Új hozzászólás Aktív témák

  • VoidXs

    nagyúr

    válasz MasterMark #176996 üzenetére

    A bed a fix csatorna, ami nem mozgó objektum, hanem például a bal surround. Azért változik, mert sok esetben, amikor nincs rájuk épp szükség (itt például amikor nem szólnak a hátsók), fel lehet őket használni objektumként. Fent a bedek és objektumok száma az, amit az Atmos sáv állít magáról, lent viszont lejátszás utáni elemzés után a valóság van, amiről kiderül, hogy tényleg igazi Atmos-e a sáv, illetve hogy dinamikus objektumok is vannak-e benne. A Witchernél például csak előbbi igaz, mert bár 7.1.2, de az fixen bele van égetve, itt viszont egy 5.1 + valódi mozgás látszik, vizualizálóban megnézve is nagyon szép. A zöld és piros pontok a kimeneti csatornák, az összes pont az, hogy miket támogat az Atmos renderelő, a zöld pedig az, ami ebből be is van kapcsolva.

Új hozzászólás Aktív témák