-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsambek
aktív tag
Sziasztok,
Elvittük a márkaszervizbe, rendeltek EGR szelephez valami tömítést, vagy nem tudom micsodát. Aztán kitisztítják, meg azt átcserélik, de nem túl biztató eddig. Azt mondta a szervizes, hogy lehet, hogy ez még csak a probléma eleje...
Reménykedek, hogy meg lesz oldva már lassan. Igaz, amikor megvettem január 3-án nem volt rögtön nagyszerviz, de úgy látszik, hogy az összeget így is ki kell majd pengetnem. Nektek meg köszi a segítséget, ha van valami észrevételetek, akkor kérlek bátran kommentáljátok!
Köszi szépen,
zsambek` -
-
-
őstag
Nem tudom állítani a hőfokot. Néha randomra tudok 1 fokot le, vagy felfelé állítani, de álltalában ez se megy. Leveszem a negatív sarut, vissza rakom, ekkor tudom állítani 1-2 percig, majd ismét beáll, és semmi. Szerintetek? Automata digit klíma
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Okuyama
tag
válasz KonzolKartel #26559 üzenetére
Milyen tipusu a kocsid ? Szerintem a klima panel zárlatos
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
Viktojka
tag
Sziasztok!
Adott egy astra f (1.6 benzin)... Mióta hidegebbek az éjszakák, reggelre gyakran lemerül az akksija (kb. 3 éves Varta 53 Ah-ás).
Tegnap délben bebikáztam, mentem vele kb . 20-25 km-ert, este fél 8-ra megint csutkára le volt merülve.Kérdéseim a következők:
- Biztos, hogy akksi baja van az autónak?
- Ha nem, mi más lehet?
- Ha igen, a meglévővel lehet-e kezdeni valamit, vagy kuka?
- Ha kuka, milyet vegyek? (Úgy tudom gyárilag 44 Ah-ás volt benne, most 53, melyik a jobb, elég a 44?)Előre is köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
válasz Viktojka #26562 üzenetére
kalapácsbaja is lehet... mi már jártunk úgy, hogy kicsit rozsdált a kasztni a testkábel bekötésénél és nem ment át az amper. ezt normálisan falusi módszerrel javítják, nagy kalapáccsal baaaannnggggg
illetve lehet még olyan is, hogy a töltőkábel elrohadt, ezért nem jut el az amper az akksiba.
a 20-25 kilométer nem olyan túl sok, főleg, ha nem is pörgeted a motort.
szerk: akksi kapacitást tudnak mérni villanyász műhelyben, én vartát meg bosch-t nem vennék.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Okuyama
tag
Ha aksi csere mindenképpen szükséges Banner akkumlátorok között keresgélj ,pl egy Banner uni bull ideális választás .
-
amargo
addikt
Hi!
Ma kaptam egy ilyen hibát:
P0300(B) - Gyújtáshiba alacsony üzemanyagszint mellett érzékelt
P0304(0) - 4. henger gyujtáshiba
P0300(0) - Több hengernél gyújtáshibaMindegyik végén, hogy érzékelhető, de a végén, hogy nincs jelen
A kérdés, hogy valami károsodhatott, hogy az autó nem kapott benzint többszöri indításnál - megszakítható, én meg hülye voltam? Az enginecheck már menet közben villant ki, a váltónál volt kisfokú rezonancia. Most már semmilyen furcsaságot/hibát nem tapasztalok, de kicsit aggódok.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
_seth_
veterán
válasz amargo #26570 üzenetére
Lehet gyújtás gond, gyertya-kábel-trafó, vagy injektor gond estleg ami pl nálam volt: vezeték gond is.
Rossz esetben hengerfej.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zolikaDB
veterán
válasz Viktojka #26562 üzenetére
Nem biztos.
Amiket felsoroltak, rossz esetben generator is akar.
Lehet. Keritesz egy CTEK-et, ami a 7 Voltnal nem jobban merult akksikat "visszahozza az eletbe". (A 7V-t olvastam valahol, uh ez nem 100%). Vagy egy akarmilyen toltovel feltoltod. Par akksiboltban, pl Debrecenben is, ugy el az akcios ar, ha a regit beviszed.
Banner. Igazabol ha minden rendben van, akkor egy nagyobb kapacitasu nem olyan hamar merul le.
Nekem 62-es Exide van, majdnem 8 orat toltottem 3.8A-es toltovel. Szoval piszokul le volt merulve. A 45Ah-s mar lehet be sem rantotta volna...
Mindegy, Exide-ot nem vennek (mint irtam, nyaron is motor leallitasa utan 12 es par Volt feszt mutatott), se Bosch, se Varta. Anno volt egy 1.6-os Audink, evekig allt egy garazsban az udvaron, benne egy lefosott Banner. Evek utan is inditotta. No komment. -
-
Findzs
addikt
van ötletek, hogy lehet üzembiztosan egyszerűen megjavítani egy elszakadt hátsószélvédő fűtőszálat?
5 ajtós g astra
köszi
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
köszi
uu jó drága az a loctite
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
nzozz
aktív tag
Sziasztok!
EZ a patent jó lehet Astra G -hez is? Az bal első kivehető szőnyeget szeretném vele rögzíteni.Köszönöm
-
zolikaDB
veterán
Na ez az!
Barátnőmék ugyanilyen Astrájában (mint az enyém) a szőnyeg patenttel van rögzítve, enyémben nem. Ezt hogy lehetne megoldani?
Illetve: akinek van méretpontos gumiszőnyege, az befed mindent? Nem csúszkál? A teszkós egy éves szét van repedve, és nem tartom egészségesnek, h reggelente a hólevet törölgetem a kárpitról, meg a szőnyeget szárogatom... Úh vennék normálisat, vagy ha tudtok ajánlani jó, belevaló univerzálisat, ami nem csúszkál, és jól fed, akkor olyat. -
nzozz
aktív tag
válasz zolikaDB #26582 üzenetére
Nekem innen van méretpontos (szövet)szőnyeg. Rendben van, elég gyári, esztétikus kinézetű, tényleg stimmel a mérete, árban is jó. A vezetőoldali szőnyeg csúszik előre a pedálhasználat miatt. Nem csúszkál állandóan, csak szép lassan "mászik" felfelé, néha vissza kell húzni. Na ezt akarom megszüntetni. Gyárilag van patenthely a padlókárpiton, a kivehető szőnyegen pedig 2 lyuk a megfelelő helyen. Viszont patent nincs hozzá, az Opel szalonban 3000Ft körüli árat mondtak rá, az meg nem túl szimpatikus összeg 2db műanyag vacakért.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
bullboy
tag
Srácok!
Váltó ügyében kellene segítség.
94'-es Astra F C16SE-m van, és megalkudtam egy Corsa-ban lévő AF13-as váltóra. Az enyémben is az van. Ha jól sejtem, ezek ugyan azok. De örülnék, ha valaki megerősítene benne, hogy felfogatási pontok és a vezérlése is ugyan az. Mindezt holnap délutánig kellene, mert vasárnap megyek érte, nem akarok lyukra futni.
Köszi és üdv! -
Calogero
addikt
válasz zolikaDB #26582 üzenetére
Én innen vettem az enyémbe ezt a fajtát : [link]
A gyári szőnyegről csak át kellett szerelnem a csatlakozókat, amikbe belepattannak a megfelelő helyre
Így nem csúszkálnak még a hátsók sem.
És többet is fednek mint a gyári.[link] felszereltségek közt meg látom hogy milyen beszerelve.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Patentot a patentdepo.hu-n érdemes keresni: [link] Ott van minden, még az én öreg vasamhoz is szoktam találni. Persze itt nincs nevesítve, hogy mihez való, szóval egy minta kell azért.
-
hdman
őstag
Ha valakit érdekel, van egy 1,9 cdti motorhoz való résolajcsövem, tömlővel. Az Opelnél 18.113 Ft
Sopron city :)
-
bajusz15
senior tag
Sziasztok!
Lehet hülyeséget kérdezek, de valaki "bőröztette" már a kocsi belsejét? Nekem mustársárga -vagy milyen- belsőm van az ülésektől a küszöbön át a kesztyűtartóig, és sajnos az ülések eléggé használt állapotban vannak, sok fekete szösz látszódik rajtuk, illetve ha véletlenül becsúszik enyhén koszos kézzel hozzányúlás akkor már egyből meglátszik. Ülés illetve ajtókárpitok cseréjén gondolkodtam, mivel textil helyett a bőr valahogy közelebb áll a szívemhez, fekete színben. Találtam olyan lehetőséget is, hogy műbőr üléshuzat, de huzat lévén csúszkálna szerintem. Vélemények az ötletről?
-
Okuyama
tag
Hello mindenki , kis gondban vagyok .Remélem tud valaki segiteni , van itt nekem egy CDR 2005 ös fejegység .Az istennek se bírom beírni a rádió kódját .Nem tudok tovább lépni a Safe feliraton .AS és bekapcsoló gombot is nyomtam de semmire nem reagált .Most meg valahogy sikerült kikapcsolnom és nem tudom bekapcsolni ..........valaki letudná írni mi ennek a kód beirásnak a menete ? Mit kell nyomni ? vagy mit ír erről a magyar nyelvű kézikönyve ?
-
válasz Okuyama #26593 üzenetére
a trükk, hogy az as gombot csak akkor figyeli, amikor maga a rádió indul. tehát *kiveszed* a slusszkulcsot a gyújtáskapcsolóból, megvárod, míg kikapcsol minden (15-20 másodperc), benyomod az as gombot és folyamatosan nyomva tartod, és ekkor tolod be a kulcsot és adsz gyújtást.
egy ideig nyomni kell, akkor a kijelzőről eltűnik a safe felirat, és négy számhely jelenik meg, az 1-4 gombokkal tudod végigpörgetni minden számhelyen a számot. utána megint as, és akkor újraindul a rádió és működik.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
tomyoy
senior tag
Voltam kint a hétvégén csúszkálni egy nagy placcon, ~1.5-2 óra alatt bevágott 32 litert
nyiknyiknyiknyik
-
F_Gergely
őstag
Sziasztok,
Mi a neve annak a csőnek (B vectra dizel 2.0 DTI) ami a fagyállós tartályból megy valahova
Motor elött eljön a cső aztán valahova becsatlakozik, csak nekem a cső neve kéne.
Szerelő azt mondja 60 ezer én meg pár ezer forintos tételre emlékszem, és szeretnék rákeresni neten, hogy mennyibe kerül ez a cső, ehhez kéne a neve hogy mit keressek.Köszi :
-
mephi666
nagyúr
üdv!
úgy tűnik, hogy barátnőm hozzám költözik és hozza az f astra-t, amit együtt fogunk nyúzni/fizetni... ezzel kapcsolatban lenne először egy felnis-gumis kérdésem, mert elég amatőr vagyok a témában: utánanéztem, hogy 13-14"-ban lehet effektíve gondolkodni és 4x100-as a furatméret... szerintetek hozzávetőleg milyen összeggel kell számolni, ha 4 (akár használt) alufelni + 4 új nyári abroncs kellene? vagy mire kell nagyon figyelni? esetleg konkrétan tudtok valamit ajánlani? júli elején műszaki is esedékes lesz, tuti jönni fogok pár kérdéssel még
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris