Új hozzászólás Aktív témák

  • X2N

    őstag

    válasz PuMbA #66293 üzenetére

    Azt is vedd figyelembe hogy ezek között a render engine-k között is vannak különbségek. Mindegyik máshogy kezeli kicsit a SSS, a hajat, árnyékokat fényeket. Van ami kifejezetten karakter renderelés az erőssége, más render engine épületek renderelésében brillírozik, vannak teljesen általános engine-k, van ami kifejezetten a pontosságra megy rá és tud pl. caustic-ot és fény hullámhosszokat szimulálni amivel optikáka is le lehet tesztelni. itt egy Blender cycles és UE Path tracing/Lumen összehasonlító videó, látszik hogy nem ugyanaz, nem is fogod tudni megcsinálni ugyanolyanra, még ha lenne 3 hozzáértő ember aki kifejezetten az adott engine-re van specializálódva. A videóban látszik hogy nagyon konzisztens a cycles az UE5 Path tracerhez képest, és a Lumen is jól néz ki helyenként jobban mint a PT...

Új hozzászólás Aktív témák