Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz Cifu #44594 üzenetére

    Szerintem meg tök jó ötlet, csak tartok tőle hogy sok játékban nem fog jól működni, vagy nem értem hogyan oldják meg. Pl. nagyon soknak az UI méretezése és elrendezése fix egy-egy adott felbontáshoz, és ha a driver folyamatosan változtatgatja azt a felbontást (olyan értékekre is amik nem szabványosak) akkor kíváncsi leszek mi fog történni... :U

    Sok játékban van 'resolution scale' beállítás, szerintem ez is tök ugyan azt csinálja csak épp dinamikusan tekergeti, de amelyik játék/motor nincs erre alapból felkészítve ott szerintem lesznek gondok. Értsd. szerintem nem lehet csak úgy resolution scale-t állítani egy olyan motoron ami nem tudja hogy az micsoda, így marad az a lehetőség hogy a tényleges resolution-t változtatja (nem a display outputét, hanem a vászonét amire a játék rajzol), azt viszont sztem sok játék rossz néven veszi majd.

    Maga az alap ötlet egyébként szerintem tök jó, mivel (gyors) mozgás közben nem látod amúgy sem olyan tisztán a képet, ha meg megállsz akkor visszakapod a rendes képminőséget. Cserébe több lehet az fps, ill. remélhetőleg főleg a min fps.

    Szerintem ez a feature elsősorban azoknak szól akik 4K monitorokon játszanak, mert sok olyan játék van amik egy 5700-tól erősebb videokártyát is letérdeltetnek ekkora felbontáson.

    Cifu te azért nem látod ennek az előnyét mert (profilod szerint) még mindig meg vagy rekedve FHD-n, neked a Virtual Super Resolution szól. :P Ahogy nagyfelbontású kijelzőre váltasz te is rögtön értékelni fogsz egy ilyen feature-t, ami megengedi hogy a monitor natív felbontásán maradj (!!!), de közben szükség szerint csökkenti a resolution scale-t, és a RIS segítségével annak negatív hatását is megpróbálhatja kicsit elfedni.

    Papíron nincs ezzel a világon semmi baj, sőt nagyon jó ötlet, csak érteni kell mire való. Majd a gyakorlatban lesz vele baj, mikor kiderül hogy sok játékkal nem működik... :U

Új hozzászólás Aktív témák