-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Impressa
őstag
válasz Lomha 8V #26700 üzenetére
Köszönöm, hogy említetted, ez már benne lenne az átírási költségben. Ezen az oldalon számoltam ki.
Kávégépek szervizelése. :) Jura, Melitta, Saeco stb. 705077032
-
válasz Impressa #26699 üzenetére
"ha tényleg ennyi kilóméter van benne.": az órájában van ennyi kilométer, nem a kocsiban.
a nyugdíjas házaspár a tipikus nepper duma. Szóval vagy a haverod akar átverni, vagy a haverodat is átverték, mikor megvett egy 18 éves turbódízel autót 80k futással.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
válasz Nem3sys #26702 üzenetére
Nálam felforrt a víz, nem tudom ez hány fokot jelent az olajra nézve mindenesetre ártani nem árt ha kicsit hamarabb cserélem mint szoktam + átlagban 10w40 van benne, az 5w40 pont télen lenne jobb ezért is öntöttem bele most
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
WP14
őstag
válasz Lomha 8V #26698 üzenetére
Nem tudom merre van az a "felétek", de felénk nem csapják be egymást barátok, akik meg becsapják egymást, azok nem barátok
(#26701) Impressa: Igen, az átírási költségben van, nélküle nem írják át az autót és nem csak kinti, hanem itthon vásárolt autónál is van ez a díj (pénz lehúzás)
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Lomha 8V
addikt
válasz Impressa #26701 üzenetére
Rendben, akkor azzal számoltál. Leírom, hogy szerintem mire figyelj.
Először is szögezzük le, hogy 1.7 turbódízelben nem volt CDX felszereltség. Tehát itt már eleve sántít. A következők léteztek belőle:
- GL
- GLS
- Special
- SportiveA Totalcar használt autó vásárlói ellenőrzőlistája tökéletes, ezt nyomtasd ki:[link]
És pár szó tőlem, ami Vectra specifikus:
- A motorháztetőn belül nézd meg a kitámasztó helyét, ha sokat volt feltámasztva, akkor karcos lesz körülötte. Gyárilag a sárvédő csavaroknak és a motorháztető pánt csavarjainak egybe kell festve lenniük a karosszériával.
- Rozsdát keresni is érdemes kicsit alaposabban, pofátlan módon nézzél meg mindent, amit csak lehet. Nyiss ki mindent az autón, de tényleg mindent. Emelj meg minden szőnyeget, nézz be mindenhova, feküdj alá (kipufogó sem lehet tiszta rozsda). Nézd meg alaposan a motorteret és a csomagteret is. A hátsó lámpa szerelőnyílásait nyisd ki és világíts be ott is. Ajtók alját se felejtsd ki, tanksapka alatt meg főleg. Nézz be a kerékjáratokba is. Pótkereket is szedd ki, nézd meg volt e használva és persze a helyét, hátha ott a rozsda.
- A vezetőülés ki van kopva (esetleg szakadva) a derék- és combtámasznál. Ez minimum 200.000- km feletti futásra utal. Némelyik A Vectra kormány legendásan jól bírja a használatot, inkább a váltó- és kézifékkar bőrborítása lehet árulkodó. Ha kilátszik a vászon valahol (mivel műbőr), akkor megint biztos a 200.000- feletti futás. Kapcsolókon a jelek ha le vannak kopva, alig látszanak, akkor is jóval többet futott.
-
Findzs
addikt
válasz bambano #26703 üzenetére
én a 10 éves 1.4 -es h astrámat 61 ezer km -rel adtam el
tudom, hogy td -elt zömében az vesz aki megy is vele de akár igaz is lehet, ki tudja lehet a nyugdíjasok a nyugdíj előtti éveiben vették és utána már nem használták
persze jobb fenntartással kezelni a dolgot mint mindig
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Lomha 8V
addikt
Itt nem a becsapásról van szó. Barátok között sokszor elsiklik az ember a részletek fölött. Nincs rossz szándék senkiben. Az eladó odaadja a kulcsot, menj vele, nézd át, azt csinálsz amit akarsz, barátok vagyunk. A vevő elhárítja, hogy szarik rá, mert nem akar megbántani, nehogy azt higgye az eladó, hogy nem bízik benne, hiszen barátok. Majd szerelik együtt ha baja van. Hiszen barátok.
-
-
-
WP14
őstag
válasz bambano #26712 üzenetére
Amelyik hibát nem ismeri az, aki jár az adott autóval, az csak apró hiba lehet. Szintén magamból indultam ki, ahogy hallok egy akár pici kopogást is valahonnan, elmegyek szerelő barátomhoz és megnézetem
Szilentek, gömbfejek, fékek stb...Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Impressa
őstag
válasz Lomha 8V #26706 üzenetére
Köszönöm a tanácsodat, elég hasznos infók, ezekre oda fogok figyelni, mert már rég feledésbe merültek ezek az aprónak tűnő, de annál fontosabb részletek. Tudod az az érdekes, hogy az autón a CDX felírat van, ennek utána néztem, igaz a használtautó.hu-n, és több ilyen felszereltségű (feliratú) 1.7 TD vasparipát találtam.
Régen már volt Opelem (Ascona C '82) azt már bánom, hogy anno eladtam. Ami még érdekes, hogy van még egy B Vectrája: 2000-es évjárat 200 ezer km van benne, 2.0 TD a legmagasabb felszereltségű, és még is 250K-ért adná oda, erre nemet mondtam, mert esztétikailag sem az igazi, és check engine lámpa is fel-fel villan időnként. Utána meg megtalálni, hogy pontosan mi okozza a hibát, elég időigényes munka, és nem túl bizalomgerjesztő.(#26703) bambano Teljesen jogos, amit írsz. Nálunk, ugye csak keveset futott, nemdohányzó, garázsban tartott, megkímélt, és második autókét használt női tulajdonostól való autók vannak. De ugyanakkor, hiszem is meg nem is, hogy létezik ilyen. Pl. keresztmamáméknak (76 évesek) van egy Daihatsujuk, ami már 22 éves, és 150 ezer km van benne (újonnan vették). Sógorom szüleinek volt egy Suzukijuk, amiben 12 évesen mindösszesen 15 ezer km volt (erről az eladásról lemaradtam).
(#26705) WP14 Igen, ez sajnos erről szól. Az Unio is bírálta már a regisztrációs adó létjogosultságát, ezért is vezették be a vagyonszerzési illetéket.
Kávégépek szervizelése. :) Jura, Melitta, Saeco stb. 705077032
-
#81556480
törölt tag
Szevasztok!
Seht! Neked paragi dob van a kocsidon?
Nemtudjátok kb mennyiért hekkeli fel az univerzálisat egy szaki ?
-
amargo
addikt
válasz Lomha 8V #26684 üzenetére
Igen, ugyan az volt. Mennyi indítás után múlik el, ha nem áll fent a hiba, mert most is elmúlt? Azóta kicsit ki is húzattam az autót. A gyertyákat megrendeltem és cserélem, mert kitudja mikor voltak..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Lomha 8V
addikt
(#26711) WP14: Igen, értem. Az Omegámban nem működik a klíma hűtő része. Soha nem is működött, engem nem érdekel, mert nem használom (szóval ha működne sem használnám). Számomra ez olyan mintha nem is lenne, egyszerűen észre sem veszem. Most is csak a téma miatt jutott eszembe. Ilyesmikre gondoltam.
(#26714) Impressa: Pedig nem volt belőle, itt a teljes Vectra A lista. Bocs, hogy kicsit katyvasz, de táblázatból másoltam ki:
1.6i
• GL
• GLS C16NZ 55 / 5200 L73 & T5X Schaltgetriebe:
F13WR, 4,18 10/88 - 3/89?1.6i
• GL
• GLS E16NZ 55 / 5200 L73 & T5E Schaltgetriebe:
F13WR, 4,18 10/88 - ?1.6i
• Eco X16SZ 52 / 5000 L73 & NA5 Schaltgetriebe:
F13WR, 3,74 - 6/95?1.8S
• 4x4
• GL
• GLS E18NVR 65 / 5400 LV9 & T5E Schaltgetriebe:
F16WR, 3,72
4x4 F20CR 3,72
Automatikgetriebe:
AF20, 2,81 10/88 - 3/89?1.8i
• CD
• CD Diamant
• GL
• GLS C18NZ 66 / 5400 LH8 & T5X Schaltgetriebe:
F16WR, 3,94
F18WR, 3,94
F18CR, 3,94
Automatikgetriebe:
AF, 2,81 - 6/95?
turbo
• Turbo C20LET 150 / 5600 LL7 & T5X Schaltgetriebe:
F28, 3,722.0i
• 4x4
• CD
• CD Diamant
• CDX
• GL
• GLS
• GT
• Special
• Sport
• Sportive C20NE 85 / 5200 LE4 & T5X Schaltgetriebe:
F16WR, 3,55
F16CR, 3,55
4x4 F20CR 3,72
F18WR, 3,57
F18CR, 3,57
Automatikgetriebe:
AF20, 2,40 10/88 - 6/95?2.0 16V
• 2000
• GT 16V C20XE 110 / 6000 LJ1 & T5X Schaltgetriebe:
F20CR, 3,55
F18+CR, 3,552.0 16V
• CDX
• Sport X20XEV 100 / 5600 L34 & NA5 Schaltgetriebe:
F18WR, 3,74
F18CR, 3,55
Automatikgetriebe:
AF20, 2,40 - 6/95?2.5 V6
• V6
• V6 Exclusive C25XE 125 / 6000 L80 & T5X Schaltgetriebe:
F25, 3,82
Automatikgetriebe:
AF22, 2,81 - 6/95?1.7D
• GL
• GLS 17D 42 / LU7 & NA2 Schaltgetriebe:
WR, 3,94 10/88 - 3/89?1.7TD
• GL
• GLS
• Special
• Sportive 17DT Kat. 60 / 4400 Schaltgetriebe:
F16WR, 3,72
F18WR, 3,72(#26715) LaciCRM: Nekem 3.000-ért szokták felvarrni, de 5.000-nél többet biztosan nem adnék érte.
(#26717) amargo: A fogyasztási adatok miatt kérdeztem. Akkor gondolom egész más a vezetési stílusotok vagy a felhasználás, az lesz a válasz.
Ezek szemét hibák, nehéz lokalizálni. A gyertyacsere biztosan nem árt, esetleg gyújtókábel, elosztófedél.
-
Impressa
őstag
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #26715 üzenetére
Elvileg valamilyen irmscher dob van rajta, a lényeg az, hogy hangtalan és nem rohad
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Lomha 8V
addikt
(#26720) Impressa: Nem biztos. Régen bevett gyakorlat volt a német kereskedőknél, hogy kicserélték a táblát CDX-re vagy Diamant-ra. Amikor ugye felszabadultak a szocialista piacok, nagyüzemben hordták el őket Kelet-Európába és nem volt még internet, hogy tájékozódjanak. Azt hitték a fullost vették meg, pedig valójában csak sima GL volt. Persze ha egy német vette meg az "átmatricázott" autót, akkor ott maradt, ez is egy ilyen lehet.
(#26721) amargo: Nem biztos, hogy erről van szó. Apró rossz szokások százai vezethetnek a többlet fogyasztáshoz. Nekem is van egy ilyen (legalábbis egyről biztosan tudok), de már nem tudok kigyógyulni belőle. Nem motorféken gurulok a kereszteződésekhez, hanem az utolsó 50 méteren kiveszem üresbe és a végén fékkel állok meg. Pár decit ez is számít és ha ilyenből több van, akkor abból több liter is lehet. Vagy Te mondjuk 2500-as fordulatnál váltasz mindig, más pedig 3200-nál. Ilyenek.
-
válasz Lomha 8V #26723 üzenetére
"Nem motorféken gurulok a kereszteződésekhez, hanem az utolsó 50 méteren kiveszem üresbe": ez a szokás egyébként két okból is majdnem helyes:
1. alacsonyabb tőle a fogyasztás (még akkor is, ha nem tudod pontosan kimérni a távolságot és a végén kell egy nagyobb fék, mert az a motorféknél is kellene)
2. leszoktat arról a régen helyes, de mára életveszélyessé vált szokásról, hogy anno vészfékezésnél is motorfékeztettek az oktatók.a helyes egyébként sebességben, kinyomott kuplunggal hosszú gurulás.
"Vagy Te mondjuk 2500-as fordulatnál váltasz mindig, más pedig 3200-nál. Ilyenek.": ami szintén helyes, a rövidebb, de intenzívebb gyorsítás spórolósabb, mint a tatás, hosszú.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Lomha 8V
addikt
válasz bambano #26724 üzenetére
Igazából úgy okoskodtam, hogy ugye az injektor nem fecskendez motorféken egy darabig. Szóval fogyasztás szempontjából elvileg jobbnak kéne lenni a motorféknek, legalábbis ha csak az utolsó pár tíz méteren használja az ember. És vészféknél nincs motorfék, az mindig is hülyeség volt.
-
F_Gergely
őstag
Rendeltem eBay-ről váltóhoz és kézifékhez szoknyát. Tudna valaki abban segíteni ezt hogy kell felmókolni B vectrára? Pár helyen azt olvastam nem a váltó gombot kell leszedni, hanem magát a váltó kart kell kihúzni függőlegesen. De a kézifékhez még ennyi infót se találtam... Köszi
-
zso79
őstag
válasz bambano #26724 üzenetére
Majdnem helyes?
1, alacsonyabb a fogyasztás, mintha ha gázzal mész a lámpáig és ott fékezel nagyot, de nem alacsonyabb, mintha szépen motorfékkel gurulsz be. Már az előző Astrám is szépen tartotta a fordulatot, majdnem megállásig üresben.
2, mikor régen oktattak így? 90-es évek közepén biztos nem, még a könyvben is szerepelt a vészfékezés metódusa és ott bizony azonnal kinyomott kuplung szerepel[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz deicide #26601 üzenetére
ilyet találtam elég normális áron: főnököm bátyja árulja ez szerinted hogy mutatna egy 20éves gépen? mondtak olyat, hogy szervo nélküli kocsira nem ajánlanak nagyobb, szélesebb felnit, mert városban a sok kanyar elég fárasztó lenne
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
DopeBob
addikt
Sziasztok, kicsit ide is tartozik: vettem használtan napellenzőket, a vezető oldali letört, szalonban 23-ért akartak újat adni. Vettem használtam, meg is jött ma, de iszonyú büdös cigi szaga van... lehet ezzel valamit kezdeni?
MZ/X
-
mephi666
nagyúr
válasz bzoley #26729 üzenetére
+26730: ja tényleg most nézem, hogy nincs is szimmetria így már nekem se tetszik... nem is nagyon gondolkozok 14" fölött, abban bízok hogy hasonló árban találok jó szettet (asszony sem örülne szerintem, ha ennyivel nehezebb lenne kormányozni)
figyelni kell valamit? van korlátozás, hogy mit rakhatunk a kocsi alá? nehogy műszakin koppanjunk nagyot nyáron
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #26724 üzenetére
Én is így közlekedek, de megkérdem:
2. leszoktat arról a régen helyes, de mára életveszélyessé vált szokásról, hogy anno vészfékezésnél is motorfékeztettek az oktatók. - miért életveszélyes?
a helyes egyébként sebességben, kinyomott kuplunggal hosszú gurulás. - miért helyes?
-
Findzs
addikt
"Ha holnap reggel a hűlt helyét találnám, vagy rádőlne valamelyik Baross téri toronydaru, biztosan felszaladna a szemöldököm, de komolyabb lelki törés és hiányérzet nélkül folytatnám a napomat."
tetszik, hogy nem kell rá vigyázgatni vagyonokat költeni rá csak hajtani és kész
ha meg nagyobb baja van mehet a bontóba és 100 körül venni másikat"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
mephi666
nagyúr
válasz Findzs #26735 üzenetére
cégnél egyik raktáros kb 1éve adta el a majd 30éves kadett combi-ját, amit 5-10évig használt... 140ért vette, annyiért is adta az a kocsi se volt egy álom ránézésre, rozsda szétette, padlólemezt úgy pótolták már 3as acéllemezből, mert kilukadt... viszont télen -20ban is indult, ahogy kell... soha semmi baja nem volt... nem úgy, mint másik munkatárs daewoo lanos-a, amit 1millióért vett és kb ugyanannyit ráköltött... volt olyan, hogy minden hónapban 30-40-50ezrek mentek rá és mégis szívatta a gép...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
#81556480
törölt tag
válasz Findzs #26735 üzenetére
Az a probléma hogy akármilyen hasonlóan szar gépjármű a tulajdonomba kerülne , egyből elkezdeném rendbe hozni csinosítgatni és a végén egy csillivilli gép lenne belőle amit féltenék (mindig ez van) valahogy én nem tudok egy lepukkant kocsival/motorral közlekedni.
Faterék 21 éves F astrája is patika állapotú de ér vagy 200ezret. Eszmei értéke számunkra viszont nem megfizethető.Az állapota és az együtt eltöltött idő miatt[ Szerkesztve ]
-
válasz Lomha 8V #26725 üzenetére
nemcsak neked:
adott ponton meg akarsz állni, akkor két fő metódus van:
- kinyomod a kuplungot, gurulsz, végén fékezel egy kisebbet
- felengeded a gázt és motorfékkel lassítasz, visszakapcsolásokkal, a végén alig kell fékezni.
az kétségtelen tény, hogy amíg motorfékkel mész, kevesebbet fogyaszt a kocsi, mint kinyomott kuplunggal.
csak rövidebb szakaszon.például most az előbb direkt megnéztem, 100-nál 1 kilométerre a kereszteződéstől kuplung, 70-ig lassult, mire odaértem. tehát simán gurultam 1 kilométert (még többet is gurult volna, ha jobban találom el a távolságokat. motorfékkel vagy 150 métert gurult volna, utána megáll.
tehát egyik esetben megyek 1.2-1.3 l/h-val másfél kilométert, másik esetben megyek 1300 métert rendes gázon, majd akkor teszem motorfékre az autót.
további kérdések:
miért volt helyes régen a motorfékezés gyakorlata?
1. nem volt ellenérv mellette (lásd később)
2. a motort egyfajta blokkolásgátlónak használták a hátsó kerékre
3. még így is adott valamennyi plusz fékerőtmiért nem helyes ma?
leáll a motor, leáll az összes szervó, elektromos hárombetűsök tömkelege, stb. az autó egy kis tündibündi cuki kocsikából egy nagydarab tohonya vas lesz tizedmásodpercek alatt, amire a sofőrök egy jelentős része nincs felkészülve. Sem arra, hogy egy szervótlan kormányt kicsit nehezebb tekerni, mint megemelni a cosmopolitan aktuális számát, de arra meg pláne nincs, hogy hirtelen változik az erőigény. Tudom, nektek, akik ezt olvassátok, nem számít, elhiszem, nekem sem. Én is szokva vagyok a ladakocsihoz, meg a tz-4k-14b-hez. De nemrég megerősített egy corsás ismerősöm, hogy bizony szervótlanul kormányozni ijesztő.plusz fékerő meg nemigen kell, mikor az üzemi fékkel is blokkolóra fékezhetnéd a kerekeket, ha nem lenne abs.
miért nem tesszük üresbe az autót?
mert bármikor adódhat menekülési helyzet, és olyankor nem szerencsés azzal kavarni, hogy hol a váltó, beveszi-e a fokozatot, stb. hanem kuplungról le, padló. ez megint egy olyan beidegződés, amit muszáj megtanulni és akkor sem térni el tőle, ha egyébként az adott helyzetben indokolatlan. egyszer jön feléd egy nagy kék vasaló, rájössz, hogy tényleg számít az a pár tized másodperc.azt az állítást elfogadom (nem így hangzott el itt, de ez volt az értelme), hogy ezzel gyilkolod a kuplungot. csak ez nálam a ki nem sz.ja le kategória, 250 ezrenként egy kuplungszet csere befigyel, ezen túl sokat már nem ront az, ha a kuplung szempontjából nézve helytelen szokást veszel fel.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Damage401
senior tag
Sziasztok,
Kérdésem a következő. Használt autó vásárlása előtt állok. Opel Astra G tetszett meg. Nem vagyok Bojrészer. Arra irányulna a kérdésem, hogy melyik motorral szerelt konstrukció lenne jó. 1.4 16v vagy 1.6 Benzines?
1.4 16v jókat írnak, motorikusan. 1.6ról talán eszi az olajat.Üdv
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
válasz Damage401 #26744 üzenetére
én a magam részéről nem hiszek benne, hogy eredeti, gyári állapotában az 1.4 meg az 1.6 nagyon másképp enné az olajat. feltéve, hogy mindkettő ugyanolyan motor (ecotec (kizáró) vagy twinport). szerintem a g astránál, mivel öreg autó, az olajfogyás az adott példány előéletétől függ.
szerintem 1.6, jobban megy, nem eszik többet, nekem is olyan van.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
amargo
addikt
válasz Lomha 8V #26723 üzenetére
Többet felsoroltatok itt, szokásokból, nálam egy fontos elv, hogy nem nyomom, amikor tudom/látom, hogy úgy is meg kell állni. Inkább lendületesen próbálok vezetni. Autója és embere válogatja a praktikákat, de 3e felé városban ritkán ugrik a mutató
Damage401: Ha jó állapotú 1.6-t találsz inkább az, ha igazak az adatok, akkor kevesebbet is eszik. Az olajfogyást én nem 3cm-hez kötném, de nem tudom.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Okuyama
tag
válasz Damage401 #26744 üzenetére
Tudom sokan mondják hogy az 1.6 os motor eszi az olajat .De ez is a kopásnak köszönhető javarészt.... Nálam adott egy Vectra B 1.6 Benzines motorral amit picivel több mint két és fél éve használunk, előtte nálam is mindig csipegette az olajat valamilyen szinten November elején megadta magát a hengerfejben pár szelep .Teljes hengerfej felujjitás lett a vége ,közben akkor belett méretve kompresszió is.Ha jól emlékszem valami 14-15 re jött ki az érték ,szerelő szint jó ! Amióta össze lett rakva az olajfogyasztás megállt , ezt a szerelő is hozzá tette mostmár nemkell hogy csipegesse az olajat .És mostmár bebizonyosodott hogy igyvan mert azóta semmit sem kellett utána önteni ,ráadásul az olaj is csere érett már benne és mindig ugyanott áll a szint ahogy elhoztam a szerelőtől .Előtte GM olajat kapott pedig ami olyan közepes minőségűnek mondható . Ha autót akarsz vásárolni egy szervizben nem ártana megnézetni akár 1.4 akár 1.6 os a kiszemelt .Én egy kompresszió méréssel kezdenék rögtön .Ha hozza közel a gyári értéket akkor nagy baj nemlehet
-
válasz Okuyama #26747 üzenetére
szerintem azokat az autókat, amik "nem eszik" az olajat, nagyon gyorsan el kell vinni szerelőhöz, mielőtt összesütöd az egész motort egy vasdarabbá.
hint: olyan motor nem létezik, amelyik ne enné az olajat, csak olyan, amelyik eszi és máshonnan pótolja. ez utóbbi esetben indokolt az alapos vizsgálat és javítás.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000