohártartó a két első ülés között. Gondolom úgy találták ki Opelék, hogy a négytagú család egy pohárból iszik négy szívószállal, vagy a poharakat egymásra kell tenni és addig apa finoman vezet, hogy ne dőljön le
Számomra is érthetetlen, hogy egy "effektív" családi autóba miért nem raktak pohártartót, mikor egy teljesen kommersz mindennapos tucatautóba - legyen az mondjuk egy A8-as Audi - is raknak:Ne izgasd magad az olaj csöpögés miatt, nekem szépen valahol az EGR (vagy mi a fene) környékén folyik. Ha nyerek a lottón akkor majd megcsináltatom Addig meg rátöltögetek...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Okuyama
tag
Valaki megtudná mondani hogy mondjuk egy Vectra B 1.6 os komplett motor hány kg lehet kb ?
-
Okuyama
tag
válasz adidas4death #25508 üzenetére
Ment privát ,ha valaki más esetleg még keres Vectra B Alkatrészeket mostantol lehet érdeklődni ,lényegében mindenem van 1.6 os Vectra B hez . Privátot írjatok ,köszönöm !
-
Lomha 8V
addikt
(#25629) KonzolKartel: Az Omegások szoktak idegeskedni (én is), hogy egy újkorában rohadt drága luxusautóba nem raktak a barmok. Ismerős rakott univerzálisat, amit a szellőzőre kell akasztani. A mekis "nagy kóla" pest felé félúton szakította le az egészet a szellőzővel együtt. Rengeteget röhögtem ezen.
(#25630) _seth_: Én senkit nem akarok bántani, de rengeteget kellett dolgoznom vele, miután hozzám került. Ez nem az Albert hibája, hiszen nem Ő csinálgatta, hanem mindig csináltatta, csak sajnos trógerekkel. Pl úgy fényezték le, hogy nem szedték szét. Ez megbocsáthatatlan egy hobbiautónál. De ez csak a jéghegy csúcsa, voltak ott "kalandok" bőven.
(#25631) bzoley: Milyen autóról van szó?
(#25632) adidas4death: Ettől lehet lustább, hiszen ha nem működnek vagy rosszul működnek a hidrotőkék, akkor tulajdonképpen rossz a vezérlés. Persze nem olyan, mintha odébb lenne rakva a szíj, de azért érezhető.
(#25633) KillHates: Ja, mit képzelnek mikor még egy sz*r A8-ba is van?
-
_seth_
veterán
válasz Lomha 8V #25637 üzenetére
Én csak neten láttam ott úgy nézett ki egyben van
Okuyama: 80-90 kiló körül szerintem az is van.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bzoley
veterán
válasz Lomha 8V #25637 üzenetére
F Astra x14xe. Szántam rá délben pár percet, befújkáltam az injektorok csatlakozóit, megmozgattam a gyertyakábeleket, és reflexből végigmozgattam mindent. A hőfok-jeladónál be is rángatott egy-egy pillanatra, ahogy mozgattam. Meg sem lepődök, vele mindig csak a baj van, pedig már cseréltem is. Ez magyarázat lehet a szekunder pumpa idő előtti kikapcsolására, ám a három henger effekthez kevésbé, hacsak nem kisebb rángatás volt az is. Pár napon belül kiderül.
-
őstag
válasz Lomha 8V #25637 üzenetére
Olyannal próbálkoztam én is, de folyton le esett a helyéről. Most az egyik jó barátom angyal egy olyan projekten , amit csak be kell rakni az egy dines keret rekeszének a helyére, és ahogy kijön elfordul az anyós oldalra. Ráadásul a mélység engedi, így két pohártartó fog kijönni. Ez már teljesen egyedi megoldás lesz, Ő gyártja le minden elemét.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
őstag
-
F_Gergely
őstag
Sziasztok,
2000-es évjáratú B Vectra esetén mennyi problémás a sima üléseket fűthető ülésre cserélni? Valamennyire ki van építve a kábelezés, vagy teljesen be kell húzni minden? Ugyan ez lenne a kérdésem a két hátsó ablakot illetően is, ha azok nem elektromosak, mennyire problémás azokat elektromossá varázsolni?
Tempomatot utólag minden dízelbe berakható, vagy valamire kell figyelni? Vagy érdemes gyári tempomattal venni?
Sajnos nem igazán találok olyan autót, olyan felszereltséggel amit szeretnék, ezért lehet hogy a fentiek közül vagy mindent vagy 1-1 nekem majd utólag megcsinálni.
Köszi előre is -
adidas4death
aktív tag
válasz F_Gergely #25643 üzenetére
A Hátsó ablak elektromossá "applikálása" engem is érdekelne, én is meg szeretném berhelni valahogy a hátsókat.
Bár anno mintha azt olvastam volna, hogy abszolút nincs semmi kiépítve neki ha gyárilag nincs az adott kocsiban benne szóval a kábelezést is meg kell oldani. (de javítsatok ki ha tévednék, nem vagyok benne 100%-ig biztos.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
kisjimy
aktív tag
Sziasztok!
Olyan dolog történt tegnap a verdával,hogy anyámék elmentek bevásárolni.Bekapcsolták az ülésfűtést,és egy idő itán a háttámlán egy ponton hirtelen el kezdett izzani,de annyira,hogy megolvasztotta egy picit a bőrkárpitot,és anyám kabátja igy majdnem lángra kapott. Szerintetek mi lehet a baja? Zárlat? Mennyibe fáj egy ülésfűtés javítása? Gondolom Újra bőrőzni nem érdemes,horror ára lehet!
-
-