-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz
parandroid #182795 üzenetére
van fekete színű fényvisszaverő fólia, ami fehéren 'világít', azt nappal nem nagyon venni észre egy (fekete) keréken.
de én a felnire narancssárgát tettem, ha már külőprizmám nincs.
-
xy.zsolt
őstag
válasz
parandroid #182795 üzenetére
LEDes szelepsapka?
van itthon pár darab montira
Áhhh...de most jut eszembe, hogy Alis, szóval nincs is
Megirigyelted Zwift-en néhányak neonkerekét?
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz
Hasaggymeg #182796 üzenetére
Szoktam látni esténként bicajokat a városban, elég menőn néz ki, hogy az egész kerék ‘világít’. Vagy várjál, most gondoltam végig, hogy ahogy a kerék forog, a fénycsík úgyis folyamatos lesz, ha amúgy csak pár matrica van stratégiailag jól elhelyezve... Na, facepalm...
p
-
válasz
andrisbandi #182793 üzenetére
És ha nem tartom be az ajánlást mi történik? Nem kukacoskodni akarok de vettem egy új szett 203-ast előre (jó... nem néztem utána) és nem tudom mennyire üthetem meg a bokám. Nyilván adott esetben veszek kisseb rotort a mostanit meg eladom de ha "kibírja" akkor miért ne?
Amit olvasok itt össze vissza kicsit ellendmondásos. Sokan a villa töréstől félnek amit én elképzelhetetlennek tartok, annyira nem tolom neki a vasat - nem is tervezem, illetve nagyobb a fékfelület tehát kisebb erő nyomódik a villára elv.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
bardi #182794 üzenetére
Hosszú terhelésnél mikor percekig súrol a betét és forrósodik a tárcsa már nem mind1 mekkora felületen van a tapadás és oszlik el a keletkezett hő ami a fékezést rontja.Az adagolhatóság is más egy nagyobb tárcsán,lassabban is kopik és hát nagyon meredeken (20+%) már könnyű zsokénak is kevés lehet a kis tárcsa.
peterkeT...miért akarsz az egész felnire? Néhány 10-15 centis nem elég?
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
Gondolkodok egy ideje fényvisszaverő matricán felnire. Van valami ajánlott típus, ami tartós, és ha éppen nem ver vissza fényt, akkor nem feltűnő (lehetőleg átlátszó)? Használ valaki ilyesmit? Üzletekben amiket találtam, azok nem voltak túl bíztatók, 10-15 centis darabokból kellett volna kirakni, ez normális, mind ilyen?
p
-
bardi
senior tag
válasz
andrisbandi #182793 üzenetére
Ez a max féktárcsaméret érdekes, én a 75 kilómmal kb, simán tudok úgy fékezni, hogy orra álljak 160-as tárcsával, ennél nagyobb fékerőt nem lehet kifejteni, szóval a nagyobb tárcsával nem fogom tudni jobban terhelni a villát fékezés közben, csak kisebb erővel kell húznom a fékkart. Szerintem ez kifejezetten nehéz embereknél számíthat valamit.
-
andrisbandi
őstag
válasz
mobal #182770 üzenetére
"Mitől függ az hogy mekkora rotor pakolható az első villához?"
00.
A gyártó max ajánlását érdemes betartani.01.
Mekkora konzol van a villán?;
(Én úgy láttam a montikon általában "160-as"konzol van= 160-as tárcsával lehet adapter nélkül használni.)
- Max +40/+43 mm-es távtartóval(disc brake adapter) lehet a féknyerget(disc brake caliper) felszerelni.
Így a 200-as tárcsa a maximum.Pont most kellett nekem is ezügyben nyomoznom, erre jutottam.
Ha modernebb/újabb vasad van azokat lehet 180-as tárcsával is használni adapter nélkül. Max adapterrel 180+40= a 220-as rotor is okés lehet.
-
xy.zsolt
őstag
válasz
Hasaggymeg #182791 üzenetére
a mai fogyasztásra orientált világban idővel minden tönkre kell, hogy menjen....csak az nem mindegy mennyi az ára. Hama vagy sem, abban biztosak lehetünk, hogy mindet kínai gépsor köpi ki
Arról nem is beszélve, hogy már maga az usb micro port is selejt a termékek nagyrészében....szóval ha a sok ki-be dugdosástól az törik akkor dobhatod ki a kütyüdet is. Inkább veszek új kábelt bagóért mint e-cigit, navit....stb-t ami emiatt tönkremehet. Szerencsére egyre inkább terjed a C Type csati.....az tartósabb
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz
Hasaggymeg #182787 üzenetére
ezzel ilyen gondom nincs....ha nem csesztetem a kábelt akkor tapad a mágnes és az adat is megy át rajta rendesen. Tesztelés miatt vettem csak egyet....ma pedig már utánrendeltem
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #182787 üzenetére
Ha Hama volt, az szerintem érthető, én azzal a márkával mindíg megszívtam, soha, semmi nem vált be tőlük, borzalmas
. Aliról egy Rock nekem is van ilyen kábelből, az tök jó, csak sajnos nekem nem tetszik, hogy egy bizb*sz kilóg a teló seggéből
.
[ Szerkesztve ]
-
Nutra
tag
válasz
xy.zsolt #182784 üzenetére
akkor: Moon Orion
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
xy.zsolt #182782 üzenetére
Nekem volt ilyen mágneses USB csati (valami Hama,vagy jobb,nem kicióccó,ugyancsak a telódugalj kímélése végett) de nem vált be,még otthon az ágy alatt használva mobil töltésre sem volt az igazi,soxor lemerült mobillal indultam útnak mert hol érintkezett,hol meg nem.
[ Szerkesztve ]
-
XenHai
senior tag
Ha találsz jó fotochromatikus szemüveget szólj.
-
Nutra
tag
Ha már best buy tippek (szerintem remek, hogy itt tényleges tapasztalati alapon ilyeneket osztunk meg):
Moon Orion hátsó villogó most 2990Ft (állítólag utolsó darabok).
Kereső megmondja a boltot, nem akarom reklámozni. -
xy.zsolt
őstag
én most ilyet rendeltem pluszba. pl jó dolog ha a bringán maradhat letöltéskor és töltéskor a computer....és ha megfeledkezem róla sem szabom ki a csatit mikor elmozdítom. Na, meg a micro usb aljzatok is elég gyengék....jobb így használni. A portól és nedvességtől is véd
ja, és még valami....a multkor amazonról rendelt "szar vacak" garmin mount kit úgy tart passzentosan ahogy az eredeti soha. Ennyit a másolat témáról
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
Pár alis bizb*sz:
- ez tök jó kesztyűcske, a hüvelykujja enyhén bolyhosodik és melegebb tavaszi-őszi időre jó, mert vékony.
- gombelem villogókba, szerintem original, már többször rendeltem innen, de ajánltak Sony-t is, következőben talán azt is kipróbálom
- karmelegítő, ez is nagyon vékony, de amire nekem kell, tökéletesnek tűnik, teljesen jó minőségű, nagyon rugalmas anyag és a felső része gumírozott, nem csúszik le.Most rendeltem még egy ZTTO tubeless felniszalagot, kíváncsi vagyok beválik-e, mert sokkal olcsóbb, mint a Stan's. Akartam egy jóféle nyári kesztyűt is, abból is rendeltem egy Boodun-t, nem az 1-2 dolláros kategória, de elvileg a minősége veri a belépő márkásabb cuccokét, kíváncsi vagyok. Mindkét kesztyűn fényvisszaverő anyag van.
Agyalok még fotochromatikus szemüvegen, kínából a jobbak (?) 20-25$ körül vannak, bár elvileg a keret minősége átlagos random műanyag. -
zsocy
őstag
válasz
modflow #182777 üzenetére
Ha már eldöntötted, csak a megerősítés miatt kérdezted, akkor hajrá, biztos jókat fogsz tekerni vele. Ez sem rosszab mint a bkv vagy a séta.
Hauserről, nem bántásból, de el tudom képzelni milyen állapotban lehet az a 24 éves bringa amin csak gumit és fékbetétet cseréltek...
Én még mindig azt javaslom kicsit nézz szét a használtpiacon, de ha új kell akkor nem igazán van ennek alternatívája, max a Rockrider 520, de már az is drágább lett. -
stefi81
tag
Létezik 30mm furatú 49mm külső átmőrőjü adapter ami jó lenne nekem kipróbálni egy 175mm-es hajtókart a 170 helyett de annak 30mm a tengelye és most nekem 30mm-es belső méretű csapágyban egy 24mm szűkitő van. Szóval a 30mm-t nem szűkitené csak szélesités lenne mert 68mm a bringa csapágyház része. kb. 12mm széles lenne jó.
-
laskr99
addikt
-
stefi81
tag
válasz
zsocy #182773 üzenetére
Számból vetted ki a szó!!! Újnak új, de mikor pár dolgot cserélni kell azonnal, hogy használható legyen. pl. a fék ami 1ft-ot nem ér mert baleset veszélyes.
Ez a bringa teljesen más mint az emlegetett oxygen, de célnak megfelel arról nem is beszélve hogy minőségi alkatrészekkel van felszerelve és tartós is.
Nem ismerem az eladót, de ez jó vételnek tűnik szerintem. Esetleg mások is elmondhatnák ők mit gondolnak erről a bringáról, mert nekem nagyon tetszik. Ha el tudnám adni az én oxygénem 50-60ba tuti ezt megvenném de a használt piac tele van jobbnál jobb bringákkal, szóval esélytelen.
https://bolha.testbike.hu/apro/merida---suntour-varosi-ss---fixi-jol-felszerelve-385820[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz
modflow #182772 üzenetére
Gondolom a bestbuy topikból jön ez a bringa, de már ott is mondták hogy nem érdemes. Ez nem a nemrég tárgyalt Sava bringa szintje, nagyon nem. Sajnos nagyon gyenge alkatrészekből van összerakva.
Persze írtad hogy nem terepre kell, de pár hsz-el feljebb van egy Capriolo-ról szó, az is munkábajárós gép és a leírás alapján már minden tönkrement rajta.
80-100 ezer között már egész jó használt gépeket találsz, ha nem ragaszkodsz a legújabb technikákhoz akkor még olcsóbban is.
-
modflow
veterán
Szeretnék vásárolni saját célra egy biciklit.
Csak városban használom, szóval hegyekben, meg ilyesmi helyeken nem használom, szóval nem igazán extrém sport céllal venném, csak simán szeretek kerékpározni és kész, de nem túrázok 20-50 km-eket.
Erről mi a véleményetek, érdemes megvenni?
Capriolo Oxigen 29 (2020) -
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Mitől függ az hogy mekkora rotor pakolható az első villához?
-
stefi81
tag
válasz
Hasaggymeg #182767 üzenetére
Azt használom ami a képen van. 3,5éve van meg. A mechanikus féket azonnal cserélni kellett, mert nem lehetett beállítani normálisan, mert egy egyrősebb fékezésnél úgy maradt (nem engedett vissza) és elég baleset veszélyes volt. Akkor kapta a mt200-at, ami kiválóan üzemel azóta is. (túl jól is és erősen a brigához mérten)
Nem fikázás, mert tényleg olcsó volt és amit ráköltöttem, akkor is kevesebb pénzben volt mintha egy komolyabb hasonló tudású bringát választottam volna. Persze az teljesen más kategóri lett volna, mert ez egy azélvázas mtb. Most mértem meg a hajtóművet ami kb. 1,5kg tömör vasBuszhoz járni, boltba, gyereket vinni, megteszi, de hobbyra, terepre nem alkalmas gyári állapotban az ami nekem van. Oxygen a tipusa.
-
laskr99
addikt
Tudtok olyan szervizt ahol azonnal tudnának hidraulikus fék összerakásában segíteni ma?
-
stefi81
tag
Ha már a bowden a téma, akkor nekem is lenne kérdeés.
Láttam van ilyen vékony cső amit vázakban szoktak húzni. Nekem a kormányba lenne ilyen jó, mert most a 5mm bowdenház alig akar átbújni és kicsit sérült is emiatt a külseje.
Mi kell ehez a linkelt csőhöz hogy a 6600 fékkrba menjen az egyik vége a másik meg kijön a kormányból és sima szigetelt bowdenben fusson tovább a bowdenem? -
cobranco
csendes tag
Pár perc forró hangulat a télben. Néhány, véletlenszerüen összedobott snitt a tavaly őszi mediterrán túrámon készült filmekből kedvcsinálónak...vagy kedvelvevőnek
[Adria-karika 2019. /Előzetes/ 2K 1440p] -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
belsodavid #182760 üzenetére
Bajnak nem baj,de mennyivel jobb ha végig házban,védve megy a bovden...persze feltéve,hogy jó minőségű és ügyesen van vezetve kevés és enyhe törésekkel.
-
bardi
senior tag
Pár hónapja még siránkoztam itt, hogy mekkora egy fos a sram level tlm fékkar, de csak az első. Hátha valakinek hasznos infó az alábbi:
Utóbbi tekeréseimen észrevettem,, hogy hidegben viszont nagy príma, úgy működik, ahogy kell. Kis keresgélés után kiderült, hogy igazi kókler tervezés, a fékkarban lévő munkahenger műanyag, ami nem is lenne gond, ha számoltak volna hőtágulással, ami már nem sikerült. Emiatt melegben szorul a munkahenger a fékkarban.
Aliexpressen kilószámra kapni fém munkahengert hozzá, képek alapján egész jó kidolgozásban, ami azért sokat elárul a fékkar minőségéről, hogy a kínaiak elkezdtek javítókitet gyártani hozzá... Videó alapján a cseréje sem egy nagy kunszt, szóval én rendeltem egyet, meg légtelenítő kit-et hozzá, remélem januárban megjön, és meg tudom csinálni. -
belsodavid
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #182757 üzenetére
Miért baj, ha esetleg csupaszon megy?
-
stefi81
tag
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #182757 üzenetére
nemrég írtam, nekem is csupasz bowden megy belül. Csak nekem felül a vázba hegesztett megakasztó van, szerencsére olyan kialakítású, hogy engedte az egész bowdenházat is átfűzni, és alul van csavarral odarögzített átvezető, ami egyben megakasztó is, ezt pedig cseréltem saját gyártmányúra.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
belsodavid #182756 üzenetére
Akkor kell a szem,de ha meghúzod a házat kifele (váltó kis kerékre váltva majd engedi) akkor látod ott van-e a vége,vagy bemegy a ház a vázba.
-
belsodavid
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #182755 üzenetére
Nem nagyon nézegettem, mert nekem nincs vele problémám szerencsére, de úgy néztem, hogy onnantól már a bovden van csak.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
belsodavid #182752 üzenetére
Nem bovdenház fut végig a vázban?
-
Khelben
nagyúr
válasz
belsodavid #182752 üzenetére
[link] Aliexpressen is van jópár féle.
-
válasz
belsodavid #182752 üzenetére
én megpróbálnám itt
-
belsodavid
aktív tag
Sziasztok! A bekarikázott alkatrész keresném, de nem találok sehol. Elvileg Cube-nél típushiba, hogy kiesik, így nem támaszkodik meg a váltóbovden, így beállíthatatlan a váltó. Ezen még nincs kiesve, így nem is tudom pontosan, hogy fogja be a vázba a csavar. Viszont egy Analog-on ki van esve, de az meg nincs nálam. Ha meg nem lehet kapni hogy lehetbe megoldani a visszahelyezést?
-
tisn
addikt
aztaqrva, az szep. nekem egy nyari esos este a bontrager csuszott meg, hogy elhasaltam a korforgalomban. (epp csak annyi esett, hogy a por nyalkas legyen)
ilyen vekony kulsovel ovatosan kell menni (28"-as volt nem is 25-os mint a tied)
szerk: Hasaggymeg, nagyon egyetertunk!
[ Szerkesztve ]
-
stefi81
tag
Nekem ilyen Continental Sport Contact II 700x32C
van most a bringán elöl és ez nagyon jól tapad. (tegnap este is bizonyitott) Az a gyémánt minta nagyon jó vizes úton.
Tegnap sikerült a féktárcsát is elhajlítanom olyat fogott este a gumi vizes úton, mert szórakoztam a fékkel és kifordult a kerék a villából...(jó ez a gyorszár valamire, csak nem kereket megfogni és bentartani az első villában egy 200-as tárcsával 100kb+ súllyal mögötte)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
...és főleg elől vigyázz mit teszel, hátsó megcsúszásával nagyságrendekkel jobbak nyeregben maradási esélyeid, az első mindig jó legyen. +1 a Contira, minden eddigi Continentalom jól tapadt.(Race King,Tour Ride, Sport Contact )
[ Szerkesztve ]
-
Nincs kikötés, a villa a kikötés, bizonyos méret már nem fog beférni fizikailag. Városba én a contit preferálom, puha keverék, jól tapad. Bár kopik is rendesen. A CST drágább (5000+) darabjai is jók. A schwalbe is jó, csak szerintem az ár/érték aránya nem az igazi. A vittoria az olyan, hogy baromi jól tapad és baromi gyorsan kopik, de abból tényleg csak hajtogatósat érdemes, a drótos verziók gagyik. (Hajtogatós=kevlár peremes gumi így könnyebb, össze lehet hajtani és általában nem igényel szerszámot a szerelése)
Nem kell nyári téli, csak valami normális.
[ Szerkesztve ]
-
Ijk
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #182743 üzenetére
Az ajánlott márkákból valami alkalmasabbat télre.
Tavasszal meg veszek másik nyárit is ha már ilyen szar ez a Kenda. Első úgyis megsérült egy patkázás alkalmával.Csak nem akarok úgy járni hogy megrendelem aztán mégsem megy fel. Leszedő is kellene, ilyen keréken még nem cseréltem, csak régen MTB-on, de azok sokkal lazábbak.
Na meg egy sisak sem ártana. Még jó hogy nem volt patka a közelben, mert akkor nem írogatnék.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
jjeahh #182741 üzenetére
Sz@rabb nincs annál a "B@zdmeg, ezt most minek kellett?!" érzésnél mikor saját hibából zakózol egy óriásit, megütöd magad, vagy a bringát, esetleg mindkettőt.
ljk...ha el is mész szervizbe azért legyen fogalmad mit akarsz...vagy éppen mit nem akarsz kerekedre.
Feltesznek valami elfekvőt aztán oda a másik könyököd is.
[ Szerkesztve ]
-
Ijk
nagyúr
válasz
ivana #182739 üzenetére
Pár ajánlott márka?
Szélességben nincs kikötés hogy 25-nek kell lennie?
Lehet hogy legjobb ha elviszem a helyi üzletbe ahol vettem és rakatok fel velük.Hasaggymeg: Hát ezentúl biztos óvatosabb leszek, igen váratlanul ért. Főleg hogy azt az útszakaszt leszámítva végig száraz volt.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
Valaki itt írta volt nekem, hogy Kend-a-hajadra
. Haveromnak is volt amúgy, ő is sokat szívott vele. Talán a CST-től láttam még rosszabb gumikat. Nem tudom milyen széles gumi fér bele, de szerintem inkább Schwalbe, Maxxis, Continental, Vittoria fronton nézz szét.
Hasaggymeg: ja, tipikusan kanyarokban vagyok én a leglassabb a haverokhoz képest
. Meg kavicsos graveles úton és poros nyomvájúkban, ezektől nagyon félek.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
...meg vigyázz a kanyarokban, az óvatosságot nem kompenzálja a legjobb gumi sem, és is estem el már mindenféle gumival, mindenféle tapadási viszonyok mellett.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Runner_fxr #182721 üzenetére
igen, annak a 3 lábnak én sem vagyok híve, ezért csak a fejet kell megvenni, és csinálni neki egy plafonról lelógó tartót.
-
Ijk
nagyúr
Csepel Royal-ra tudtok ajánlani valami téli külsőt? Múltkor egyik kanyarban kicsúszott alólam, könyököm megrepedt, állam összevarrták, gondoltam jobb lesz valami alkalmasabb külső ezek után.
Neten kutakodva ha jól láttam Kenda 700X25C K152 típusú külső van rajta gyárilag, azért majd lecsekkolom.[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #182734 üzenetére
wheelbase - ezt neveztem a két kerék tengelytávolságának:
most megnéztem még egyszer, a 10 cm-nél kisebb a távolság, rosszul emlékeztem:
jelenlegi: 1117 mm
touring 920 - L 1101 mm
decás rc 520 - L 1016 mm
cannondale topstone 4 LG - 1060 mmchainstay length:
jelenlegi: 468 (ez ugye állítható a feszítőelemmel és ezzel a wheelbase is változik, lehet a fejcsőszög emiatt kicsit más, mint a fenti rajzon, a trail vsz. kisebb, a szög meredekebb)
touring 920 - L 458 mm
decás rc 520 - L 425 mm
cannondale topstone 4 LG - 430 mm---
így látatlanban engem a hosszabb wheelbase/cs length nem zavarna, hajlok afelé, hogy a gravel helyett jobb lenne ez nekem.[ Szerkesztve ]
-
tacto
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #182734 üzenetére
így reggel
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Khelben #182731 üzenetére
Sz@r dzsípíeszes mérő, nem lehet a szobában állványon forgatni a kereket még 99 km-t.
sebgutkopf... így készült törött kormány megmaradt feléből a falra wc papír tartó...és az akkor kitört fogaiból törülközőnek akasztó?
Ringman...mi annyival hosszabb?...csak mert az rengeteg!
Ezek meg nem "agilitásukról" híresek, nem is arra valók.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #182727 üzenetére
köszi!
azt néztem, hogy az is elég hosszú, az átlag graveleknél kb 10 cm-rel hosszabb a két kerék tengelytávolsága és a lánchossz/cs length is hosszabb, gondolom azért, hogy elférjen a 29-es külső (+ a sárvédő), viszont így feltételezem kevésbé lesz agilis a bicikli (de igazából most is ilyen hosszút használok)
-
sebgutkopf
őstag
válasz
Runner_fxr #182728 üzenetére
Parádés! Még a vga is ki van oldalra pakolva
Jöhet rá a plexi, meg egy hajtókar.Egyik bringás társunk ilyen szokta újrahasznosítani a levetett cuccokat, így készült törött kormány megmaradt feléből a falra wc papír tartó. Hibátlan!
-
Khelben
nagyúr
válasz
Napfénysüti #182726 üzenetére
Nekem még muszáj lesz egyszer-kétszer kimennem, mert 99 km kell a 11k-hoz.
-
PELLE
tag
válasz
Runner_fxr #182728 üzenetére
Linuxért plusz pont.
-
xy.zsolt
őstag
válasz
Runner_fxr #182728 üzenetére
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Ringman
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #182722 üzenetére
szerintem max fél-1 fok eltérés lehet a fejcsőnél, a többi méret pontos, mert ellenőrző átlókat is mértem (ill. átlók nélkül nem is nagyon lehet rendesen kiszerkeszteni mindent).
egyébként a stack nem nagyon csalóka a hagyományos kormányfejeknél?
nálam ez így néz ki most, ez van a fenti méretezett rajzon kék szaggatottal ábrázolva. (most a teleszkópos nyeregcsövet hagyjuk, azt le fogom cserélni, csak így vettem, aztán meg van feszítve, amennyire lehet)---
azzal nincs bajom, hogy más a geo, sőt. a jelenlegi tartásnál lehetne nyugodtan "laposabb" az új. -
RaiZka
tag
válasz
INTELligent #182697 üzenetére
szabadgorgot nem probaltam soha de direct driveos smarttal van tapasztalatom boven. Mi lenne a kerdesed?
Rengeteg virtualis megoldas letezik a Zwiften kivul is. Pl: RGT Cycling, Trainerroad, Tacx sajatja es sok egyeb. Ha nem ad neked akkora pluszt a virtualis valosag es vagy nem akarsz csunya havidijakat fizetni akkor a normalisabb computerek is kezelik a smart gorgoket. Pl. Wahoo Elemnt es feljebb vagy Garmin 530 es feljebb. Pl. tudsz watt alapon edzeni, stb. Nalam pl az 530 le tudja szimulalni a korabbi utaimat vagy barmit amit Ridewithgps-en a terkepen megrajzolok.
Arra azert szamits, hogy egy normalis direct driveos, pontos es halk gorgo egy masik bringa ara.. -
6030D
őstag
válasz
maximilian4 #182698 üzenetére
A Rohloff egyenlő a fekete lánccal. Ellenben nem szedi le a sár, falevél, víz, semmi. Csak a zsíroldók.
-
-
válasz
Hasaggymeg #182667 üzenetére
Majd megmérem pontosan, de nem könnyű. Gyári pedál, egy egész normális fém platform. Persze azért kap majd valami normálisabbat.
#182672 sebgutkopf
Nekem is nagyon bejön a narancs-fekete, olyan színe van mint a Lamborghini Murcielago-nak. Élőben brutálisan jól néz ki. Viszont a felnin már kicsit sok, lehet leszedem róla a narancs matricákat.
Egy ilyen prémium vázat egyszerűen bűn, ha védelem nélkül használjuk. Az lenne a legjobb ha már a gyárban kapna egy komplett prémium fóliázást. Inkább legyen drágább150 euro-val, nem oszt vagy szoroz ilyen árkategóriában, de legyen rendes védelem mindenhol.
Tudtommal nincs benne flip chip, de nekem annyira nem hiányzik, elég jónak tűnik a geo.#182674 f4lcon Elég régóta dolgozom ilyen állványokon, tudom, hogy az a gumi pofa hajlamos arra, hogy szétmenjen, de azért annyira nem vészes. Viszont maga a fej nekem nagyon bejön. A kollégám is pont azt a feedback sport állványt mutatta, neki is az a fej jön be, viszont nekem a lába nem tetszik. Már rosszul vagyok ezektől a kihajtható lábaktól, sokkal jobb a rendes acél talp, mint amilyen park tool-nak is van. Nagyobb helyed van, könnyebben körbejárod a bringát is, sokkal stabilabb. Elég sok e-bike-ot is szerelek, ezek a háromlábú állványok nem túl stabilak egy nehezebb bringa alatt. Nekem ilyen kihajtható állvány mégeegyszer nem kell. Biztos nem rossz, de rendes műhelybe acél talpas állvány kell, vagy közvetlenül le kell fúrni a padlóba.
Amúgy én sem vagyok azért annyira park tool buzi, hogy ne látnám a hibáit.Vannak tényleg gagyi szerszámaik is, amiket egyszerűen nem értek. De konkrétan az állvány és a centrírozó a két etalon a márkán belül, szinte a világon mindenhol ezeket használják a normálisabb kerékpár műhelyekben.
#182683 xy.zsolt Abszolút jól látod, ha valaki pénzt is akar keresni, nem érdemes spórolni a szerszámokon, persze lehet ésszel válogatni, mert nem kell mindenből a legdrágább, de tudni kell, hogy mi az amin nem érdemes spórolni és hol lehet. Rengeteg nyűgtől és kontárkodástól menti meg magát az ember. Amit kerestem a műhellyel az első szezonban, annak egy jelentős részét megint a műhely fejlesztésére fogom költeni, 2-3 szezon alatt fel lehet így építeni egy nagyon komoly műhelyt.
-
Ringman
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #182719 üzenetére
régebben kerestem egy jó ideig és még az utódmodellé sincs fent.
szerk: nem egy nagy szériában gyártó holland cég egyébként
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz
Ringman #182456 üzenetére
na ma lemértem a geo-t, de a nem körszelvényű alu csöveknek nem annyira egyszerű megtalálni metszéspontjait, szóval biztos van kis mérési hiba benne, főleg a fejcsőszög (és emiatt a trail+offset) gyanús.
mezítláb 181 cm magas vagyok, kb 86-os átlépővel.ehelyett mennyire lenne más a decás touring 920, ebből is az "L" méretű?
-
xy.zsolt
őstag
válasz
IMIIKE1998 #182714 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Nutra
tag
válasz
xy.zsolt #182673 üzenetére
INTELligent, gyorskötöző és tart, vagy akár régi belsőből egy darabot ráhúzni. Ha vízmenteset akarsz, akkor esetleg XXL zsugorcső a megoldás.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #182712 üzenetére
Azért kell, mert kényelmes, mivel magasabban van a kormány a nyeregnél. De ugyanakkor a nyerget is magasabbra szeretné emelni a kormánynál. Szal ördögi kör
-
xy.zsolt
őstag
válasz
Hasaggymeg #182712 üzenetére
Eddig csak a vázfétisét nem értettem....most már a logikáját sem
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
maximilian4 #182709 üzenetére
Ha jól csalódok IMIKE alföldi,oda tréjlt meglehetősen excentrikus...aztán ha jobban meggondolom én a sík Hollandiában is valami terepbringával nyomulnék.
[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz
IMIIKE1998 #182710 üzenetére
Se a freeride, se a dirt nem modern geos trail MTB. Engedd el. Vagy ha tökmindegy ki mit ír és csak nyilvánosan győzködöd magad akkor ne.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
maximilian4 #182709 üzenetére
Csak Testbike-on is freeride-ként van fent. De akkor ott van a Kona Scrap, az is hol dirt, hol freeride.
-
maximilian4
addikt
válasz
IMIIKE1998 #182707 üzenetére
Az egy dirt bicaj, amit sokan átépítettek freeride-nak meg dh-nak (idézőjelben). Jó párat láttam törött fejcsővel. Kedvenceim voltak a duplavállas hardyk. Egyáltalán belefér egy 26-os kerék? Nekem volt hardy 3, hardy 2 steel-em. Ha jól emlékszem 24-es kerekek voltak benne. Nehezen tudom trail bicajként elképzelni. Főleg úgy, hogy azért nekem volt vérbeli trail fullym, meg itt a trailes scott. Szerintem nem alkalmas ilyenekre a hardy. Szerintem inkább gyűjts, és majd vegyél egy trail bringát.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
maximilian4 #182706 üzenetére
Azt olvastam, hogy alapvetően freeride bringa, csak sokan dirt-re használták. Nyilván nem azt várom el, hogy úgy menjen, mint egy XC.
-
maximilian4
addikt
válasz
IMIIKE1998 #182702 üzenetére
Semennyire
-
Because
őstag
Ennyi ötletem volt pedig, de akkor nem volt újdonság
-
Toobee
veterán
válasz
IMIIKE1998 #182702 üzenetére
Valószínűleg nem a méreted
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Umf Hardy tulajoktól kérdezném:
Trail hardtail-nek mennyire jó ez a bicó? 12k-ért tudnék vázat szerezni és a 26-ost átépíteném, így olcsón kijönne egy trail bringa, mivel van hozzá minden alkatrész. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Oakley Five Square OO9238-04
- Világirodalom Remekei , Nem Teljes gyűjtemény
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo (FMC) RC drón szett - kijelzős távirányítóval és extra táskával (2)
- Star Trek: Fleet Command VIP Box gyűjtői ereklyék
- Loreal x Zuvi AirLight Pro professzionális hajszárító // Számla + Garancia //
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest