-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz V.Stryker #104655 üzenetére
Rég voltam a géppel szerelőnél, de ha a listádra egy 50-60k körüli árat mondanak az elég jó szerintem.
Ez hasraütésre, nem a fenti listából raktam össze.De ha van olyan szerelőd akiben teljesen megbízol hogy tuti munkát csinál akkor én leszarnám mennyit kér.
Mondjuk nekem az itteni szerelőkkel nagyon rossz tapasztalataim voltak, és a motor megbízható üzembiztos állapota fontosabb. Baromi kellemetlen egy elqrt géppel keresni másik szervizt amelyik helyrerakja.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #104668 üzenetére
..azért egész napot motoron tölteni még necces.
Engem csak tizenfokos délutánok csábítottak ki 1-1 körre, bár az aszfalt még necces lehet ilyenkor, inkább erdőben tekeregtem.Micsurin
Hja, 1-1 délután már motorzható időjárás tekintve. Az izületeimet viszont féltem a hidegtől, még lassabb tempóhoz is felhúzok 1-1 térdmelegítőt.
Econ
Parkside, Workzone gépem ugyan egy sincs (bár hobby célra állítólag azok is bőven jók), viszont szerszámom egy csomó és azok tényleg qrva jók. Szerintem arányaiban én sokkal többet használom őket (motorok, autók, felújítás stb.), mint egy hobbysta és baromi jól bírja mind.
Pl. ez a fullos készlet kb 20k környékén szokott lenni akcióban, ugyanez más gyártótól (Mannesmann pl.) 45-50.000ft..
Tehát én bátran ajnálom az Aldi és a Lidl szerszámait is.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HoaryFox
őstag
válasz V.Stryker #104765 üzenetére
"Mondjuk én kifejezetten utálom a sor2-t. Nem tudom miért... olyan traktoros. "
Pedig én pont ezt szeretem az ER-5-ösömben. Olyan, mintha a szíve dobogna. Inkább ez, mint az uncsi sor4 duruzsolása
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
-
HoaryFox
őstag
válasz V.Stryker #104984 üzenetére
Azért azt a motort nem kevés mérnök órával meg kell tervezni, le kell tesztelni, marketing, szállítás, beszállítói árak, stbstb.
És akkor ki tudja, hogy ezt az árat az eredetihez képest mennyire faragták le, hol lehetett fillérb.szni az alkatrészek árán, hogy nagy minőségromlás ne legyen.
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #104987 üzenetére
Nem jó az összehasonlítás
Vitarából nem csak itthon de exportra is rengeteget adnak el. A Vitara közlekedésre van, jön-megy, hűt-fűt, zenél, van csomagtartó, és kb ennyi a funkciója. Vezetni az emberek többsége vezet, autót a nagy többség nem kedvtelésből hanem szükségből vesz.
A DL1000 meg hobbira van, amivel a szabadidejüket töltik néha. Eleve motorosból kevesebb van sokkal, és motorosokon belül is csak egy rétegnek szól.Plusz azért sem jó az összehasonlítás, mert a DL1000 az motorokon belül nem ugyanaz a kategória mint a Vitara autókon belül.
A közlekedésre való motorok sokkal olcsóbbak. A Vitara szintje Suzukin belül inkább a GSX250R ami 1,4 millió újonnan. De vitatkozzunk a szinttel és legyen eggyel felette az SV650, az 2,3 millió.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
JoinR
senior tag
válasz V.Stryker #104987 üzenetére
Én erre azt szoktam mondani, hogy csinálja meg olcsóbban, aki tudja Egy jármű ára nemcsak az anyagból és technikából áll (meglepődnél, anyagárban mennyire olcsó egy új autó). A járműipari szereplők elég keserves, általában egyszámjegyű haszonkulccsal működnek, úgyhogy egyszerűen ennyi az annyi; csak mi keresünk keveset...
-
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #105283 üzenetére
Hát, a motornak én vagyok a második tulaja. Az első tulaj egy barátom, aki 0km-esen vette Pécsett az akkori Aprilia szalonban, és 10 év alatt 10ekm-t tett bele, ezért vettem meg tőle. Ő szervizbe hordta, mindenről megvan a számla! (Vásárláskor átadta nekem, és én eltettem mindent!)
Én azóta elég sokat használtam, most olyan 28-29ekm van most benne!
Mióta megvan a motor, minden tankolását írtam táblázatban, amit elküldök majd az érdeklődőknek, és az összes tankolási blokk is megvan! Ez azért fontos, mert a motorkijelzője tavaly augusztusban beázás következményeként elektromos hiba miatt tönkrement! Próbáltam megjavíttatni, és hónapokig mókolta egy motorelektronikai-műszerész, de nem sikerült neki, így új kijelzőt kellett vennem (gyári ára 700€)! Az új műszert nemrég beépítettem, a gyári kulcsokat magam tanítottam fel rá, és 0km az óraállás! Az óracseréről hivatalos, márkaszerviz által kiállított dokumentum is fog készülni, ezzel is bizonyítva, hogy nem óratekerés történt.
A valódi futásteljesítményt ezen felül még GPS útvonalakkal is igazolni tudom, mert motorozásaim nagy részében használtam nyomvonalrögzítést rBiker vagy MotoGlobe alkalmazással (profilom nyilvános). Azt hiszem ezekből már látható, hogy nem egy külföldről (óratekergető nepper által) behozott romhalmazról van szó!Mivel a motort terepen is használtam, ezért vásárlást követően szinte azonnal raktam rá védelmet (nagyrészét linkeltem már, a facebook oldalamon fent vannak):
- első bukókeret, ami védi a vízpumpát is (egyedi tervezés)
- hátsó bukókeret, ami táskatartó is (egyedi)
- 3mm vastag magnézium-alumínium ötvözet haspáncél (nagyon egyedi)
- gyári tankvédő bőrborítás
- gyári tanktáska, ami a bőrborításra csatolható
- MotoDetail Top Case 48 literes doboz
- oldalsztender-szélesítés - hogy ne süllyedjen/dőljön el laza talajon a motor
- gyári Akrapovic kipufogó, amiben 15ekm van, ezért magam cseréltem benne ki a tömítéstkb. 850eFt a motor jelenlegi értéke,
Ezen felül az alábbi extrákat adom hozzá, ezek nélkül nem elvihető (első szám a gyári ár, második amennyit én felszámolok érte):
225eFt->115eFt kijelző
180eFt->100eFt a bukókeretek összértéke
50eFt->15eFt középállvány
29eFt->15eFt a gyári tankborítás
27eFt->15eFt a gyári tanktáska
14eFt->10eFt kínai kézvédő
Tehát a motor vételára 1,1MFt.Vettem hozzá gyári Akrapovic kipufogót is, aminek a gyári ára kb. 300-350eFt, de természetesen én csak 150eFt-ot kérek érte, azonban ezt nem kötelező megvenni! Ezt bármikor el tudom adni külön is!
A motorban lassan esedékes lesz az olajcsere, ezt amit szívesen megcsinálok, de én mindenkinek azt javaslom, hogy cserélje le saját maga, vagy cseréljük le együtt! Akkor az lesz benne, amit az új tulaj szeretne, és ha a saját szemével látja, hogy belekerül, akkor tuti benne van!
Ezt csupán azért írtam ide nyíltan, mert a motor jelenleg nem eladó!
Majd ha eladó lesz, készülnek szép képek, meg link az aláírásomba, stb-stb, addig még lehet, hogy az árat is átgondolom...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #105294 üzenetére
"Te hol nézelődsz?"
hasznaltauto.hu
mobile.de
willhaben.at
Csak tudod, én nem DL-eket nézek, hanem olyan motorokat, amik képesek arra, amire én használnám. És nem 10 éveseket, hanem 2012 utániakat. Jah, és soha nem a legolcsóbb példányokat nézem, mert azok nem véletlenül a legolcsóbb példányok...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csoki46
senior tag
válasz V.Stryker #105551 üzenetére
Ez az olaj téma még csak a kezdet. 10 éve fogalmazódott meg bennem, hogy soha nem leszek igazi "motoros". Nem szoktam kanyarba két kilóval beesni, amikor megcsúszik a papucs nem szoktam kimozogni a vasat. Nem kívánok senkinek olcsó benzint meg gumifákat.. sorolhatnám reggelig. Én inkább maradok egy motorozni szerető ember, aki a kis 50-es motorjaival elmegy annyi km-t egy évben mint a nagy "motorosok".
-
vlevi
nagyúr
-
emre
veterán
válasz V.Stryker #105903 üzenetére
Ilyesmit tudnék javasolni, bár lehet a fényereje és a tükröződés miatti olvashatósága sose lesz olyan mint egy eredetileg erre tervezett gps-nek.
2,: Waterproof Motorcycle Bike Bicycle Handlebar Mount Holder Case For Cell Phone GV
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz V.Stryker #105906 üzenetére
ezt elfelejtettem....
Néztem pár túra videót és sokan használnak ilyen fajta "ram mount" rendszerű telefontartót. Elég sok minden van hozzá, és jól variálható. Ez a tok eleve ilyen rögzítéshez készült, ha a biciklis-bilincses megoldás nem tetszene.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #106102 üzenetére
A benzincsap miatt éppen pár hete engedtem le a tankot, egy 10 literes kanna fullra megtelt. Tehát ennyi biztos belefér tartalékkal együtt.
A fogyasztás, hatótáv megítélése nyilván nagyon sok tényezőtől függ.
SM, Enduro, hol használod, aszfalt, terep, milyen átlagtempóval.. Az enyémből még nem tudok kiindulni, mert azóta építem és nagyokat még nem mentem vele. De cimborámé 4,5 literből elvolt kb 40-60% aszfalt - terep (földutak, erdők) felhasználás mellett, ami iszonyú baráti.
Aszfalton 100-110-et szokott menni vele, terepen meg amit a környezet és a pilóta még elbír.Pár napja írtam, 150 körül megy végre óra szerint az övé 15-47-es áttétellel (nekem is kb ez a cél), ami a gyári áttétel (rövidnek számít, enduro), persze sok mindent okosított már rajta, nyitott dob, karbi tuning, kartergáz kiiktatás, légszárűház nyílás bővítés, stb, így 1-2-ben gázra emeli az elejét és nem forogja szét magát.
Az-az, 110-120-ra simán akalmas akár SM-ként is. De megmondom őszintén engem ez a része annyire nem érdekel. Ha megunnám a terepet, csak annyit várnék el tőle h az autók tempóját tudja stabilan, h ne toljanak le.. azt meg tökéletesen tudja. Sőt, 90-ről még érezni ha megindul bőven, tehát kamiont, buszt előzni kényelmesen lehet vele.
Egyébként tényleg beszarás a feeling. Az 1 henger rezonaciája, nyomatéka, hangja. Qrva nagy. Ezzel nem akarsz 150-160 fölött menni, mert az "élmény" megvan alatta is. Nyilván, van ennél erősebb, ütősebb gép is, csak egyszerűen a tények tudta mellett, h nincs 2 évente 400.000ft-os kiadás, szerintem tökéletes az ereje (okosítások után meg pláne).Mit értesz pakolás alatt? Mondjuk én a VFR-en sem dobozolok nagyon.. van egy hátizsákom és abba eddig minden belefért. Persze több hétre nem mentem vele sehova.
Ha arra gondolsz h topcase rakható-e rá, akkor igen, az S-en és az SM-en a hátsó sárvédő alatt végig van segédváz (E verzión nincs), tehát az és hátsó csomagtartó is szerelhető rá. Más kérdés h szerintem qrva hülyén néz ki és egy dualsportra a gyári kis uzsitasin kívül (amibe teló, tárca, alap szerszámok mind beleférnek) más nem való.Összegezve, aki eddig utcán motorozott és hozzászokott 80-100 le fölötti gépekhez, annak szerintem kevés, pláne első számú motornak. De ez nem is oda való. SM-ként is max város, és pár km-es agglomeráció. Enduroként meg falu, és terep.
De utcára azért jó ha van egy haladósabb mellette.
_Apropó, ma átalakítottam a dobját.
Nagy volt, nem tetszett, nagyon hosszan hátranyúlt, míg a mai endurok kipuja épphogy csak kikandikál az oldalidom mögül. Így felmértem, levettem, berajzoltam, aztán vasfűrész. Kifúrtam a szegecseket, elvágtam a palástot, majd utána a gyapotot és a furulyát. Megkentem hőálló blokkfél tömítővel a záróelemet és visszanyomtam. Holnap fúrom, aztán szegecselem rá a pántot és adom fel postán egy VFR Club-os cimborámnak, h homologizálja már le. Állítólag szépen tud elektrogravírozni..
Gaboman,
Ok, csak az sem az a "könnyed" felépítésű gép. Fotón is látszik h hosszú mint a vonatfütty:
146kg, a DR-Z 132 szárazon. Itt azért minden mínusz kg hasznos.
A TE701 egyébként elég tré lett, pár tesztet olvastam róla annó, de kb mindenki csak fikázta. 690 a blokk hangoláso kívül 1:1-ben. Ami megint inkább egy városi padkaugró, mint csapatós enduro.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #106366 üzenetére
Nem láttam még ezt a videót, de akár lehetnék én is. Még a kor is stimmel._
H az utókornak is megmaradjon. A 3x3 mod ELKÉPESZTŐ különbségeket adott a gyári motorhoz képest! Brutális! Mondom ezt a VFR-hez is viszonyítva is. Olyat tol alul baszki és fordulaton is.., komolyan mondom izomláz van a combjaimban..
Azonnal van gázrekació, azonnal cselekszik motor, fordulaton még jobban elmérgesedik, hörög, forog, azonnal gyorsít. Tulajdonképpen egy másik motort lett. Tehát, elismerem, h a futóműve szar a DR-Z-knek, de azt h gyenge, egy ilyen pár ft-os okosítás után senki nem állíthatja.
1-2-ben gázra húzza az orrát fel, terepen földúton még 3-4-ben 60-70-nél végig elkapar, bármelyik tartományban megriszálja a seggét...
Tegnap 104 km-t motoroztam vele, 70 % terep, 30 aszfalt (csak ott mentem, ahol nagyon muszáj volt) .
Csurig tankkal indultam el. Döbbenet, 50 km/h-s átlagot írt a számláló, ilyen útviszonyok mellett, abszolút nem kímélve 4,52 litert tudtam rátankolni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #106580 üzenetére
"reggel indítás után oda súgta, hogy nyam nyam"
Pedig egy bekezdéssel feljebb mégis jól össze tudtad szedni, mit éreztél.Én pl. a váltón érzem leginkább, ha már öregszik, vagy nem olyan jó minőségű az olaj, nem vált szépen. Jó olajjal meg éppen csak gondolni kell a váltásra és vajpuhán veszi. Nekem pl. az 5100 nem vált be, 7100 viszont hibátlan a víz+olaj hűtéses SV650-be.
-
imibogyo
veterán
-
vendingo
veterán
válasz V.Stryker #106900 üzenetére
Van benne ABS? :)
Sv-re visszatérve: nekem volt, sokat mentem vele extrém módon használtam, van vele tapasztalatom. Szarul gyorsul, 600-as gixer elkent bárhogyan indultam. Futóműve totál kaki, fékei fém fékcsővel használhatóak, amúgy még azzal is gagyi kategória. Ezektől függetlenül remek kirándulómotor, kisebb túrákra alkalmas, én nagyon szerettem, második motornak elfogadnám. Szerintem kár fényezni, lehúzni, helyén kell kezelni. Belépőkategóriás nagymotor, tanulómotornak, rohangálni, kirándulgatni alkalmas. Kár gyorsaságihoz, főleg 1000-es gépekhez hasonlítgatni, mert nagyon nem egy kategória.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
emre
veterán
válasz V.Stryker #108014 üzenetére
Milyen dobozra kellene?
Bátszi motornál nézz körül.(#108017) Kiki18
És a kicsit régebbi típusokhoz nem is lehet kapni.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz V.Stryker #108014 üzenetére
Tegyél rá Simson schwalbe csomagtartót, ennél olcsóbban nem fogsz találni semmit sem, esetleg robogós cuccok között lehetne még körülnézni.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #108574 üzenetére
Attól, hogy valami olcsó, nem feltétlenül szar - mondom ezt úgy, hogy utoljára NZI 2 éve volt a kezemben, és nem tetszett. Az olcsó bukók - ha megvan az ECE minősítésük - inkább anyaghasználaton spórolnak. Keményebb a textília, puritánabb a szivacs, hangosabb az egész, stb...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #108574 üzenetére
Őszintén szólva én elég szkeptikus vagyok az ilyen "új (kedvező árú) márkákkal", ugyanis véleményem szerint itt is ugyanaz történik, mint a kínai robogók piacán, kicsit egyszerűbb kiadásban.
Mire elterjedne a köztudatban, h szar, addgira megszűnik az egész, és kb ugyanaz a cégcsoport kijön egy új márkával, új brand-del, új marketing háttérel.
Csak egy sisak piacon ez nyilván egyszerűbben és gyorsabban kivitelezhető, mert manapság gyakorlatilag bármilyen kínai gyár legyárt neked egy adott mennyiséget bármilyen termékből, az általad megtervezett design-nal és logóval.
Nem beszélve arról, h sisak legfontosabb védőeszköz, szvsz minimm abból érdemes egy közép / felső kategóriát választani.
persu
Nyilván tudod, de a legtöbb motoron ( japánon, európain ) a spanyol Vicma az index és tükör beszállító.
Google, 5. találat, gyári csúcsos végű Yamaha index: 8000ft
De az tény, h a márkaszerviz ugyanezt képes eladni 3x-os áron, mint "gyári Yamaha" index."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep