Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz HSM #26194 üzenetére

    Tulajdonképpen ugyanaz lesz az állomány. Sőt, elvileg a Microsoft a WDDM 2.2-ben és után csinál ilyen irányú fejlesztéseket, tehát a DirectX alatt ez az egész szabvány lesz.

    A swap technikailag nem kötelező. OS szinten ez is kikapcsolható, csak kitalálhatod, hogy borzalmasan sűrűn fogod látni a kifogytál a memóriából hibaüzenetet, és ezzel az ilyen méretű tartalmakkal készített programok kényszerű bezárását. De nyilván az API-knak lesz legacy módja, ahol legacy VRAM-hoz hasonlóan fog működni a hardver. Annyi különbség lesz, hogy így lassabb lesz a programfuttatás. De ha neked megér -50-80%-nyi teljesítményt, hát kapcsold ki a swapet. Természetesen eldöntheted, hogy milyen minőségben és milyen gyorsan akarsz játszani.

Új hozzászólás Aktív témák