Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    válasz DigitXT #16016 üzenetére

    Alaphelyzetben a gorgo bent van a variator toveben, a tengelynel. Egyszeruen oda nyomtam huvelykujjal es kozben forgattam. Nem 80kg-al.nyomtam oda. :). Egyszeruen ranyomtam a feluletre es ennyi. Az RMS letapadt, a gyari meg elforgott. A gyari gorgobe forog a belso suly, az RMS nem. Ezt tudtam kezben tartva megallapitani. Csak arra voltam kivancsi hogy viszonyul a ket gorgo felulete az alimuniumhoz. Nemi nomast kap a goro , a szijat el kell tolni, es a kontraszt rugot kel kell kuzedni, ezt a feszito hatast a gorgo vegzi el.A galiba melegen jott elo. Akkor mar a visszavaltas darabos volt, de a felfele valtasnal is beleverte a szijat a deknibe.
    Olvastam, hogy a nem megfelelo gorgo csinal ilyet, es rendszerint meleg allpotba van gond. Iyen hibakat produkalva. Remelem megoldotott a gondom ezzel, mert mar csak ezek maradtak. Szij, kuplung pofa, kontrasztrugo ki lettek cserelve. A kuplung atnezve bezsirozva. Majd tezt utan meg leirom mi a valos verdikt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák