-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
Sziasztok 215/60/16r téli méret jó lehet az S max ra? Nem kell szélesebb szerintem
a motor teljesítmény télen úgy se befolyásol semmit,mert nem hajtunk gyorsan.
-
ReFleXx
addikt
válasz
Real_Necro
#20998
üzenetére
nem hiszem hogy szamit az a 2.5mm
-
ReFleXx
addikt
válasz
Real_Necro
#20973
üzenetére
ugyanezek a méretek vannak nekem is, kivéve az ET, igen az az ET mk3-ra való, valszeg onnan jött a felni.
-
gabor9991
addikt
válasz
Drughi
#20990
üzenetére
Szerintem nincs semmiféle probléma ezzel a 40 ezres futással, lehet bármi is az oka.
A vezérlést elvileg időben elvégezték rajta ugye 8 év vagy 160 ezer futás után cserés.
Ez elvileg fél éve volt megcsinálva szóval a futás akár valós is lehet.Azzal meg semmi baj nincs ha használták napi átlag 110km-t.
Lehet ezért eladó mert ekkora futásra már jobb egy dízel. -
Land
veterán
Akkor már csak azt kiderítenem, hogy a sok hulladék Focus között hol találok jó állapotút.

-
Land
veterán
Sziasztok!
Feleségem húga autót szeretne venni 700.000 Ft-ig (+egyéb költségek): kombi, benzin, korrekt áron fenntartható, megbízható.
Több típus mutattam neki és ezek tetszettek meg neki:
Renault Megane 1.6 benzin kombi (II, 2002.2009)
Ford Focus 1.6 benzin kombi (1999-2005)Ajánlott ezen Focus típus? Köszi!
-
Drughi
addikt
Köszönöm az észrevételek, az év alatt futott 40e km-en simán átsiklottam.
-
dellfanboy
őstag
válasz
Drughi
#20985
üzenetére
a hirdetesben nagyon jol leirjak ezt a visszavasarlos story-t kerdes az hogy a valosagban ha gond tenyleg ennyire segitokeszek, vagy ez csak a vevocsalogatas resze.
amugy nem tartom ezt olyan jo dealnek. most hirtelen felutve a mobile.de-n a 2011-es benzines focusok 4000eur-tol indulnak.ez itt 5700... raadasul az elmult 1 evbe beletettek 40 k km-t. erzek 1 kis zavart az eroben
pl ez 4500ert hasonloan jo dealnek tunik [link] -
tailor
őstag
válasz
Drughi
#20985
üzenetére
Szia!
Végre egy hirdetés, amit nem krumplival fényképeztek, szerintem teljesen rendben van. A szövegezés kicsit hatásvadász, de hát ez a marketing...
A képek alapján rendben van a kocsi, a motortér is klasszikusan "használt, de tiszta", szóval én adnék neki egy esélyt. Mondjuk a féktárcsák jó rozsdásak, valahol hosszabban állhatott, de ez csak egy észrevétel, nem jelent még semmit.
Egy dolog furcsa: 7,5 évet volt egy tulajnál, 179 ezer van benne, és tavaly 135 ezernél vizsgáztatták, ami 1 év alatt 44 000 km - vajon volt ez alatt legalább 2 olajcsere? Van valami oka, hogy hirtelen ilyen sokat mentek vele egy évben? Szóval itt érzek egy kis zavart az erőben, de ez megint csak egy észrevétel
-
Drughi
addikt
Sziasztok,
Nem hirdetni akarok, csak véleményeket.
[link]
A hirdetés szép és jó, már-már túl van tolva...Esetleg akik jobban átlátnak sorok között lehet ebbe valami buktató?
Még nem néztem meg a kocsit... -
Salex1
őstag
Mondeo Mk4.5-ben utólag be lehet építeni egy jobb első légzsák kikapcsolót?
A múltkor kiszedtem a kesztyű tartót és láttam ott egy használaton kívüli kábelt, lehet az lenne a tiltó?
Van ötletetek? Esetleg elérhető valahol huzalozási rajz?
Vagy van valakinek ilyen tiltó és meg tudná nézni hol és milyen kábel nagy rá... -
Real_Necro
veterán
válasz
Real_Necro
#20973
üzenetére
Valami sántít.
MKIV facelift mondeonál ebben a méretben az ET nem 50es?
Az én télim 52,5, ami elvileg mkiii-ra való... -
nfsu17
veterán
most van folyamatban, csak a helyi Ford üzlet még nem tette ki a télikerék akcióját...tavaly alig volt drágább náluk, mint ha külön külön venném máshol (felni, gumi, TPMS, szerelés), így gondoltam várok.
de már most 1 ezressel feljebb mentek a gumiárak (/db) pár nap alatt (pl. Marsonál), szóval sokáig ne várjanak Fordék, mert nem ott veszem akkor. Csak egyszerűbb lenne náluk intézni mindent egyben.a "ha vennék" most azt jelentette, hogy "még nincs", tehát nem írhattam azt, hogy ilyen méretű a kerekem
Utólag bevallom, nem büszkén, de tavaly nyárival mentem végig. Nem volt annyira gáz az időjárás úgy általában, ha meg az volt, akkor nem vettem elő. Száraz úton, mindegy hány fok volt, még -6-ban is, semmi extra nem volt. Persze szituációk sem voltak, ott már lehet (biztos) kijött volna a hátránya. Ez a Michelin Primacy HP nyári gumi , ami gyári az autón...hát, nem vennék ilyet, ha én döntenék. Éles kanyarban már nyúlik és megy le az ívről...2-esben is képes a kocsim kicsit megnyúzni. Esőben marha csúszós, főleg ha az aszfalt is olyan, hogy kicsit fényesebb. Egy picit jobban lelépek a gázról, szárazon is kapar. Szerintem a fogyasztásban sem segít, olyan, mint ha túl lágy lenne a gumi. Ez mondjuk télen pont a segítségemre volt.
-
flymi
addikt
válasz
nfsu17
#20977
üzenetére
És az hogy érted a télire, hogy "ha vennék"?
Nyárival mész télen is? Egyik kollégám így spórol, de nem ajánlom. Még csak városban autókázáshoz sem.
Ha csak a télen-nyári vagy a nyáron-téli kombó közül kéne választani az utóbbi inkább, ez a kisebbik rossz. De akkor inkább egy négy évszakos.
Vagy télen nem autókázol, mert a fókák a jég hátán is megélnek?
-
nfsu17
veterán
-
flymi
addikt
+RN: 215/55 vs 205/55 volt a kérdés szerintem. Nem tom mondeónál mekkora r16-ban a gyári méret de én azt venném. Fókára is rá lehetne húzni a 215-öst de minek?!
Szerintem 205/55 olcsóbb is.
MÁS: Vennék néhány égőt tartalékba. Tesco-ba vettem Osram-ot a kiégett tompított helyére de láttam Lumenet-en minden kapható. Szabad onnan venni?
Illetve "emelt/normál" vagy "emelt/emelt" vonalon érdemesebb elindulni? Hátsóknál van még gyári standard is az előbb említetteken kívül. -
mtade
aktív tag
válasz
Real_Necro
#20971
üzenetére
6"-7,5" szélességig jó a felni a 215 szélességhez. A 6,5 teljesen jó.
-
Real_Necro
veterán
Sziasztok,
elérkezett a téli papucs vásárlás ideje. 6,5jx16-os ET52,5 acélfelnire rá szabad rakatni 215/55 R16 gumit? Anno mikor vettem a télit 205/55 R16-al kaptam, a nyárim alufelnin viszont 215/55 R16. Gondoltam ne legyen már télen "csalás".
Egyébként Firestone winterhawk 3-at fogja a Continental wintercontact ts860 váltani.
(MKIV Mondeo 2.0 dízel 2011-es)
-
SPeti1984
senior tag
Start-Stop-os autó aksijának a töltése csak speciális töltővel lehetséges, vagy egy sima pl Lidl-ben kaphatóval is lehet?
-
updog
őstag
válasz
bajnokpityu
#20967
üzenetére
Na ja, eléggé nézőpont kérdése, engem az 1.6 TDCi (nem DPFes) az eddigi 20k kilométeren mióta megvan, a világból is kivitt gond nélkül, mondjuk én pont fordítva használom az előzőleg leírthoz képest (pályán gyakran kikormolom a púzóját, és a lehető legkevesebb alkalommal kínzom városban). Nyilván aki minden nap a Hungárián araszolna vele, annak sz*r.
-
Sziasztok!
2008-as Ford Focus mk2.5 1.6 benzin (74kW SHDA kód) motorral szerelt autómban hamarosan esedékes lesz az olajcsere. LIQUI MOLY Special Tec F 5W-30 a kiszemelt, de érdekes módon erre a motorra nem találtam meg az ajánlott specifikációt a Ford Műszaki Zsebkönyvben.
Jelenleg Valvoline SynPower FE 5W-30 van benne, problémám nincs vele, de nehezebb beszerezni és nem megyek olyan sokat, hogy ne érje meg esetleg egy drágább olaj. Mit szóltok, jó lesz bele a fent említett Liqui Moly?
-
tibbike01
őstag
A Ford TDCi motorok mennyire halnak le városban? Leginkább Budapesten lenne használva, de havonta egyszer 2x250km-t menne pályán.
Ahogy nézem lényegesen olcsóbbak a dizel Focusok, mint a benzinesek. Elgondolkodtam rajtuk. -
flymi
addikt
válasz
adam900331
#20959
üzenetére
Ford gyári olaj, Mann Filter szűrő.

-
válasz
adam900331
#20959
üzenetére
Olajból csak gyári, szűrőkből meg mehet mann, vagy gyári.
-
adam900331
csendes tag
Sziasztok.
Igazn nem Focus témában szeretnék kérdezni, de általánosságban elmondható, hogy Fordhoz kapcsolódik. Van egy Fiesta MK8 2015 évjáratú autóm aminek eljött az 5. Éves szervize. Olajat és szűrőket szeretnék cserélni. Pollenszűrő, levegőszűrő, olajszűrő és olaj tekintetében milyet tudnátok ajánlani ami ár-érték arányban megfelelő? A Unixtól szeretném beszerezni és elöljáróba az AZ Mesterteile termékeit néztem.
Köszönöm. -
7Sony7
addikt
Jelenleg 3000 fordulatszámnál 19 kPa, (190mbar) és már elkezdte a regent. Alapjáraton 1 kPa (10mbar). Most rövidtávokat kapott, de holnap megzavarom. 300e km fölött jár már, állítólag 200 nál volt tisztítva.
-
nfsu17
veterán
a benzinesemre ezt írja a szakirodalom:
"AUTO-START-STOP
A használat korlátai:
Kézi és automatikus sebességváltó esetén is előfordulhat, hogy a rendszer nem állítja le a motort bizonyos körülmények között, mint például:
*A motor alacsony üzemi hőmérséklete esetén.
*A belső tér klímájának fenntartása érdekében.
*Ha az akkumulátor töltöttsége alacsony.
*Ha a külső hőmérséklet túl alacsony vagy túl magas.
*Ha mozgás közben kinyitják a vezetőajtót.
*Ha a szélvédőfűtés be van kapcsolva.
*Ha a dízel-részecskeszűrő regenerációja folyamatban van.
Kézi és automatikus sebességváltó esetén is előfordulhat, hogy a rendszer újraindítja a motort bizonyos körülmények között, mint például:
*A belső tér klímájának fenntartása érdekében, például a klímaberendezés használatakor.
*Ha az akkumulátor töltöttsége alacsony.
*Ha a szélvédőfűtés be van kapcsolva.
*Ha a gépkocsi üres fokozatban lejtőn lefelé kezd gurulni.
Megjegyzés:
Ha a rendszer hibás működést észlel, kikapcsol.
Ha a gyújtási ciklus befejeződése után sem működik, ellenőriztesse a gépkocsit egy hivatalos márkakereskedésben.
Megjegyzés:
Előfordulhat, hogy a rendszer nem működik, ha a gyújtás kikapcsolásakor csatlakoztatva hagy elektromos fogyasztókat, mivel ezek lemerítik az akkumulátort." -
tailor
őstag
Sziasztok!
Focus MK2-ben megadta magát a két hátsó hangszóró. Kaptam egy ajánlatot 8 hangszórós bontott Sony rendszerre, viszont nekem "trend" felszereltségű a gép, amiben gyárilag csak 4 hangszóró van (+2 csipogó elöl). A plusz 2 db csipogót bele lehet varázsolni valahogy a kárpitba? A Sony hangfalaknak örülnék, de ha rajtam maradnak a csipogók, az eléggé pénzkidobás - ugyanakkor nagy kiadást sem akarok a beszereléssel, mert azért annyit nem ér nekem a dolog... Valaki szerelt már be 8 hangszórós gyári szettet Trendbe?
Illetve milyen patentek kellenek az ajtókárpithoz? Ha netán eltörök egyet-kettőt...
Előre is köszönöm a segítséget
-
7Sony7
addikt
Srácok, dpf es városi autó akinek van: milyen sűrűn regenerál?
És Forscannal mennyi szokott lenni a dpf nyomáskülönbsége? (kpa?) -
troll81
addikt
Sziasztok s max al kapcsolatban a 2.5t motor melett milyen váltó es kuplung van?ford vagy volvo? Ezt tudja valaki? Hol keressem az infot esetleg?
-
LZs?!
aktív tag
Még mindig Mk3 fóka kérdések...
A start/stop rendszer minek függvényében aktív/inaktív, ha nincs manuálisan kilőve?
Nem állítja le a motort, még nyáron, üzemmelegen sem.
Utánaolvasva talán az akksi töltöttségével van összefüggésben (only if 80%+).
Félreértések elkerülés végett: én kifejezetten örülök, ha nem aktív, csak tudni szeretném mi lehet az oka...
-
válasz
bajnokpityu
#20945
üzenetére
Igen, eljutottam a keresővel oda

Tegnap ránéztem, és gyorsan be is csuktam a motorteret. Este 6 után már nem volt kedvem nekiállni semminek.
De találtam egy Forscan programot, amivel le lehet kérni adatokat a gépsárkányról. Ráadásul már régebben (3 éve tán) vettem egy odb-II bluetooth-os modult, amit eddig nem is használtam. Jópofa...Más... úgy tűnik, sikerült egy utolsó kontingesből benzines S-Max-ot foglalni, titán változatot. Most már csak várunk, míg megérkezik.
-
troll81
addikt
válasz
zoltan.bagi
#20941
üzenetére
Köszönöm a felvilágosítást. Megy exportra ki veszek mindent belőle ami értékes. 1 eve kapott uj futóművet.... Kb ha nem értékelik az állapotot akkor inkabb export eladás vagy elbontom
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz
troll81
#20935
üzenetére
Nyáron adtam el egy 296ezret futott 2003-as 1.6 benzin Ghia ferdehátút 550-ért. (első magyar forgalomba helyezésű)
Számlás (főleg ESS motor) kuplungszett, vezérlésszett, vízpumpa, katalizátor, kipuff flexicső, hosszbordás, gyertyák, akksi, nyári gumi. Mindezek kb 1.5 éve, 20 ezer km-rel ezelőtt. Egyéb apróságok mint szilentek, stabpálca voltak, de azokat kár említeni. Friss műszaki.
Makulátlan beltérrel, küszöbön egy rozsdásodással (amúgy semmi). JE ajtón egy parkolási sérülés. Olajat ette, ezt már a hirdetésben is feltüntettem.
Kereskedők 150-200-at ígértek. Megvolt az utód, nem akartam sokat hirdetni, így az alsó harmadba pozicionáltam. 1 hét után az első érdeklődő elvitte.
Szumma: tele vele a piac, a sok behozott lenyomta az árát. Csalódás eladni, az én szememben nem ennyit ért, de ilyen a piac... Két kocsi luxus lett volna, meg kellett hozni a józan döntést. -
gabor9991
addikt
válasz
troll81
#20935
üzenetére
[Ez] van hasonló futásteljesítménnyel eladó, 429 az irányár.Amúgy elég nagy a szórás 150 ezertől indulnak a roncsok és Millió körül vannak a család szeme fényei

Nem tudom mennyire alkuképes ez az összeg de annyira jó vétel nem lehet ennyiért mert még nem vette meg senki.. -
-
troll81
addikt
válasz
Zoli-bácsi
#20936
üzenetére
Eladnám.ehhez a futáshoz képest egyben és karban van tartva.ha nevetséges összeget kínálnak akkor kijelentem forgalomból és leteszem.
-
troll81
addikt
Sziasztok keveset futott (385.000 km)1.8 benzin Mk1 Ft kombi focus mennyit ér kb? Nem lelakott szervizelt rendszeresen.
-
7Sony7
addikt
Srácok, 1.6 TDCI 109le motoros autóba tett már valaki regenerálás visszajelző ledet?
-
updog
őstag
válasz
cappa72
#20929
üzenetére
Pont ma csodálkoztak rá a kollégák, hogy a C-Maxba befért 5(!) nem gurulós irodai szék, meg egy rakás doboz és szatyor, úgy hogy egy csomó másik doboz meg apróság már alapból a csomagtartóban volt, plusz beültünk ketten, akik költöztettünk, és ráadásul bent felejtettem a gyerekülést is hátul, így azt sem vettem már ki
Simán kétszerfordulós melónak gondoltuk de elvittük egyben.Szóval belül nagy (inkább azt mondanám, nagyon jó elrendezésű), ellenben kívülről tök átlagos hosszú/széles, magasságra is csak az átlag fölött van kicsivel.
-
válasz
Drughi
#20926
üzenetére
A C-Max azért nem olyan nagy; hacsak nem a grand-ra gondolsz, mert az annyira már nem kicsi.
A sima C-Max-ot fizikálisan is nézd meg, mert nem túl nagy kívülről, belül egész jó.
Igen, egyterű, de amint már írták is, a gyerekek ki-be rakosgatása jóval könnyebb ezeknél.(Persze 3 gyereknél az Opel F-Asstra /amibe sikerült azért belegózni mindent; jól térkihasználással tudok pakolni
/ után hihetetlen felüdülés volt a Galaxy láb és fejtérben egyaránt; folytatjuk is az egyterűeket... S-Max van, és most csere új S-Max-ra). -
bajnokpityu
félisten
válasz
dellfanboy
#20927
üzenetére
Oké, de egy Mondeo szinte félig üres maradt volna. Sose kellett tetrisezni..
-
dellfanboy
őstag
válasz
bajnokpityu
#20924
üzenetére
ágyneműt vittünk
ha sok ruhat viszek magammal mindig vakumzsakba viszem, tobb mint a hely felet sikerul mindig megpsorolni. -
Drughi
addikt
Köszönöm szépen mindazoknak, aki segítettek!
Tudom ez nem egy 10 perces döntés lesz, nem egy kiló kenyérről van szó...
Ajánlották többen a Mondeo kombit, amit meg is néztem hahu-n, de csak elvéte van 2,2M-ig, ráadásul inkább 2010 előttiek.
Ha összevetem, hogy ugyanezért a pénzért már 2011-12-es mk3-as Focus van, hááát...Most jelenleg egy Ignis van, hármunknak, amivel idén megjártuk a balatont, igaz a csomagok egy részét más hozta.
Nézegettem még a C-max / S-max vonalat de azok már nagyon nagyon családi kocsik, ekkorára csak elvétve lenne szükségünk, ezért fenntartani meg...
Közben "szembe" jött egy Hyundai i30 cw is, még az a vonal is érdekel, de a focus sincs elfelejtve egyelőre.
-
pet007
aktív tag
Sziasztok! Mk4-es 2literes benyas mondeoban cserelt mar valaki pvc szelepet? Meg lehet oldani a szivosor levetele nelkul, vagy bizzam inkabb szerelore? Azert gyanakszom erre, mert folyamat tolteni kell az olajat, de soha egy csepp nincs alatta, es nem is fustol, viszont fogyasztas nem a legjobb. Tervezunk egy cirka 2600 merfoldes utat karacsonykor, addigra szeretnem kicsit rendbe tenni az autot.

-
bajnokpityu
félisten
válasz
Goose-T
#20922
üzenetére
Hát vitatkoznék. Mk4. 5Mondeo volt az előző autónk, 3 gyerekkel, és egy hétre kaptunk egy 1 éves kombi focust. Fapad, 1.6. Óriási a difi, minden téren.
Hangos, nem megy, szar a kormánya, fekje, 2 gyerekkel alig fertunk el a csomitartoban (ágyneműt vittünk). Minden szempontból sokkal benabb és kisebb kocsi mint a Mondeo..
Az meg, hogy 8.4et evett ugyanott ahol a sportage 1.6 7.2t külön gáz...
-
SPeti1984
senior tag
válasz
Drughi
#20916
üzenetére
Nekünk volt kettő Focus 1.0 motorral, egyikkel sem volt gond, pedig egyikkel éves szinten olyan 40-45 ezret mentünk. Igaz kb 10-12 ezrenként olajat cseréltettünk. Most nyáron pedig C-max 1.0-t vettünk tehát ha nem bíznék meg ebben a motorban akkor biztos nem tettem volna. Elég jó konstrukció, jobban is megy mint az 1.6-os Ti-VCT meg ugye alacsonyabb fordulaton adja le a magasabb nyomatékot, tehát ha előzni kell, akkor a turbos mindenképpen jobb. De egyikkel sem nagyon tudsz ráfázni szerintem. Talán az 1.6-nál kisebb a hibalehetőséged ami sokba kerülne.
-
Goose-T
veterán
válasz
Drughi
#20916
üzenetére
Szerintem két gyerekkel élhető a kombi Focus. Amíg persze sok cucc kell a babához, addig kicsit necces, de amikor már ovis korba nő, onnantól már teljesen oké lesz, az pedig gyorsan eljön. A kombi Mondeonak sem sokkal nagyobb ám a csomagtartója, inkább az utastér tágasabb, és magasabb a komfortfokozata, mint a Focusnak (csendesebb, több kényelmi elektronika, jobb klíma, erősebb motorok stb.). Motornál maradj a szívó 1,6-os vonalon, mindegy, hogy sima vagy Ti-VCT. A Ti-VCT-nek van egy típushibája, az okoskerék, de azt a legtöbb használt példánynál már valószínűleg orvosolták, de egyébként sem egy hatalmas költség kicserélni.
-
flymi
addikt
válasz
Drughi
#20916
üzenetére
Én csak annyit tennék hozzá, h (mk2 kombi 1.6b) hátul elfér 2 gyerekülés de... Csecsemő/pici gyerek amíg nem tud magától ki-beszállni addig figyelni kell a kis kobakjára kivételkor illetve behelyezéskor. Gyerekülés ugye eleve magasít és szinte egyvonalban van a buksijának a teteje az ajtó felső felével. Tehát kiemel, leenged, kivesz a sorrend. Ha nem szíved vágya egy fóka akkor inkább valami magasabb belterű, nagyobb ajtós kocsit keresnék, de nem akarlak lebeszélni semmiről. Csomagtartó pakolhatósága kombinak jó. Babakocsi összecsukva, 2 utazó vagy bőrönd + egyéb autós köcöllékeket simán elnyeli.
Ki kell próbálni több félét és úgy választani.
Asszony (~175cm) ha az anyósülésen utazik szokta hiányolni az ülés magasság állítását és h alacsony a fejtér, de élhető csak meg kell szokni. Megoldás lehet egy angol bontott ülésre való csere. Későbbi generációs fókákról és egyterűekről nem tudok nyilatkozni. Sima 1.6 benzint vennék (újra
) illetve ha kell az erő olyan 2.0 lityist ami nem zabálja az olajat (max csak csipegeti) minél magasabb felszereltséggel (ghia, titanium).
Csepplámpás Mondeóval is volt anno tapasztalatom pár hétig, imadtam mert hatalmas volt mint egy jacht, de az ugye már régi konstrukció így nem releváns. -
DeFranco
nagyúr
mi pakolósak vagyunk, de egy hétre pakolva simán beférünk a sedan mk1 fókába (kisgyerekkel, kisbiciklivel stb.) úgy hogy az utastérben nincs semmi az utasokon kívül. (és úgy hogy eleve egy közlepes sporttáskányi, és egy tejeskartonnyi hely foglalt az alap menetfelszerelésnek, erre jönnek a csomagok.)
jó, ha van hely, de kisebb szkepszissel szoktam fogadni azt a koncepciót, hogy az évi 1 max 2 csomagigény miatt platós barkaszt kell venni futóval.
-
kcsa
veterán
válasz
Drughi
#20916
üzenetére
Az egész attól függ mennyire vagytok mániákus pakolók. Mi ugyan csak hárman vagyunk, de egy ötajtós (MK2.5) Focussal elmentünk tengerpartra úgy, hogy nálam szabály hogy utastérbe nem rakunk csomagot. De tudok olyat, akik szintén négyen Cmax-szal még fel kellett dobjanak egy nagyobb tetődobozt.
1.6 alapvetően nem rossz, sem a sima, sem a Ti-VCT. Utóbbival van tapasztalatom, egészen kellemes. Van baja: okoskerék, javítható, nem olcsó, de nem is extrém drága - 25k körül van darabja.
-
Drughi
addikt
Sziasztok!
Kicsit elvesztem a fordok világába az elmúlt 2 nap kellene egy kis segítség.
Családbővülés miatt szeretnék családi kombit venni, a kiszemelt a focus kombi változata lenne.
Évjáratban és a pénztárca a 2010-2012 közötti focusokat hozza előtérbe, de ugye pont ekkor volt egy faclift(?) vagy modell váltás.Itt zavarodtam össze.
Az 1.6-os benzines motorja állitólag elég megbízható, hallottam már róla, pedig nem vagyok autó guru.
Van sima 1.6-ossal árult példány, ami még az MKII-es (2010 vagy előtti) illetve van 1.6 TI-VCT-s ami ha jól tudom már az MKIII-as facelift modell.
Melyikkel járnék jobban?Ezeken felül jött velem szembe 1.0 Ecoboost motor is. Erről mit lehet tudni?
Röviden a követelmények, amire használnánk:
- Napi szintű ingázás (30km), többnyire egyedül
- Hétvégén, délutánonként 2 gyerekkel (egy 5éves, egy csecsemő) a napi ügyek intézése
- Évi 2 alkalommal hosszabb távú nyaralás, minden földi jóval bepakolva...Olyan kocsit keresünk, amibe kényelmesen elfér ez a 4 fő, hátul két gyereküléssel.
A csomagtartó pedig elég legyen akár egy hosszabb nyaralásra vitt cuccok elnyelésére.Szóval a tapasztalatok alapján melyik verziót keressem, vagy mit kerüljek el mindenképp?
Ahogy nézem a felszereltségi szintet, a "Trend" az alap, a "Ghia" a közép és a "Titanium" a felsőbb szint.Jelenleg egy klímás, ülésfűtéses Ignisünk van, így ehhez képest minden űrtechnológia lesz
-
-
BaLee
addikt
Focus mk3.5-hez mennyibe kerül egy 3 gombos gyári kulcs pluszba?
Márkakereskedésben tudnak rendelni vagy van más (olcsóbb) mód is rá?Furcsa nekem, hogy 2 kulcsot adtak hozzá a második csak egy sima gomb nélküli kulcs.
-
LZs?!
aktív tag
Sziasztok,
A solymári, illetve szentendrei Ford szalonok szervizeivel kapcsolatban van bárkinek tapasztalata?
Üzemanyagszűrőt cseréltetnék, és ezt nem bíznám a 'kisiparos' szakimra (légtelenítés, nyomás, etc.).
Érdemes hozzájuk menni, vagy esetleg van É-Buda magasságában értékelhető szakműhely?
Ford Focus Mk3 1.6 TDCi 70KW2010-es gyártás, a motorkód: T3DB AG18713
Köszi előre is.
-
válasz
gabor9991
#20906
üzenetére
de nem vagyunk egyformák.
És így a jó! Én is hamarosan átülök egy dízelből egy benzinesbe. (S-Max -> S-Max váltás lesz).
Ez már nem annyira buszos, mint a régi Galaxy; mert az olyasmi volt, viszont elég pakolás-kompromisszum mentes. Egy Fiestába nehéz lenne 3 gyerek + bőrönd + kismotor + roller + gyerekágy bepakolása.Pár hónapig volt érdekes minden nap nyélgázon ámokfutni.

(Fiatal koromban nekem is volt egy akkor erősnek számító kiasutóm fél évig, csak 9 fölött fogyaszott - viszont veszettül ment...
) -
gabor9991
addikt
válasz
bajnokpityu
#20904
üzenetére
Huszonéves koromban volt erős benzines autóm.Pár hónapig volt érdekes minden nap nyélgázon ámokfutni.Utána vettem egy dízel fiestát.
Nekem ha egy erős benzins kellene ma akkor vennék egy st-t nem egy buszt.
de nem vagyunk egyformák.
-
troll81
addikt
válasz
bajnokpityu
#20902
üzenetére
szervizkonyves ezért is megyek egy óra mulva megnézni.ez 2. auto csaladi. nekem van ceges, a páronak is egy kombi meg ez lenne a végkifejlet..
-
gabor9991
addikt
válasz
bajnokpityu
#20902
üzenetére
Én meg ha mennék 3-4 év alatt 150 ezret biztos egy dízelt vennék nem egy benzintemetőt.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 55UP76702LB 139 cm / 55 4K UHD Smart TV 6 hó garancia Házhozszállítás
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
- Microsoft Surface Laptop 3 13.5" i5-1035G7 8GB 256GB 1 év garancia
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
- Mac Mini M4 AZONNAL 16GB 256GB 1 év gar
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
a motor teljesítmény télen úgy se befolyásol semmit,mert nem hajtunk gyorsan.


Ez a 17 is váltóméret, nincs ezzel gond. Én csak leírtam nekem mi van.


)
