Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
BBpeter
#33894
üzenetére
Biztosan ez a roller neve?
Visszatérő kérdés. Nincs meg a doboza? Ezt a duál elnevezést pár magyar kereskedő és a bolgárok terjesztik, máshol, pl. nemzetközi fórumokon meg alkatrész ellátók a rendes nevén illetik őket. Nem fabrikálnak saját elnevezést, hogy azzal csak a katyvaszt fokozzák.
Redditen rákeresve https://www.reddit.com/search/?q=kaabo+mantis sehol nem szerepel a dual kifejezés. Egyetlen címben sem.*https://www.kaabo.com/mantis-10/
Elsősorban az akkumulátor a mérvadó: 60 V és 18200 mAh alapján ez a Mantis 10 PLUS, V3.
A kijelző, fékek, stb. opcionálisan választhatók, és generációváltásonként eltérhetnek. Ezért célszerű a specifikációt is felsorolni a termék pontos neve mellett.
Nem pedig a specifikációból alkotni valami zavaros elnevezést.dual szóval kiegészítve mégis találni, de elég keveset.
- Display kaabo Mantis Pro dual motor
- Kaabo Mantis Dual (2x1000w) day1 problems
stb. de a gyártó nem így nevezi őket.
- Kaabo Mantis 8 (2024) Dual 500W Motors -- ez külön vicces, mert 8-as mantisból nem is létezik olyan, ami ne két motoros lenne. -
-
BBpeter
tag
Szerintetek jól áraztam be a Mantist, amit hirdetek?
-
PociAti
őstag
válasz
.-..-.
#33890
üzenetére
A Segway-Ninebot MAX G3 E rollert árukereső szerint 370k-tól lehet most kapni idehaza.
Jogszabály által előírt jótállási idő:
A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
Vannak megkötések, kopó alkatrészre, abroncsra és elektronikára rövidebb idő vonatkozik, de akkor is ez a kiindulási alap.A tömegedhez tartozó 50 km feletti valós hatótáv ami nagyon leszűkítette a listát. Viszont azzal, hogy ennek az EU-s piacra szánt rollernek a végsebessége 25 km/h-ban van limitálva, és ez téged nem zavar, akkor jó lehet. (Későbbiekben valószínűleg normálisabban feloldható lesz a sebességlimit, mint amilyen módszerek vannak most.)
Termék adatlapja szerint 130 kg a maximális terhelhetősége, 700/2000 W teljesítménynek köszönhetően emelkedőket is nagyon bírja, vannak róla videók.
A hatótáv ami elsőre kétséges, mert az elvi 80 km-t azt 75 kilós személlyel sík terepen egyenletesen haladva érték el. Esetedben, max tempón emelkedővel tarkítva az kb. 35 km lehet. Viszont hamarosan lehet majd hozzá kapni külső akkut, amivel ez az össz hatótáv már 50 km fölé fog nőni. És valószínűleg még így is beleférsz a 500k keretbe.
A Max G3 rugózását állítólag pont nagyobb tömegűekre hangolták.Másik irány lehetett volna az is, hogy az általad említett Vsett és Dualtron (vagy hasonlók) közül választasz, de azokat drágábban kínálják és a végsebességüket nem igazán használnád ki.
https://www.youtube.com/watch?v=SVLfYFu6ELA&t=1500s
Ennek a videónak a végén van egy táblázat, hogy a srác milyen hatótávokat mért. A Ninebot Max G3 volt a teszt alany, sport módban* 36,2 km jött össze neki.
* 22,0 km/h volt az átlagsebesség.Segway ZT3 Pro E is némileg esélyes lehet, de annak csak 120 kg a terhelhetősége, kisebb, IPX6 helyett csak IPX5 a vízállósága, kicsit gyengébb a motor: 650/1600 W, és a fék is gyengébb. Külső akku ehhez is kapható lesz. Cserébe kicsit olcsóbb, most 320k-tól kapható,
-
Például ha térkövezett kerékpárúton haladok, azoktól a kicsi szinteltérésektől ami az egyes térkövek között van, folyamatosan kopog, olyan mintha műanyag koccanna fémnek.
Berakok ide egy videót, abban a taposó alatt lévő első motor kábelén van egy ferritgyűrű, felette keresztben egy tartóelem - olyannak tűnik a zaj, mintha pl. a gyűrű kopogna ezen a fémdarabon. Persze lehet, hogy totál téves ez a képzelgésem, lehet, hogy máshol van a zaj forrása, csak a rolin állva onnan hallom.Van a videóban egy alu hűtőbordás alkatrész is, pl. ha azt elfelejtették volna csavarral rögzíteni, az is zöröghetne.
Első gondolatom (első km-en, mert az első métertől kezdve kopog) az volt, hogy a hátsó felfüggesztés, viszont ha megemelem a hátulját, és leejtem akkor nincs zaj, ez is fura.
-
.-..-.
tag
válasz
PociAti
#33883
üzenetére
Ha jol ertem akkor a problema az 500k limit.
Igazabol a sajat keresessel is odaig jutottam, hogy a testsuly a legtobb esetben elegge leroviditi az egyszerubb darabok eletciklusat. (105kg vagyok, de jellemzoen hatizsakkal kozlekednem, amire +10kg rahagyassal szamolok)
Nyilvan nem szeretnek "szemetet" venni.
Akkor a kovetkezo kerdes inkabb az, hogy emelve az osszegen melyik tipus lenne az, amelyik megfelelo lehet?Egy ismeros a Vsett es Dualtron tipusokat ajanlotta. Ezek mennyire hasznalhato markak (dragak ugyan, de ha ajanlott, akkor attervezem a koltsegvetest.)
-
pescara
aktív tag
válasz
xandrush0831
#33887
üzenetére
Igen, ilyenek a gorogok, sokaig tudnak utolsok lenni valamiben, de utana az elre tornek
A 10 ev gazdasagi valsag utan most Europa legnagyobb gazdasagi novekedeset produkaljak, az osszes hitelminosito felevente felminositi pozitiv kilatassal. Ugyanez volt a digitalizacioval is, amikor mar minden europai orszagban online inteztek a dolgokat, itt meg sorban kellett allni a hivatalokban. Most meg a microsoft informatikus vilagbajnoksagon gorog lany lett az elso es gorog a 3. Vihar kozeledtevel teruletenkent elkezdenek riasztani a mobiltelefonok....rengeteg a pelda. Gondolom most a kozlekedesi moral is az elvonalba fog kerulni
-
pescara
aktív tag
Gorogorszagban ervenybe lepett az uj kresz, halalos szigoritasok vannak, motoros pl. kobak nelkul 350e es egy honapra elveszik a jogsit, egy hete meg a tobbseg az autopalyan is ugy cikazott az autok elott, hogy az utasan sem volt semmi. 4000 embert buntettek az elso nap. Az autosoknal meg durvabb, be lesz okoskamerazva az egesz orszag, meg a kovetesi tavolsagot is latni fogja. Rollerekre egyelore annyi a valtozas, hogy 30 euro a buntetes a kobak nelkulieknek. Ittas vezetes meg mindenre ervenyes, elsore 3, masodszorra 12 honap eltiltas, utana orokre. Ha pedig halalos balesetet okoz, akkor eletfogytiglan borton is lehet a vege, ha visszaeso, de legkevesebb 3 ev az ittasan okozott baleset.
-
PociAti
őstag
válasz
.-..-.
#33881
üzenetére
Ezekkel a feltételekkel nagyon leszűkíted a listát olyan rollerekre, melyek gyártása során nagyon rámentek arra hogy olcsó alkatrészeket használjanak, és kibújjanak olyan árdrágító kellemetlenségek alól, mint a garanciális szolgáltatások.
Ausom F1 Max, Ausom DT2 Pro,
OOTD T30, de mire Magayrországra ér, ennek is már már 500k fölé megy az ára. Vagy az OOTD D99 és OOTD K8. Van még pár hasonló "kínai remekmű" hasonló paraméterekkel.
Újonnan se venném meg őket, rosszul öregednek, ismeretlen előélettel használtan meg aztán végképp nem. -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
zenit73
#33876
üzenetére
Lehet műanyag alkatrész pattogása, reccsenése. Nekem (más típus), volt ilyen gond a kormánycsapágy porvédő gyűrűjével, ami zavaró volt, ahogy gyorsulásnál vagy lassulásnál pattant egyet, de végül ártalmatlannak bizonyult és szét sem kellett szedni. Egy kis olaj segített rajta.
Hátul is pattan néha, ahogy rálépek és rugózik, de ez még nem egyértelmű, egyszer sikerült megszüntetni, később visszatért.
-
.-..-.
tag
Sziasztok.
Teljesen kezdo vagyok eroller temaban, ezert erdekelne par info, tapasztalat. A segitsegeteket kernem.
Szeretnek sajat celra vasarolni egy olyan rollert, ami:
- a nem eppen apro termetemet (190cm, 115kg) kepes volna cipelni
- egy kozepes emelkedovel megbirkozik
- egy toltessel kepes 50km+ hatotavra a testsulyommalFeltetelezem ezek a palcika-rollerek nem alkalmasak erre.
Mar nem vagyok fiatal, igy a 25km/h akar eleg is lenne, de azert eros motor kellene.
Tudtok ajanlani max. 500k kornyeken ennek megfelelo gepet?
Esetleg lehet ezekre kulturalt modon kiegeszito akkut tenni? -
PociAti
őstag
válasz
greenpro2011
#33878
üzenetére
Az a kérdés, hogy ha megbízhatatlan helyről vásárolsz, akkor szerencséd lesz-e a vétellel, vagy átvernek?
Bármi lehet!
Minél nagyobb az árkülönbség egy megbízható beszerzési forráshoz képest, annál nagyobb az esélye hogy valami nem stimmel. Nem arányosan, de ha nagyon kecsegtető az ajánlat, akkor gyanús kell, hogy legyen. Garancia ügyintézés és hasonló szolgáltatások árát pedig elég nehéz beárazni.Kaabo nevezéktana mindig is borzalmas volt.
Létezik:
Kaabo Wolf Warrior X Max,
Kaabo Warrior X Max, 1999 USD
Kaabo Wolf X Max a katasztrofális bolgár cégnél.Ettől függetlenül úgy vettem észre a Redditen a Kaabo-nak jobb hírneve van, mint a Teverun-nak. Konkrét modellek esetén mi a helyzet, arról lövésem sincs.
-
greenpro2011
csendes újonc
Sziasztok. Aliról be merjek vállalni roller vásárlást? Teverun Blade 2 vagy Kaabo X max közöl melyiket vennétek? Erdő-közút kb 50-50%. 2000 euro alatt miben érdemes még gondolkozni?
-
PociAti
őstag
válasz
enginev3.0
#33864
üzenetére
OZORA fesztivál különösen hírhedt a drogügyeiről. Más fesztiválokon is előfordul, de valószínűleg nem ilyen mértékben.
pusszycat által belinkelt 24.hu-nál maradva az ozora + kábítószer és ozora fesztivál + kábítószer címkékre rákeresve a lapnál szép kis cikkeket hoz fel.zenei műfaját tekintve: Electronic music, psychedelic trance.
Nos utóbbi stílus kifejezetten kéz a kézben jár a tudatmódosítókkal.Ennek az esetnek lehet semmi köze hozzá, nyíl egyenes és jó minőségű útról hirtelen leszaladt. Figyelmetlenség vagy technikai hiba is okozhatta. A vérvételt szerintem megejtik, mert elég terhelt múltja van a fesztiválnak. Más helyszínen kevésbé lenne indokolt. Még a 16 éves életkor sem kizáró ok.
-
Emunem
őstag
válasz
zenit73
#33873
üzenetére
Ha bakon van, és pörgeted a kereket nem reprodukálható? Vagy csak szimplán fel van emelve a hátsó kerék, és pörgeted. Lehet sokat segítene neked is, ha látnád a kattogás alatt a kereket. (Meg nekünk is könnyebb lenne foteltanácsolni neked
) senkire sem utalok az utolsó mondatommal, magamra értettem.
-
Emunem
őstag
válasz
enginev3.0
#33871
üzenetére
Kint is (osztrákok) megy a huza-vona, mert ugye ott a sok bérelhető roller, hogy most melyikre, milyen szabályt hozzanak. Valami rendszer van már, de a sisak meglétét kötelezővé tenném.
-
Emunem
őstag
válasz
pusszycat
#33863
üzenetére
A cikk ahogy megvan írva hangulat keltés, és klickbait. Pláne azon tények ismeretében, ami mi is tudunk ugyanezt a mutatványt akár gyalogosan is tudta volna hozni… azt gondolom, ez és az ehez hasonló “esetek” fel fogjak jogosítani a jardot, hogy kötelező biztosítást, és amit még lehet ellenőrizzen. Mondjuk minimum sisak hiányát én is büntetném.
-
Tangerine
senior tag
válasz
enginev3.0
#33864
üzenetére
Lehet a fesztiválról jött
, (ami pont most van). Ott jónak néz ki az út a képen, de kicsit kijjebb (a 64-es felé), már brutál szar, még kocsival is. -
Sziasztok!
Van itt valakinek Segway GT3pro?
-
DigitXT
félisten
válasz
pusszycat
#33863
üzenetére
Sisak. Ezen nincs mit vitatkozni...
(Biztosítás ilyenkor csak a rendőröket érdekli, mivel másnak nem okozott kárt, pont semmivel se lenne vele előrébb.) Btw. örülhet, hogy csak eszméletlen lett, nem halt bele a helyszínen: jó esetben nem nyomorodik meg egy életre!
A két kerék veszélyes üzem, biciklivel is lehet olyat esni, hogy fejsérülés, és azonnal vége. -
pusszycat
nagyúr
Bukfenc. [link]
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee
#33827
üzenetére
Én a meglévő tapasztalataim alapján írtam, meg kihiperventilláltam magam mert majd összekakkantottam magam aznap azzal a rollerrel.
De eddig nekem a 0-tól gázkar még tabu! Gyerek lodult meg így is 3kmh felettivel is, hogy “jé, apa ez nem is meeeeeeeeeeeeegy…!!” Akarta szívem mondani, hogy fix 3kmh-nál még nem megy, alatta pöcköltette próbaképpen. Pedig mondtam neki hogy ne! Rollert nem engedte el (13 éves) de előre szaladt vagy 10m-t a rollerrel. Be is ütötte a lábát. Ez kb 6 órával később volt, hogy én a másikat megröptettem. Ezért fakadtam ki annyira.
van egy pedelec (? Kínai amúgy) bringám, azon tempomatot meg gázkart egy gombbal tudsz aktiválni hogy aktív legyen, amúgy csak pedálhajtáskor hajt. (Meg ugye a fő bekapcsoló gomb) -
A led.
Azért jó a Segway G2, mert pálcikarollernek néz ki, de 40-el is tud menni, városon belül pont ideális.
A nagyobb rollerek (pl az új G3) szerintem ránézésre is már felkeltik az érdeklődést, szinte elképzelem, ahogy két rendőr között zajlik a beszélgetés: az tuti, n csak nem 25-el tud menni, nézzük már meg egy kis közúti ellenőrzésnek álcázva. Pláne még guruló karácsonyfaként világítanék is.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Én diszkréten akarok a rollerrel menni, h ne tünjek fel a járőröknek.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Erre esetleg nem tudsz választ?
Van ilyen pótalkatrész?
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_33783-33783.html -
válasz
Thunderzolee
#33831
üzenetére
-
A szürke fékkarvédő jól mutat az F3 E-en:
Xiaomi kompresszorokhoz ideális:

-
-
PociAti
őstag
válasz
Chamoro
#33837
üzenetére
https://store.segway.com/shipping-policy
4.Shipping Location.
a.We currently only ship within the Continental 48 States.Az amerikai üzlet kizárólag a szárazföldről elérhető 48 államába szállít. (Gondolom a kimaradó kettő Hawaii és Alaszka.)
-
Chamoro
tag
válasz
norrberth
#33836
üzenetére
store.segway.com on néztem, 1200$
De hozzáteszem nekem is E jelölésű van, megokosítottam és most 40km/h val megy. Azon gondolkozom, hogy ha vennék egy 850W-os motort és beszerelném, azzal még nem lenne megoldva a probléma ugye? Ott akkor megint kellene szoftver módosítás? -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#33833
üzenetére
A HUP a Unix-szerű operációs rendszerek használóinak fóruma, és a szerverek általában ilyen rendszereken futnak. Üzemeltetésről és üzemzavarról sokkal értelmesebb beszélgetést lehet ilyen helyen olvasni, mint a rendkívül alacsony belépési küszöbbel rendelkező facebookon és hozzá hasonló platformokon.
A leállás az indokoltnál hosszabb volt, a kommunikáció is a szükségesnél gyengébbre sikerült (napokig kellett várni egy árva statikus oldalra), a magyarázatok sem állnak túl stabil lábakon.
Nem az a probléma, hogy a CPU hiba miatt április óta rosszul archiválódnak a mentések, hanem hogy erre az integritási hibára hónapok óta nem derült fény. (Kimaradt egy lépés: nem jött hiba arról, hogy hibásan archiválódnak az adatok. Ennél azért kicsit komplexebb, de nagyjából ez a lényeg. A CPU hiba nem csak az archiválásnál szokott némán jelentkezni, az idő alatt számos figyelmeztető jelzést kellett hogy kapjanak.)
Lényeg hogy túlélték, újra működik! A nyilatkozatok alapján belátták hogy változtatni kell pár dolgon (stabilabb technikai háttérre van szükségük).Sajnos kihaló félben vannak ezek a hagyományos módon, fórum-szerűen működő oldalak. Pedig igény azért lenne a régi blogokra is, ahol egyesek mélyebben bele ássák magukat dolgokba. Most a rövid és felszínes kommunikációból van sok, a platformok többsége annak kedvez.
-
válasz
PociAti
#33754
üzenetére
Nem gondoltam rá, h a HUP-on rákeressek. Googleban kerestem Péhá szerverleállás, leállás, megszűnt(?) ilyesmi keresőszavakkal, de a HUPos találatot nem adta be, csak azt a media1-es linket, amit korábban már linkeltem.
Köszi, bár így utólag már okafogyottá vált, de mondjuk amiket írogattak (feltételezéseket) ott, azért elborzaszt.DigitXT is írta, h felugrott egy ablak, amikor beléptem, és azon voltak infók, de azt természetesen olvastam egyből, mikor be tudtam már lépni, de nem volt rajta az ok. Vagyis nem részletezték, én meg nem értettem, h egy CPU hiba hogy tud okozni adatvesztést a merevlemezeken pl, amik úgyis redundánsok.
https://prohardver.hu/allando/leallas_adatvesztes_tudnivalok.html
Ez volt az, de itt amit írtak, abból nekem nem jött le mi okoz ekkora adatvesztést, h áprilisig veszett el minden.Az a link segített, amit privátban kaptam Emunemtől, egy Facebookos poszt átirata volt, ott már leírták, és így megértettem, h a könyvtárstruktúra is sérült.
Meg, h nyaralni voltak épp azok, akik ezzel az egész leállással egyébként foglalkozni tudtak volna. (Ezt teljesen megértem, igenis van az a helyzet, amikor nem lehet otthagyni a felügyeletünkre bízott személyeket, még akkor se, ha ég a ház.) Elég az is, ha valaki külföldre megy, azt nem tud fél nap alatt se hazajönni.Csak nem írtam ide be válaszként, h már megkaptam a magyarázatot a kérdésemre, de köszi mindenkinek aki hozzászólt.
Ja és ne vesszetek össze emiatt, én voltam a hunyó, mert illett volna beírnom, h már kaptam infót.
Az volt még furcsa, h miután mittudomén második, harmadik napja állt a PH, h ugye nem ment, és azt gondolnám, h emailben küldhettek volna ki minden regisztrált felhasználó email címre egy mailt, h hello, baj van, ezért áll az oldal. De most így utólag rágondolva, hát gondolom az a gép is leállt ugye, amin a regisztált felhasználók mail címei is voltak, így nem tudtak kiküldeni tájékoztató levelet sem, hiszen nincsenek külön tárolva a felhasználók adatai.

-
-
-
válasz
gyenesmartin
#33783
üzenetére
Jesus, ezt látni is rossz.

Az el tud törni?
Alin, Ebayen nézd meg, mintha láttam volna már ilyen mechanikát.
Fidet kérdezd meg esetleg, ő szervizes, bár inkább csak nagyobb rollerekkel foglalkozik, de lehet tudja honnét lehet rendelni. -
válasz
norrberth
#33799
üzenetére
Szerintem nem érdemes a BF-re várni, Magyarországon az nem szokott olyan akciókat jelenteni, mint ahonnét ez az akciózás ered.
Használtat keress esetleg, alig használtat, biztos, h lesz aki megveszi, azt eladja jóval olcsóbban, garival, dobozzal, hetven km-el, karcmentesen - csak ki kell fogni. -
-
válasz
Emunem
#33792
üzenetére
Szerintem sem a 0Km/h startot kell betiltani.
Egy nagyobb tömegű rollert képtelenség belökdösni folyton. Vagy ahogy írták már, elég egy kis emelkedő. Vagy mint amikor nekem fájt kb egy hónapig combtőnél izületem, rendesen belesajdult minden egyes belökésnél.
De araszoljál csak a forgalomban, mondjuk 2métereket haladva a kocsisorban, majd megunod a belökdösést, vagy csak simán lámpánál várva, vagy bármilyen kereszteződésben; hát szépen lehet haladni, ha a gázadásra egyből indul a roller, míg ha be kéne lökdösni, ott bénáznál az autósok rosszalló tekintetének kereszttüzében.
Én is jártam már úgy, h véletlenül megpöccintettem, és ugrott a roller, de szerintem ilyen kb egyszer történik meg mindenkivel, aztán soha többet, mert örök emlék marad, és onnantól kezdve már nem csinálunk ilyet véletlenül sem.
Pl elég gyakori, h járdán sétálunk barátnőmmel rollerrel, tolom, és ha sűrűn van padka, mert ez egy olyan szakasz, ahol folyton kereszteződések szakítják meg a járdát, 10-15centi magas padkával, akkor a padkára felemeli még az ember az első kereket, de a hátsót már nem kell, elég egy gázfröccs, és felteszi magát a roller.
Ha épp belökős roller van nálam, agyfxszt kapok, és megfogadom, h az utolsó ilyen rollerünk is át fogom szoftvereztetni záros határidőn belül, mert ez így nem állapot.
Egyébként igazad van, veszélyes, ezzel egyetértek.
De én inkább mittudomén, egy tolókapcsolót tennék a gázkar mellé, amit eltolva lehetne aktiválni/deaktiválni a gázkart, aztán ha valaki tolja, takarítja, ne felejtse el eltolni.
Ugyanez a véleményem a tempomatról is, egy gomb lenne a gázkar mellett, azzal lehetne aktiválni, akkor nem kell kiszedni a szoftverből, mint lehetőséget.
Csak ugye nem az volt a cél, h egy ésszerűen működő jármű legyen, hanem, h okosroller legyen, okosgombbal, okosszoftverrel, egygombos működéssel. Hányszor bénáztam már azzal is, h a lámpát akartam csak bekapcsolni, aztán sikerült módot váltanom..
-
WerMamba kirakott egy videót, ahogy épp bérgyártatják a rollereiket:
https://www.facebook.com/share/v/1AtMahyChq/ -
A politikába hajló szálat ne forszírozzátok legyetek szívesek.
-
-
Pool_
tag
válasz
Leslie1966
#33814
üzenetére
Én végül a scooterhacking-es free megoldást választottam p3 pro-hoz. Az első menetfény ebben sem kapcsolható ki, így ez valami globális probléma lehet. Viszont a kijelző lekapcsol töltés közben. A menetfénnyel tudok élni, a kijelző jobban zavarna. Én csak US régióra állítottam nem globalra, így 32 a max. És bár tényleg stabil, de azért itt már nagyon oda kell figyelni vele. 1x-2x ilyen mini beszitálást éreztem azért.
Ennél a megoldásnál egyébként kikapcsolás után is megmarad minden, nem kell féket nyomogatni. -
norrberth
addikt
válasz
Leslie1966
#33816
üzenetére
Itt megy a dilemma.
Ninebot segway Hungary csoportba árul az egyik tag eredeti Usa Segway rollereket.
Minden fajtát tud szerezni.
Írtam neki, de napok óta nem válaszol.
Meg gondolom ezekre garancia nem lesz.
Frissítések szintén kérdéses.
Viszont az Usa verzió bitang, erősebb motorral szerelték mint az EU G3 mat, lazán 45 öt hozza.Ez nem piskóta roller


-
norrberth
addikt
válasz
Leslie1966
#33814
üzenetére
Igen, mert most a saját appal vezérel mindent.
Max G3 nál ahogy olvastam, minden alkalommal be kell állítani a tuning dolgokat az appban.
Pl alsó fényeket be kell minden alkalommal kapcsolni.
Viszont gyári frissítéseket rá lehet tenni amik jönnek.
Nincs gond a gyári frissítésekkel.
Meg a gyári firmware ra való visszatérés után.
Német lesz már rajta ami 22Km/h korlátozva.
Nem 25 [link]Ha meglesz a jószág egyenlőre csak egy tyúkbélt veszek. [link]
Szoftveres dolgokkal még várni kell.
ScooterHacking hozzá béta verzióban van [link] -
Leslie1966
senior tag
válasz
DigitXT
#33813
üzenetére
Igen, a 35 kmh sebesség esetén is nagyon stabil a gép. Most visszatettem a gyári firmware-t, megvárom a frissített tuning verziót, mert idegesít, hogy nem lehet a nappali menetfényt kikapcsolni és a töltés közbeni bekapcsolt kijelző is idegesít, Saját appot is fejlesztenek hozzá, ha minden igaz.
-
DigitXT
félisten
válasz
Leslie1966
#33811
üzenetére
Egész véletlenül nem amiatt a jogi csűrés-csavarás miatt, amiért az elektromos rásegítésű kerékpár is csak addig kerékpár, ameddig nincs rajta gázkar, mert akkor "emberi erő hajtja, az elektromos motor csak segíti", ellenben gázkarral már képes magától haladni = robogó? Csak mert anno valami ilyesmi duma terjedt erre, hogy hát meg kell lökni, tehát emberi erő kell a hajtásához, aztán a motor csak segít. Igaz, hogy olyan jól segít, hogy utána már nem kell rugdosni, de ettől még anno érveltek ezzel, hogy ugyanazért lehet kerékpár (gázkarral).
Amúgy abszolút nem értem a különbségtételt. Soha nem a képesség alapján kellene vmit beskatulyázni, hanem ha szabálytalanul használják, azt kell büntetni. Értem én, hogy jóval egyszerűbb valamit cakk-pakk tiltani (pl. tempomat: bár erről megoszlanak a vélemények, hogy van-e egyáltalán tiltás, vagy a gyártók csak önkéntesen optimalizálják a firmware-t?), mint egy esetleges baleset esetén kivizsgálni, hogy minek lehetett köze hozzá? Szerintem ha emberi erővel hajt a kerékpáros 25 km/h-val akkor is pontosan ugyanakkora rombolást okoz, mint ha gázkart nyomva hajt ugyanennyivel. Ha a gázkar nem jár együtt a 45 km/h-s tempóval, mert miért járna (S-pedelec külön kategória), nem kellene tiltani sem, szerintem.
Ui: és a 25 km/h korlát ellenére a kerékpárosok legálisan hajthatnak ennél gyorsabban, így annyit ér a megkülönböztetés, hogy aki emberi erővel nem képes, az motorral se legyen.

-
Palesz191
aktív tag
Sziasztok,
Lehet költői a kérdés... de nem találok semmit róla, csak ha töltenék rá ezt azt.
Váltottam Xiaomi scooter 3ról scooter 5 pro -ra.
Tempomat nincs semmi módon? Gondolok itt VPN akár, más régió, bármi olyan, amivel nem kell belenyúlnom a rollerbe?
Én szerettem a 3ba nagyon..Még csak összeraktam és gurultam vele egyet de nem tudtam jobban megnézegetni még.
-
BBpeter
tag
válasz
DigitXT
#33806
üzenetére
Nem ütöttek el, és csak félig saját hiba. Bicikliúton belátatlan kanyarban két biciklis elzárta a komplett utat, megijedtem, aztán nem tudtam megfogni, repültem egy nagyot. Alapból 194 cm vagyok, meg 93 kg, szóval meg lett az eredménye. Én is mehettem volna lassabban a kanyarban, nekik meg illendő lett volna egy sorban biciklizni.
-
DigitXT
félisten
válasz
Tangerine
#33807
üzenetére
Szerintem egy erős rollerre ilyen mutatóujjas, hüvelykujjas gázkar nem való:
ezek kicsit motorkerékpárra hajaznak, félmarkolatos gázkart raknék mindre.
(Teljesen forgó markolat nem jó, mert nem ülsz. Tologatásnál még szarabb!
Megjegyzem, motorkerékpárt sem tologatsz járó motorral. Rollernél is ezért
van rajta "gyújtáskapcsoló", hogy ne legyen élesítve, amikor nem akarod.
)Anno a fészerben lőttem ki a Kugoo S1-et a levegőbe. Ha első kerék hajtású,
sose tud megtörténni, mert elemelkedik, nem hajt, ellenben a hátsó, az viszi
ráadásul forgatja, amitől a kicsi gáz hirtelen teli gáz lesz, így 350W is elszáll. -
Tangerine
senior tag
válasz
Emunem
#33802
üzenetére
Ilyesmi velem is történt régebben ebben a kereszteződésben, pedig nekem nincs is beállítva a zéró start. Bicikliúton mentem, és át akartam menni a 6-os úton. Már le is szálltam a rollerről, de még mozgott egy picit, vagy talán előrébb toltam (nem is tudom pontosan), mikor valahogy meghúztam kicsit a mutatóujjas gázkart. A roller abban a pillanatban felugrott a a levegőbe(!) kicsit féloldalasan, majdnem kiugrott a kezemből (Mantis 30kg) de valahogy nagy nehezen sikerült nem elengednem. Aztán valahogy sikerült úgy visszatennem a földre, hogy a kerekekre esett, ehhez fordulnom kellet 90 fokot a rollerrel. Szép lett volna, ha beengedem az autók közé a főúton. Nem sokon múlt...
-
Emunem
őstag
válasz
DigitXT
#33793
üzenetére
Ja, mondtam, hogy kínai csodát. A nevét se tudtam megjegyezni. De erő volt benne, azt mondjuk meg kell hagyni.
Még néha séta közben is (3kmh+)volt hogy próbáképpen meghúztam a kart az enyémnek, hát kellemetlen volt.
Eddig nem éreztem igényét a 0kmh indulásnak, ha nagy a gyalogos forgalom , és felfelé kell menni akkor inkább gyalog kb 5kmh-val, senki sem fúj rám, hogy “hülye rolleres!”
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 11500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 Super 8GB Zalman T4 Plus be quiet! 600W
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 128GB Gold-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4162, 100% Akksi
- Eladó Samsung S23 Ultra 8/256GB / 12 hó jótállás
- Pokémon Trading Card Game csomag BONTATLAN
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3963
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
) az kotyog, de ott ez könnyedén látható is ha kézzel mozgatom, és a hangja is egyértelműen fém a fémen zörej. Rugót nem tudom megmozdítani kézzel mint a videóban.
A 10 ev gazdasagi valsag utan most Europa legnagyobb gazdasagi novekedeset produkaljak, az osszes hitelminosito felevente felminositi pozitiv kilatassal. Ugyanez volt a digitalizacioval is, amikor mar minden europai orszagban online inteztek a dolgokat, itt meg sorban kellett allni a hivatalokban. Most meg a microsoft informatikus vilagbajnoksagon gorog lany lett az elso es gorog a 3. Vihar kozeledtevel teruletenkent elkezdenek riasztani a mobiltelefonok....rengeteg a pelda. Gondolom most a kozlekedesi moral is az elvonalba fog kerulni
, (ami pont most van). Ott jónak néz ki az út a képen, de kicsit kijjebb (a 64-es felé), már brutál szar, még kocsival is.
(Biztosítás ilyenkor csak a rendőröket érdekli, mivel másnak nem okozott kárt, pont semmivel se lenne vele előrébb.) Btw. örülhet, hogy csak eszméletlen lett, nem halt bele a helyszínen: jó esetben nem nyomorodik meg egy életre!

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)





