-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
nagyúr
válasz FerNandor #21297 üzenetére
"biztos a kisebb értékek a jobbak?"
Azt írták egy cikkben ha lenne olyan olaj ami 0 és 100 fokon is 10-es viszkozitást produkálna akkor olyan sűrűn kéne cserélni mint a váltókban.
"10ezrenként úgyis cserélem."
Sokan vallják hogy a csúcs szuper méregdrága olajok hosszú csereperiódusos használatánál jobb a sűrűn cserélt olcsóbb olaj*.
*A motor számára előírt szabványt teljesítő.
"csak az teljesen szintetikus, amire az van írva, hogy "fully synthetic" vagy 100% synthetic."
Ez ennél kicsit bonyolultabb, pl Amerikában előfordul hogy ugyanarra az olajra nem írhatják rá hogy fully synthetic, míg Európában igen.
Give them hell Ukraine!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FerNandor #21297 üzenetére
Azért az más, a Motul egy teljesen szintetikus olaj ami az élettartama vége felé is hozza ezeket az értékeket, egy részszintetikus pedig nem fogja (az alapolaj itt ásványi ami elfárad egy idő után).
De ha 10k vagy 1év csereperiódust betartod akkor nem lesz gond a Mannol-al sem.#nincsbennetarcsi
-
FerNandor
őstag
Köszi. Kipróbálom akkor a dCi-be. 10ezrenként úgyis cserélem.
Csak azért kérdeztem, mert régebben olvastam, hogy csak az teljesen szintetikus, amire az van írva, hogy "fully synthetic" vagy 100% synthetic. Ezek meg csak valami szintetikus technológiával elöállított olajok.
Egyébként most megnéztem a Motul xcess 8100 5W40-es olaját, aminek szintén van RN jóváhagyása. És annak is magasabbak az értékei, mint a Mannolnak, pedig az kb 2x annyiba kerül.. [link] biztos a kisebb értékek a jobbak?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
Köszi Nem gondoltam, hogy ez a Mannol olaj jobban teljesít, mint az ELF.
Amúgy ezek szintetikusak vagy csak van bennük valami szintetikus hányad? Mert elég olcsó ahhoz képest.. Ez a Mannol van itt helyben, érdemes akkor ezek alapján kipróbálni szerintetek?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
Ja, így oké. Csak azt írta, hogy "40 fokos értéket adnak meg a gyártók". Én azt gondoltam, hogy úgy, mint ahogy elötteírta a 10mm²/s-nál és akkor az olaj tud mondjuk 13,7-et. Azért nem azt néztem, hogy "viscosity at 40°C". Hanem az olaj képességeinél kerestem 40-hez közelítö értéket. Így oké.
Hát ezek alapján, akkor a Mannol olaj jobb, mint az ELF...És egyébként akkor a 40°C a hidegoldali index? 40° az nem éppen hideg
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
Qru írta:
"Meg persze a hideg oldali VI index is fontos elvégre a motor kopásának kb 90%-át olyan üzemben szedi össze élete során."
"40 fokos értéket adnak meg a gyártók általában, ott is a minél kisebb érték a jobb. Annál folyósabb, annál jobb a kenési értéke."
Ez pontosan mi? Ezt hol találom?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
Köszi. És ennek az értéknek köze van a motor halk járásához is?
És az a hidegoldali index, amit még mondtál, az melyik?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Qru
MODERÁTOR
-
FerNandor
őstag
Ebben az esetben akkor a Mannol 13,4 viscosity at 100°C jobb, mint az ELF 14,7-es értéke?
Az a másik micsoda, amit mondasz, azt hol találom?Raczger köszi. Azt a totalcaros akciót hol kell figyelni majd?
Majd tavasszal akarok valamit szerintem, addig tájékozódom. Jó lenne csoportosan menni, biztos lenne érdeklödö, hátha olcsóbb lenne.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FerNandor #21277 üzenetére
Mivel nem az ismerőseid nem látnád, hiába linkelném be ide. De tetszőlegesen keress ilyen vidiket yt-on, ugyanazt látod.
Olaj:
Mannol jó, azt nézd, hogy 100 fokon minél közelebb legyen az ideális 10mm2/s-es VI indexhez (az autógyártók ehhez méretezik a motorjaikat).
Meg persze a hideg oldali VI index is fontos elvégre a motor kopásának kb 90%-át olyan üzemben szedi össze élete során.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
raczger
őstag
válasz FerNandor #21275 üzenetére
Én drivingcampben voltam tavaly, totalcar szervezte és elég olcsón lehetett menni a kb másfél órás tréningen (kb 5k volt). Egyszer mindenképp hasznos, habár nekem nem voltak meglepő dolgok, rántópadnál is sikerült elsőre megfognom az autót (annak ellenére, hogy bénáztam ).
Belülről felvettem videóra, sajnos a pályából nem látszik semmi.Érdemes lehet kivárni valami akciót (totalcar szokott néha hirdetni, bár idén már nem fog, mert pont most volt, illetve kuponos oldalakon is előfordulhat ilyen akció).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
FerNandor
őstag
Amúgy látom, ti is beszélgettetek a Mannol olajról. Összehasonlításképpen, ehhez képest milyen?
Én nem értek ezekhez az adatokhoz..
[link]
[link]A Mannol viszont jóval olcsóbb és mondjuk van is helyben, el tudok menni, megvenni. Csak tulajdonságaikban milyenek egymáshoz képest?
(#21276) Qru FB-s tartalomhoz tudsz adni valami támpontot?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
Én azt az egésznapos, 8 órásat néztem. valami 40 vagy 45 ezer Ft.
Majd azért olvasgatok utána, meg youtube-on is van biztos egy-két videó. De mindenképp el kéne menni egyre. Vagy összeállni sokan, hátha kedvezményesebb"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FerNandor #21271 üzenetére
Van, ne is mondd... Egyik fórumtárs a Hungaroringi tanpályán volt, az se rossz amúgy de ez a best most itthon. Még a környező országokból is ide járnak (Szlovákia, Ausztria, Szlovénia, stb).
Amúgy hasznos csak elég borsos ára van még egy futottak még kategóriás pályán is. Jah és szólok az ilyen pár órás tanfolyások semmit nem érnek kb. A felét átszövegelik eleve, elméleti oktatás címén elmondják azt amit már gyerekkorodban is tudtál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FerNandor
őstag
Hali, vezetéstechnikai tréningen volt már valaki? Hol és melyik jó? Esetleg Pécs körül?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz golyani #21265 üzenetére
Kb annyit hozott nálam is amikor 5W40-ről 5W30-ra váltottam. A hígabb olaj miatt kisebb lesz a motor belső (súrlódási) ellenállása. Én azért inkább 10k-s ciklusokat tartanék de végülis ha nem nagypapa korodig akarod használni akkor jó a 15k-s ciklus is.
Ez az a változat ami Atkinson ciklusban jár részterhelésen?
Mert akkor bőven jó a 0W20-as olaj bele (feltéve ha nem koppon hajtod tartósan).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
golyani
őstag
Gyári ajánlott olaj a 0w20 meg az 5w30 is. Eleinte szerviz töltötte 5W30-cal, utána álltam át a hígabbra, de fogyasztásban max 2 deci változás lehetett. 7 alatt simán eljárok vele nyáron. Jártam mostanában huzamosabban Miskolc-Sátoraljaújhely vonalon akkor bement 6,5 alá is .
Amúgy nem tudom mennyire lehet helyes a megfigyelésem, de mintha 10000 km fölött történt volna a fogyás nagyobbik része, olyan mintha elfáradt volna az olaj . Na maholnap megálmodom, mert pénteken vinni kell.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz golyani #21263 üzenetére
Jó híg olaj van benne (hsd-nél még el is menne de sima 1,6-ba...) de a fogyásod minimális. A Sustina jó olaj, ha azért pörgetni is szoktad én tuti inkáb 5W30-ra váltanék. A fogyit kicsit megdobja majd de nem számottevően cserébe majd csökken az olajfogyás.
#nincsbennetarcsi
-
golyani
őstag
Üdv!
Következik az olajcsere aztán szemet szúrt nekem ez a Sustina 5w-30-as olaj, Jelenleg Eneos 0w-20-at használtam. Az alany egy 1,6-os Valvematicos Auris (92k km). 0W-20-al az olajfogyás 15-16k km alatt ~ 5dl, kb ennyit önthettem utána. Aztán most gondolkozom a Sustinán, végülis a szervízben is 5W-30-at öntenek bele, csak azt nem tudom hogy pontosan miből (talán Total vagy Mobil1). Érdeklődnék tapasztalatok iránt az olajjal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
Előző szerviznél csinálta, nem most. Aláírom, minden szakmát ki kell tanulni, de én ha pl egy PC-n elfelejtek bármilyen alap dolgot beállítani, amit az ügyfél kért, akkor ha felhív, hogy nem úgy megy ahogy megbeszéltük, és 3 kattintásból megoldható, akkor elmondom neki szívesen, úgyis elfelejti rá 2 napra, hogy hogyan volt. Ezek szerint én állok rosszul a dolgokhoz, hogy nem mindenben a pénzlehúzást nézem?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
lsc
nagyúr
válasz LógaGéza #21260 üzenetére
Itt azt írod hogy megcsinálta [link], csak nem bírtad ellesni, most akkor megcsinálta vagy nem. Azt már csak halkan mondom szervizbe nem 100 km-re kell hordani a kocsit hacsak nem muszáj, de erre úgy látom Te is rájöttél.
De utoljára, a szerelők a tudásukból élnek, azt kell megfizetni, egy masszőrt is hiába kérdezel hogy mondja meg ingyen hol nyomkodd meg a fájós hátad. Ha nem tetszik tanuld ki a szakmát aztán hajrá.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
LógaGéza
veterán
Elvittem hozzá a kocsit, megcsinálta a szervizet, amit én kifizettem, ebben benne volt a hiba kiütése is - amit ő elfelejtett megcsinálni. Másnap itthon vettem észre - a szerelő 100km-el arrébb, most menjek vissza egy 5seces műveletért?
Azt már nem is említem meg, hogy szegről-végről rokon... Bár lehet pont ezért nem mondta el"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
veterán
válasz bozont #21225 üzenetére
Köszönöm, ez bejött, csak úgy mint K Norbi első videója.
Köszönöm mindkettőtöknek!
Viszont elég nagy parasztságra vall a szerelőtől, hogy nem volt képes ennyit elmondani
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
albgab
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy 2005-ös évjáratú Kia Picanto 1.0 LX Cool.
Nemrég vettük.
Hibajel volt kicseréltük a vezérműtengely jeladót és el is múlt a hibajel.
Most időnként van jelzés, de vagy törlöm vagy magától megszűnik.
Úgy vettük meg a kocsit hogy előtte vezérlést cseréltek.A fogyasztás viszont 6,7-re jött ki. (főúton, 1 személlyel)
Az volna a kérdésem hogy ez miért lehet?
Ahogy olvastam lehet lambdaszonda, vezérlés nem jó lett megcsinálva illetve valami hőmérséklet jeladó.
Tippek esetleg? Vagy esetleg ezek hülyeségek?
Köszi a segítséget
-
tomiii.
aktív tag
válasz Skillet #21239 üzenetére
Én ma este magunkban nem csalódtam.
-Megiszunk egy energiaitalt?
-Igyunk.
.
-Bükk?
-Hát, nézzünk ki.
.
-Na, még egy kanyar, aztán menjünk haza...CSATT[ Szerkesztve ]
-
Joker88
őstag
ha esetleg lekapna egy traffipax, mikor küldenék ki azt a bizonyos csekket ? egy hét, vagy két hét ?
In loving memory of Garrett Lockhart
-
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Mint friss jogsis felmerült bennem pár kérdés.
Még kresz-ből tanultuk, hogy 18. életévet be nem töltött személy nem vezethet személgépjárművet külföldön. Úgy értesültem, hogy ez már megszűnt.(?) A további kérdésem, hogy ha minden igaz, 2 évig a jogosítvány megkezdésétől számítva kezdő vezetői engedélyem van, ami annyit jelent hogy pótkocsival felszerelt autót nem vezethetek. Most akkor ezek a szabályok élnek még, nem tud valaki erről valamit?Samsung Galaxy A55 5G
-
Qru
MODERÁTOR
Csókoltatom azt a hadtápost aki kitalálta hogy a csúcsforgalomban hozzák fel Pestre a BTR-70-eseket lábon az M3-ason. Az a pár MH-s teherautó már csak hab volt a tortán.
Részleges útzár... 80-al tudtunk jönni.Na de a CC egész jól vizsgázott a hóban. Jobb mint vártam. Persze azért nem egy téli gumi de normális közlekedéshez bőven elég.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #21207 üzenetére
durva kedvezmény
jó lehet. kb olyat léphet ez az ignis is
12e nagyon jó azért az olajért.(#21209) bozont
future? már sima is van, future is meg energy is? így már nem tudom követni
de amúgy jó a total olaj.(#21211) tomiii.
nem csalódtam benned(#21221) gaborbol
nincs valami kimondottan hidrotőkés autókhoz? jövőre már ki kellene cseréltetni őket, nagyon kalapálnak sokszor. most friss olajjal jó lesz egy ideig...(#21226) roberto211
jópofa vas, eléggé egyedi, nem sok van. tényleg hoz egy kis jdm fílinget.
de a kérdésre nem egyszerű felelni. napi 150km-t jár vele. vannak bajok, előjönnek, de azért ez nem kevés futás, szóval...
de vannak betegségei. pl a csomagtérajtónál a könyökben a vezetékek folyamatosan megtörnek. már megcsináltam neki egyszer, de megint szar. állítólag van rá megoldás...passz.
6.5-7 literrel járkál el vele. sok rövidtáv. futár.
a váltó baromi rövid.tegnapi:
törökbálintra kiugrottam és emiatt ment a tökölés. 2 autó van jobboldalon az árokban. helyszínelt a jard. nem tudom, hogy sikerült ezt összehozni egyik lada?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Kornel
veterán
kb. 1 órája a keletinél egy dízel laguna motorja szétment, mindent beterített az utcán az olaj+gázolaj gőz.
csúnya látvány volt. -
-
Morris
veterán
válasz szőröscica #21233 üzenetére
Hatalmas a különbség.
Élmény menni vele. -
Morris
veterán
Urak, felnis/gumis kérdésem lenne.
Adott egy 17-es alufelni garn. rajta a 225/45R17 gumik (nyári).
A téli garn.: 15", 195/65R15.Mitől van az, hogy a téli garnitúrával sokkal kisebb a motorfék. Sokkal szebben lehet váltani és nem ugrik meg olyan hirtelen az autó. Megy a gép ezzel is. A menetdinamikával nincs baj. Sőt...
Ennyit jelentene a könnyebb rugózatlan tömeg? Vagy a keskenyebb gumik miatt van?
-
Snoop-y
veterán
válasz roberto211 #21226 üzenetére
As ignis sportban gyarilag recaro ulesek vannak
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #21206 üzenetére
"unokatesómnak van egy ignis sport, abban 1.5 van, majdnem 110 ló. nem rossz kis gép. "
Mesélhetnél róla kicsit. Olyanokat is nézegetek, elérhetőbb árba van mint a swift sport és igaz puritánabb de pont ez tetszik benne ez a "jdm" feel. Másrészt könnyebb, meg picivel jobb a gyorsulása asszem(de ez nem tuti)... Unokatesód h van megelégedve vele. Recaro ülések tartanak benne "nyomós" kanyaroknál?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
bozont
veterán
válasz LógaGéza #21224 üzenetére
Hirtelen ezt találtam: 1999 utáni modelleknél vegye le a gyújtást, majd nyomja le az A jelű gombot. Adja rá a gyújtást, majd engedje fel az A jelű gombot. Ekkor „Service" felirat jelenik meg a kijelzőn. Fordítsa jobbra a B jelű gombot a kijelző visszaállításához.
Ez a Golf IV-es leírásból, hátha működik.[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
Caddyből (2007-es) nem tudja véletlen valaki, hogy hogyan lehet kiütni a szervizet jelző minden induláskor felugró jelzést? Voltunk vele szerelőnél, csak elfelejtette kiütni, telefonon nem akarja elmondani, ezért meg nem fogok megint elmenni 100km-el arrébb...
Láttam múltkor, hogy nyomkodott valamit az egyik bajuszkapcsolón, és eltünt a jelzés, de olyan gyorsan csinálta, hogy nem tudtam jobban megfigyelni..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Predator2
addikt
Nem nekem kellene hanem apámnak, megkértem, hogy bővebben is fejtse ki mire gondolt.
Eléggé konyha nyelv lesz, de remélem így már érthetőbb mire gondol:"Olyan kellene, amit a műszerfal tetején lévő levegő befúvóra lehet tenni, és csak addig működik, amíg bemelegszik az autó, és a fűtés lefújja a fagyot-jeget a szélvédőről.
Amolyan páramentesítő szerűség, de elektromos.
Valamikor láttam ilyet azt hiszem az Auchanban.
A szélvédő aljára lehetett tapasztani belülről természetesen"1,5 dci nehezen melegszik.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
gaborbol
őstag
válasz Skillet #21206 üzenetére
En is ezt raktam anno a HDI-be.
Quartz 9000 Future 5W30 is particularly suited for turbocharged, multi-valve and direct injection engines. It can be used in the most severe operating conditions in any type of climate. It is perfectly adapted to all vehicles equipped with catalysts that use unleaded fuel or LPG
◾Provides longer drain intervals
◾Easy cold starts due to the oil’s extreme fluidity
◾Lubricates engine faster to reduce wear
◾Provides exceptional protection at high temperatures
◾Reduces fuel consumptionQuartz 9000 Energy is designed to meet most OEM requirements. TOTAL’s advanced technology allows Quartz 9000 Energy to increase engine life while maximizing the power of the engine. It has been specially approved for gasoline and diesel engines in Mercedes-Benz, BMW, Volkswagen, Audi and Porsche.
◾Increases engine life
◾Preserves maximum power
◾Provides longer drain intervals
◾Ensures excellent wear protection -
maglew
aktív tag
Van egy 30 éves kocsim amit szeretnék bontóba vagy fémátvevő helyre vinni.
Mivel igen régi típus ezért itt nálunk a bontó nem veszi be csak 5 Ft/ kiló árban.
Van valami ötletetek hogy vastelepen vagy más bontóban nem lehetne kapni érte több pénzt? -
bozont
veterán
válasz Skillet #21206 üzenetére
Nem tudom, ott ahol én veszem nincs sima 9000-es, csak 9000 Future. De hogy gyakorlatban milyen különbségek vannak jó kérdés, más fokozat és minősítés az biztos. A Berlingo-ba A3/B3 az előírás (manapság már A3/B4), csak ezeket nézem. Az olajszigetnél vettem mindent.
-
Kornel
veterán
válasz Skillet #21206 üzenetére
Ford escort klub tagsagival igenyelheto bardis kedvezmeny, mar en is vettem vele parszor.
Nem rossz arak vannak mar ugy.Amugy 1.6-os moci van benne, 125 ps, 1000 kg-hoz, ha forgatod, akkor megy is.
En nem mentem meg ennyivel vele, es nem is fogok, max. NemetbeRvilike: neha en is gyokerkedek, amikor elottem fszoskodnak
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz bozont #21204 üzenetére
szerintem hibátlan olajat használsz. amúgy mi a különbség a 9000 meg a 9000 energy között?
hol vetted amúgy?(#21205) kornelka
ford klubtagsági? az számít a bárdinál? hmmm.
akkor én nem jól kereshettem, mert ennyiért nem találtam sehol, semmilyen webshopban.
nana, a végsebességeket itt ne mond be, mert tabu ebben a topikban (senki sem hiszi itt el a végsebességeket, meg ilyesmiket) még óra szerint sem mehetett az autód ennyivel, csak a felével, maximum!!!ebben milyen moci van? unokatesómnak van egy ignis sport, abban 1.5 van, majdnem 110 ló. nem rossz kis gép. az is változó szelepvezérléses.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Kornel
veterán
válasz Skillet #21203 üzenetére
Ja, olajbol elvileg ennyi jon le (35%), tesomnak van ford klubtagsagija, o igy vesz olajat, meg alkatreszt a tragacsaba
Mondjuk kell is bele mindig valami
Amugy ezzel a kedvezmennyel is csak az arukeresos arak szintjen, vagy picit felette van arban az olajok tobbsege, de legalabb (remelhetoleg) jo esellyel nem hamisat soznak az emberre.
Illetve a +1 liter azert magaban se rossz akcio, foleg ha ezt is enni fogja a szuszka.
Mondjuk azon se csodalkoznek ha tenyleg megenne az 1 decit, mert mint utolag megtalaltam az elozo tulajra rakeresve az automat a carstylingon, mar az auto 1 eves koraban azzal menozott, hogy ora szerint 215-ot ment
De legalabb nem kell kikormolniNosza itt egy par kep:
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
válasz Skillet #21203 üzenetére
Mondjuk durva, hogy nekem meg 15e-be állt meg az egész, szűrőkkel együtt. Az olaj volt, igaz akciósan 7000e Ft (5 liter). Jó, mondjuk ebbe a 13 éves Citroen-be talán túlzás is lenne a nagyon drága olaj, ezzel a Total Quartz 9000 Energy 5W40-nel is elégedett vagyok. Szinte nem is eszi az olajat a gépezet.
-
Kornel
veterán
Hat ez a dog eppen, hogy ralepsz a gazra, mar forog is a tiltas fele, mintha csak azt mondana, hogy nyomjal meg
Viccet felre teve, hidegen ugy kell magam turtoztetni, hogy ne forgassam 3000 fele, mert pillanatok alatt ott van a mutato.
Amugy meg ha neha elgurul, akkor leforgatom szepen, csak jobb lenne sokszor a km orara nezni elotte, mert jon majd a draga fenykep
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest