-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
Angles morts (már akinek mond ez valamit): [link] #fbalert
⭐ Stella
-
Petyyyyy
addikt
Mazda 2 - heti fogyi 5,7 liter. Hozta az elvártat.
Vectra - indulás éjfélkor, sebességet betartva, teli csomival az alábbi etapokat hozta Podgoráig.
480km távon 42,4 liter - 8,8-as átlag
328km távon 28,3 liter - 8,6-os átlag
Teljes út átlaga 8,7. Nincs itt semmi látnivaló.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
nagyúr
válasz nandow #279767 üzenetére
Sose lehet tudni... De ő azért szokott válaszolni nekem.
tboldi: Ez amúgy jó kérdés! Lehetne ez egy új prémium funkció. Mármint, h megosztják velünk a számot.
focvis: Mondjuk ez most engem is meglepett, régen számoltam már. Kb tízre emlékeztem, de gyűlik ez idővel...
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #279783 üzenetére
És ha a futárcég alkalmazottja ejti le, nem is tudsz róla, hogy félremér.
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #279780 üzenetére
Igen, ez az, amihez nem tudok megfelelő méretű ajtózsebet.
Feleségem munkájából adódóan kicsit jobban rálát és kiokosított. Annyi maradt meg, hogy kétféle nyomásmérési elv van, az egyik érzékeny a fizkai behatásokra, a másik nem. Az a klasszikus manométer, amit ismerünk, egy memrán mozgásából számolja a nyomást, mindegy, hogy analóg mutatós, vagy digitális kijelzőre löki-e ki az adatot. Ez a sérülékeny.
A mutatós ezen felül még azt is tudja, ha leejted, vagy csak lekoccolod, a mutató ugrik egy rovátkát és konzevensen egy fix értékkel mér mellé.Amúgy az én Xiaomi példányomat összenéztem a saját nagy kompresszoromon lévő manométerrel és a benzinkútival is. Hibahatáron belül van.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #279777 üzenetére
Nem ezt ajánlottam volna festésre hanem a nagy tartályos verziót. De mivel eleve az nem érdekli Qru-t nem kotortam elő a linkjét.
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #279777 üzenetére
Jó a 0,5 bar/kerék elég. Viszonylag gyakran csekkolom a nyomást 1-2 tiezednél ritkán kell bele többet pótolnom.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
Nekem az Xiaomi 1S van, 3,5 bar-ig teljesen jó. Szomszéd 6 bar-os bringáján elvérzett, nem tudtunk beállítani rajta ekkora nyomást. Bár elvileg tudna 10 bar-t is, csak ott helyben nem jöttem rá, hogyan.
Az utódmodell elérhető.radi8tor: festésre, tartály híján PC portalanításra, stb-re alkalmatlan, viszont kicsi, elfér az ajtózsebben is, egy feltöltéssel mind a 4 kerékbe bele tudok fújni +0,5 bar-t.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ja jó, nem vagy barkácsolós típus ezt mindig elfelejtem.
Hordozhatóból 12V-os vagy akkus?
Ha van szivargyújtó ez a Lidls pont jó lehet.
Akkusból meg a XIaomi-t ajánlják, de az ára zsebbenyúlós.
Szerk: ja az.
Nekem amúgy ilyen Parkside van, de nekem van 4 akkum is hozzá #ytalert
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
-
veterán
Rádió logókat honnan tudok letölteni? RS-nél már megcsináltam egyszer és azt tudom, hogy SD kártyáról kell feltenni, de pontosan honnan is kell letölteni VW-hez?
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #279770 üzenetére
Azért az már érezhető növekmény. Arra lehet befizetnék. Rugalmasságban sokat jelentene. Passatunk 170/350 volt és az teljesen elég volt nekem.
200 km/h-t ír a legtöbb oldal. Kérdés mennyit csak a km órád...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
Megnéztem a LaChip oldalát, 136/285 → 165/350 elérhető nagyjából 100 ezerért. Hát-hát...
Hétvégén voltunk szüleimnél, pályára felhajtva üres aszfalt, amíg a szem ellát, előző 40 km országúton már bemelegedve. Kettecskén, kevécs csomaggal, fél tankkal. Na, nézzük!
Hát, x80-ig azt lehet mondani, van még dinamika, utána már csak araszol a mutató. y00-nál kijelentem, hogy megvan, asszony ekkor szólal meg:
Most már vissza lehet állni a rendes sebességre.
Nem tudom, hol a Vmax benne, olyan 3500-4000-et forgott forgott ezen a sebességen.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tboldi
nagyúr
válasz bulikavagyok #279765 üzenetére
Vajon Te hánynak vagy a listáján? És én hánynak vagyok?
-
nandow
aktív tag
válasz bulikavagyok #279765 üzenetére
Nem biztos, hogy látja, amit írsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz syIex #279764 üzenetére
Párszor azért megmentett az magától vészfékező funkció (koccanásgátló). Arra lennék kíváncsi, hogy ha nincs akkor is olyan szituba kerülk vagy azért voltam kevésbé figyelmes, mert tudtam hogy ott a védőháló?! De az val'szeg sosem derül ki. Van létjogosultsága simán ezeknek a dolgoknak csak kicsit kéne még reszelni némelyik ilyen funkción.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
veterán
Az mondjuk nekem sem hiányzik. Ez eléggé "okos" már, de nem igazán néztem szét még mélyebben benne, mert nem gondoltam, hogy hozzám kerül szóval az majd a jövő zenéje, hogy milyen kis apróságok vannak benne...
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz syIex #279757 üzenetére
Melós autó volt mások a szempontok. Belvárosban araszoláshoz nekem nem hiányzott a sávelhagyás figyelmeztetés. De az k-ra nem mindegy, hogy milyen kényelmes/kényelmetlen ülésben ülsz adott esetben akár napi 4-5-6 órát is.
Bár ez a minden szrért csipogo és magától besatufékezik mert az út szélén parkol egy ... Na ez sem hiányzik. Jó nekem a buta Bubi is ami nem akar okosabb lenni nálam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Alusky
aktív tag
válasz tboldi #279736 üzenetére
Biztosan Norbi. Mondjuk én ezért az ignore funkcióért sose voltam oda, mert a másik ugyanúgy tud reagálni a kommentre és akár trollkodni is amit az ignoráló ugye meg nem lát. Ezért sokkal jobb a tiltás inkább ami Face-en is van, ott totál megszűnik létezni a két fél egymásnak ahogyan annak lennie is kell.
[ Szerkesztve ]
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
nagyúr
válasz macilaci78 #279735 üzenetére
Az Ti(k)tok
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
Nyilván én is érzem a különbséget hiába 9 év van ez és az A6 között, de engem a technika kárpótol érte plusz a lényeg alapból a kevesebbet fogyasztó autó volt ami ezáltal adott is lett. Rengeteget nézegettem itthon, kint is. Ő szintén próbált segíteni, de se ő sem pedig én egyszerűen nem találtunk olyat ami megfelelő lenne az igényeimnek most ennyiből. Aztán felajánlotta, hogyha már úgyis drágábbakat nézek akkor vegyem át tőle ezt hiszen ez nagyon rendben van, mert úgyis eladná szóval így bestbuy lett számomra hisz szinte csak bejáratott az autó, 120k km és elég jól felszerelt is!
Azt, hogy nem felső csak közép kategória meg megszokom lassan..[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz radi8tor #279737 üzenetére
Van sok hasznos.
Éppen defektjavító sprayben gondolkodom, itt most 2000 Ft lesz. Annyira nem meggyőző, Mannol - szintén nem prémium cucc- kb. 1500, Dunlop 1400 Ft (csak nem gagyi ha a nevét adja hozzá egy gumigyártó).
Kérdés, hátha valaki már próbálta:
A gyári (Yokohama gyártmányú) defektjavító folyadék szavatossága lejárt, cserélném, de a gyári kb. 20 ezer Ft.
Jó helyette egy bármilyen, pl. Osram (6 ezer Ft)?A gyárit kézzel megemelve bele kell folyatni a gumiba, az Osram készletben viszont olyan pumpa van ami belenyomja a folyadékot is, azaz nem kell folyatni.
Én csak az Osram utántöltőt venném, nem a komplett készletet.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #279739 üzenetére
Ez a trend, a B6 Passat-ból átülve a Skoda-ba kb szúrta a popóm a szálka annyira fapad volt.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz tboldi #279750 üzenetére
Gyorsak, rendesek és tényleg nagyon jó munkát végeztek az A6-al. Fél literrel tuti kevesebbet evett pedig a váltót nem is lehetett hozzá írni, mert már régebbi modell volt.
A különbség meg érezhető volt utána a 190 és a 224 LE között..The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #279724 üzenetére
Skodában is volt hogy állítottam a hangerőn kormánytekerés közben. K. idegesítő volt amúgy.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #279719 üzenetére
Max sima hálózatról tudnám tölteni de legalább a társasházi közös óráról.
Egyelőre nem szükséges mert még mindig 90%-ban vidékre járunk, a maradék 10%-ot lefedem a Jazz-el, Limo-val meg az éves bkv bérlettel. De kipróbáltam és tetszett, pedig eléggé idegenkedtem tőle. Semmi élvezeti értéke nincs de pont ez benne a megnyerő, a halk suhanás.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Megvárom amíg lejár. Őket ajánlottátok régebben is, az A6-ot is ők csinálták meg és tökéletes volt végig! Jóval kedvezőbben csinálják, mint az ABT csinálná gondolom.
Igen DSG, 6 sebességes a motor pedig a hőn szeretett CR TDI 2.0. Nem kevés ez a 150 lóerő egyébként ehhez a kasznihoz, de a több mindig jobb.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz syIex #279718 üzenetére
Igen, egyedül az ABT amivel nem bukod a garit a VW-nél ha jól tudom (ez igazából egy tuningbox szinten mozog, nem klasszikus chip tuning). Haver a céges policy miatt nem vehette meg az erősebb tdi-t és csak az ABT esetén nem vonja meg a garit a márkaker (rajtuk keresztül is intéződött a chippelés). Ott pl aktív marad a motorvédelem, nem tudod széthajtani. Nézi a motor hőmérséklet és a levegő hőmérséklet is ha túlléped akkor visszaveszi magát gyári teljesítményre.
Ha megvárod a gari végét akkor viszont inkább LA Chip, ők a váltót is hozzáigazítják (már ha DSG-s a kocsi).
#nincsbennetarcsi
-
Gergőke88
addikt
válasz macilaci78 #279735 üzenetére
Nem fogja látni amit írtál
-
radi8tor
MODERÁTOR
Jövő hétfőn megint autós Parkside cuccok lesznek a Lidl-ben.
⭐ Stella
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #279735 üzenetére
Tippem szerint a farkas egy cicmicet ejtett zsákmányul.
-
veterán
70-75 Ah-s AGM akku kellene nekem, 8 éves a verda, most makkant meg benne az aksi. Láttatok valahol bestbuy vételt?
Az új AGM-es akku kocsihoz kódolását meg tudja csinálni egy autóvillamossági műhely, vagy márkaszervizbe kell vinni?
Nem a pénzt sajnálom rájuk /na jó, azt is egy kicsit/ de hetekre előre kellene időpontot foglalni, az akku meg most cserés
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
rbalint88
addikt
válasz K Norbi #279722 üzenetére
Gondolom a szomszed akkor proba nelkul vette meg. Ha akkora szarnak erezte 3 honap alatt, hogy eladta, akkor meg se kellett volna venni mondjuk az A7 egy par kategoriaval feljebbi auto, lehet nem ilyesmihez kellene hasonlitani.
A feleslegesen nagy teljesitmennyel egyetertek, de sajnos ezzel lehet eladni r=1 usereknek.macilaci78, sylex: nagyobb kategoriabol mindkepp szomoru lesz a kep, ha alacsonyabba ulsz at, akkor is ha joval ujabb.
szada85: ha nem jarsz sokat dugoban, akkor max a tobb sebesseg->hosszabb attetel->alacsonyabb fogyasztas es zajszint szol az automata mellett. Ja meg a kickdown
-
nagyúr
Mi mindenre jó a prémium tagság.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
cOxeR
Ármester
válasz Vismajor01 #279710 üzenetére
Picit előre kell gondolkozni, de nekem a matek kijött rá nagyon. Nekem sok spórolt pénzem van benne, amit másra terveztem… és emiatt az most “úszik”, de évek alatt azért engem igazol a döntés.
55e km-t tettem bele most már, puszta számok:
10Mwh (18kwh/100km) 72 Ft-al: 720k
3300 l benzin (6 liter/100km) 600 Ft-al: 1980k
Nekem a napelem befektetésem is terül meg ezzel, meg sorolhatnám, de kell hozzá a komplex kör, hogy igazán megérje.
Nem sorolom, az egyéb dolgokat, ha nem 6 liter, ha nem 600 a benzin, ha sokat kell parkolni. Persze ez mind változó, ezért nem is tettem számot ezekhez.
Nem számolgatok táblázatokba, de biztos vagyok benne rengeteg maradt másra. Jól is jön mert a covid nekem nagy csapás volt… vállalkozásom szűnt meg, másik is csak döcög korábbiakhoz képest, ez nem panasz, puszta tény. -
veterán
válasz macilaci78 #279724 üzenetére
Édesapám hasonlóan érez a 2010-es A6 után a 2019-es Passattal. Sokkal "fapadosabb" érzést kelt neki, nem olyan "masszív" stb, ezért is veszem át tőle úgy, hogy igazából ő ajánlotta fel, mert én eladtam az én A6-om viszont könnyebben át tudok szokni rá, mint ő plusz engem az extrák amik vannak benne kárpótolnak..
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tsebacsi #279717 üzenetére
1999-es fapad Passatból ültem át egy 2017-es Kia Ceed-be és bizony van különbség, pedig alapvetően nem is összehasonlítható a két autó.
A huszonéves műanyagok tapintása is jobb, mint a 6 éves autóé, a velúrkárpit az üléseken is jobb minőségérzetet ad, a szőnyegek, csomagtér borítása, a csomagtérpadló hézagmentessége is a Passat felé billen, de még a kormánynak is jobb a fogása.De a Kia feszesebb, pattogósabb minden tekintetben. Nincs kiülve az ülés, az öv visszahúzó is teszi a dolgát, a kb 20%-kal több paci (136 vs 116), a plusz 1 sebességfokozat is kellemes.
Jó tulajdonságú a Kia, de nincs meg benne az a "megérkeztem" érzés, mikor beleülök. A háttámla továbbra sem mondható kényelmesnek, a lapockát jobban tartja, mint a hát alsóbb részét, görnyedt testtartást generál. Majd lehet, üléscsere lesz ebből.
Viszont a közelmúltben megjelent ötlet, hogy az irányjelzőt a bajuszkapcsolóról a kormányra rakják, biztosan elvetélt ötlet. A Kia kormányán van pár gomb és a kiálló fel-le pöckölhetőkbe megakadt az ujjam egy-egy kormánytekerésnél. Biztosan nem jó a technikám, de nem mindegy, hogy hangerőt állítok-e manőverezés közben, vagy az irányjelzés megy össze-vissza.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
K Norbi
addikt
válasz rbalint88 #279719 üzenetére
Hagyjad már a teslát, szomszéd 3 hónap után eladta.
Minőségtelen anyaghasználat, gagyi összeszerelés.
Kapcsolók gusztustalanok, nyomkodd meg őket.
Kasztnin vannak olyan hézagok, szar fényezés. Soroljam még?
Értelmes autótól messze áll.
Tipikus összehányt amerika fos az egész.Inkább vett egy A7 et.
Persze mindenkinek más a jó.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz rbalint88 #279719 üzenetére
Amúgy ez a tankolás egész időrabló tevékenység, most veszem újra észre, mióta nem minden reggel fullra töltött elektromos autóval indulok. A céges kártyánk Shelles, nem igazán esik útba nekünk sehol Shell kút - nagyobb macera, mint este bedugni, reggel kihúzni volt az autót.
-
rbalint88
addikt
válasz K Norbi #279715 üzenetére
Hat mondjuk egy vilagbajnok negyes Golfbol en se piszkalnam a Teslat bottal se
Qru: a hatotav nem para, hanem adottsag, eleg jol tervezheto, olyan, mint a tankolas - csak tovabb tart. otthoni tolto nelkul en se eroltetnem a villanyost. Vagy legalabbis azert nem, hogy olcsobb legyen jarni vele. Ha jobban passzol a felhasznalashoz (foleg varos, sok rovid ut, ami nyirja a technikat) es konnyen megoldhato a toltes (kozel van, bevasarlas alatt toltesz, meloban toltesz), akkor igazabol nem plusz nyug, elvegre tankolni is el kell menni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz 6030D #279711 üzenetére
A szomszédoddal együtt tudok érezni.
Yamaha robogó, tönkrement az üzemanyagszintjelző kb 5 éves korában. Kimértem a műszerfal és a tank között jó a vezeték. Az úszó mozgatásával az ellenállás is változik. A műszerfal mutatója is mozdul változó feszültségre. Biztosíték jó, a csatlakozók miatt a polaritást nem lehet felcserélni.
A tünet: gyújtás nélkül a mutató 1/8-ot mutat nulla helyett. Ahogy gyújtást adok, lemegy a mutató 0-ra azzal a sebességgel, amivel amúgy fel kéne mennie a tényleges állásra.
Bontottan nem lehet kapni, nincs. Újonnan csak egy francia shopban találtam, kb 120€+ postáért. És korántsem biztos, hogy ez megoldja, elvégre a mostani is az úszó mozdulásával összhangban változtatja az ellenállását.Mindegy, nekem egyszerű dolgom volt, egy szál bükkfatiplit vágtam rövidebbre, berovátkáltam negyedenként és ezt használom nívópálcának. A kb téglatest forma tankkal egészen használható. Mondjuk, 1 tank kb 125-130 km-re elég, x00 óraállásnál szoktam tankolni és le van a gond.
Most a különolajozás adta meg magát, átengedi az olajat álltában is. Egy vákuumszelep lett az olajvezetékre is kötve, de nem oldotta meg a dolgot. Külön már nem lehet kapni ehhez a karburátorhoz, akkor új karburátor, arra olajozó, meg szívató is. 40k az alkatrész. Töredékáron vettem egy 20 literes kannát, mérőedényt és a garázsban tankolok keveréket.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
6030D
őstag
Bár nyilván egy belsőégésűben is el tud romlani fontos alkatrész, ami nincs polcon, de a leendő szomszédomnak a Zoéjába jelenleg nem tudnak K-Európában valami töltőegységet szerezni. A magyar képviselet tanácstalan, a környező országoké szintén (a szomszéd hívta végig őket), a legjobb tipp, hogy írjon levelet a francia anyacégnek, tudnak-e segíteni. Nem ám az, aki eladta...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
cOxeR
Ármester
válasz brumi1024 #279700 üzenetére
Igen, ha valaki pályázik naponta, vagy megy 200++ km-t, de nekem a nullásra bp körül biztos nem kellene, pl mentem múltkor is Halásztelek-Veresegyház-17 ker-reptér-Halásztelek kört, legjobb… 130 tempomat kint (tudom nem annyi a megengedett), városba dugó mindenhol araszolgatás, lenne nagyobb hatótávom még inkább azt gondolnám nincs olyan dolog ami miatt visszaülnék.
Persze a szerviz, de én ezért is ülök fapadba… minél kevesebb “szarság” ami el tud romlani.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz cOxeR #279698 üzenetére
Én is így tennék csak az a pár tíz millió hiányzik hozzá...
Más;
Úgy néz ki, hogy végül édesapám Passatját fogom átvenni amit nem rég vett. Nem tudja megszokni az Audi után... Én meg összeszedem magam és megfogom!
Remélem pár évig ki fog tartani nálam és, hogy nem fog annyit enni, mint az A6 evett.
Ezekre motoroptimalizálást érdemes vagy kétezres motor azt annyira nem szereti?The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Napelem
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Parfüm topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest