-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisjimy
aktív tag
Nekem 270ezer van a kocsimba,és mindig 5w-50 mobil1 olajat teszek bele,és 10-15 ezer után cserélem is az olajat. Ha nem hajtom nem forgatom agyon,bőven a normál olajfogyasztás alatt van.Katalógus szerint 100km/0.075 a megengedett olaj fogyasztás.(3.2 v6 ra)
De 1500-2000km 1 liter az nagyon sok,140ezer kilométeres autónál.Ott valami sántit.
-
bambano
titán
"0-100 sprintben jobb a benzin, de egy 20-100 menetben szépen alulmarad": ezen a kijelentéseden még dolgozni kellene kicsit, mert ez matematikailag lehetetlen.
Most tekintsünk el attól, hogy a tapasztalatom szerint pont nem 0-100-ban jobb a benzines, mint a dízel, feltéve, hogy összehasonlítható motorokat hasonlítunk össze, nem 3 literes turbódízelt az 1.2-es szabadszívású benzinessel.
-
Tomoty
senior tag
Annyiban igaza van ESP-nek, hogy sokat befolyásol az autó dinamikáján a legnagyobb teljesítményhez tartozó fordulatszám.
Pl.: Astra H 1.6 nyomaték 155Nm 0-100-as gyorsulás 11.6s
Astra H 1.7CTDI 240Nm gyorsulás 12.5s
Mivel a benzines 1.6-os astra magasabb fordulaton adja le a legnagyobb teljesítményét, ezért a nagyobb arányú áttételezés miatt mégis jobb gyorsulást tudnak összehozni (pedig nyomatékból 85Nm-el (kb +50%) több van a dízelben). Tömegről nincs adatom, de szerintem a dízel nem lehet sokkal nehezebb a benzinesnél (nincs 50% szerintem).
ESP szerintem valami ilyesmire utalt. -
A chippelt 1.9 cdti-t az alap Y30DT-vel úgy hagyom ott, hogy öröm nézni. Még 150-160-ig csak-csak bírja, de 180 után az enyém még javában tekeri a mutatót, az meg csak egy apró pont marad. Hülye fejemmel lemaradtam az Ebayen egy eredeti Irmscher tuningboxról. Marhára fáj.
#20774: bőg ám... LOL. Azért ne feküdj össze vele. Sokan megpróbálták velem is, nem jött össze.
Egy apró érdekesség, a V6 cdti 4000-es rpm-en adja le a maximális lóerőt, míg az 1.9 3500-4000 körül. Alig mond ez ellent az állításodnak...
-
bambano
titán
Pedig ha beleülsz, hátra, akkor az bizony táncterem, nagy batár. eszerint 4 méter 64 centi, az sem kisautó. Alig kisebb, mint a csapott hátú vectra, és a fotók alapján csak a csomagtartója rövidebb, a többi része ugyanaz. A csapott hátú vectra is nagy batár.
"lecserélte egy 1.9cdti-re ami kapott egy nagyobb csigát meg egy chippelést.": ahha, és én olyat írtam, hogy agyontuningolt 1.9 cdti nincs a fasorban se a 3.0 v6-hoz képest vagy olyat, hogy az 1.9cdti nincs? a minap keringett a neten 1.8-as motorból 1000 lóerő fölött, tuningolni elég sokáig lehet, én alap motorról beszéltem, miután itt arról volt szó.
-
szoftveresen vagy fizikailag Ahol lehetőség van rá, ott szoftveren aktiválják. Nem kell játszani az értetlent. Főleg, mivel én kint is dolgozom, és tudom, mi van. [link] Ha nem beszélsz németül, akkor ne kattints a linkre. Egyébként kint is megy a vita arról, hogy szabad vagy nem, de csinálják.
A Golf 6 ködfényszórója is működik kanyarfényként. A lényeg azon van, hogy arra is használják. -
zolikaDB
veterán
Parkfeny?? Azaz helyzetjelzo? Nem.
Allo motornal kapcsolhato: helyzetjelzo, tompitott, tavolsagi.
Jaro motornal kapcsolhato: a fentiek, illetve tompitottal a kodlampa.
DRL nincs. Gondolkodok rajta, olyanon ami full szabalyos, es igenyes, jol mutat G Astran. Tehat nem csilli-villi, meg full krom es jobban hasonlit egy fotonagyura. Na olyan nem kellene.
Bekotese ezeknek mennyire bonyolult?
Calogero: igen, igy van, Skodaknal kodlampa feszkeben van a menetfeny is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Megmutatta a Panther Lake-et az Embedded World 2025-ön az Intel
- Jelszókezelők
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Projektor topic
- Autós topik
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Honor Magic V2 - origami
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest