Új hozzászólás Aktív témák

  • adika4444

    addikt

    válasz #07746304 #81280 üzenetére

    Ahogy írják is fölöttem, az alvállalkozók sok esetben lustábbak, nem igazán érdekli őket, vagy nem túl igényesek. Szerencsére ellenpélda is van, de én ezért kértem szintén félrement alvállalkozós sztori után, hogy DIGI-s szerelő jöjjön. Jött, megcsinálta, azóta is használjuk.

    A hibaelhárítás egy érdekes kérdés. Egyszer egy TV hibánál 20 órán belül kijöttek (sérült kábel az oszlopon), viszont egy vagy két éve volt egy kis gond az ONT-tal, egy frissítésük félremehetett rajta, azt kőkeményen 40 óra alatt sikerült megoldani. Viszont az ügyfélszolgálat nagyon korrekt volt, miután mondtam neki a PPPoE hibámat, nem futottuk le az újraindítós köröket, csak felvette a srác a panaszt és elköszöntünk.

    üdv, adika4444- Ha egy munkát 30 perc alatt elvégzek, az azért van, mert 10 évet töltöttem azzal, hogy megtanuljam, hogyan kell 30 perc alatt elvégezni. Az évekért tartozol nekem, nem a percekért.

Új hozzászólás Aktív témák