-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kephamos
addikt
Üdv!
G Astra 1.6 16v folyamatos tempónál (130-nál és 90-nél) is rángat, ha adok egy kis gázt, akkor abbahagyja. Mitől lehet? Gyertya? Gyújtótrafó?
-
F_Gergely
őstag
No ismét szerelőnél az autó...
A gyújtáskapcsoló szétment ennek az volt az eredménye hogy az autó nem indult, én azt hittem önindító.
A komolyabb gond az üzemanyag levegősödésével van, a résolajcsövek cserélve lettek. A héten megy az autó nyomáspróbára, de remélem nem kell kompletten porlasztót cserélni...
Több helyen olvastam, hogy a porlasztócsúcsoknál van valami gumi gyűrű ami el tud öregedni, és leginkább azzal szokott gond lenni. Ebben bízom... -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #27253 üzenetére
A motornál látszódott hogy van olajfolyás, de arra azt mondta a szerelőm hogy a résolajcsövek, máshol úgy igazán olajfolyást nem láttam. A héten kiderül, de ma vettem 1 hónapos bérletet, szóval igazából már mindegy mikor készül el
-
Findzs
addikt
válasz Kephamos #27251 üzenetére
nekem is volt 1.6 g astra és volt vele gyújtótrafó gond is
nálam pont fordítva jelentkezett, tehát gázadásnál rángatottde nincs kizárva, hogy az a gond, ha van bontós, autószerelő ismerősöd (akinek van is) akkor kérjél egyet kölcsön kipróbálás idejére
nézd meg a kábeleket is nincs -e valamelyik lelazulva a gyertyáról vagy a gyújtáshídról
a gyújtáshídhoz 1 kábel megy, 6 érintkezős ha jól emlékszem
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Kephamos
addikt
Holnap ránézek a vezetékekre, hátha csak ennyi a baja.
-
Jim Tonic
nagyúr
4db 16"-os Irmscher kerék (szerintem csodaszép), vicces áron.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
JanR
addikt
Ha valóban szép állapotban van az autó, akkor ez a Signum jó vétel lehet szerintetek?
-
F_Gergely
őstag
Ma hivott a szerelő, az adagolóval nem kóser valami az lesz megcsinálva, de nem igazán értem mert én úgy tudtam ha az adagoló megy tönkre sehogy nem megy az autó :S
Nekem meg működött, csak nem igazán ment úgy a motor ahogy az kellene. -
F_Gergely
őstag
válasz F_Gergely #27264 üzenetére
"Ha mechanikus probléma van, azaz, ha a kopott alkatrészek miatt romlik el az adagoló, akkor annak a hibajelensége másképp jelentkezik. (tömítetlenség végett az üzemagyag rendszer el levegősödik) Hosszabb állás után nehezen indul a motor. A motor indítózásának ideje egyre jobban megnyúlik, és egy idő után el sem indul. Ez egy hosszadalmas folyamat, és akár hónapokat is magába foglalhat."
Elnézést én voltam tudatlan :
-
deicide
veterán
A következő problémát csak Opel márkaszerviz tudja orvosolni?
Megütötték a bal hátsó felnimet, aminek következtében a kormányközép balra elment és az ESP jelző világít folyamatosan. Hibakód olvasásra azt mondja, hogy Oldalsó gyorsulás érzékelő szenzor hiba, szakadt, illetve a kormányzási szög visszajelző hibás értéket mutat (ezt veszem észre, mert 11 óránál tartva megy egyenesen). Azt mondta a szerelő haverom, aki kiolvasta, hogy ez utóbbit egy rendszer újraindítással, vagy ilyesmivel lehet nullázni és a kormány visszaáll, de ő ilyet nem tud. A másik már érdekesebb, valami kábel szakadhatott el a gyorsulásérzékelő és a komputer között?
Amúgy a futómű/hátsó híd hibátlan, az meg lett mérve, csak ez a két dolog zavar. De ha nem muszáj, nem vinném feltétlen márkaszervizbe.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
A kerékcsapágy hibájának van külső fizikai jele, ha mondjuk alánéz az ember? Vagy a jeladó miatt mindenképpen cserélni kell? Illetve mi van akkor, ha hagyom hadd világítson a sárga visszajelző és nem cseréltetem ki? Mert ahogy nézem, a kerékcsapágy önmagában elég drága dolog.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
tomyoy
senior tag
válasz deicide #27268 üzenetére
Szerintem nézesd meg még egyszer azt a futóművet, mert a kormány hibát pontosan a hátsó kerék összetartás hibája okozza. Nekem ugyanez volt, amikor cseréltem a hátuljában a szilenteket. miután csak szemre állítottam be a lengőkart( próbáltam az eredeti helyére fölcsavarozni). Azután a tesztkörön kiderült hogy félrehúzza a kormányt, állítottam rajta és most már majdnem egyenes állásba van a kormány. "illetve a kormányzási szög visszajelző hibás " szintén.
nyiknyiknyiknyik
-
tag
Úgy tűnik, megoldódott a problémám: [link]
A tél folyamán nem nagyon találkoztam a nyikorgással, de ahogy előjött a jó idő, előjött a hang is... Szóval szervizbe be, probléma előad, szerelő autót megnéz. Emberünk megtisztította a fékeket (szétszedte és összerakta, meg kicsit megreszelgette a fékbetéteket), azóta nem jött elő az az idegesítő hang.Más kérdés.
Mivel lassan időszerű a nyári abroncsok beszerzése, gondoltam egyúttal nézek valami ízléses könnyűfém felnit is az autóra. A kérdés az, hogy milyen kerék és abroncs méretben érdemes gondolkodni egy 2009-es 5 ajtós Astra H esetében?
A mostani téli abroncsok 195/65/R15-ös méretűek, ha minden igaz sima gyári acélfelnin. Nyári abroncsoknál 16"-os méretben nézelődnék, ha ekkora kerekek kerülnek az autóra kell valamire odafigyelni (pl. beállítások), vagy csak a vezetés élményére?
Mit ajánlanátok? -
TasiA
senior tag
3. tulajdonos, aki 2 év alatt ment vele 5000KM-ertl, de ráköltött azért, biztos ami biztos alapon fél milliót, hogy amíg elgurulnak a TESCO-ba, nehogy gond legyen a 3.0 dízellel, mert ilyet szokás gyerek születésre venni! Kell a 177 lóerő+ a hozzátartozó teljesítmény adó egy csöppséghez. Tök logikus. Az ülések is valószínűleg azért konyulnak mindkét oldalt ,mert 140 ezer alatt így kell kinéznie. A fotók is csak azért sikerültek ilyen jó szögből messziről, mert másik kézben épp a gyereket eteti.
-
bambano
titán
szerintem logikus, megvette, rendbe rakatta, majd váratlanul kapott az asszony egy céges autót, ezért ezt eladja. ez nekem nem büdös, ettől még lehet hamis.
"Kell a 177 lóerő+ a hozzátartozó teljesítmény adó egy csöppséghez.": szerinted mennyi ennek az éves teljesítményadója?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zso79
őstag
Ismerősöm is nézegette ezt az autót, lenne két kérdés:
1, miért nincs matrica a szélvédőn?
2, hogy lehet 2014-ig érvényes műszakija? Új autóra 4 év, utána 2 év. Vagy ez korábban máshogy volt? -
_seth_
veterán
válasz bambano #27277 üzenetére
A b vekim ülései nem néznek ki ilyen megroggyantnak pedig az enyémben óra szerint is 252e van már és öregebb is.
Szerintem sem egyszerű eset, hogy valaki gyerek miatt vegyen egyáltalán egy signumot és pláne nem ekkora motorral. Egyrészt ez csak 4 személyes, nem is kombi nem is ferdehátú de pakolni ebbe sem lehet (365L... gyerek mellé ki vesz ilyet?), kifejezetten nem családi autó szerintemDe a legbüdösebb része: az a tucatnyi alkatrész amit cserélt, 5e kilométer miatt futómű, féktárcsa??
Persze az is lehet, hogy minden úgy van ahogy írja viszont akkor semmilyen téren sem volt egy logikus lépés nekik ez az autó és a karbantartása sem
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Nincs ilyen matrica. Akkor van matrica a szélvédőn ha EU-s rendszám van az autón, az eredetiséget nem igazol, sőt semmit sem csak van.
Műszakit nem lehet kiszámítani, lehet olyan is, hogy 1 évig is le volt járva és nem használták majd utána levizsgáztatták.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
-
bambano
titán
válasz _seth_ #27281 üzenetére
a b vekid ülései gondolom nem sportülések, mint ebben a signumban.
az én üléseim pont ugyanígy néznek ki és nincsenek megroggyanva semennyire sem. ez sportülés. gyárilag ilyen.szerintem nem 5 ezer kilométerre vette az alkatrészeket, a felújítást, csak nem számított rá, hogy hozzávágnak egy céges autót és ettől feleslegessé válik. ismétlem magam: ettől még lehet kamu a duma.
"De a legbüdösebb része: az a tucatnyi alkatrész amit cserélt": mondják ezt olyanok, akik háromszor kigenerálozták már a saját autójukat, meg olyanok, akik alufelnit hajkurásznak meg az utolsó kárpitbolhát is vissza akarják rakni, meg olyanok, akiknek hetekig csorog a nyála egy irmscheres beírás után ti nem teszitek rendbe a kocsit, mikor megvettétek? de. ő is rendberakta.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
válasz bambano #27285 üzenetére
Ezesetben elég vacak konstrukció az az ülés.
Értem amit mondasz az alkatrészekről csak az 5e kilométeres futást ismerve nem áll össze a dolog. A signum ma már nem egy tízmilliós autó és 2 éve sem volt az, miért vette meg ha utána fél misit ráköltött + átírás + egyebek... és még csak nem is használja. Vagy a hibák vásárláskor ismertek voltak, na de ha rossz volt a futómű, fék, stb akkor miért vette volna meg? Ha nem volt rossz akkor ezek elég meglepőek lennének ha 5e kilométer alatt előjönnének. Nem a ráköltött összeg a probléma, rá lehet 5x ennyit is, csak ahhoz több km kell.
Vehette persze ár alatt ezekkel a hibákkal de pl a futómű kétlem, hogy 140e kilométer alatt megadná magát, csak nálam az ültetett tehát elvben gyorsabban kopó b vekiben 100e km alatt 3 szilent, 2 szett kutyacsont, de erre még nem írják rá, hogy futómű + Amikor én elhoztam a vekit egy kpzár motor baja volt és egy repedt indexbúra, kötelező szervíz (vezérlés, olaj, szűrők stb) lemenet persze ami 100e körül volt de hibás alaktrész nem volt, nem kopogott a fék is jó volt Általában jó állapotú autót vesz mindenki vagy ha nem annak is megvan az okaItt már csak az marad, hogy meg kell nézni élőben, ott úgyis látni lehet ha már van benne 300e vagy azt is ha valóban csak 140e van benne, lehet akár még jó vétel is... ugyanakkor ezt gyerek miatt venni még mindig olyan mintha bővülő család esetén vennék egy keménytetős kabriót, hogy majd az jó lesz ha jön a baba Második autónak 3 literes V6-os dízelt venni azért, hogy ne használják... tényleg csak a nem dohányzó és hasonló jelzők hiányoznak
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
válasz _seth_ #27286 üzenetére
"Ezesetben elég vacak konstrukció az az ülés.": miért?
"Értem amit mondasz az alkatrészekről csak az 5e kilométeres futást ismerve nem áll össze a dolog.": miért 5 ezres futásról beszélsz?
egyébként egy ilyen autóra fél misit rákölteni az nem rendes karbantartás, max. egy felületes átnézés. pláne márkaszerviz árakon.
egyébként szerintem tévedéseken lovagoltok, bennem már felébredt a gyanú, hogy mitől lehet kamura gondolni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
JanR
addikt
Srácok, ezzel az autóval: [link], szerintetek mi gond lehet? Furcsának talállom, hogy 2003-s és faceliftes (az meg 2005-től van..). De szerintem törve is volt
-
Jofi81
őstag
G Astra vezető oldali ülését nagy meló kicserélni? Ha vennék hozzá bontottan, akkor az biztosan bele lehetne rakni? Nem tudom, hogy van-e belőle többféle. Nekem olyan van, aminek a magasságát és a háttámla dőlésszögét lehet állítani, valamint övfeszítő patron is van rajta. Az összes ilyen? Eléggé meg van csavarodva a háttámla, jó lenne helyette egy másik.
-
zolikaDB
veterán
válasz _seth_ #27281 üzenetére
A Signum nagyon nem csaladi, igaz van benne hely hatul a gyerekulesnek. Sot, soforos autonak szantak... Masik dolog, h en sem mentem az enyemmel 5e km-t, amikor a gyari akksi beszart, a computert kukazni kellett, ez igy mar 100k egy gyalogopelnel... Meg en is megvennek egy 3.0 dizelt, mert elvezetes vezetni, de a melohelyemig folosleges ilyennel jarni. Max 50km/h mellett. Szoval ez az alig mentem vele, de beleboritottam az ertekenek 1/3-at, altalaban fura...
-
JanR
addikt
válasz zolikaDB #27292 üzenetére
Amikor felhívtam a srácot, elmondta mi van az autóval, persze miután már közölte velem, hogy megveszik..
Az első tulaj egy mocskos gazdag csávó volt, majd eladta. A második tulaj hitelre vette, aki ütötte vágta a kocsit és a futómű kapta a legtöbbet. Na tőle elvette a bank és így jutott a jelenlegi tulajhoz, aki a futóművet tette rendben. Az Erste banknál lekérte az adatokat és hitelesítve (papír is van róla) 141 ezer kilometerrel vette be a bank. 4 autójuk van, ebből 2 céges 2 saját és ott volt második a Signum. A felesége használta a gyereket bölcsibe hordani, meg bevásárolni. Vannak olyan emberek, akik ekkora motorra vágynak, nem is egy ilyen ismerősöm van. Elmondta azt is, hogy a szélvédő cserés volt, mert betörve vette át, de szarul rakták be, így az esőszenzort megszakították, meg elől a lökös alatt volt megütve egy műanyag szar arra kellett még költeni. Nagyon korrekt volt a gyerek (jó, telefonban, de akkor is) és ezért is fáj a szívem a kocsi miatt (neki egyébkén egy 4.2-s quattro audija van..). 1.1-ig lealkudta a vevő, én egy kicsit ráígértem látatlanban, ha nem vinnék el a kocsit. A beszélgetés alatt az jól jött ki, hogy nyugodtan beszélt a Signumól, mert már volt rá vevője, csak ezek szerint tényleg elvitték, nem hívott vissza tegnap Sajnálom így nagyon.
Az meg relatív, hogy valakinek mekkora kocsi kell egy gyerek mellé. A nővéremék a 7 személyes hondájukba nem férnek be 1 gyerekkel.. pedig az elég nagy autó.
-
-
Jim Tonic
nagyúr
Ha dízelt veszel manuális váltóval, akkor 150-160k-ig, mert 230 körül jöhet a kuplung, ami nem olcsó. A 2T-nél nem tudom, milyen lendkerék van.
Én a helyedben 2004-2005 körüli autókat néznék kevesebb km-rel. Kiforrottak, megbízhatóak, és tele vannak extrával.#27298: ez jól fest, de nincs km. Viszont szerethette a tulaja az Irmscher kiegészítőkből ítélve. Szép verda.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
JanR
addikt
válasz Jim Tonic #27299 üzenetére
Ja, próbálok, de árral sem akarok nagyon elrugaszkodni. Signumból nehéz olyat találni, ami 2004-2005-s, mert vagy a 2003-asokat adják el, vagy a 2005 utániakat.
Tényleg szép a kocsi, de pont a felszereltsége miatt tartok tőle, hogy nem-e egy szarráhajtott gép. Mert úgy, hogy ilyen állapotban van, téli-nyári gumikkal.. igen csak "jó" ára van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm