-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Z14XE, ilyen időben, ami most van, hány fokot kell mutatnia 30-40km, 90-100km/h, 5. sebességes út után?
-
DopeBob
addikt
válasz DopeBob #26851 üzenetére
Tetőkárpitot lehet valahogy javítani, anélkül hogy kiszedném? Nem tudom mi lett vele, egy két helyen elvált az anyag és így lóg, főleg az első két ülés között. Be nem ázik szerintem sehol itt elég sok eső volt most, de nem érzetem vizesnek/nedvesnek. Valami olyasmire gondoltam, hogy pl inekcióstűvel egy két helyen nyomnék alá valami ragasztót, de mit ami nem áztatja át a kárpitot? Az csúnya lenne
MZ/X
-
Lomha 8V
addikt
(#26852) zolikaDB: Ugyanannyit mint a normál üzemmeleg hőmérséklet bármikor, hacsak nem egy helyben állsz, hiszen erre való a termosztát. Ha más-más értékeket látsz rövid és hosszabb utakon vagy le-fel kóvályog a vízhő, akkor rossz a termosztát.
(#26853) DopeBob: Nem hiszem, hogy létezik ilyen módszer. Ezt a ragasztós-injekciós tűs dolgot azért gondold át még egyszer.
-
DopeBob
addikt
válasz Lomha 8V #26854 üzenetére
Pár helyen odaragasztanám, hogy ne lógjon ilyen idétlenül mi a baj vele? A tűbe nem fog belekötni, hogy a pillanatragasztó se köt bele a dobozába
Közben keresgettem neten is, ajánlják még a gombostűt de a legjobb kiszedni a tetőkárpitot, régit levakarni, felragasztani egy újat aztán mehet vissza...
MZ/X
-
Jim Tonic
nagyúr
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Lomha 8V
addikt
(#26855) DopeBob: Könyörgök, vedd fel ahogy megpróbálod a ragasztót felszívni injekciós tűbe.
(#26857) Jim Tonic: Én is pont az előbb olvastam, szép történet. Számomra is ilyen etalon volt az ő gumitesztjük stb. Pofára ejtettek minket.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Igy 22 eves fejjel masodik autom beszerzesen gondolkodom, ezuttal sajat penzbol (elso autom 18. szulinapra volt ajandek, Dacia Nova GT) . Es mivel egyetemista is vagyok, nem vagyok elengedve anyagilag annyira, ezert egy B Corsara gondoltam. Cegnel (ahol egyetem mellet melozok) egy ilyennel jarok (simman 1.2es) es elegge meg vagyok elegedve vele, bar kicsit magas a fogyasztasa.
Velemenyek, tapasztalatok, tippek hozza?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Lomha 8V
addikt
(#26859) gzbotii: Melyik motorral szeretnéd? Mert 1.2-ből is több verzió volt.
(#26860) DopeBob: Gond az nincs vele, de milyen injekciós tűvel lehet ragasztót felszívni? 15w40-es olajat alig lehet felszívni a legnagyobb tűvel, kétlem, hogy a ragasztó menne. Egy F Astrából nem olyan nagy kaland kiszedni a tetőkárpitot, simán megcsinálod. Utána azt ragasztasz rá, amit akarsz, ha rám hallgatsz, filcet. És vödrös Palma-Tex ragasztóval, azzal a fajtával aminél mindkét felületet be kell kenni, aztán várni kb. 5 percet az összeillesztés előtt.
-
gzbotii
veterán
válasz adorjant #26861 üzenetére
Igazabol nem vagyok egy aszfaltcsikorgato, jobban preferalnam a kisebb fogyasztast.
Ezert is gobndoltam 1.4-esre. Biza, varosban is hamar kerne a 6-ost a ceges auto es ha erdemben is akarsz gyorsulni egy pirostol, hamar 3000 fole kell porgetni a motrot.
Gondolom az 1.4-es mar kicsit masabb ebbol a szempontbol.
Diezel mennyire ajanlott abbol a modelbol?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Spancer RE
aktív tag
válasz Lomha 8V #26862 üzenetére
Gyanítom, hogy nem a tűvel, hanem a fecskendővel szívná fel.
Munkahelyemen ragasztanak ilyen módszerrel (nagy tubus, vékonyka + rövid tű), csak ott a tű fogyóeszköz, simán beleköt a Loctite. Egyébként érdekes, hogy a tubusba annyira könnyen már nem köt bele (gondolom mert nem igazán találkozik levegővel amivel reakcióba lépne vagy nem tudom ).[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz gzbotii #26864 üzenetére
A dízel fenntartása nincs arányban az autó árával, pl a vezérlés elég drága az Isuzu motorokhoz.
Na meg szerintem jó állapotút is eleve nehéz találni belőle. Az 1.4 90 lovassal is ez lesz a baj szerintem,az már bőven boyracer kategória
Illetve a rozsdásodás a legnagyobb gondja,főleg az osztrák import példányok. -
gzbotii
veterán
válasz adorjant #26866 üzenetére
Németből len
ne véve, ha minden igaz. És az, hogy milyen motor, attól függ, mit találunk megfelelő árban és állapotban. Válogatás az lehet luxus lesz.Csak érdekelne, hogy melyik a legjobb választás és mire kellene figyelni. Olvastam pár típushibáról, de összeségében Punto vs Polo vs B Corsa közül ez lenne a legjobb választás.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz adorjant #26868 üzenetére
Azt épp láttam, hogy rengeteg van. Csak arra írtam a válogatás luxus dolog, hogy én főleg a jó állapotra (műszaki, alváz, beltér szóval minden) hajtok. Ebből gondolom már kevesebb lesz. (És inkább preferálnék egy jobb állapotú 1.2-est mind egy gyengébb 1.4-est.)
Ilyen 200 euróért vesztegetett példányok milyen állapotban lehetnek? Mert így képek alapján még simán vállalható és leírásban is 10-30.000 tétel lenne a hibás alkatrészek cseréje. Ismerősom 150 euróért teljesen működőképes, forgalomba beíratható Puntót vett, rozsda minimális volt benne, papírok rendben.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
zso79
őstag
válasz gzbotii #26873 üzenetére
Kérdd akkor ki az ő véleményüket... Persze, viccnek szántam a 10-es szorzót, de annyi pénzért egy jobb robogót sem kapsz. A vezérlés minimum csere, rögtön 10k-nál tartasz, feltéve ha minden tipp-topp. Nem vagyok szakértő, de amiről én még hallottam, hogy a generátor és olajpumpa igencsak hajlamos döglődni. Futómű elég tartós. Regadót nem tudom pontosan, talán euro3 és akkor kb 40k...
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz gzbotii #26864 üzenetére
Maganvelemenyem, de szemely szerint en nem vennek kis autot. Egy kombi vagy egy sedan semmivel sem kerul tobbe, megis nagyobb a komfort es biztonsagerzet. En egy dizel kombi B vekit hajtok es ezerszer jobban erzem magam benne mint egy kisautoban es 6 liter eszik varosban. Szerintem gondold at ezt a kisauto dolgot.
-
zsambek
aktív tag
UPDATE: EGR szelepet is cseréltek, vagy valamilyen EGR szelep csövet, még mindig fent áll a hiba. Holnap megy viszza a szervizbe. Talán annyival javult a dolog, hogyha már elkezd nagyon rángatni, akkor az nem annyira durva, de ezenkívül a majdnem folytonos pici rángás, és a fordulatszám folytonos ingadozása látszik 1800< felett. Azt is megfigyeltem, hogy az alapjárat se fix, nagyon picit, de mozog a mutató akkor is Valami ötlet?
-
bzoley
veterán
-
Lomha 8V
addikt
(#26863) hdman: Köszönöm! Igazából a képek nem adják vissza a színét, élőben volt igazán gyönyörű.
(#26865) Spancer RE: Hát nem tudom, dolgoztam már párféle ragasztóval, de azokat felszívni...én nem csinálnám. Gondolom nálatok sem úgy szívják fel, hanem eleve benne van. Vagy nem?
(#26878) gzbotii: Toyota Starlet kell neked. Azzal beléphetsz a gondtalan és olcsó autózás világába. Nekem volt egy, imádtam. Nagyon-nagyon bánom, hogy eladtam.
(#26877) bzoley: Az AC rendesen tudja szívatni az embert, nekem is volt vele kalandom. Az a szemét szemrebbenés nélkül úgy csinál mintha jó lenne, aztán közben halálán van.
(#26879) F_Gergely: Na igen, de ha azon romlik el valami, az sokkal zsebbenyúlósabb.
-
bzoley
veterán
válasz Lomha 8V #26880 üzenetére
Megszenvedtem vele én is. Először még minden jónak tűnt, télen kicsit nehezen indult. Viszont ha lehúztam az akksit egy időre, akkor pöccre. Ez így ment két télen keresztül, közben szereltem be visszacsapót, külön nyomógombot az AC-nak, hogy indítózás előtt kicsit "felpumpáljam" a rendszert, de az akksis trükk miatt nagyon nem gyanakodtam az AC-ra. Nyomásmérőt persze sehonnan nem tudtam leakasztani. Persze eleinte még nem sokat tudtam az autók lelkivilágáról, menet közben műveltem ki magam.
Aztán tavaly nyáron kezdtek felgyorsulni az események. Menet közben, váltás után mindig gondolkodott kicsit, és csak után kezdett el gyorsulni, majd az elindulás lett egyre problémásabb, különösen emelkedőn. Kellett a kövér gáz, különben fulladozott. 2500 fölött ment rendesen. Aztán fokozódott, nagy gázt is csak óvatosan volt szabad nyomni, mert fulladt. Valahogy így. A végén a melóhelyen mentem még pár kört(miután nagy nehezen otthonról beértem), de már másodikban nem tudott gyorsulni. Végül épp hogy csak beindult, majd lefulladt. Az AC ment szépen, pisilt is messzire, viszont könnyedén lefojtottam ujjal. Csere óta minden korábbi jelenség megszűnt, télen is pöccre indul, igaz most a nyomástartó szeleppel nincs minden rendben, mondjuk bontottat raktam bele. Az új AC működik, viszont baromi hangos, és üres tanknál kegyetlen csapágyhangja van. Majd keresek valami jobbat, ami nem Bosch. -
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #26883 üzenetére
Nekem az eredeti GM termosztáttal fixen beáll 89 fokra a rendszer, utángyártottakkal nekem is inkább 85-83 körül volt csak.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zolikaDB
veterán
F_Gergely: a tied dizel, nem? Az eleg jo akkor.
_seth_: ez gyari, sosem volt bontva! -
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #26886 üzenetére
Akkor a kora miatt nem pontos, idővel megadja magát. De igazából ha 80 fölött van pláne 85 környékén még nincs gond.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz adorjant #26888 üzenetére
Az egy dolog de egy helytelenül részben nyitott termosztáttal télen el sem éri a megfelelő hőfokot lépésben haladva.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
hdman
őstag
Betettem a másik topikba is:
Korábban volt szó, hogy néha picit büdi volt az utastérben ( nagyon lightosan, csak elvétve éreztük, főleg asszony a nagyon durva terhes szaglásával) és a kartergázra gyanakodtunk. Ma volt egy laza motormosás, és kiderült, hogy a nagynyomású pumpánál a fedélnél picit ereszt a rendszer. Nem folyat, csak nagyon vékony film jön, kb 100 km alatt 2-3 csepp. Cseréljek tömítést, lehet egyáltalán? Vagy kompletten cseréljem?
Ezzel mi a teendő? Hátrányát nem érzem, erős a motor, stb, csak a szag. Most mosás után nem érzek semmit, de ki tudja, mennyit kell mennem, hogy megint ott legyen a kritikus mennyiség...
1,9 cdti Z19DTH motorrol van szó.
Zavarni nem zavar, csak a gyerek miatt nem szeretném, ha büdi lenne.
Sopron city :)
-
gzbotii
veterán
válasz Lomha 8V #26880 üzenetére
Akar ez Starlet is megfontolando lenne, csak epp az alkatreszek. Havernek Mitsubishi Spacerunner-e van, decemberben volt egy kissebb koccanasa (sarvedo, lokharito es az jobboldali fenyszorokt kell cserelni). Javitas amelett, hogy koltseges, alkatreszt is eleg nehezen kap
Nem vagyok epp egy autobuzi, de azert nagyjabol temaba vagyok, de en errol a modelrol speci mostanig nem is hallotam. Szoval valoszinu, hogy nem tul sok rohangal belolle az erdelyi utakon.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
_seth_
veterán
válasz Calogero #26893 üzenetére
Ez nem túl jó, elvégre a termosztát és ventik azért vannak, hogy fix hőmérsékleten tartsák a hűtővizet.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Tippmix
- Bluetooth-headsetekről általában
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Facebook és Messenger
- Hobby rádiós topik
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Renpho talpmasszírozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000