-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Calogero
addikt
Ma láttam a verdámat a belvárosba...
Egy kicsit átalakult...
Az én fóliám lekerült, helyére teljesen le lett sötétítve.
Az első hűtőmaszk irmscher féle rácsra lett cserélve
A kerékről lekerült a dísztárcsa, maradt a csupasz structure kerék, illetve a fékek pirosra lettek festve.
Illetve kapott króm tükörborítást. -
_seth_
veterán
válasz Calogero #27905 üzenetére
A havi karbantartás ezt hozta magával
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zolikaDB
veterán
Csak nezegettem, de az enyem nem delphi, meg benzinszuro sem kell, pollenszuro is par hetes.
Inkabb veszek mann szuroket meg valami f.sza olajat.
Z14XE-be ti mit hasznaltok? Szijas, nem lancos. -
adorjant
senior tag
Nekem is GM 5w-30 megy évek óta, Z-s motorba.
-
INMOTEP
őstag
válasz diablo1984 #27902 üzenetére
Holnap megnézem ,de szerintem 2.0 DTI nemlesz olyan
-
Damage401
senior tag
Sziasztok,
2003 G Astrat vettem tegnap, eddig tetszik. Kerdesem lenne. Mikor a üzemanyag jelző kigyullad. Kb mennyi benzin van meg a tartalyban? 8 10 L saccolnek.
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
akom
senior tag
Sziasztok!
Automata váltós Opel társaktól kérdezném.
Szükséges e az automata váltóban olaját cserélni?
Eléggé ellentmondásos információkat kaptam. Van ahol azt mondják nem szükséges, van ahol 60k km után nem csak olaj, hanem szűrő cserét is ajánlanak.
Vectra C (2008) Easytronic váltóm van.
-
kaliber
aktív tag
Sziasztok!
Sajna szélvédőcserét kell megejtenem kőfelverődéses repedés miatt a 2004-es C Vectrán Nordglassnál kérdeztem meg 21.700-at mondtak munkadíjjal együtt, ill. néztem még Pilkingtonnál is ott 33ezer körül árat mondtak beszereléssel együtt.
Vissza olvasgattam, de ott inkább azon ment az eszmecsere, hogy szines legyen-e az üveg felső része vagy ne.
Valakinek egyéb tapasztalat?Miért jársz futni? Mert az élet rövid, a futástól kicsit hosszabbnak tűnik :)
-
Declare
őstag
Sziasztok!
Csatlakoztam a klubbhoz egy 1.7 cdti opel astra h GTC -vel mint első autó
Lenne egy kérdésem, hátha tudtok segíteni. 165 000 km-el vettem a kocsit, még nincs 6 éves, ugye 1.7cdti 6gangos sebváltóval. Kapott egy új akkut, ékszíj csere, meg pár apróságot kellett még rákölteni most első körben (kesztyűtartó világítás stb
Nagyon jó kis futóműve van, takarékos jó kis motornak tűnik, amivel azért lehet előzni, ha úgy hozza a sors...első körben nekem tökéletes, nem zörög csörög semmi, egyszóval egyelőre meg vagyok elégedve.
Viszont van egy fura hang a motorban, amivel nem tudom mi lehet, de gyanítom nem normális. Indítás után 1-2 percen belül kezdi el és ilyen huhogó hang szerűséget lehet hallani, ami olyan mintha valaki kb fütyülve/huhogva skálázna egy dó-ré-mi-fá-szó énekskálát nagyon hülyén hangzik ezt így visszaolvasva, de így tudom legjobban jellemezni, hátha valaki ráismer ez a huhugós skálázó hang 3-5 másodpercig tart és eltűnik, majd random fél perc/egy perc újra huhugós fütyűlős skálázás. A hangot kívülről, belülről mindenhonnan lehet hallani, nem túl hangos de egyértelmű.
Menet közben is van de ott picit máshogy, ott is random de sokkal rövidebb ideig és gyorsabban talán, de ugye ott a menetzaj mellett nem lehet úgy kivenni, csak ha direkt fülelem.Kérdésem, hogy ez után a szakszerű, precíz hiba leírás után meg tudja valaki mondani a megfejtést?
Keresgéltem amúgy Youtubon is, ott találtam valami picit hasonlót de az folyamatos huhogós hang, nem is ilyen "skálázós" és ott ilyen vízpumpa/olajpumpa hiba dolgokat írtak
[ Szerkesztve ]
-
-
Calogero
addikt
válasz Declare #27922 üzenetére
Ezt a huhogást már több 1,7 H Astrásról hallottam. A z ők elmondásuk szerint a szervizek is tanácstalanul álltak a dologhoz.
Több variáció is született
1.
A generátor szabadonfutó szíjtárcsája ha megszorul akkor, csinál ilyet..Hajtás irányban be kell ékelődni, ellentétes irányban pedig el kell csúsznia. Csere után megszűnt a hang. Vedd le a hosszbordás szíjat,'s próbáld a generátort így megforgatni..2.
AZ enyém is ugyanezt csinálja, mármint bemelegés szempontjából.......és kb. 9000km óta reggel hidegen benne van a bagoly,.aztán, ha bemelegszik csendesebb lesz a huhugás......menetteljesítménybe romlást nem vettem észre, és most már 30e felett járok......Most ősszel, ha lesz idõ, akkor utánajárok a huhugásnak....tudniillik, hogy a turbó, és a kipuf öntvény közt lévő csatlakozásnál ( 3csavaros rögzítés) kispórolták a tömítést.....és mivel szvsz a 2 öntvény nem egyformán melegszik, viszont valamennyire deformálódik, na onnan huhog a bagoly SZVSZ !
Tömítés oda gyári nincs, szvsz csináltatás lesz a vége....
-
Damage401
senior tag
En mikor frisselen csereltettem vezerlest 1 hetig volt ilyen huhogo hangja 1.4 g astranak, majd vagy bekoptak vagy nem tudom, de elnemult.
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
-
diablo1984
veterán
Ezt tudja a száguldó halottaskocsi, Hajdúböszörmény-Karcag oda-vissza, tempomat 95(visszafelé pályán megzavartam, erre a lelkem elkezdett részecskeszűrőt regenerálni, na azt vagy 10 kilóméteren csinálta az első hosszabb állásomig- 2-3x-os fogyasztást produkál ilyenkor, állva is 3,6l/h). odafelé még 4,2 volt a fogyasztás, vissza a pályás résztől és a regenerálástól tolta meg kissé....[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Köszi szépen srácok, amiket írtatok!
Csináltam egy videót, amin jól hallatszik a bagoly . Ez az amiről beszéltetek? Ez a kb 8 perc videózás alatt, hideg indítás után kb 3-4 alkalommal jelentkezett és mindig ugyan így, max egy kicsit talán halkabban néha.
Nekem nem volt vezérműszíj csere most, csak ékszíj. Elvileg 90 ezernél volt cserélve a vezérlés így van még neki egy 20 ezer km.
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz diablo1984 #27930 üzenetére
Ez szép
Kijelződdel mi van? Nekem ugyanilyen, előző tulaj gyereke hátulról megdobta egy mobillal
Sopron city :)
-
zeg
senior tag
válasz diablo1984 #27930 üzenetére
Szép eredmény , a Corsa D-m megyeget 1100-1200km távot egy tankkal(44L) (kábé 3.7-4L/100km) országút/falu kombóval a 6 fokozatnak hála, de bőven kisebb autó.
3dfx cuccokat keresek megvételre
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #27932 üzenetére
Köszi a véleményt, de most ahogy nézegettem a youtube-on a vezérműszíj bajokat, ott folyamatos nyekergés, nyikorgás vagy valami volt és a gáz adagolással is változik. Nálam ha így álló helyzetben nyomkodtam a gázt, semmi hatással nem volt a huhogásra....
Remélem valaki még mond valami tippet, hogy ilyen bagoly lakik e a többi astrában is vagy sem
-
gban
Közösségépítő
válasz sziada5925 #27938 üzenetére
Nemrég írtam - én is meglepődtem.
Mindez Auchanos benzinnel, 1 fővel, és még téli gumin.
220E km, 14 év, mechanikailag szerintem igen jó állapot, igen kevés szerviz mellett - vagyis nem mostlettmindenrendberakva - állapot miatt.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
fero02
veterán
válasz zolikaDB #27940 üzenetére
"...az aktuális cdti Corsa H olajkályhám a 90 lovával..."
Múltkor mutatták Discovery-n, hogy a fórumokban van ez aaa izé... kereső! És hogy állítólag lehet is használni.
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz sziada5925 #27942 üzenetére
100 km lejtőn akár lehet is...
Nálam nem csak az autó eszik jól, hanem a "lábmunka" eredménye is benne van, vagyis jobban spórolni nem igazán lehet, ezért a fogyasztásommal nem is tudnék lejjebb menni.
Nem mindegy hogy méri amúgy, ha egyszeri mérés, simán becsúszhatott hiba is.Postázást nem vállalok.
-
Markizmark
addikt
Nekem is 1.4 benga van, 60 lóval. Hát nem egy erőgép, 3 emberrel meg kell gondolni az előzést.
Nem egészen van rendben a motor ... szerintem valahol fals levegőt szív, mert a szívó oldalon valami sziszeg és az alapjáratnak is kell pár másodperc mire beáll egy pirosnál. Többször van az megállásnál, hogy a fordulat magasabb marad, majd hirtelen leengedni majd hirtelen vissza. Ezt 3-4szer megcsinálja mire lenyugszik.
Ha pedig menet közben lepadlózom akkor csak a hangja nő meg, alig lódul meg. Ha alacsony fordulaton nyomom le tövig akkor szinte lehörög, megtorpan.Az alapjárati motor új, szóval nem az a baja. Ezt mind okozhatja a fals levegő is?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #27946 üzenetére
Nálam elvileg nincs fals levegő, viszont a túrázás megvan - de nem elsősorban városban jelentkezik, azaz ott, amikor lejövök a nullásról. Tisztán városban ritkán jön elő. inkább hosszabb, de nem túl hosszú (6 km, 110-zel) pörgés után, már amennyire lehet nála pörgésről beszélni.
Utána ha üresben gurulok, nem ritkán túrázik picit, föl-le, majd lenyugszik.
Okát nem tudom, de 11 éve van nálam, és nem ma kezdte.
Lambda szonda lehetne, de ha jó a fogyasztás, azt mondják, azt nem kell bántani.
Én is az alapjárati motorra gondoltam, de ezek szerint nem az - megnézni, tisztítani nem tudtam, mert nem tudom hol van és hogy néz ki.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Markizmark
addikt
Ebből a videóból megtudhatod. Nem nagy ügy. 2 torxos csavar meg egy csati. Nálam nem történt semmilyen javulás a pucolás majd csere után ... elgurulok vele a szerelőhöz hamarosan. Csak nem akarok otthagyni 5 jegyű összeget az a baj.
Nálam durva az ingadozás megálláskor, magasabbról mintha lefulladna, majd hirtelen visszaemelkedik a fordulat. Ez kb. 3-szor megtörténik majdnem mindig. Az egész csak pár másodperc.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
skeli
tag
C Corsa kulcsában elemcsere? Szét merjem szedni? Házilag megoldható egy laikus számára?
A vízen is lehet járni, csak nem szabad ránehezkedni.