-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
M7 felé haladva a híd elején van, az 110-es limit, meg a végén a kanyar elvileg 90-es, és ott is van fix traffi (100-zal szoktam ott menni, eddig nem jött fotó).
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #12790 üzenetére
Multkor nekem ilyen volt. Amikor bevezettek ezt a csodalatos fizetös elkerülö utak rendszert. Ahogy a szlovak autopalyan jön az ember, a hatar utan az M1 ig van az M15. Eddig az dijtalan volt ugye, az ember elerte az M1 est, kint volt, hogy fizetös es szepen az elsö MOL kutnal egyböl meg is lehetett venni a matricat. Most az M15 fizetös, csakhogy a hataron be volt zarva minden matricas bode. Ott bojongtam egy rakat külföldivel es mindenki nezegetett, hogy most akkor mi van, hogy fizetös, de zarva van a bode....szoval kigyoba vonultunk a föuton a rajkai MOLhoz megvenni a matricat, ahol ugyancsak kigyozott a sor.
Aaaaa nem voltam idegbeteg, hogy potom 8-10 ora vezetes utan több, mint fel oramba, de inkabb 1 be került, hogy azt a tetves matricat megvegyem a tetves elkerülö utra, hogy elerjem az autopalyat..... ezek a csodalatosan atgondolt, elöre gondosan kidolgozott rendszerek gyönyörüek.
-
Snoop-y
veterán
Preciz turbos motoroknal (japan ) mindegy mi van a gyartonal megadva. 5K-nal csere az a biztos.
Nissanomnal is bevalt nem is esett szet pedig kapta az ivet rendesen.
Ez a legkevesebb koltseg amugy
Olaj £50 szuro £12 csere £10New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-v-
addikt
Mostantól térképen gyűjtik a trafikat
Hmm, az Alkotás utcán meg a Petőfi híd előtt tényleg van telepített fix trafi? Vagy ezek már az újak?
-
nagyúr
Ablakokat mindig felhuzom, mind a 4-et. Volt mar gond a riasztoval, folyton beragadt az index rele ugyhogy az mar le lett kotve. Jovo heten elviszem szakihoz, hatha le tudja kotni ezt is
-
nagyúr
Sracok az mitol lehet hogy random beriaszt az autom? Van hogy napokig nem, vagy hogy naponta 2x. Tutira fals riasztasok.
-
Snoop-y
veterán
válasz SzlobiG #12764 üzenetére
Asszonynak van egy 1.9 dCi Megane varosban probaljuk azt nyuzni.
Hosszu utra a bubuval megyunk.
Meglepoen tagas es kenyelmes es ebben nincs rosszul. (szegeny nem birja a billegos autokat szoval ez jo kompromisszum)
Ha napi 100+km-t mennek tuti lenne mas.Nem a benzin miatt hanem mert vetek elkoptatni egy ilyen autot dugoban meg ingazassal illetve eleg gyorsan tudja fogyasztani a dolgokat
Par szam:
5L olaj /5k km (motul 300v)
fek folyadek rbf660 /ev
ebc yellowstuff fekbetet erre a tipusra 60kNem panaszkodaskent de egy ilyen majmot nem lehet menza kajan tartani
Szoval igen valahol ez egy hobbi.Ha nagyobb csaladi verda kell akkor lehet eladodik akkor majd lesz melle megint honda jatszos auto
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Declare
őstag
válasz Snoop-y #12737 üzenetére
Nem erröl a kategoriarol beszelek elsö körben
Azert ez brutal lehet, gratula hozza
(#12770) SzlobiG En is igy vagyok vele. Eszmeletlen jo lehet egy ilyen kaliberü kocsi, de egyszerüen en nem tudom mennyit kellene nettoba keresnem, hogy ennyi penzt el tudjak költeni egy autora (megvenni, fenntartani). Ha nem csak az auto az ember hobbija persze.
[ Szerkesztve ]
-
Elemental
addikt
Tegnap estefelé de jó volt esőben meghajtani a gépet. Szeretem, hogy ilyenkor nem kell a megengedettnél sokkal gyorsabban menni, hogy élvezetes legyen a vezetés A forgalom belassul szóval előzgetni is lehet nyugodtan. A kanyarokban lehet kicsit csúsztatni. Ilyenkor szakad meg a szívem, hogy a család 3 autójából egy sem hátsókerekes.
-
D4rkm4n
őstag
válasz bitpork #12767 üzenetére
Igazság szerint amióta megvan az autó, azóta iszonyú pudvás. Valószínűleg korábban hengerfejes lehetett. Most volt vezérműlánc csere, meg a hozzá tartozó alkatrészek cseréje.
Egy hűtőrendszer mosás mennyit kóstál? Gondolom érdemes rá költeni, ugye?
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
SzlobiG
félisten
válasz rbalint88 #12765 üzenetére
Én magamból indulok ki, számomra egy ilyen hobbi autónak lenne, ha most a fogyasztást nem is nézem a kényelem, szolgáltatások, pakolhatóság terén esélytelen lenne, tuti nem indulnék meg egy nagyobb útra vele.
Természetesen én is elfogadnék egy ilyet a helyi suttyókat rendbe lehetne tenni vele.
(#12767) bitpork Utána láttam anglia így már más, de ha belegondolok én fele annyival eljárok mint ő nehezen nyelném le a jelenlegi helyzetembe , hogy dupla annyit kéne fizetnem ugyanannyi megtett útért sőt még többet is.
-
bitpork
nagyúr
válasz SzlobiG #12764 üzenetére
Hála Istennek, és a szent fólia sátornak, nem mindenki b@ssza fillért , és megteheti hogy élvezze a vezetést Én is szívesen lennék a helyében.
(#12766) D4rkm4n: igen befolyásolhatja. De azon keresztül hogy miért koszos a víz: nagyon nem egészséges ha a hűtőkör nem tiszta.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
D4rkm4n
őstag
Sziasztok!
Engem az érdekelne, hogy ha koszos a hűtővíz, az befolyásolja az utastérfűtés minőségét? Egy helyen azt mondták, hogy azért olyan gyenge a fűtésem télen...
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #12764 üzenetére
nem tudom, hogy az-e a nagyobb luxus, hogy valakinek van egy autója, ami eszik 13-14litert és ezt használja mindenre vagy ha van mellé egy másik, ami eszik mondjuk 7-8 litert, viszont dupla tárolás, biztosítás, súlyadó, pénz áll benne stb.
btw egy lada is bekajált 10 litert lazán, sőt, egy átlag kompakt is megeszik városban 8 litert simán, ez cserébe megy, ha taposod.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz roberto211 #12751 üzenetére
A szélső sávban is lehet gyorsan menni, feltéve, hogy nem tötymörögnek lassan a középsőben.
A volvot tényleg nagyon leszólta Pista... én a videón keresztül jobban átláttam a rendszert, mint ő ott. Enyhén szólva túlzás volt, amit művelt, de nem gond, nem kell készpénznek venni, amit mondanak.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #12750 üzenetére
Nekem még egy sem
Se városban se pályán . Es nem azert mert nem tolom neki. Figyelem hogy hol van a kamera(amit vagy észre lehet venni vagy nem
) meg traffi hunter folyamatosan megy aztan csipog 1(vagy 2...nem tudom)km el előtte. Addig meg letudok lassítani. Mondjuk olyan Huhh de gyorsan sose szoktam menni.Palyan kozepso sávba szoktam tolni. De a megengedett az nem mindig szokott eleg lenni mondjuk.Engem inkabb parkolás miatt szoktak büntetgetni.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
bitpork
nagyúr
válasz roberto211 #12749 üzenetére
Én csak annyit írtam h csalnak az órák, ne feszíts keresztre na van valami összefoglaló a közigbírságokról A mérési ráhagyás meg valami 5-10%+ 2 km/h vagy mia fittyfene. A többiek jobban tuggyák nekem csak kettő volt egész életemben
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #12748 üzenetére
Most ha óra szerint tegyük fel 148, GPS szerint 142 kb.
Autopalyan 130 van. Plusz 12 vel ment többet ami azt jelenti ,hogy 10% sincs.
Ennyiért fenykepeznenek mar ?
Vagy az is lehet h 100as táblánál rohant bele 142vel. Ez meg majdnem 50% ugye.
Ilyenkor mar lekaphat a kamera.Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
szilva01
őstag
Aziránt érdeklődnék, hogy suzuki sx4 s-cross órája csalhat-e felfelé. A minap 150 alatt volt a mutató kb 1 miliméterrel amikor is alkalmam adódott belevigyorogni egy kamerába (autópályán, nem a körúton), sajnos későn kapcsoltam, hogy megálljak megkerdezni mire számíthatok.
-
bitpork
nagyúr
válasz Snoop-y #12741 üzenetére
Ja hogy ínglánd, így könnyű , gyere haza és itthon etesd
(#12742) noklika Kicsit? Szerintem nem lett volna szabad ezt leadni. Nem tudom cáfolni hogy nem teljesen autóba való az egérmozi- de ezt lehet intelligensen prezentálni. Winkler is nagy kókler, de legalább az esetek többségében odafigyel hogyan tálalja.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Snoop-y
veterán
válasz bitpork #12740 üzenetére
Itt van rola kep meg leiras hogy miben mas mint a "sima"
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #12735 üzenetére
Enyem kenyelmesen hasznalva es elvaltogatva 11L korul eszik. Semmi orultkodes.
Varosban ugyanez sok dugoval 13-14.
Varoson kivul tologatva neki 13-14
Varosban toligalva 14+New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
Declare
őstag
válasz bitpork #12730 üzenetére
ez szerintem ugyan az a szitu, mint amikor irtam, hogy a 320i (e46) nekem milyen csalodas volt. Hiaba veri meg papiron több masodpercel is 0-100 on, egyszerüen a turbo nelküliseg miatt, nincs meg a "wow" feeling, amikor az ember odalep neki. Föleg alacsony sebessegnel, föleg ha nem pörög a felsö 2/3 ban a benzin.
Szerintem ezert ad a turbos auto egy kenyelmesebb, rugalmasabb vezetesi modot pl varosban. Normal hasznalatkor az ember a szivo benzinnel nem ugy közlekedik, hogy 4000 en pörög. Ha valahova be akarsz ugrani, savot valtani, ilyesmi, akkor azzal kapcsolgatnod kell, egy turbosnal csak nyomsz egy köveret es hopp bent vagy.
Meg az elindulas/megallas is. Egy szivobenzinnel, ha rugalmasan akarsz közlekedni pörgened kell. Egy turbossal 2500 körül elvaltogatva szep dinamikusan lehet autozni varosban es gyanitom igy kevesebbet is fogyaszt (bar ez jo kerdes, hogy a turbo mennyit dob a fogyin a szivohoz kepest, ha ilyen kenyelmes üzemben van hasznalva)
-
Snoop-y
veterán
válasz tomiii. #12732 üzenetére
OMG minek ala 18-as felni? ( max egy 17-est tettem volna ra )
Akarmit csinal vele nem fog betapadni jobban ( max a hajtast csavarja meg maga korul ) ha esetleg ez volt a terv. Tudom mert probalva volt ez is.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz roberto211 #12731 üzenetére
Nem egy szethegyezett motor a szivo bubu. Ha mar gurul akkor az AWD-n a hajtasi veszteseg mar elegge erezheto. Gurulobol egy hasonlo sulyu 150-160 lovas auto kepes lenyomni.
Gurulobol meg egy VTI nagyon elpicsazza...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
bitpork
nagyúr
válasz roberto211 #12729 üzenetére
Mit nem értesz? Qru is megírta hogy menetből gyorsulják le, nem állóból, nem?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
roberto211
őstag
válasz rbalint88 #12726 üzenetére
Nem tudom de ahogy qru mondta 7,9s a 0-100..
Egy 2.5 v6 tdi nel (avant) meg 9 körül.Tehat ezt a 2 adatot nézve nekem is furcsa,hogy "nem megy a bubu".
12727 Munez: 4000-ig igen,alul nyilván sokkal jobban teljesít a 2.5 tdi-d. Ha jol tudom a tiedbe 330nm van. (Nem vagyok benne biztos ) Most a Subaru meg ott kezd megindulni(hogy hol valt a szelepvezerles azt nem tudom) tehat nagy valószínűséggel az lenne alul te felül meg ő fogná meg a tdi t.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tomcsi23
veterán
válasz roberto211 #12725 üzenetére
Senki nem mondta, hogy megverte. Külön-külön lett kipróbálva.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #12725 üzenetére
Nem egészen, Qru akadt össze egy TDI-vel, erre írtam azt, amit.
Bubu 4.000-től kezd el mendegélni, TDI meg 1.750-től kb., 4.000-ig lazán megveri.
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #12725 üzenetére
Fura, hogy ennyire nem megy állítólag, amit vezettem automata áutbéka, az jól ment. Persze nem fejleszakító a gyorsulás, de megindul azért, lehet vele szűken előzni.
-
roberto211
őstag
válasz MunezXBK #12724 üzenetére
2.5 boxer van a Qru subarujaban? Ezt eddig nem tudtam. Akkor nem tudom miert lett mondva az ,hogy 1.6
Hat akkor igy nyilván mas a helyzet ,de ha egy 150lovas tdi megveri a 2.5 ös subarut akkor valóban nem lehet egy versenygép. Mondjuk erre ott van a wrx sti. Ott mar mas lenne nagy valószínűséggel a helyzet.
Amúgy szivobenzin vs tdi t te hoztad fel.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #12717 üzenetére
1. 2.5 boxer a Bubu. 2. Szívóbenya vs. TDI-től indultunk, ne ferdíts.
Nálam biztos nem lett okosítva, ha fogyasztást nézem, másnál se.
-
tomiii.
aktív tag
válasz Snoop-y #12709 üzenetére
Ha jól tudom ezek rendbe lettek téve, de a japánból frissen érkezett EVO V-re összpontosítottam inkább, azt hiszem szerelmes is lettem
Az evo-val együtt jöttek a nissanhoz is új Work felnik(mikor először felemeltem, majdnem beledobtam a napba, olyan könnyűek), futómű alkatrészek.
Plusz épül mellette a srácnak egy 1jz S13 is játszósnak.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Hát azért ez nem egy erős vas, szedi a pacskert de nem az a fejet leszakító. Ez egy sima polgári szívó benyós verda. Állóhelyből szépen elindul (7,9s a 0-100) de lendületből nem alkot nagyot. Írtam már, hogy egyszer egy 1,6 VTi-vel akadtam össze a Hungárián. Ha nem álló helyből indultunk úgy odavert mint a...
Itt az egyik fórumtársunk vitt a WRX-ével egy kört (230 Le és 350 Nm gyárilag), na azzal kb egy napon se lehet említeni az enyémet.
Munez V6-ja brutálisat lép, az tuti okosítva van kizárt, hogy csak 150 ló lakjon benne...
mod:
rvilike: A katalógus adatok: 170 Le @6000 és 230 Nm @4000 és ehhez 1408 kg + az awd rendszer is levesz a nyúlmókucikból.
Padon nem volt, nem tudom mit mutatna valójában.
tomcsi23: Lehet róla szó...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bitpork
nagyúr
Hol lehet idehaza kapni CASTROL GTX 10W-40 5 literes kiszerelést?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
Köszi a válaszokat!
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Declare
őstag
Teljesen igy gondolom en is
Viszont az autopalyan valo közlekedesi moralrol, a besorolasoknal a zippzar elven müködö, magatol ertendö beengedesi gyakorlaton, a gyalogosok/biciklisekre valo figyelmessegükön.....stbstb lehetne mit atvenni
Mondjuk az is igaz, hogy orszagreszenkent is elter a dolog. Itt Hamburg környeken meseszerü pl az autopalyan közlekedni. Frankfurt/München környeken megjelennek az autopalyan a belsö savban alvok, 140 nel a belsö savban villogok, index nelkül kacsazo autosok.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #12694 üzenetére
Azt, hogy ültem Qru kocsijában.
Meg Ő is az enyémben, kérdezd meg a különbségről.
-
-v-
addikt
válasz Declare #12704 üzenetére
Osztrákok is ilyenek, igazából akkor se előznek ha nem jön szembe senki, ha 60-al megy a busz akkor beállnak 60-al mögé, úgy tűnik nekik az is jó .. én meg attól is boyracer leszek, ha a megengedett 90-el meg merem őket előzni, már villognak rám, sose értem miért ... ott nem szabad előzni, vagy nem szabad elérni a megengedett sebességet se? Ha ő ráér leszarom, menjen mögötte... olyan birkamód közlekednek ott az emberek hogy nem igaz, ezerszer inkább itthon vezetek mint ott. Amúgy semmi köze a vezetéshez, én sehol se bírom elviselni ezt a megalszik a tej a szájában típust, akik mindenen így szöttyögnek és nem képesek épkézláb módon valami dinamikával végezni a tevékenységet ...
-
Declare
őstag
Nincs ebben semmi huligansag Ha csak 2-3 auto van az utakadaly es köztem akkor, ha sietek, le szoktam öket gyürközni, de semmi veszelyes vagy lyesmi manövert nem kell ide elkepzelni. Egyszerüen tenyleg az van, hogy itt nem elöznek ha mar jön szembe valaki. Tök mind1, hogy az a szembejövö 10 km re van...ha szembe jönnek, nem elöznek. Ellenben egymas seggeben mennek, mondom annyira, hogy nem ferek be. Nem erzem magam huligannak, csak dinamikus közlekedönek
-
Qru
MODERÁTOR
válasz fi:zi'k #12697 üzenetére
Sose értettem az ilyennek mi az értelme.
tomcsi23: Onnan jó de lendületből azért már nem egy nagy etwas. Ott már csak hátrány az awd (plusz súly, plusz hajtási veszteség).
mod:
Declare: Huligán.
mod2:
Jorus: 3 év (nem rég emelték fel 2 évről).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Na hat ezen en is kivagyok...es nagyon sokan csinaljak ezt...teljesen erthetetlen szamomra.
Itt az eszak Nemeteknel, meg a föutakon van az, hogy megy egy lassu kocsi 70-80-90 (100 ugye a megengedett). Altalaban a töbseg menne is 100al, de ha jön egy papper, vagy egy kamion vagy ilyesmi, azt nem merik megelözni. Megy benne a seggebe, majdnem rajta a felezön, de ha nincs 10km belethato egyenes auto nelkül (ha mar 10 km jön valaki szembe, akkor mar nem elözünk...nem nem az mar balesetveszelyes), akkor mennek egymas seggeben vonatban.
Ilyenkor nem egyszer volt mar, hogy nekialltam leküzdeni a vonatot. Elözök par autot, index, hogy sorolnek vissza, de az idiotanak ugye fekezni kell, hogy beferjek, mert egymas seggeben mennek. Besorolok es akkor nekiall villogatni, meg dudalni....agyam felrobban a sok idiotatol komolyan mondom.(#12694) roberto211 csak ugy megsugom, hogy pusztan ennyi infobol, hogy ment elötte egy tdi vw, az akar lehetett volna egy 300+loerös tdi vw is
-
nagyúr
Előéleti pontok mennyi idő után évülnek el?
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Robogó, kismotor
- World of Tanks - MMO
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest