Új hozzászólás Aktív témák

  • daneel_hu

    addikt

    válasz polonic #24469 üzenetére

    Ezekre a modellekre zömében 2 év gyári garanciát kap a felhasználó/vevő.

    Amennyiben a garanciaidő alatt javításra szorul a modell, akkor a hivatalos szerviz megpróbálja a hibát elhárítani. De elképzelhető, hogy ugyan meg tudják javítani de gazdaságtalan. (pl olyan panel kell bele amelyet itthon a szerviz már nem tart és be kéne rendelni a gyárból)

    Nekem e6v modell is volt, és nem tudták már megjavítani 1,5 év után. (nem volt itthon panel hozzá, mert ahhoz nem jó pl egy b6-os panel - üveglapon csücsül a kijelző)
    Ilyen esetben a szerviz kiállít egy csereigazolást, amellyel vissza kell menned az eredeti KISKER boltba ahol a tévét vásároltad. Ott vagy kérsz egy EREDETI VÉTELÁRNAK megfelelő tévét (bármilyet), vagy visszakéred a pénzt. (szintén az eredeti bruttó vételárat)
    Tehát amennyiben garanciaidőn belül javíthatatlan vagy nem gazdaságos javítás miatt a szerviz eláll a szereléstől, akkor NEM az avultatott árat kell figyelembe venni, hanem az eredeti vételárat.
    Az sem számít ilyenkor ha azt a tévét még 2 hónappal ezelőtt kapni lehetett, és sokkal olcsóbban.

Új hozzászólás Aktív témák