-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Jack@l #16415 üzenetére
Mert nincs optimalizálva, azért. Ilyet lehet csinálni, hogy akkora textúrákat raksz mindenre, aminek a tizede sem látszik, csak éppen értelme nem lesz.
Másfelől DX12-ben már megoldott a memóriatartalom hatékony cserélgetése, szóval egy igényesen megírt motorban nem igen lehet szükség ilyen ormótlan nagy memóriaméretekre.(#16417) Szaby59: A nyílt világú játékban is csak értelmesen menedzselni kéne a textúrákat, és nem kéne ennyi VRAM.... Persze, DX11 alatt ez nem igazán kivitelezhető, ezért is látunk ilyen horror igényeket néhány agyonmoddolt játéknál.
(#16418) steinmacher: Nem véletlen. Legalább annyi kell a gazdagépbe, mint a VGA-ra... Mondjuk 16GB nagyon sokmindenre elég, én lehet hanyagolnám a bővítést, hacsak nincs rá feltétlen szükséged más okokból.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- CES 2025: még idén befut az Intel Panther Lake
- Fujifilm X
- SSD kibeszélő
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Androidos fejegységek
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Ózongenerátor a háztartásban
- További aktív témák...