-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #16016 üzenetére
Alaphelyzetben a gorgo bent van a variator toveben, a tengelynel. Egyszeruen oda nyomtam huvelykujjal es kozben forgattam. Nem 80kg-al.nyomtam oda. . Egyszeruen ranyomtam a feluletre es ennyi. Az RMS letapadt, a gyari meg elforgott. A gyari gorgobe forog a belso suly, az RMS nem. Ezt tudtam kezben tartva megallapitani. Csak arra voltam kivancsi hogy viszonyul a ket gorgo felulete az alimuniumhoz. Nemi nomast kap a goro , a szijat el kell tolni, es a kontraszt rugot kel kell kuzedni, ezt a feszito hatast a gorgo vegzi el.A galiba melegen jott elo. Akkor mar a visszavaltas darabos volt, de a felfele valtasnal is beleverte a szijat a deknibe.
Olvastam, hogy a nem megfelelo gorgo csinal ilyet, es rendszerint meleg allpotba van gond. Iyen hibakat produkalva. Remelem megoldotott a gondom ezzel, mert mar csak ezek maradtak. Szij, kuplung pofa, kontrasztrugo ki lettek cserelve. A kuplung atnezve bezsirozva. Majd tezt utan meg leirom mi a valos verdikt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Vallás
- Nintendo Switch
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Háztartási gépek
- További aktív témák...