-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Jah, valóban, akkor viszont elméletben z 50 és 55 is jó rá 195-ben, mert az egyik felfele, a másik meg lefele csal. Ha beleér, akkor az 50 javasolt. De mindegy, mert ott más baj lehet. A rugó az nem nyikorog, az is biztos. Vagy a gátló fáradt el, vagy a szilent szakadhatott el.
-
_seth_
veterán
A lamdaszonda a legfontosabb része a dolognak. Pl az általam említett elektronika is a lambdaszonda jeléből állapítja meg, hogy milyen üzemanyag van a motorban és ahhoz állít mindent szemben a többi manuális kapcsolgatásához. Az egész elektronika dolog nagy része a lamdba értékének manipulálása mert a többin olyan sokat nem kell csak ezt az egyet, hogy a gyár computer ne érzékeljen és jelezzen hibát az eco és sport módok pedig csak a valós lambda értéktől való még nagyobb eltéréseket jelentik econál ugye kevesebb az üzemanyag mint amit az érték jelentene sportnál pedig jóval több így lehet trükközni.
Én tuti nem fogom állandóan etanollal tankolni de ha kút közelében leszek tuti inkább etanolt fogok választani mert olcsóbb és nem fogyaszt annyival többet. Ha csak 1 évet számolok akkor a jelenlegi árak mellett 2,5x jönne vissza az elektronika ára ami szerintem nem rossz pláne a második évtől de még ha nem is tankolok mindig etanolt akkor is megtérül az ára már idén utána meg az én választásom, hogy mit öntök bele
-
Az a baj, hogy az a hír járja, Calibraból 2.0T vagy 2,5V6. A többi semmit sem ér, ha sportautós viselkedést várunk tőle. Ha csak a külső számít, akkor a 116LE is játszik, de ez akkor is kicsit furcsa pl. nekem. Nem egészen normális, ha a dízel Vectram lelép egy sportautót.
-
athomi
veterán
Nem felesleges az, ha az kopás ami a képen látszik, akkor az bőven megjárta a 200 e km-t, így ha 150 e km lenne kiírva, akkor már hanyagolnám is.
Igazából meg kéne próbálni magántulajtól kocsit venni, mert ezekben az öreg autókban (meg a fiatalban is) a kereskedők simán visszatekerik a km állás első számjegyét is. Most gondold el, mi van akkor, ha ez már a 3. kereskedést járja meg.AMD Power: Próbálj meg magántulajtól nézni egyet, aminek nem ti lennétek a 6. tulajdonosai.
-
Foglalt név
addikt
Szívósor fémtisztára lett nyalva, tömítések is újat. Gumicsőből van pár még, ami régi, de próbáltuk megnézni, nem szív-e falsot. Gyertyák újak, kábelek újak, egyedül a trafó nem lett cserélve. Felsőholtpont jeladó új, vízhőfok gombák újak. Computert cseréltem, ugyanezek produkálta. Légtömegmérőből is volt benne 2 különböző. Katalizátorom nincs. Kompresszió 10 körül van mind a 4 hengerben.
Egy érdekes jelenség még, hogy teljesen hideg indításnál van, hogy kb. 2 percig ég a check engine lámpa, viszont nemhogy tárolt hibakód nincs, de az opel szervízben rádugtuk úgy a tech műszert, hogy égett a lámpa és minden rendben volt szerinte.
Múlt hét szerdán jutottunk el odáig, hogy feltette mindenki a kezét, hogy ötlete sincs több, mit kéne megnézni, kicserélni.
A címet köszönöm, nézem már
mod.: csütörtökön kiviszem hozzá, remélem sikerül jutni valamire -
Foglalt név
addikt
Hosszú ideje szenvedek vele, mert erős teljesítmény ingadozás, torpanás volt rá jellemző. Ha jól rémlik, még fel is ajánlottál egy csere computert teszt erejéig
3 hete kibukott a dolog, Zalaeg előtt traktor lett belőle, leállt egy henger. Az opel szervízben elosztófedelet akartak velem vetetni, új kábelekkel, hátha. Ennek az lett vége, hogy kiderült a vezérműtengely és a fedél nem középpontosan találkozik, az új fedél jobb alsó szegmensébe ugyanúgy beleüt a rotor, ettől függetlenül ezzel még megy az autó. Egy szívósor, alapjárati motor, pillangószelepház, injektorsor csere(bontottra) és az első henger eltört kipuff rugójának cseréje után úgy nézett ki, hogy megjavult. Normális alapjárat, alapjáraton gurulva nem kezd bólogatni 5 méter után. Aztán mentem vele egy kört és kiderült motorfékkel 2000 körül-alatt rángat az autó. Teljesítmény sem az igazi és az alapjárat melegen óra szerint 400-450. Kicseréltem még a légszűrőt, lepucoltam az "új" pillangószelepet, ezzel úgy néz ki, egész emberesen megy az autó, cserébe az alapjárat ugyanúgy alacsony, sőt tegnap eljutottam odáig, hogy beesett 350re és utána szépen leállt. Lámpától elindulva a rángató alapjáratról pedig ment talán 3 henger(vagy 2). Az összes elem, mozog, zörög az autóban, annyira rázza a motor.
A legnagyobb baj, hogy nem találok olyan szakit, aki ért hozzá, mindenki találgat és alaktrészek garmadáját cserélik, a hiba pedig nem szűnik -
csaresz002
senior tag
na....most értem haza.... megoldódott a gond
a kátyú akkorát ütött az auton,hogy letiltott az üzemanyagszivattyúcsak megkellett volna nyomni a kis piros gombot a motortérbe
jöttem haza,mondom beugrok megnézem hogy áll az autó....már épp a tankot szedték lefele.... oda megyek a motorhoz,nézem......nézem..... na mondom mi ez?(hozzá teszem hogy csak benzineshez írta a kézikönyv ezt a üzemanyag ellátás megsszakítót vagy mit).....megnyomom,kattan egyet,elindul a szivattyú
f@sza mondom. na tank vissza,légtelenítsük ki...... megvan minden, nem indul
hát mint utobb kiderült,ídösapám kivett egy biztosítékot belülről,és betette a motornál lévő bizt.táblába
biztosíték be, 2-t fordul és röff,már indul is
apropó.... ha esetleg vki tud autoba valo 1din-es dvd lejátszót (legjobb lenne hyundai) alkatrésznek,az szóljon már pls
-
fero02
nagyúr
Tiszta sor, de amiket említettél az Fastra és Bcorsában nincs, ezért mondtam, h VW konszern (meg amúgy is tipikus VW LE-ők). Az újabbakban lévő CDTI-k az meg ugye megint csak más téma, mint ahogyan a TDCI és HDI, stb társai.
Aki meg ilyen rendszerű motorokba kannás retket tankol, az meg is érdemli.
-
fero02
nagyúr
Több B-G-os autó tulaj szájából halottam (egymástól független tagok), h az állandó gáz használatától vmiféle lerakódás keletkezett a motorjukban és eltunyult az autó. Mindnek azt tanácsolták, h járjanak jó darabig tisztán benzinnel és csak utána térjenek vissza a gázra és lehetőleg kerüljék a városban való használatát ill. az autó azzal történő indítását.
Más egyebet nem tudok mondani, kérem kaccsolja ki! Diesel powa!
-
#TOTTI
őstag
A jogalap az volt, hogy elvitték eredetiségvizsgára és találtak rajt elemet ami másik autóról való. Többé, kevésbé számlával igazolt.. De nem itt akarom megvitatni.. mivel lehet hogy nekem se mondtak el mindent..
Calogero: Télire ilyen felniket vettem a GTC-re de tárcsa nélkül.. Úgy még jobban tetszik.. A tárcsa rá még sok ezer Ft/db.. de az nem is kell.. 24e volt a 4 acél structure..
-
tomyoy
senior tag
jaja megint beszeltem vele, ugy van, hogy 3 napon belul az okmanyirodaban van es mehetek erte.
ugy dontottem, hagyom a tarcsafek tervet, veszek elore fekbetetet, es elviszem fekeromeresre, ha okes akkor viszem muszakira, a buntetes miatt eltolodna a muszaki ha megcsinalnam, azt meg nem akarom, hogy honapokat aljon a kocsi
-
Mulderpapa
aktív tag
Igen, de én nem is akartam Vectrát, sőt Opelben sem gondolkodtam.
Két bajom volt az előzővel. Az egyik a benzin ára és az autó fogyasztása (X20XE), a másik pedig az állapota. Nem volt már a toppon szegény, meg valami fullosabbat akartam, amiben digit. a klima, van tempomat, ülésfűtés... Egyébként nagyon szerettem, a Kadett után hatalmas előrelépés volt.
Nézegettem dizel Audikat, BMW-ket, Mercedeseket, de itthon ilyen áron csak szakadt, leharcolt van, kintről a regadó miatt esélytelen behozni, E-s rendszámot meg nem akartam.
Erre éjszaka megláttam a használtautón frissen feladott kis drágát. Ma délután megnéztük az egyik szervizes jóbarátommal, körbemértük, alaposan megnézett mindent rajta és annyit mondott, hogy ha tetszik és megint ilyet akarok, akkor ne szarozzak, vegyem meg most.A gáz szerencsére csak 3 éve van benne, pótkeréktartályos, és új fajta rendszerű.
160e km-t mutat az óra, ami nyilvánvalóan nem hihető, de a beltér is újabb/jobb állapotú, motortér is sokkal szebb, mint az én 190e km-esemben.
A legviccesebb a dologban az volt, hogy drágábban adtam el az előzőt, mint amennyiért ezt vettem. -
_seth_
veterán
Ez bírja a strapát, oda lehet nyomni akkor sem áll le pedig papíron csak 120W ami nem sok ellenben alig melegszik és nincs vele gond, nem recseg, nem ropog...
D1rect: S-Budget
Praktikeres, 5e ft volt szóval nem spéci cucc és nem is vaterás
(postával onnan sem olcsóbb.... amikor néztem volt 3ért de az használt, 1e posta ez meg 5e volt és garis
)
-
_seth_
veterán
A zöldben szerintem már van 310e is, nekem óra szerint van benne most 202e és kormány még nincs teljesen lekopva úgy mint a 210e kilométeres zöldben, az teljesen lekopott már, nekem ránézésre még vagy jó 50e minimum kell, hogy olyan legyen mint az. Más kivetnivalót nem találtam benne. (az a 2.2 egyébként csak 147 ló
)
A fehér meg állat
Egyedül a b vectra sportkormány valami rettenetesen ronda ellenben nincs lekopva, még lehet, hogy valós a kilométer bár dízel és kombi szóval kérdéses... -
fero02
nagyúr
Szíj minősége tuti nem befolyásolja. Ha befolyásolná, akkor sztem már nagyobb gond lenne.
Etanol sztem megint csak nem...
Tuti most lett jól belőve.
Jim Tonic: nekem most szándékosan van 1 fokkal elrakva + adagolón forgatva, h nagyobb legyen az előtöltés. Az elvileg gyári helyen lévő vezérléssel (azt hiszem 75-80°) sokkal nehezebben indult (télen ugye nagyon meglátszik), mint így h 1 foggal arrébb van és olyan (85-90°) az előtöltése. Pöcc röff. Mindez indikátor órával lett mérve, nem fülre beállítva.
Az alapját erőssége nálam ugye nem annyira mérvadó, a gázra való reagálásán pedig csak nagyon minimális az észrevehető különbség.
-
fero02
nagyúr
Sztem inkább el volt rakva a vezérlésed.
csaresz002: miért ne menne?
Nem olyan sok az fokban ha elteszed +/-1 foggal a szíjat, szelepeket össze nem gyűri de ahhoz pont elég, h akkora utó vagy előgyújtása legyen, h ne úgy menjen ahogy kellene. Illetve indulásnál szokott még meglátszódni.
-
tomyoy
senior tag
ha a fényező áll neki polírozni akkor az tényleg munka, nekem 4 fajta polirkrémmel csinálta meg( szerencsésen le is szedte a lakkot a sárvédő ívről, bár nem vészes, de sokkal mattabb) , jah és flex, legalább is valami spec gép, kb 2 hónapig gyönyörűen pöttyökben ált a viz, amig a turtle és kézi polirral kb 2 nap....vagy 2 mosás.
-
Nem.
Opelnál fel kell cserélni. Nekem is fel kellett. Nem összekötni, csak felcserélni a pirosat a sárgával. Míg a legtöbb DIN csatis autón a sárga az akku és piros a kapcsolt, addig az Opelnál fordítva van.Ha összekötöd, az is jó, de akkor kézzel kell kapcsolgatnod a rádiót, és úgy maradhat.
-
_seth_
veterán
Én mikor megvettem a kadettet egyből lecseréltem a hátsó dobot, akna és minden tapasztalat nélkül, jó szerelgettem már korábban is és ez is össze volt rohadva mint az autó többi része de ment könnyen
Gumibakokat persze nem cseréltem... fehérváron a rendőrségtől 10 méterre le is szakadt esőben a hátsó dob.... de öcsémmel megcsináltuk helyben
-
Daywalker
addikt
Mi is szedtük le a HF-et az enyémen, Ateszén vagy háromszor lett levéve és nem kell síkolni. Sőt, ha "hengerfejesre" hajtod, akkor sem kell síkolni, legtöbbször csak tömítéscsere aztán jó napot. Nem olyan érzékeny az....egyébként 8V-nél sem lehet tőkét cserélni anélkül, hogy megbontanád, mert a vezérmű házat is a HF csavar fogja, max annyi, hogy nem kell leemelni a hengerfejet, csak a tengelyházat, de ha már ott vagy akkora annyira mindegy, hogy leveszed-e vagy sem (legtöbbször úgyis annyira össze van cuppanva, hogy muszáj leszedni). Ez van. Kell venni egy használt HF-et és azt rátenni, nem pöcsölni.
Ja Ez tomyoynak ment -
Daywalker
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Milyen videókártyát?
- Apple MacBook
- Yettel topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kamerájánál 9,5 milliméter vastag lehet az iPhone 17 Air
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest