-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Pttypang #150592 üzenetére
A Jazz-ben sincs, ahogy 10h körül írtam is, csak egy kis kék “C” betűs lámpácska, meg egy piros “H”. Egy ideig nézegettem OBD-n a konkrét fokokat, de egy, a francnak van kedve minden elindulás után a kapcsolódással vacakolni telefonon, és kettő, tudom, hogy a városban max. 6 km-t megtéve úgy sem melegszik be rendesen.
Kéne egy Ultragauge, vagy ScanGauge 2, csak ne lennének ilyen drágák...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
A Panos englezos cég "prémium" márkája, hogy ez mit jelent, nem tudom...
Nézz körül az AkkuTop-nál is esetleg.
Csak ott tudni kell a típust, teljesítményt, stb. Az első link abban segít, hogy autó alapján megmondja, milyen aksi jó neked....[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
válasz szotyika77 #150593 üzenetére
Megnézheted például [ezen az oldalon].
Amúgy ha van bevált autószerelőd, akkor kérdezd meg, mikor és mennyiért vállalná a cserét, lehet egyszerűbben megúszod.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
szotyika77
aktív tag
Sziasztok!
Azzal a problémával fordulnék hozzátok, hogy úgy néz ki, hogy haldoklik az akksim. 2013 évjáratú, 1.6 Diesel, Start/stop Ford Focus kombiról van szó.
Amikor beülök, és indítanék, úgy villog a műszerfal és a lámpa mint egy karácsonyfa égősor, plusz már tegnap se úgy indult mint ezelőtt.
Milyen akksit ajánlotok bele? Vagy csak bemegyek az autósboltba, és megmondom milyen kocsim van, és adnak egy hozzávalót? Vagy a gyáriját kellene venni hozzá?A következő cimke található az én akksimon: [kép]
Előre is köszönöm a segítséget! -
EQMontoya
veterán
válasz focvis #150588 üzenetére
Igen, de nem 12M-ert
Jelenleg kb. 400.000Ft-ot toltok az IS-be evente. (mondjuk 4000Ft/100km benzinkoltseggel szamolva). Nagyjabol mindent tud, amire szuksegem van (eleg lo, amivel boven kenyelmesen lehet 4 emberrel is kozlekedni, jol pakolhato, vezetni is jo, megbizhato)
Szoval max akkor jarnek eletromossal, ha legalabb annyi felteheto rola, hogy az arkulonbozet mondjuk 10 ev alatt megterul. Ezt optimistan szamoljuk ugy, hogy ingyen van a villany.
Nyilvan a fenntartasa is olcsobb lesz valamivel, szoval legyen evi 500k a kulonbseg. De meg igy se jon ki a matek.Same rules apply!
-
veterán
válasz Doki16 #150582 üzenetére
Most kivárok 1-2 hónapot, hogyan alakulnak a dolgaim; addig nem ugrálok autó kérdésben. Megint találtam egy jó szett felnit, azt se akaródzik megvenni. Dög nehéz gép; túl fiatal vagyok hozzá.
OK, tényleg AWD, csak még egyszer sem volt rá szükségem. Talán a jövő héten jól jöhet.Kéne egy fehér GTE/GTI.
-
Integrale
veterán
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #150581 üzenetére
A Passatnak van egy nagy előnye az összes PHEV-hez képest, hogy a legerősebb villanymotort kapta és padlogázra sem kapcsol be a benzinmotort. Erre régebben csak az Ampera (nem PHEV) volt képest. Azóta is kickdownra mind indítja a belső égésűt.
De árban valóban alatta van elég rendesen, bár az utóbbi időben főleg a TC cikk után szépen mennek fel a V60 D6 árak.
Amúgy ha választanom kellene, mert tegyük fel egy árban vannak akkor a VW mellett tenném le a voksom jelenleg. Fogyasztásban egyformák, de a GTE már sok modern extrát megkapott. És gyerekek, az a fullos elektromos masszás ülés valami szenzációs
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #150572 üzenetére
Dunaújvárosban sok hasznát nem venném. Itt még a közvilágításra se jut áram
(#150573 Saint_: Egyet értek veled. Ami a szintet hozza az a GTE. Igazi jó Passat. A Leaf elég purítán, de a technológia miatt szemet tudnék hunyni felette. Múltkor Egy srác Tekna felszereltségű autóval töltött mellettem és lég jól nézett ki. Már megüti a szintet amit elfogadok
(#150574)dj79: Egészen 15 másodpercig el is gondolkoztam rajta. És akkor ránéztem a ledöntött fullra pakolt autóm csomagtartójára és rájöttem, hogy a Citigoba egy roller se férne már bele. Rendszeresen megyek úgy, hogy két roller kocsiban és nagy bevásárlás. Leafes emberkével beszélve, ő még éppen megtudja oldani két rollerrel.
(#150575)máyköl: Köszönöm, ez jól esik Próbálok objektív maradni. De én is bármikor eladnám magam a teslának
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
máyköl
veterán
válasz Doki16 #150567 üzenetére
Nem tudom, nem igazán akartam belemenni, de élmény volt visszaülnöm a 159 -be az Outlander után. Egyébként is messze áll tőlem a Phev/Hibrid/Villany világ, mondjuk a te hozzászólásaid mindig elolvasom, mert értelmesen tudsz róla írni, de Handras kissé megútáltatta velem. V60 PHEV -t mondjuk vennék, de felment az áruk, akkor már inkább Giulia.
-
Doki16
addikt
Amúgy lehet hülyének néztek, de most a legnagyobb vágyam az, hogy beleüljek egy Tekna Nissan Leaf 2-be
A Kia Niro EV meg a legnagyobb álmom egyelőre.
Annyira bejött az elektromos hajtáslánc, hogy ez való nekem egyértelműen. Még ebbe a 30 km-be is sokszor beleférek, ha lenne a 200km az már maga lenne a Kánaán. CSak hát a legolcsóbb EV is 9 felett van.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz kisza25 #150560 üzenetére
Ez kész ezen visítottam
(#150562) xEon1337: Igen? Nem volt abban is kevés a víz?
A Picasso-hoz még1x gratu, és tuti fain a nagy méret, kényelem és a dízel, nameg a nagy panoráma szélvédő az nekem is tetszett, mikor fenékpróba volt egy BNV-s vásár alkalmával. A sportautós bunkerfeeling egyre kevésbé jön be.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #150557 üzenetére
Formája a mai napig tetszik nekem, tök jól mutat még mindig a Szilicium völgyben
(#150558)EQMontoya: Engem csak a technika érdekel. Az Auris már tökéletesen kiszolgált felszereltségi és kényelmi szinten. Mondjuk tény ami tény, szép ez Lexus, de sajnos ezeknél a ceruza is vastagabban fogy.
(#150561)focvis: Nincs az a pénz szerintem amiét most megválna édesapám a GTE-től. Pláne nem ülne bele utána a sokkal "bénább" Outlanderbe
(#150565)máyköl: Kívülről még én is csak csak megvagyok vele. De a belseje nagyon nem egy 15 milliós autó belseje. Azt hittem megtudok vele barátkozni, de nem fér be sehogy sem az ingerküszöböm alá. Egyébként van egy dolog ami rendkívül bosszant. Mégpedig, hogy nem fértek bele az automata elektromos ablakok. Nem néztem utána, mert fel se merült bennem, hogy ilyeneket kihagynak belőle.
V60 nagyon bejön, mind kívül mind belül. De amiért nem azt vettem azt már kifejtettem korábban is. Sokkal költségesebb a fenntartása mint a Mitsu. A másik meg, hogy én kis távokat megyek és sokat. Ha lemerül akkor is kis távok lesznek és sok. Az Outlander motorja meg erre lett kitalálva. Városban soha nem hajt csak elvan magában és tölt.
Tesódnak mi tetszik benne annyira? Én is azért ugrottam bele, mert mindenki áradozott róla a csoportban, hogy mennyire jó kocsi. Aztán közben meg egy Colt/ASX szintjén mozog belső térben.(#150566)Kickass: Az a GTE maximum hozzám fog átvándorolni, ha 2-3 év múlva megveszik szüleimnek az első elektromost Jó vétel volt a Passat. És pont nagyon jól is jött, mert minden nap megy vele apum napi 2x15 km-t.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
máyköl
veterán
válasz Doki16 #150551 üzenetére
Hm. Tetszik az oszinteseged.
Tesomnak ugyanez van, meg a szin is stimmel. O teljesen oda van erte, nekem nagyon nem tetszett. Kivulrol egyebkent szerintem szep az auto, a SUV ellenere is, de belulrol azok a kopogos muanyagok... Mikor eloszor becsuktam az ajtot nem akartam elhinni, mintha nem lenne benne anyag. V60 teljesen mas kavehaz, en a helyedben beleugranek. -
molnarpeter
nagyúr
-
őstag
válasz Tsebacsi #150542 üzenetére
Nekem a C30-ban, ha motorfékkel legurultam Budakesziről jövet fentről egészen a Hűvösvölgyi útig, akkor képes volt télen visszaállni a mutató középállásból majdnem a nullára.
Más: bő egy hónapja használom az 1.6 dízel C4 Picassot és hibátlan. Oké, a fedélzeti rendszer lehetne gyorsabb az indítás után, de legalább van benne Android Auto. Kényelmes, dízelsége miatt van nyomatéka, pályán 150-es utazót viszi, felette már szenvedős. Jó móka a fej fölé érő szélvédő és hogy a C30 után ebbe már rendesen lehet pakolni, asszony ki is használja. Van holttérfigyelő is, de azt nem értem, hogy ennek ellenére miért nem aszférikus a külső tükör?! Azért a saját szememben jobban bíznék. A kanyarkövető xenon meg a mai mátrix LED-es világban megmosolyogtató.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #150553 üzenetére
Elképzelésem sincs. Most egyelőre ez menjen el és utána ráérek nézelődni. De idén már nem állok neki árulni szerintem. Most decemberre túlságosan nagyon kell kocsi.
Az új RAV4-et én is eltudnám képzelni, de biztos vagyok benne, hogy nagyon drága lesz. Corolla TS hibrid mondjuk jobban érdekel, de még az is túl drága nekem. Mindenképpen valami villanyos kell, mert rájöttem, hogy ez nagyon nagy könnyedség nekem arra amire használom.(#150554)Saint_: Németek közül a GTE jöhetne csak szóba. Azok tudják az elvárt szintet amit akarok, csak sokkal drágább fenntartás mellett. Opel Ampera mozgat még mindig, csak azok már 2012-es évjáratúak. 13-as ritka és drága 14-es meg nincs is. Félek, hogy később nehéz lenne eladni őket. Úgyhogy egyelőre úgy néz ki megint az Auris hibrid lenne a megoldás. Idáig az volt a legtökéletesebb autóm.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
nagyúr
válasz Doki16 #150551 üzenetére
Mi lesz a kövi???
(#150552) tboldi: Civicnél se volt sok értelme, akkor vettem észre, hogy fogyott víz, mikor télen nem fűtött az autó hegyről lefelé jövet
(#150554) Saint_ : Pedig engem nagyon elcsábítana az új Plug-in RAV4 azzal a 300 pacival, végre a kinézete is jó lett, belül elviselem, a teljesítmény meg Jeeeee
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #150547 üzenetére
Így is már egy hónapja ki akartam takarítani és legalább lefényképezni. Végre sikerült pár órát szakítanom rá.
Nem szeretem a kocsit. Nem jön be annyira. Egyáltalán nem vagyok SUV-os ember. Meg az egész kocsi gagyi számomra. Előtte is tudtam, hogy az, de így élve jobban kijött.
Amúgy semmi baja nincs, rendkívül megbízható és teljesít mindent amit ígér. Rendben van a hatótáv is, sőt még a fogyasztás is. De tele van számomra idegesítő japán hülyeségekkel.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz focvis #150539 üzenetére
Ma én is egy csapatszállítós (9 személyes kisbusz) anyukát dudáltam, de ő sem reagált semmit. Képtelen volt normálisan kanyarodni majd sávot váltani anélkül, hogy rám ne húzza a batárját, persze mereven előre nézett, isten ments hogy lebaszhassam Hátul a 2 csemete bezzeg pislogott
Más: Szar Fordok
Komolyan fontolgatom a Dunába lökést Viccen kívül Apjuk **** ****** **** azt, hogy ilyet ír:
"Mint megtudtam, hogy a korabeli Fordok többféle üzemi hőmérsékleten is működnek a bemelegedési fázist követően. Ez azt jelenti, hogy akkor is nagyjából középállásban van a műszerfali hőmérsékletjelző, amikor a folyadék nagyjából nyolcvan Celsius fokos és akkor is, ha száz. Ennek az a magyarázata, hogy a fejlesztők nem akarták megijeszteni az autók gazdáit a lengedező mutatóállásokkal. "
Mi a szarnak van akkor vízhőfokjelző az autóban, ha semmi értelme? Ez nettó átbaszás véleményem szerint.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Reggie0
félisten
Munchenben nem gondoltam volna, a nemetek elegge protokoldroidok. Velem kozelkeleten esett meg. Femdetektornal ki sem pakoltatott az ember, csak megtapogatta a ket farmerzseben, persze teli volt minden szarral, majd mondta, hogy mehetek Taskrara ra se nezett, intet h ne rakjam be a rontgen ala. Gyak. siman atsetaltam a biztonsagi ellenorzesen, mikozben csipogott, villogott ram minden szar.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Hétvégén csináltam pár fotót a kocsiról. Elég jó cucc ez az Ikeás bőrápoló. (kösz a tippet focvis ) Az első képeken látszik a takarítás nélküli állapot.
Tudom, hogy festve volt
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz aero. #150536 üzenetére
(+Touareg és a T5 már PD)
Ez utóbbi - szvsz - már teljesen más motor; és a legbetegebb VW motorok egyike; a V10 TDI ennek a megduplázása.BTW: Ma belémtolatott egy anyuka; nem látott ki a Ford Galaxyból (kórházba vitte a beteg gyermekét). Dudáltam mint állat, de semmi reakció, csak akkor állt meg, mikor már összeakadtak a lökösök. Vizesen nem látok rajta hibát; nem balhéztam, úriember nem csibész.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
válasz BigBlackDog #150530 üzenetére
Nem is tudtam, hogy a Volvokba is került VAG TDI
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
BigBlackDog
veterán
válasz #89309696 #150529 üzenetére
Ez még sorötös 2.5 TDI, ha jól tudom (legalábbis egy V70-ben már láttam ilyet). A 2.4-es dízel előtt volt ez a Volvo´knál.
VW-k közül pl. Transportereknél találkoztam 2.5 TDI-vel, gyanítom, hogy valami rokonság lehet a Volvo´kban lévő 2.5 TDI-vel. Illetve mintha talán Audi 100-ban is találkoztam volna már vele.
Alapvetően ennek szerintem nem volt rossz híre (én legalábbis nem olvastam sok rosszat róla), de így 2019-ben már nem mondható fiatalnak egyik példány sem.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Ez a 2.5 sor5 TDI milyen VW-be került be? Mert én egy V6-ról hallottam, de azt mindenki szidta. Ez meg elvileg elpusztíthatatlan. Ez is köradagolós még? Lánc vagy szíj? 10 vagy 20 szelepes? Bár 10 lesz a kora miatt.
-
kisza25
félisten
válasz barnam_ #150518 üzenetére
Ez az érzés egy golf 4-be átülsz is megvan, páromnak az van. A kormányt sokkal nehezebb forgatni, váltó nehezebben jár, rosszabbul rugózik, nekem kényelmetlen a golf ülése,. Mondjuk nálam 1,6 szívó 105 ló, de helyben erősebbnek érezni az i20-at (1,2 75ló, ugyanaz, mint a 84ló, csak 5500-nál tartja a 75 lovat), autópályán érezni erősebbnek a golfot.
Az érzés a tipoból vissza ülve is megvan, csak kevésbé, mert az már nem sokkal könyebbAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
Gaben92
őstag
válasz rbalint88 #150522 üzenetére
És neki is még az egyik ősével esett meg Nándorfehérvár ostroma idején. Természetesen csak felvetés volt, de el tudom képzelni, hogy volt akivel megesett.
Főnököm viszont járt úgy, hogy nem engedték fel a gépre. Terminálba simán bejutott de a kapunál azt mondták, hogy ennyi. Tavalyig ugyanis a finnek nem nagyon használtak személyit. Útlevelük volt és jogosítványuk, viszont a jogsinak náluk több “joga” volt, kb mint nálunk a személyinek. Tudott is vele repülni bárhova. Aztán mikor be akart szállni a gépbe akkor derült ki, hogy - talán az Air France, de csak ők - nem fogadják el, csak személyi vagy útlevél. Magyarázta nekik, hogy ez lényegében személyi igazolvány, de nem érdekelte őket...
Azóta van személyije. (Meg változtattak a törvényen is kicsit pont ezek miatt, szóval mostmár csak itt az északi régióba elég a jogsi.)
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
rbalint88
addikt
válasz Gaben92 #150520 üzenetére
kitalálom: egy jó barátom haverja mesélte?
EQM: lehet túl olcsó lett repülni vagy rossz időpontokban megyek általában, de egyedül most a reggel 6:30-as gép előtt nem volt tömegnyomor a váróban, fizetős helyeket is beleértve. mikor Lisszabonba mentünk, akkor konkrétan nem volt sehol se hely, mindenhol vártak a felszabaduló asztalokra...
-
#89309696
törölt tag
[link]
Ezeknek mik a nagy buktatói?
Van egy 2 literes turbóbenzin ESP-vel, automatával ebből, de 450ezer ha jól láttam, azzal valami kaki van az árazását tekintve.[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #150439 üzenetére
Igen, a súly biztos hogy nagy szerepet játszik. 470 kg-val (32%) könnyebb a Mercinél, teljesítményben 26%-al gyengébb. Viszont a picike motor (meg azért is mert benzin) sokkal könnyebben pörög fel mint egy nehéz, 3 literes szívó dízel.
Ennek a Hyundai-nak mindene könnyű: a kormány, kuplung, váltó. Ma délután visszaültem a saját autómba, és nem akartam elhinni a különbséget Az nem volt meglepő, hogy nem megy; viszont a kuplung keményebb, a kormányzásban középen holtjáték (de ez abszolút megszokható, amíg nem vezettem relatíve új autót, nem tűnt fel), a váltó meg olyan amilyen, nem véletlenül preferálják az automatát. Hozzáteszem, hogy szerintem vidéki országútra még mindig nagyon jó ez az öreg Merci, mert ott ezek a hibák nem jönnek ki. Egyszerűen nem városba való.(#150443) focvis: "Még a végén megvennéd." Ez a veszély jelenleg nem fenyeget
(#150508) rbalint88: tegnap megvolt életem első igazoltatása Csak a jogsi meg a szonda érdekelte, más nem. Bezzeg a szakadt Mercivel sose állítottak meg, pedig elmentem pár igazoltatás mellett.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #150513 üzenetére
Jah és fapados vt, ott ha lekésed a gépet buktad jegyet. Mondjuk nem volt gond de legközelebb inkább többet rászámolok. De tuti vmi fehér autót kerestek mert előttem is fehér autót szedtek ki meg utánam is.
Fater meg elkezdett puffogni hangosan, mikor elővették a szondát, hogy így nem érjük el a gépet. Mondtam hogy ne most mert a végén még az izzókészletem is megnézik és akkor tényleg nem érünk oda időben.#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
ezért is szoktunk nagyon időben indulni a reptérre, ott nem vicc a késés...
Saint_: shuttle nyilván más ilyen szempontból. én is utálok ott téblábolni, de lekésni a gépet még kevésbé szeretném úgy szoktam tervezni, hogy a meghirdetett indulási idő előtt egy órával kint legyek optimálisan ->
és Reggie0: az a baj, hogy ha a gyorsforgalmin történik baleset, akkor game over van, ott ugye idő, amíg lemenekülsz a zárt pályáról.[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz rbalint88 #150508 üzenetére
Én éjjel cirkáltam, esténként levezetésnek, nyáron, Balatonon.
Volt, hogy minden este megállítottak munka után (éjjel 1-2), szonda, igazolványok és minden nap más rendőrök.
Nyárra ide van levezényelve az összes újonc.
Amúgy Blelle, Bboglár, Fonyód mindig kint vannak, én a következő faluba is m7-en megyek inkább, így ia évi 4-5* igazoltattnak.
Ma is kint voltak Aldival szembe, faterom jött szembe, villogtattam is neki, remélem vágta, hogy nem csak köszöntem[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
veterán
válasz kisza25 #150507 üzenetére
Meg szondát fújatnak a lellei vízirendőrök*, ritkán lehet vicceskedni.
* Tavaly tavasszal futottam beléjük Fonyódon; előző este kannibál farsang volt, de már OK voltam. Nem így a haverom, idén nyáron konkrétan 200 métert gurult, hogy normálisan leparkolja az autót; kifigyelték (Lelle). -
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #150507 üzenetére
nekem sose volt még olyan, hogy utánam jöjjenek és kiintsenek. nyilván, amikor kampányszerűen kiállnak az út szélére és az első szembejövőt megállítják, olyan volt már, de az is kétszer talán, meg egyszer volt szondáztatás, amikor mindenkivel megfújatták, igazolványt se kértek, csak fújjon, zöld, viszontlátásra. na ezt mondjuk csinálhatnák gyakrabban, úgy minden este...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #150498 üzenetére
Minket egyszer a Börzsönyben állítiottak meg sok-sok évvel ezelőtt, hogy mit keresünk ott. Nyilván nem voltak tökhülyék és leveték, hogy huligánkodni megyünk. De nem tudtak mit tenni csak azt tanácsolni, hogy inkább menjünk diszkóba.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás: TerraTech
- Házimozi belépő szinten
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Autós topik
- Milyen routert?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Jövedelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest