Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz B-L-A-C-K #73690 üzenetére

    Black azért nézegetem mert ez is a listán van . Önmagában próbálok állapotra menni, mint Km-re.Persze ez is fontos.
    Gergő, így van, ebben a km-ben szokott előjönni a kettős tömi, meg a többi nyavalya. És ha beüt a baj, akkor az nem két krajcár. Ismerősömnek is ilyen motorral van , neki tavaly volt nagy szerviz, kuplung, kettős tömi, stb, és négyszáz akárhány ezerbe állt meg neki.Ő anno újonnan vette, most jár 390-ezer kilométernél. Így pont a kereten belül lennék. plusz a kisebb alap szerviz, meg papír munkák. És akkor a rá szánt 2M körül lennék.
    De persze lehet én látom rosszul. :F

    Szívesen néznék 1.8-as változatot is, de még mindig ritka madár. 2.0T-es pedig több lenne a mint alkatrészileg ,meg az alap ráfordított költség mint az 1.9/150-CDTI verziónál. Nem is kicsivel. Legalábbis az ilyen változattal rendelkező gazdák állítása szerint.

    A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

Új hozzászólás Aktív témák