-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tick
aktív tag
Sziasztok, lehet nagy butaságot kérdezek, nézzétek el ha igen. Hidraulikus kuplungot lehet valamennyire állítani ha nagyon hosszú úton jár? Nagyon magas a fogáspontja, hiába van nagy lábam, nem tudok letett sarokkal váltani.
Everything that has a beginning... has an end
-
Kornel
veterán
válasz z123456789 #46991 üzenetére
A 8gen civic (ha jól tudom alapfelszereltségként) tudja az elektromos tükör állítást és tükörbehajtást belső kapcsolóval.
A gyári elektronikát egészítik ki, hogy távirányítóval való bezáráskor magától behajtódjanak a tükrök, és felhúzódjanak az ablakok. -
gzbotii
nagyúr
Sziasztok.
Jól nézem a TC féle szupertrafi-térképet, M1-M0-M3 egy sincs?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
pista1235
tag
sziasztok! ki milyen autósampont használ otthoni kocsi mosáshoz? valamilyen viaszt szoktatok még használni? tudnátok ajánlani? köszönöm!
-
Horel77
tag
válasz BigBlackDog #46980 üzenetére
Amennyire én tudom, van valami retesz, ami nem enged guruló autónál hátramenetet kapcsolni, ezért nem kell a váltón semmit huzigálni, mint sok más autón. Mondjuk én meg szoktam várni, míg áll az autó, csak akkor váltok hátramenetbe, így szoktam meg, szóval nem tudom, nekem mit csinálna ilyenkor.
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #46980 üzenetére
Előre menet közben nagyon gyorsan felejtsd el azt, hogy közben hátramenetet kapcsolsz, hacsak nem akarsz melót csinálni valamelyik váltó felújító műhelynek.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Horel77 #46979 üzenetére
De lehet. Bár, mintha azokat láttam volna még pluszba. Na majd megnézem.
Viszont kérdezek is egyet. Ha lassú (10-12 km/h alatti sebességnél történő) előregurulásnál megpróbálom hátramenetbe tenni padlóig nyomott kuplungnál, akkor néhányszor recsegés volt az eredmény. Más sebességeknél nincs ilyen gondom. Lehetséges, hogy én nem nyomom be rendesen a kuplungot, vagy valami problémára utalna a jelenség?
-
Horel77
tag
válasz BigBlackDog #46974 üzenetére
A legfelső részen az antenna szálai vannak, azok nem fűtenek. Nem ez tévesztett meg?
-
Skillet
addikt
válasz BigBlackDog #46974 üzenetére
Vazeeeg! Na végre mi? Azt hittem jönnek a benyás V6 turbók
A kis dízelekből "nagyok" lesznek? Hurrá!
Linkeld majd be, ha a dízelek varázsütésre eltűnnek!(#46975) szilva01
Fizetést se adjanak, csak had dolgozzak ott![ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
BigBlackDog
veterán
válasz Skillet #46972 üzenetére
Nálam is van néhány szál, ami nem működik a hátsó ablaknál. Múltkor néztem kintről a kocsit, hogy kb. a hátsó ablak felső 1/4-ét nem szárította le, fullra ott van még a reggeli lecsapódás. Mondom, fsza, biztos sikeresen megszakítottam valamelyik takarításkor a fűtőszálat már néhány hónap alatt. Beülök, nézem tükörben a hátsó ablakot, mindenhol le van száradva. Akkor jöttem rá, hogy valószínűleg azért nem tűnt fel eddig, mert a felső 1/4-ét a tükörből nem is látom.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz hacki87 #46971 üzenetére
Ablakfűtésről jut eszembe, nálam is van pár szál (talán alul),ami nem működik. Anno olyasmit olvastam, hogy multiméterrel ki lehet puhatolni a szakadás helyét, aztán ILYEN javító készlettel meg lehet oldani.
Igaz, nem most lesz, de tavasszal le akarjuk fóliáztatni a hátsó szélvédőt, meg akkor már a hátsó oldalablakokon is érdemes lenne kicseréltetni a mostanit, mert eléggé nulla minőségűnek tűnnek.
Nem kérek rá tippet, hogy melyiket és hol, mert addigra simán elfelejtem, de ha aktuális lesz, akkor nem félek kérdezni
Jah, tegnap végre kijutottam a bontós ismerőshöz, hoztam tőle 4 vízlehúzót az ablakok aljára. Ugye, elverte a jég az összeset.
Mondjuk felszerelni nem tudom, mikor lesz időm.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
hacki87
senior tag
válasz K Norbi #46964 üzenetére
Fólia nekem is új műszakit hozott anno :/
Idegből letéptem az összeset a kocsiról, azóta nem jó a hátsó ablak fűtésem.Kornelka: az ablakfelhúzást a bravank is tudta jó dolog volt. a Bravonál mindig figyelni kell, hogy ne hagyják lehúzva.
Tesconál tartanak valami találkozót. Sikerült is valakinek felmászni a fára a rendőrséggel szembe...
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz SzlobiG #46945 üzenetére
Egesz jo, a Nissannal halkabb, de egy BMW azert csendesebb. Motorzaj nincs, szelzajt sem nagyon hallottam, gordulesi van leginkabb, de ez lehet a szeles pilot sportok miatt is. A Dunlop Bluresponse egy halkabb abroncs
Osszessegeben tenyleg az a benyomasom, h ezzel az autoval nagyon jo lenne hosszu tavokat utazni.
-
Kornel
veterán
válasz Jaffa75 #46965 üzenetére
Hat ebből nem...
Azért is nem értettem hogy mit alkudozzak 😂Mod: fb-on a srác szerintem nem keresni akar rajta, csak hogy hobbiból csinál kb. anyagáron 😉
Csinál még "komfort" elektronikát, távirányítóval zárva ablak felmegy, meg behajtja a visszapillantókat, nem tudom a sedan tudja hajtani a tükreit belülről gombbal?[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Jaffa75 #46955 üzenetére
Vegyes város - országút -autopalya egyenlő arányban.
Szerintem.Nekem a mostani projekt a kodlampa DRL-é alakítása, fb-on az egyik srác csinál hozzá elektronikát, gyujtasra a DRL kapcsol, akár ha auto állásban van a lámpa kapcsolója, ha sötétedik, vagy kézzel kapcsolom, akkor meg lehet helyzetjelzőt vagy tompítottat kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz Kornel #46949 üzenetére
Leírtam már, de azért reagálok rá...
Én 50-50%- ban használom városban és az M0-áson. Tudok könnyű lábbal vezetni (mert napi közel 100-at megyek), ameddig le tudom vinni még ép ésszel és normális használattal, az computer szerint 5,7, valójában inkább 6 liter, mert csal a mocsok . (holnap megnézem hogy az első közel 3000 km-ert mivel abszolváltam)
Ezek mellett nem ennyire használom úriasan, néha el-elrúgom üzemmelegen 5-6000-ig, de akkor inkább 6,0-6,5 lesz a fogyi.Hosszún 100-nál le lehet vinni 5,2-5,5 közé ez biztos , sokszor előfordul, hogy az átlagom az M0-án lemegy a vegyes üzemben 5,5 -re..( és nem 20 km használat után ). De nagyjából ahogy írtad is, ez csak duma, ahhoz már dízel kellene hogy ilyen fogyikat produkáljanak! Meg tényleg minek Honda? Vegyen 1.6-os Ford TDCI-t azt le tudtam vinni 4,2-re is
Mod:
Munyez: komolyan ? Volt a Honda találkozón olyan mint az enyém, de abban xenon volt... de mosó nem!
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
A 2.5T Volvo motor mennyire elromlós? Tudom, hogy nincs elromolhatatlan motor, de valami nyűgje van?
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Jaffa75
őstag
válasz Kornel #46946 üzenetére
most láttam egy egy új HRV-t az Aldi parkolóban nagyon szép volt, a fiam is kibökte...
Azért ez a Kia sem rossz(sőt ), ezzel a fogyival meg végképp! Az alapár sem annyira gáz, bár a Vitara 4-től indul, majdnem fullosan kerül 7-be. Abban is jó a motor (ahogy írták végre egy nem agyonbonyolított, tartós darabról van szó), bár az autó hátuljának rajzolásánál elfogyott a cerka meg az ötlet, marha ronda lett..
Az Fb csoportban nem vagyok ott, milyen fogyikat hoznak a srácok?
[ Szerkesztve ]
-
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #46933 üzenetére
Az ülés szerintem azért kopik ott, mert gondolom a magasított oldal támasztós ülések vannak benne és azzal nem lehet mit kezdeni a ki-beszállás miatt kopik. A xenonos lámpák nem hajlamosak mattulni ellenben a halogén verzióval.
Szerintem nem is baj, hogy nincs az a hirtelen megindulás magasabb fordulaton már tuti ellépne egy dízeltől úgy is, egyedül a fogyasztás ami magasabb lesz. Jó volt a zajszigetelés?
-
Jaffa75
őstag
Ha egy autóba utólag gyári xenont tennék, akkor mennyire szívóznak a műszakin a fényszórómosó hiánya miatt?
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #46934 üzenetére
A tapasztalatok es tesztek alapjan ez a motor nagyon jo. Remelhetoleg 5-6 evig a kotelezo karbantartasokon kivul nem lenne vele gond.
BigBlackDog: az elado fiaval beszeltem, aki 35-40 koruli ferfi, korrekt volt. Gondolom a szulok 60 korul vannak, a parkolasi serulesek, es az auto altalanos allapota bacsihasznalatra utalnak.
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #46940 üzenetére
Há' de tegnap is ott álltak még. Akkor meg miért írtál múlt időben?
-
raczger
őstag
'16-os CR-V-t vezettem idén, először találkoztam start-stoppal, de abban jól sikerült megoldaniuk a japánoknak. Csak akkor állítja le a motort, ha bizonyos pontig benyomod a fékpedált (mutatja is a műszerfalon, hogy taposs rá jobban a fékpedálra, hogy leállítsa a motort), aztán mire felengedem a pedált és a gázra lépnék addigra kb be is indítja.
Első alkalommal volt csak furcsa, először én is azt hittem, na fasza, ez is alattam megy tönkrewww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #46933 üzenetére
Huhh, ez jól hangzik. Hajrá és sok szerencsét akkor!
Eladó normálisnak tűnt?
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #46933 üzenetére
Korrektül hangzik.
Volvo népitéleteket olvastál?
Ott valószínűleg egész sokan használtak ilyen motort, szóval tuti van vele tapasztalat.Same rules apply!
-
szőröscica
addikt
Na, voltam ma megnézni a Mondeot.
Nagyon szép kívülről, parkolási karcok akadnak rajta, a felni is padkázgatva van, de alapvetően megkímélt, nem matt fényszórós, szép állapotú. A belseje nagyon szép, a bőr ott kopott picit, ahol ki-be szállásnál dörzsölődik, de amúgy rendben van.
A motorja kellemesen erős, de nem olyan dízelesen hirtelen jön meg az ereje, nincs meg az a fejleszakító megindulás, inkább csak bőségesen erősnek érződik. A hangja nagyon szép és rettentő finoman jár.
Téli gumit venni kell rá, mert az régi, de amúgy pilot sportok vannak rajta 2013-ból. Az egész autó megvigyázottnak tűnt, jó érzés volt benne utazni.
Jövő héten elviszem márkaszervizbe, aztán ha ott is bólintanak, akkor megalkuszunk.
-
Kornel
veterán
válasz Jaffa75 #46931 üzenetére
Nincs multiméterem se 😂
Kicsit előrébb írtam róla pár sort, azóta amit furcsallok, hogy hullámos úton ugye nem atpattog, mint eddig, hanem kicsit jobban hullámzik, ezt még szokni kell, szerencsére a kanyarsebességet nem befolyásolja érdemben, hogy van egy minimális oldaldőlés, ami eddig nem volt.
Az viszont kva jó érzés, hogy nem veri ki a tömést a fogambol minden 2. kátyú. -
Kornel
veterán
válasz Jaffa75 #46925 üzenetére
Jo, a becsnepper a saját szekeret tolja itt is...
Mit hord be?
Hondát, mazdat, toyotat.
Így nem nehéz ilyen véleményt irkalni.
Amúgy én már rég letiltottam volna ezt az egyoldalú "tanácsadást".Egyébként meg nem kell félni a turbós motoroktol, főleg a régebbi még nem közvetlen befecskendezéses daraboktól.
Mod: az akksim nekem is kezd gyengélkedni, most hogy hidegebbek vannak, néha 2-3-at is teker az önindító, mire számítsak? Valahol ra tudnak mérni, hogy szr-e már, vagy csak fososodik?
[ Szerkesztve ]
-
Willie
őstag
Sziasztok!
Szerintetek mennyit érhet egy 2006-os Opel Astra G 1.6 kombi, 103 lóerős Z16XEP motorral?
- 150.000 km
- elektromos ablak
- elektromos fűthető tükör
- állítható kormány
- klíma
- ABS
- centrálzár
- szervókormány
- ködlámpa
- 6 hangszóró- vonóhorog
- 2018.08.-ig van rajta műszaki vizsga
Acélfelnin van a nyári és a téligumi is, DOT számot hirtelen nem tudok, de mindkettő garnitúra pár éves.
Még 2006-ban elég csúnyán össze volt törve a hátulja, de rozsda azóta nincsen, úgyhogy szakszerűen lehetett javítva.
Nincs széthajtva, minden évben megkapta a kötelezőket. Ismerem a tulajt és az autó előéletét.
Reális ár érte 1.000.000 forint?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv.
-
Krogoth
senior tag
Üdv.
Van egy 2010as citroen jumper, amiben egy varta black dynamic 12v 90ah 720a akksi van. Kértem kölcsön egy töltőt. Ezen a töltőn csak egy ampermérő van, ami 3 körül mozog.
Ennyi infóból lehet tudni, hogy kezd meghalni az aku és újat kell vennem, vagy töltsem vagy 2 napig, hátha jó lesz? Bocsi a láma kérdésekért, az aksikhoz nem nagyon konyítok -
Jaffa75
őstag
válasz barnam_ #46924 üzenetére
Szerencsére a szívómotorokkal kapcsolatban nemcsak nekem ez a véleményem... Meg a turbósokról sem...
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Magyarázd meg egy hondásnak, mi a nyomaték
A címválasztás jó
Pont tegnap volt szó nyomatékkulcsokról, érdekes lesz.
-
-
veterán
válasz Integrale #46921 üzenetére
Mert ott kolbászból van a kerítés, sőt ingyenes az átírás is!
Cserébe annyit - vagy többet - perkálnál éves gépjárműadóra, amennyit az Alfa 145-ös ér itthon.Ha maradunk a való világban, nézzük meg mennyire büntet az osztrák ASFINAG, ha nincs matricánk:
- ha jó kedvükben találod az ellenőröket, akkor a helyszínen 120€ (csak készpénzben fizetve);
- ha nem fizetsz, akkor 300 €-tól indul a büntetés.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #46893 üzenetére
Öttevény vagy Abda a "ti állomásotok".
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kovacsroli #46917 üzenetére
És nem lehet kikapcsolni fixen. Haver már körbejárta a témát. Nagyon bele kellene túrni a szoftverbe amit senki nem vállal be.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Először egy kölcsön 116i-ben találkoztam vele. Megállok a lámpánál lelépek a kuplungról motor leáll. Mondom de jó, hogy nálam sz@rt be a kölcsön kocsi... Aztán eszembe jutott, hogy jah, lehet ez start-stopos!? És tényleg.
Bögre G9-esében is volt, ő is azzal kezdte minden indulásnál, hogy kilőtte.
mod:
Qtya123: Akkor az elég drága izzó volt.
Peter.70: Azon kívül, hogy idegesít és nem indít elég gyorsan? A legtöbb még akkor is leállítja amikor még nem üzemmeleg a motor ami nem tesz jót a gépnek. Pl sokkal jobban kopik a motor.
Jah arról nem is beszélve, hogy start-stoppos akksi kell ami kb duplája egy sima akksinak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qtya123
őstag
válasz trialboj #46895 üzenetére
Az enyémen sem volt, de annyira ki lehetett látni mindenfelé, hogy nem is éreztem hiányát. Később is csak azért raktam rá, hogy szimmetrikus legyen.
Én meg azt nem tudom megérteni, mikor a VAG telerakja az autóit olyan jobb oldali tükörrel, ami rövidebb, mint a bal. Szvsz undorítóan néz ki, ha én újonnan vettem volna ilyen autót, az extralistán biztosan behúzom a "b@sszátok meg legyen már normál méretű jobb tükör az autón" opciót.
(extralistáról jut eszembe, haver mondta, szóval, ha ő hazudik, akkor én is, hogy vettek a szülei egy új Audit, talán A4? és be kellett ikszelni ~+15.000 Ft-ért, hogy legyen a kesztyűtartóban világítás)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #46906 üzenetére
8 körül az jó, Kormi is 8,3-8,4 körül van 100-on (fwd).
"piroslámpától taknyos időben is lehet méltóságteljesen indulni"
Ez az amit Kormi nem tud.Vezettem párszor start-stoppos autót az az első hogy kikapcsolom a francba.
Tudom hedonista, pazarló vagyok.#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
Megyeget és jól fogyaszt. SUV nem feltétlen kell hogy jobban menjen, 8 körül van a 0-100, de a nyomaték miatt egész rugalmas. A quattro elegendő, terep amúgy sincs (az offroad csomag amúgy is egy 19"-os felnit jelentett, 255/35-ös gumival, szóval ennyire gondolják komolyan ), mindenhova máshova meg eddig elegendőnek bizonyult, kanyarban szépen teszegeti a hajtást, és piroslámpától taknyos időben is lehet méltóságteljesen indulni (és meglepetéseket okozni a csak hátsókerekes, már slickgumis 540i-nek).
A startstop utálat érthető, így tényleg nem szerencsés. Kíváncsi vagyok ez mit csinál télen, a Q3 nekem kicsit hamar kezdi el a kapcsolgatást.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hecht GG 950 aggregátorok
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest