-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Dluinet #27098 üzenetére
Mondom, hogy eddig azt tankoltam.
#27101+27102: Az a tippem, hogy nincs kenése a prémium cuccoknak, főleg a MOL prémiumnak. Most sima Shell dízel jön majd spurival, aztán meglátjuk. A MOL-t elkerülöm egy darabig messziről.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
DopeBob
addikt
válasz Dluinet #27098 üzenetére
Ezt bátran bele lehet tankolni bármelyek autóba? (illetve a benzines változatát). G Astrába menne, néha picit rángat a motor. Elég sokat állt, és előtte is főleg városban használták.
Illetve a hátsó ablaknál beázik, mind a két alsó sarkánál. Szerintem ez a szilikon nem gyári, valaki már próbálkozhatott vele korábban. Ezt ki lehet otthon javítani normálisan? Ha igen mivel?
[ Szerkesztve ]
MZ/X
-
DopeBob
addikt
válasz Dr. Gonzο #27105 üzenetére
Nagyon változó, hogy mikor csinálja, de még kicsit bizonytalan vagyok. Utoljára decemberben lett tankolva a kocsi, és azóta áll. Ugyan beindult, de nem tudom, hogy ez a benzin milyen lehet. 17l friss benzint tudtam rátankolni. Amit még olvasgattam, hogy 4-5000-es fordulat körül kéne menni vele viszonylag sokat, az is jót tesz neki.
MZ/X
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz DopeBob #27106 üzenetére
Hosszú autópályás utazás segíthet rajta, ha még nem állt be végleg. Tapasztalatból írom, egyet már cseréltem, lassan érik nálam is a második cseréje. Tavaly egy Görögországi nyaralás segített rajta, de mostanában ismét rákezdett. Computerre hiába teszed, még nem jelez hibát, majd ha már menthetetlen.
-
nagyúr
válasz DopeBob #27104 üzenetére
mindenben megfelel a mai előírásoknak, bármelyik autóba lehet tankolni, amibe 95-ös benzin jó
én vettem egy shell smart újságot 300Ft-ért amibe volt egy kupon, amiért minden nitro+ os üzemanyagot 15Ft/l-rel olcsóbban kapok, beletankoltam 40 litert, a kuponért kaptam 600Ft kedvezményt.
A végére így a tele tank, csak 500 Ft-tal volt több, mintha az olcsó Fuel save-t tankoltam volna.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
JanR
addikt
Sziasztok!
Szemezgetek egy Signum-al. Elsősorban a 2.2 direct motorost nézem, de most adódott egy olyan lehetőségem is, amiben egy 2.0T motor van. Erről valakinek valami véleménye van? Ajánlott, vagy kerülendő motor? Nem annyira terveztem turbós motort venni, de nincs vele különösebb panasz, akkor nem akadály.
A motorkódja, ha minden igaz, akkor ez: Z20NET.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
-
SzJoco_
csendes tag
Sziasztok!
Van egy '96-os B Vectrám X25XE motorral, és az alábbi problémákkal /kérdésekkel:
-Légtömegmérő meghalt, cserélve lett, most jó
-Főtengely jeladó haszontalankodik, néha jó, néha nem, ezt cserélni kellene
-2-es kopogásszenzor hiba. Ez melyik oldalon van?
-Gyertyák cserélve lettek tegnap
-Gyertyafuratokban sok az olaj - ez ugye szelepfedél-tömítés hiba, azt kellene cserélni, ugye?
-Az alapjárat egy szar. Lehet a főtengely-jeladó miatt? lehet a gyújtáskábel?
-Gyenge az autó. Lehet kompressziómérést kellene eszközölni.-Győr környékén nincs valaki, akinek lenne OP-COM vagy legalább EML327-es kábele kölcsönbe, hogy legalább hibakódot tudjak olvasni/törölni? Illetve még egy kompressziómérő kézi készülék is jól jönne...... 8)
Előre is köszönöm!
-
DopeBob
addikt
Ha van a kocsiban ABS, akkor ha ráadom a gyújtást égnie kéne az ellenőrző lámpájának, igaz?
MZ/X
-
_seth_
veterán
válasz SzJoco_ #27116 üzenetére
Kopogaserzekelo lesz ami miatt gyenge, többnyire csak a kábel rossz.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz DopeBob #27117 üzenetére
Igen majd pár másodperc után kialudnia indítás után.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #27120 üzenetére
Igen, bele is botlottam miután ide postoltam. Mondjuk maguk is leírják, hogy a kén hiánya gond, de hogy a prémium a tuti. Az összes prémium kénmentes, de a ként ugyebár pótolni (adalék) kellene, amit szerintem a MOL nem tesz meg.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #27122 üzenetére
a probléma, hogy a mol alapvetően kénes orosz forrású alapolajból dolgozik, tehát a molos cuccok nem kénmentesek. szemben mondjuk a labanc gázolajjal, ami brentből meg északi-tengeriből meg ilyenekből van.
másrészt a kén lehet, hogy jót tesz a befecskendezőnek (ezügyben vannak kétségeim), de biztosan árt a hengernek. ez a másik nagy gond a cikkel, hogy a befecskendezők javításából élő szerviz nem az egész autó érdekeit szem előtt tartva nyilatkozik, hanem egy részterületről, amivel ők foglalkoznak.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
JanR
addikt
válasz Jim Tonic #27128 üzenetére
Ennyire sokat enne a 2.0T? A 2.2 direct ilyen szempontból jobb választás? Természetesen egy benzin motortól nem várok 5-6 litert, de hosszú távon örülnék ha 6,5 körül megállna, már mint ha utazok messzire. Nagyon keveset autózok városban, de a jelenlegi omega b-m is hosszútávon megáll 6,9-ből 5 személlyel koppra rakva
szerk: Ja és 2.0i 16V az omega és sedan (alapsúlya meg 1525kg)
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz Jim Tonic #27122 üzenetére
Igen, meg kisnyúl. Ra is cafol a cikkiro a nagy szakemberekre a szurke keretes irasban.
Apam a kazah olajmezokon dolgozott, szo szerint fizikalis hegyekben allt a kén a finomíto mellett a sivatagban. Szoval, mire az ideert, nem tudom mi maradt belole. Es ez az ezredfordulo korul volt...
Sztem probald be a Spurit, vagy van meg valami masik adalek is, amire eskusznek, nem akarok hazudni, talan MOL v OMV remlik, masik autos topikban volt rola szo.
Max 1-2 ezrest veszitesz... -
Jim Tonic
nagyúr
Ha benzinest akarsz, akkor 2.2 direct, de én a V6-ost venném. A turbós városban állítólag 15 felett is bekajál, a gyári adat is 13 körül van, asszem.
szerk.: [link] Ezek gyári adatok, erre rá lehet dobni 1-2 (vagy 3-4) litert is turbó-benzines autónál, főleg, ha nehezebb a lábad.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
amargo
addikt
válasz Jim Tonic #27097 üzenetére
Én a gyújtás kimaradás után csináltam 1-2 ilyen tisztítást teli tank benzinhez adtam:
Epamin 28mL
Nitro Extra 100mL
Petroleum - farmerfényt nem találtam.. 34mL
Igaz azóta gyertyát is cseréltem, de azt megfigyeltem, hogy szebben jár a motor.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz bambano #27134 üzenetére
Nekem mezítlábas benzinesem van Nem figyeltem, lehet Jim Tonic dízele van, akkor nem szóltam. Egy srác ezzel használja a kocsiját jó ideje, ami nem mondom, hogy követendő, csak megjegyzés.
Dluinet: Igen arra.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
DopeBob
addikt
Sziasztok,
apróság, de nem tudja esetleg valaki, hol szerezhetnék G Astra díszlécére "Club" feliratot? Az egyik oldalról hiáznyik, már csak egy ilyen kéne és gyári állapotú lenne Minden mást sikerült pótolni
MZ/X
-
DopeBob
addikt
G Astra pollenszűrő cseréjének van valami trükkje? Vagy amit vettem az pont gagyi? Volt több fajta a boltban, ez egy közepes árkategória, nevére nem emlékszem. Viszont alig akar bemenni a helyére, ha tolom, hajlik a két széle. Most nem tudom, hogy bement e rendesen a helyére, vagy be van gyűrve
MZ/X
-
DopeBob
addikt
válasz mikoljan #27140 üzenetére
Köszi, ez alapján csináltam mindent Nem ez a baj, hogy nem ment be a helyére, hanem hogy nem tudom eldönteni, hogy jo e vagy nem... milyen ajánlott szűrőmárka van, ami nem nyaklik ennyire? Eredetileg Bosch-t akartam venni, az is csak 4k körül van, de sajnos nem volt belőle
MZ/X
-
amargo
addikt
-
tomyoy
senior tag
Már másodjára csinálja a motor azt, hogy indításnál nem kapja el a fordulatot ~300, majd leáll. Nagyjából az 5. indításra indul be. Motorlámpa nem világít.
Erőtlen is a motor, ha ráraknám dynora kb olyan görbét mutatna mint a hullámvasút, olyan 4500 környékén kezd el húzni, ekkor érezni a lovakat, de az alatt csak előre hátra jár a fejem. Minden egész ezres fordulatszámnál megtorpan, életre kel, megtorpan, életre kel és így tovább, ez így van mióta megvettem.
Indítási problémára talán azt tippelem, hogy főtengely jeladó ami szeret olajban úszni, az nem érintkezik rendesen. Ugye ha nem kap jelet, nem ad gyújtást.
Seth esetleg nem olvastál ilyesmiről opelfórumon x25xe motorral kapcsolatosan?
nyiknyiknyiknyik
-
SzJoco_
csendes tag
válasz tomyoy #27146 üzenetére
Volt nálam is régebben ilyen. Mostanában, ha nem kap jelet a főtengelyjeladóról, akkor el sem indul, befecskendezés sincs. Nálam is a főtengely-jeladó (is) rakoncátlankodik.
Nálam 3000 környékén indul meg, de előtte mondjuk nem rángat. (Az más kérdés, hogy a főtengely-jeladó az érintkezésmentes, indukciós elven működik, és nyilván az olajjal számoltak. Mondjuk a szennyeződésével már nem biztos. Lehet, egy tisztítással egybekötött olajcserét megérne a dolog - nálam is) -
JanR
addikt
Mit ne mondjak, brutális jól megy a 2.0T
Tegnap volt szerencsém kipróbálni egy ilyen Signumot, nagyon tetszik, de a fogyasztásától félek. Esetleg valakinek nincs ilyen motorral szerelt autója? Kicsit bővebben szeretnék róla információt szerezni (esetleges hibák, hosszútávú fogyasztás és még 1-2 apróság), mert ugye az eladó az egekig dicsérni fogja -
tomyoy
senior tag
válasz SzJoco_ #27147 üzenetére
konkrétan a csatlakozójára gondoltam elég rossz helyen van.
A lényeget el is felejtettem, részterhelésnél mikor eléri az aktuális fordulatot, akkor ledadog, elég csúnyán (mint ha gyújtást elvenné). Ezt csak kb 2-2.300as fordulatig csinálja. Pl szépen tatásan elindulok, a pedálra nyomok egy aprócskát, eléri az 1500at, ami annak a pedállásnak a csúcsa, akkor ledadog.
nyiknyiknyiknyik