-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elemental
addikt
Juhééééé!
Mi is túlestünk a parkolós sérülésen. Ez fogadta az asszonyt.
Rendőrt hívtunk, az helyszínelt, majd bement a rendőrségre felvenni a jegyzőkönyvet. Holnap kijönnek a zsaruk elkérni a kamerás felvételt.
A rendőr azt mondta, hogy ne reménykedjünk semmiben, mert ha meg is van az elkövető, nem tehetnek semmit, mert magánterület. Ez egy piac ( Szeged Mars tér) fizetős lakossági parkolója. Ez igaz lehet?
Mi a további teendőnk? Biztosítót értesítsem? Casco van.[ Szerkesztve ]
-
_ATi_1
senior tag
válasz raczger #19188 üzenetére
Én hasonlóan jártam, annyi különbséggel, hogy 1-esből nem lehetett kivenni álló helyzetben sem.
A kuplung tárcsa kopott el annyira, hogy valami eltört benne.
Nagy mázlim volt, éppen a szerviz előtt 20 méterrel történt az eset, valami apró hiba miatt vittem volna épp, illetve előző nap, úgy 20-30km-rel az eset előtt hallható volt a motortérből egy nyekergő hang, ezt terveztem még megmutatni, ha már ott vagyok...így nem nagyon kellett.
Ez egy 1,4-es Xsara gyári kuplungja volt 165e km-nél. -
tomiii.
aktív tag
Szoktál erre járni? Valakivel mintha már említette volna, hogy jár Eger környékén, csak nem rémlik, hogy ki.
+mai "szakembör" képem: [link]
Természetesen nem szó szerint mai, csak ma küldték át. Ez kicsit már nekem is necces, bár alapból is magas az autó, szóval végül is nem para.
(#19197) [rvilike]: Hát a környékről nekem nem az ideális raccsingolós út jut eszembe De végül is élményt szerezni lehet rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomiii. #19172 üzenetére
Nincs az az autó amit ne lehetne eldobni. A fizika szabályait még egy bubu-val sem lehet átírni. Én az első túlvállalt körforgónál megtanultam a leckét...
Ráadásul egy ilyen autónál hirtelen jön a nagy baj. Fwd-nél elkezdi tolni az orrát megijed az ember gyereke elveszi a gázt és kész, ha nincs szucid hajlama akkor a legbiztonságosabb megoldás. De itt ha megcsúszol már 4 kerékkel csúszol és ha elveszed a gázt csak még rosszabb lesz a helyzet. Ilyenkor kitartott gáz kell meg egy ima hogy találjon újra tapadást a gép.
Biztonságot ad az awd de ez sem csodafegyver.#nincsbennetarcsi
-
raczger
őstag
válasz EQMontoya #19192 üzenetére
Igen, nyilván, de majd ráhagyatkozom a szerelőre, hogy ő mit javasol miután szétszedte. Fogalmam sincs mikor lehetett benne kuplung cserélve, nem kizárt, hogy gyári (240k km). Viszont ha a felsoroltakat cserélni kell, akkor szerintem kb 100k körül lesz a vége. Igazából még ez sem gáz, csak legyen rendben
Szerk: a lényeg azért megvan, sikerült megvennem a hamburgerhez a húst, ami miatt elindultam
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
EQMontoya
veterán
-
raczger
őstag
Ügyesen elszóltam magam tegnap, ok, nem katasztrófa, megesik, csak inkább idegesítő. Beesett a kuplungpedálom minden előjel nélkül, csak benyomtam a kuplungot váltásnál és lefulladt. Legalább üresbe be tudtam tenni, de járó motornál már nem tudtam sebességet váltani (max erőltetéssel ment volna, de még jobban nem akarom szétb*szni). Szerencse, hogy nem történt messze, egyből a szerelőhöz sikerült vontatni gond nélkül legalább.
Ami idegesítő, hogy nem volt előjele. Kíváncsi leszek, hogy mi lehet a gond, valóban a kuplung kopott-e el, vagy munkahenger, vagy valami más.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
_ATi_1
senior tag
Semmi
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz roberto211 #19182 üzenetére
Kizárólag az 1.6 16v-re jellemző az olajfogyasztás - függetlenül a motor kopottságától.
-
veterán
válasz roberto211 #19179 üzenetére
Jó motor. Astra G-ben érzésre jobban megy a 115 lovas verziója is mint a 2.0 a 136 lóval. A 2000-es évjárat már talán a 125 lovas verzió.
Szíjas motor (örülj neki), kopó emlékeim szerint a G-be szerelt 1.8 az az 1.4/1.6-tal egy motorcsaládba tartozik, akkor modern konstrukció volt. Míg a Vectra B-be másik 1.8 volt, az a 2.0-val volt rokon.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #19180 üzenetére
AZt sejtettem,hogy 1.8 létére nem lomha, de motorra vagyok inkább kíváncsi. 1.4 azt tudom,hogy jó cserébe nem annyira megy... 1.8at nem ismerem ezért kérdem.
Szerk:
#19183) focvis : Azért kérdem mert most tudnék magamnak behozni egyet 350-360 ért jó állapotó 3 ajtós 1.8as gastrát 2000-es évjárat aztán elgondolkoztató... Ezek már nem azok az olajevős fajták?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
bitpork
nagyúr
válasz roberto211 #19179 üzenetére
Azok tudnak menni mint a veszedelem. Anno az Ericsson-nál használtük őket, (mág a 97s modelleket) és pályán 4.ben feküdt a mutató
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
roberto211
őstag
1.8 16v g astrával szokott baj lenni? Legfőképpen motorjára értem(olajevés,vezélés,etc)... 2000-es évjárat..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
EQMontoya
veterán
Ebben sajnos van igazság, zöldnél sokan kezdik el keresni a váltót.
Amit vidéken kurvára utálok, az a sebességkorlátozások 30%-kal alulról értelmezése. A városi 50, az óra szerint maximum 45, ha 2*2 sávos út van, akkor természetesen két sávban egymás mellett közlekednek ilyen tempóban. A zöldhullám persze 50-55-re van lőve, tehát minden 2. lámpánál megállunk, elindulunk. Ez ugye remek, mert azon felül, hogy lassú, még a fogyasztás is a lehető legmagasabb.Ma reggeli móka: XI. Fehérvári úton befelé tartó Transit akart megfordulni a Hauszmann-Fehérvári sarok előtti utolsó lehetőségnél, ahol nincs Demszky-csöcs. A 18-as villamos nem vélte úgy, hogy ez esetben jobbkézszabály volna alkalmazandó, így a furgonon kb. 10 méter tolt.
Same rules apply!
-
tresh
veterán
Budapesti közlekedés annyival különbözik a vidékitől hogy a lámpák+f@szkalapok számát meg kell szorozni 1000-el. Így biztos hogy egy nap vagy 10-el össze akadsz 5 km belül Pl tegnap már amikor az 5ik önjelölt töketlenkedett előttem a róna utcában és 1 órát araszoltam 6 km-en elgurult a gyógyszerem és szembe sávba telibe kielőztem a kocsisort igazi bunkó pesti audi köcsög módjára.Amire nem vagyok büszke de nap végére már kiégtem a sok hülyétől. Igazából amin én mindig kiakadok hogy nálunk a zöld jelzés a lámpánál az azt jelenti hogy most már hagyd abba a barátnőd ujjazását és keresd meg az 1-est a kocsiban és a sárgán menj még át egyedül,ne hogy a mögötted lévő 5 autó is átmehessen Németeknél valamiért zöld lámpánál egyszerre elindul a sor nem is értem hogy csinálják
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Snoop-y #19093 üzenetére
Subarus témához.
Nem rég történt, hogy a faluszélén, a főúttól olyan 100méterre levő gyerektáborok melletti büfében beszélgettek a helyiek, mikor a bontós tag hallotta, hogy boxer motoros autó közeledik, meg is jegyezte:
-ajajj, boxer motort hallok, ebből baj lesz
Nem is telt el 5 másodperc, mikor már hallották is, ahogy valami a szántóföldön bukfencezik. Majd a
-na megyek srácok, meló lesz.
mondattal elindult trélerezni. Amikor jött az anyuka, felvolt háborodva:
-Hibás az út, valami baj volt itt a helyszínen, mert ez egy drága sport autó, direkt ilyet vettünk a fiamnak, mert "ez az autó nem esik le az útról".
Itt történt az eset:
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #19168 üzenetére
Én simán kiszálltam volna. Bár ha nálam elszakad a cérna, nem mérlegelek.
-
roberto211
őstag
Ott írtam,hogy tisztelet a kivételnek most nem ezt kell kiszűrni.. Bizonyára te is tudod melyik rétegre gondolok. Nyilván nem rád.
#19171) MunezXBK : Áhh , én szerencsére tudtam mérlegelni. Ilyen esetben rég kiszálltam volna ha 1-2 en vannak, sajna volt is rá eset anno régebben egy irányjelzőt nem ismerő II-es foka miatt, de itt azért nem bátorkodtam.. Suzuki segítségét kértem aki megmentett a bajból..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Nkboy
senior tag
válasz roberto211 #19165 üzenetére
Én, mint vidéki paraszt, felszoktam merészkedni a nagy nagy Budapestre. Bevallom őszintén, hogy egyszer balf@szul álltam meg egy kereszteződésnél, ezért nehezen fértek el az autósok. Na most a művelt, intelligens, tanult és udvarias Budapesti autósoktól, az összes nemzetközi karjelzést láthattam, és még szájról olvasni is megtanultam. Persze akinek nem inge.......
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
roberto211
őstag
válasz MunezXBK #19166 üzenetére
Bazz, 5 vagy 6 ellen kezdjek el pattogni? Szerinted mi maradt volna belőlem? Ha még 2 ember oké ,de tele volt a boxer kabinja. csak azért volt ilyen nagy pofájuk..
Nem vagyok valami besz@ri gyerek a közúton, de azért mérlegelni tudni kell.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
TaaT
nagyúr
Give them hell Ukraine!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #19165 üzenetére
Mé nem szálltál ki?
-
roberto211
őstag
Huhh ma majdnem megvertek Hungárián , vagy 6 an ilyen igazi csicska tajparasztok,kőműves brigád...
Jövök hungárián, Én meg még tök rendes voltam beengedtem a peugeot boxert asszem, magam elé utána átsorolt még egyet balra így mellettem jön.. Jöttünk egymás mellett, valaki kanyarodott előtte ezek a tanulatlan buta par@sztok meg úgy kerülte ki,hogy kb majdnem ledarálta a suzi fél oldalát átjött a sávomba.. Dudáltam mint az állat rájuk elhúztam kormány, erre fel Ők voltak felháborodva mert úgy dudáltak rám mintha én szabálytalankodtam volna.
Jöttek(nem tudtam h kb 6 an ültek benne) erre fel egy ablakon vagy 4 -en kiordibáltak ilyen nagyon gusztustalan alpári módon nem részletezem inkább,mellettem egy barátom nem tudott megszólaln sem.. Mondom magamba ha ezek 5en vagy 6 an rám támadnak pirosnál végem. 6 az 1 ellen nem valami jó arány.
Jöttek mellettem direkt, közbe ordibáltak folyamatosan az a szerencse,hogy a boxer tele volt pakolva, plusz ültek is benne így 2-es padló, 3 elejével elhúztam ,kikellett nyomni a szemét a literesnek , sávok között nem tudtak nagyon követni azzal a nagy döggel.. Kb ez volt a szerencsém, más nem nagyon Szerintem hetente egyszer feljönnek mucsafalváról azt se tudják hol mennek, és azt hiszik magukról h utak királyai... Na ezért nem csípem az ilyen segédmunkás gyökereket mert tisztelet a kivételnek de szinte mindegyiknek van ilyen jellegzetes okádék stílusa..
Pesten mindig zajlik az élet.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
SzlobiG
félisten
Hát a fene tudja már, mindenki mond mindent rendőrt is kérdeztem az is mást mondott. Én azt tudom, hogy 145 óra (valosba 140) szerint még sose jött bünti pedig már sokszor elmentem traffi előtt.
-
-
-v-
addikt
válasz tboy93 #19150 üzenetére
Mivel a trafi valós (GPS szerinti) sebességet mér, ezért túl sok értelme nincs a kérdésnek
Minden autóbán más, hogy mennyit csal az óra, de mivel valós 150 körül csattan azt hiszem a trafi (152 talán, vagy 148 ilyesmi ... ), ha gyári (vagy váltóméret) gumi van az autón, akkor 99% hogy nem. -
nagyúr
Most akkor ora szerint 150km/h-nal mar lo a trafi vagy nem?
-
veterán
Blokkolóval 151 kmh-ra jött bünti. Hídról mértek.
-
trassher
addikt
Köszi srácok! Eddig úgy tudtam hogy 150 valós sebességnél fotóznak de gondoltam megkérdezem. Nagyon nem bánnám ha ez most kimaradna. Új alvázszámmal együtt már kicsit sok lenne erre a hónapra.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Pályán, 130 km/h-s sebességkorlátozásnál mekkora sebességnél villan a trafi? GPS szerint 153-154 km/h-val mentem sajnos. Előttem a külső és belső sávban is 30 méterre autó haladt így azt sem tudom engem elkezdett e mérni mire a kanyarban oda értem. Egyből fékeztem, kérdés hogy egyáltalán mérni kezdte e a sebességem vagy még a két előttem haladót mérte.
Itt egy művészi alkotás a szemléltetésért. A piros téglalap a rendőrautó, a fekete pedig én volnék.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
deicide
veterán
válasz h1ght3chzor #19140 üzenetére
Az interceptor talán az egyik legdrágább, 200k volt, elöl-hátul 2-2 érzékelővel. De vannak ennél jóval olcsóbb, de jól működő termékek.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz h1ght3chzor #19137 üzenetére
Mintha régebben azt olvastam volna, hogy a rendőrség beperelt egy autóst, akinek blokkolója volt, de van kiskapu a törvény szövegében, vagy nem tudom, de elvesztették a pert. Azért többnyire, ha autóból mérnek, lekapcsolom, miután lelassítottam, inkább ne jöjjenek utánam.
Bármi, ami az egyedi azonosító jel eltakarására/megváltoztatására alkalmas, illegális.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
bitpork
nagyúr
válasz h1ght3chzor #19137 üzenetére
Eltakarni bűncselekmény asszem, jármű egyedi azonosítójával való b@szakszás miatt.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
g4bb3r
tag
válasz roberto211 #19024 üzenetére
Biztonság kedvéért rendeltem azért NBU-t meg megnézetem foncsort, nem matt a lámpatest amúgy..
-
deicide
veterán
válasz h1ght3chzor #19130 üzenetére
Laser Interceptor. Ez az új fixen telepített cuccok ellen nem lesz jó (oda waze kell), azok radarosak, de az autóból/hídról/akárhonnan mérő lézeresek ellen eddig 100%. Pedig csúsztam már bele bőven 200 felett is M6-on.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
raczger
őstag
válasz bitpork #19131 üzenetére
2 hete feltettem itt a kérdést, hogy melyik biztosítónál kössem, illetve mekkora önrésszel, arra nem válaszolt senki, de erre
Már akartam kötni, de mikor először kalkuláltam, akkor valamiért elég irreális összeg jött ki, ennyiért viszont már nem gondolkoztam, csak megkötöttem.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Declare
őstag
válasz raczger #19128 üzenetére
Pontosan mennyi volt azt nem tudom, de nem volt veszes azt mondta. Mar a megvetel elötti atvizsgalaskor ezt kiszurtak, szoval kalkulalt is vele.
En nemetorszagban fizetem, de 50 euro asszem az eves dija de a teljes casco, egy 6-7-8 eves autonal mar nekem a "sok" kategoria. Ha az opelnek okozom barmi kisebb bajt (nem totalkart), akkor nem eri meg biztositast fizetni. Totalkar vagy lopas eseten nyilvan jo....nekem a környezetemben nem igen loptak meg el autot es totalkarra sem törte senki eddig, lehet ez is nyugtat.
Meg ugye ez is olyan, hogy fizeted a cascot par evig mondjuk esemeny mentesen. Utanna mondjuk okozol egy par 100 ezer forintos kart. Egy reszet az elözö evekben becsengetted a biztositonak, kifizetik a karod, majd megemelik a biztositasod es a következö 1-2 ev alatt az emelt biztositassal könnyel lehet, hogy befizeted a maradek összeget is es utanna tovabb is.
Szoval a casco akkor eri meg ha 1-2 evente jo alaposan összetöri az ember az autojat vagy par evente ellopjak#feketehumorrulzIzgi kerdes ez a biztositasosdi...olyan mint a lotto....vagy bejön vagy nem...csak pont forditva örül az ember
-
raczger
őstag
válasz Declare #19126 üzenetére
Igen, annyi. Nekem lopás/rabláskár, totálkár illetve töréskárra van, úgy számoltam ennyiért bőven megéri. Te mennyit fizetsz és hol?
Nekem is volt motortartóbak csere, ha itthon megveszi a gyárit, az húzós (66k), én németből vettem utángyártottat harmad annyiért (szállítással együtt, 2 nap alatt itt volt) és tökéletes.
Szerethető autó, kényelmes, jól vezethető, kívül-belül szép (bár ez ugye szubjektív), megbízható, mi kell még? (Talán V6 és hátsókerék hajtás.)(#19125) Skillet: Sajnos, bátyám is jól lelakta másfél év alatt a Citroenjét, kb 20k-30k km alatt. Ülés kiszakadt, belül nem nagyon takarítja, mondjuk kívülről rendben van, illetve nem, mert múltkor véletlen araszoláskor nekiment az előtte lévőnek, motorháztetőnek pont elég volt, hogy másikat kelljen venni helyette.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
deicide
veterán
válasz roberto211 #19118 üzenetére
Volt "pár" riasztás, bőven visszahozta az árát. Velencén rendszeresen mérnek, de ha kint van a háromlábú, ők meg bent ülnek az autóban, még arra sem veszem a fáradtságot, hogy visszalassítsak és kikapcsoljam. Szerintem ők is röhögnek, mekkora balekot fogtak, meg én is röhögök.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Declare
őstag
válasz raczger #19124 üzenetére
Evi 70k HUF? En ezt a vadkar/rohngalas/termeszeti kar cascot fizetem csak. En full cascot csak uj autora kötnek.
Amugy az egyik cimboram is par honapja vett egy olyasmi mazdat, mint a tied, osztrak import es valami motor szilent/bak nem tudom en mit csereltek rajta es ennyi...nagyon szereti es nagyon jol müködik
-
raczger
őstag
Na kötöttem Cascot a Mazzagra, 10% / 100k önrésszel kijött havi 5900-ra, így szerintem megéri. Ma jöttek a biztosítótól szemlére, nagyon dicsérte az autót.
Így bő egy év távlatából úgy érzem nagyon jó vétel volt és igazolást nyer, hogy nem a km óra számlálót, hanem az állapotot kell nézni! (Volt ismerős, aki nem hitte el, hogy ennyire hibátlan a beltér és 240k km van benne.)www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Salex1
őstag
Valaki használ "olcsóbb" radar/lézer detektort elégedettséggel? Olyan 20-40eFt-os kategóriára gondolok.
Például -
Melack
veterán
válasz roberto211 #19110 üzenetére
Egy jó érdi karosszériást tudsz?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
roberto211
őstag
válasz Mágus2 #19099 üzenetére
Kis motornál elképzelhető sztem is
Corsa c t ugyan nem ismerem de sajátom igen, ugye ez is ezres...
5000-5500 között 160-62 fölött forog kicsivel a végseb.előtt...
Ilyenkor érzem h szakít a 3 henger De mióta felújítások vannak a pályán örólök ha 80al lehet menni, meg amúggy sem lépem már túl 120-30at.. 30km távra fölös..
#19102) focvis : Itt egyszer é is kipróbáltam. stiftel Azt hittem felrepül..
(#19111) Melack : Azt is tudok.. D Nem a legolcsóbbak de elég jók.. küldök privit..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #19108 üzenetére
Rég elévült, akár 270-et is írhatnál.
8th: nem meglepő az az eredmény, első keréken még sperrel is nagyon nehéz ennyi erőt átvinni az útra. Szóval ennek a konstrukciónak nem a 0-100 az erőssége, az 50-200 inkább.
Állórajtnál csak cibálja a tulaj kezében a kormányt, meg gyilkolja a gumikat és a váltót.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
veterán
válasz Mágus2 #19099 üzenetére
Corsa C 1.0-val 180-at (+/-2) mentem az érdi lejtőn sík terepen 168 kmh rémlik
Kölcsönadtam az akkori barátnőmnek az autómat, bajnok lett a Zete (régen volt), haza kellett menni élőben megünnepelni a helyszínen, jobb híján elvittem az ő gépét és ugye sietni is kellett.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- iPhone topik
- Asszociációs játék. :)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- PlayStation 5
- Vivaldi (böngésző)
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Milyen GPS-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest