Aktív témák

  • vinibali

    őstag

    válasz emvy #115904 üzenetére

    igen, par napja irtam az ugyfelszolgalatnak. Itt az egyik valasz:
    Tisztelt Előfizetőnk!
    A hozzánk beérkezett levelével kapcsolatban kérjük, engedje meg, hogy az alábbi tájékoztatást adjuk.
    Hálózatunkon szűrve van a 25-ös port használata, ez alapértelmezetten csak a DIGI saját levelező szerverei számára használható.
    Szeretnénk Önt tájékoztatni, hogy a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. 2024. augusztus 1. napjától megszüntette az
    internet díjcsomagokhoz kapcsolódó lakossági és kisvállalati e-mail cím szolgáltatását.
    Ennek megfelelően nem elérhetőek a kapcsolódó e-mail fiókok, a webmail felület, és a tömeges e-mail kiküldéshez
    használatos SMTP szerver. Azonban az SMTP szerverek más portokon keresztül is elérhetőek (465, 587 ) , így a
    levelezés zavartalanul folytatható.
    Javasoljuk, hogy a pontos beállítások érdekében vegyék fel a kapcsolatot a levelező kiszolgáló üzemeltetőjével.
    .
    .
    .
    Tisztelt Ügyfelünk!
    Tájékoztatjuk, hogy sajnos a 25-ös port feloldására nincsen lehetőség
    lakossági előfizetés esetén.
    Ha más SMTP szervert szeretne használni, azt kizárólag Fix IP előfizetés
    birtokában teheti meg (itt a 25-ös port nincs korlátozva) kisüzleti
    előfizetőként.
    Illetve tájékoztatjuk, hogy az ügyfél által kereskedelemben vásárolt
    eszközök/szoftverek nem tartoznak a Szolgáltató felelősségi körébe, így
    annak üzemeltetése és beállítása sem az ő feladatköre.
    Köszönjük megértését!

Aktív témák