-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz radi8tor #278464 üzenetére
Megjött az email.
Részletezték, mire mennyit ajánlottak, a korrekt tételek:
- Lakatos munkadíj 26,5k
- Fényezés kb. 40k
Ami kevésbé korrekt, alkatrész: 16,5kQru: mivel minimal casco, így nincs besorolás Úgyhogy nem ugrik a bónusz, de négy év alatt nem is nőtt
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Alusky
aktív tag
válasz radi8tor #278492 üzenetére
Egy tapolcai ismerősömnek van egy hatodik generációs V6, sárga csíkokkal, lehet már valaki találkozott vele autós talin.
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
Petyyyyy
addikt
válasz rasotamas #278487 üzenetére
Akkor kérdés lehet-e bármit reszelni a cégautós szerződésen - átvállalja a cég a költséget pl, bár kétlem.
Ez szokott történni, igen. Ilyen esetben többnyire leteszik a sajátot. Itthon amennyire tudom teljesen más a dolog. Pl. előző helyen a HR osztály vezetője is céges autót hajt, de neki egy ruppót sem kell fizessen.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
veterán
válasz Petyyyyy #278486 üzenetére
A megbeszélésen nem volt róla szó, hogy fizetnem kéne érte, csak hogy jár.
A munkaszerződés nem szól róla.
Van egy külön cégautószerződés amit most küldtek a postán a munkaszerződéssel.
Kicsit utánaszámoltam, hozzáadtam a szerviz meg járulékos költségeket is a saját autó kilométerköltségéhez, mindjárt kijön a matek havi 1 hazaúttal is, és akkor lehet kint minden hétvégén kirándulni többszáz kilométereket.
Lehet annyira nem is rossz ez igy, de akkor meg el kéne adni a sajátot (próbaidő után)https://tinyurl.com/rasoapro
-
Petyyyyy
addikt
válasz rasotamas #278479 üzenetére
Arról volt szó, hogy kapok egy kb 60000 eurós céges autót, magánhasználatra is.
Ebben nem szerepel hogy ingyen. Vagy a szerződésben igen, csak itt maradt le?Ha tényleg neked kell fizetned havonta azt az X eurot, akkor még mindig mondhatod hogy kösz nem kéred / olcsóbbat szeretnél, esetleg megoldod máshogy az autózást. Továbbá ugye próbaidő alatt bármikor felmondhatsz, ha valami nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
őstag
válasz Gergőke88 #278474 üzenetére
Hybrid vagy 2.0 cvt? Mi nem tetszik benne?
Nekem ilyen van még régi képernyővel (újat elfogadnám ha hiba nélkül működik), én jól elvagyok vele. Tényleg csak kíváncsiság lenne mi nem tetszik (egy jó csomó alapos oka lehet).ui: látom 160-170et az simán igaz lehet, nem mentem annyival még soha. Pályára jobb a mondeo.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Alusky #278478 üzenetére
Mondjuk ebben pont nincs zongoralakk csak a klíma kapcsolók közötti gombok.
TV az kell, elengedhetetlen hogy multimédia legyen az autóban. Persze lehetne beépített mint Audinál a középkonzolban, csak az sokkal drágább megoldás.
⭐ Stella
-
veterán
Fú srácok nagyon magam alatt vagyok.
Kaptam egy külföldi munkaajánlatot augusztusban, aláírtuk a szerződést, aztán elment a főni, a HR-es hetekre szabira.
Most kezdenek kidőlni a csontvázak a szekrényből.
Arról volt szó, hogy kapok egy kb 60000 eurós céges autót, magánhasználatra is.
Most megjött postán a teljes munkaszerződésem, kiderült, hogy fizetnem kell érte havonta egyszer az autó megkapáskori bruttó értékének a 0,4%-át, másrészt valami német cégautótörvény értelmében egy 1%-nak becézett adót (valójában akkor 1% ha kb 50km-re laksz a melótól, ha közelebb kevesebb, ha messzebb több). Ez így összesen 400 és 500 euró közti kiadás lesz nekem Azt számoltam el fogok tudni rakni havi 1000-1500€-t, ennek most egy jelentős része ugrott ezzel
Holott én eddig örültem mint maci a f*szának, hogy megspórolok azon, hogy nem kell üzemanyagra költenem meg szervizelnem a saját kocsimat havonta vagy 250-300€-t, most fizethetem ki a dupláját, de mire? Hogy vadiúj kocsival járok? Totál hidegenhagy.
Oké, hogy korlátlan kilométer, de havonta kétszer kéne hazajönnöm, hogy egálban legyek. De spórolni akarok, pénzt eltenni, nem egálban lenni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Alusky
aktív tag
válasz Gergőke88 #278474 üzenetére
Azok a kijelzők... Mint a telefonokon a noccs, világ legnagyobb baromsága. Miért nem lehetett a műszerfalba integrált 6 colos kijelzőknél maradni, megvoltunk régen is TV-k nélkül a szellőzők fölött.
Mint a zongoralakk amit kb. minden autós újságíró lefikáz, de a gyártók csak azért is tolják mintha süketek lennének.Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
Gergőke88
addikt
Átvettem ma az új céges autót. Egyelőre nem jön be. De tény ingyen van aztán majd lesz mellé valami értelmes is.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #278468 üzenetére
Ismerős érzés. Edinburgh-ból reggel indultunk Skye szigetekre csak, hogy megnézzük. Aztán vacsorára épp visszaértünk a szállásra.
⭐ Stella
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #278466 üzenetére
Ja ez megállós hely, 5 órát autóztunk érte.
-
brumi1024
veterán
-
Szoszo94
őstag
Lökhárító, de abban lévő méhsejt rács is. Más elvileg nem. Viszont így is keveslem
Avultatást még meg kell néznem a szerződésben, egyébkéntAegonAlfa AllIn Casco.
Radi8tor: nekem is voltak rajta sérülések, lehet emiatt volt az avultatás beleírva.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz nandow #278458 üzenetére
Hát, nálam a szemlén látták, hogy a lökös meg van húzva, bele írták az új szerződésbe hogy
A 24. sz. záradék került alkalmazásra. A biztosító a szerződésben rögzített állapot szerint a sérült járműelemként feltüntetett alkatrészekre vonatkozó biztosítási szolgáltatások esetén értékemelkedést von le.De hogy valójában ez mit jelent nekem azt nem tudom. Talán hogy nem a teljes összeget térítik meg egy esetleges javítás esetén?
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Szada85
aktív tag
Nem láttam a topikban, de lehet csak átsiklottam rajta:
[A Seat márka, mint autógyártó megszünik (német cikk)] a mostani modellpalettával, a Cupra veszi át az autós vonalat...Valaki egy (mostmár) jó Seat Leon-t befektetésnek??
Ennek már csak felfele fog menni az ára! -
brumi1024
veterán
válasz focvis #278448 üzenetére
Nincs, teljesen lutri és helye is válogatja. A Trolltunga túrán beszélgettünk helyiekkel, júniusig hó, volt pár hét napsütés majd egészen mostanáig esett végig. Bergenben viccelődnek azzal, hogy évi 5.5 nap napsütés van, ott első nap sütött is, azóta viszont esik (múlt csütörtök óta). Bármikor eshet, de a helyieket ez nem szokta zavarni, rövidnadrágban pólóban futnak reggelente a 12 fokos esőben.
Qru: Ide nem kell tarcsi, nagyon lassú és türelmes a közlekedés, de emellé tele vannak 4-600+ lovas villanyautókkal.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Alusky #278450 üzenetére
Centizgessen a fene! A kocsi orránál/faránál ilyet használok, oldalt meg ez ment a falra. Konkrétat koppig állok és tök nyugodtan nyitom az ajtót.
Anno lemértük a kocsi tetejét, 150 cm-től fölfelé raktunk szekrényt, abba is lehettt pakolni.
Ikea Method felső szekrényeket feltehet, sok dolog elfér benne.
Van olyan falra fúrható állvány, ami a kereket is elbírja. Évente kétszer kell megemelni.Nagy garázsba beraktam 4 salgó polcot, egy keréken gurítható 80×230 cm asztalt, ott volt a gumigarnitúra, 2 bringa, robogó. És ennek ellenére mind a 4 kereket le tudtam zárt garázskapuval cserélni. Viszont egy második autó akkor sem fért volna be, ha üres a garázs. Nem akkor van baj, ha tele a garázs, hanem ha valaminek nincs helye és csak ida-oda teszed.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Alusky
aktív tag
válasz Bondix #278419 üzenetére
Egy kisebb motoros autónak se nulla a fogyasztása, 2-3 litert lehet megspórolsz, meg persze a kevesebb adók, ha havi 1000Km-t mész akkor kb. 200-250 ezer Ft évente, ez rögtön az új kocsi átírási költsége meg az alapszerviz, ha egyáltalán belefér, mert olcsó autóknál elég gyakori, hogy a gumi kapásból kuka meg ilyenek. Úgyhogy ha le is cseréled spórolni csak két év múlva fog elkezdeni és akkor még az ismeretlen tényezők nincsenek beleszámolva.
Igazán jó fogyasztást talán valami 3 hengeres TDI-vel tudnál elérni, csak az meg szerintem nem tekinthető autónak, viszont ha meg menni is kell akkor nyögni fog a gyenge kocsi.
Tartsd még meg, öreg az autó amúgy se lesz már nálad nagyon sokáig, aztán ha kiöregedett végleg akkor lecseréled valami normális fiatalabbra.Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
Alusky
aktív tag
válasz gzbotii #278442 üzenetére
5 méter kevés, egy átlagos régi kombi is 4.5 méteres, akkor marad 25-25 centi előtte, mögötte, nehéz körbejárni meg centizni kell. Az inkább 6 méter legyen.
Szélességre meg annyi, hogy ha teljesen nem is, de háromnegyedig ki lehessen nyitni az ajtót. A szabvány parkoló 2.5 méter széles, akkor az 5 méter két autóra + a melletted lévő kocsik sem a vonalon állnak (jobb esetben) tehát van hely oldalirányban egy 30-40 centi ott is oldalanként akkor 5.6-5.8m, úgyhogy a 6 méter az szerintem jó lesz szélességre is.
A legalacsonyabb pontja legyen akkora, hogy a fejed pont ne verd be, az lehet 1.8 lenne inkább célszerű. A holt terekbe meg beférnek kis szekrények a szerszámoknak a falra. Ha gumiszettet meg ilyeneket is tárolni akarsz akkor viszont +1 métert bele kell toldani valahova. Akkor meg már befér melléjük egy kisasztal is. Olyan nincs, hogy valami ne legyen idővel telepakolva, olyan garázst még nem láttam.[ Szerkesztve ]
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
-
dellfanboy
őstag
válasz macilaci78 #278444 üzenetére
csirkehalo kell, fullon, nehogy a nyest bemenjen, vagy esetleg egy macska a tetore piszkitson
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
gzbotii
nagyúr
válasz macilaci78 #278444 üzenetére
Igen, elsőből kimaradt - két autónak kellene.
Három oldalt szeretnék neki. Valamilyen áramforrást mindenképp, közelebbről valami elektromos/plug-in autóban gondolkodom, meg amúgy is - egy sima 12v akut is kell néha tölteni + mostani autómban is van 220v-os előmelegítő.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
macilaci78
nagyúr
válasz gzbotii #278442 üzenetére
Itt kérdezd meg. 2 autónak szeretnéd? Mi lesz még ott? (Kuka, motor, bicikli, talicska, fűnyíró, akármi?) A féltető széleinél pár oszlop, vagy valami oldalfal is lenne?
Az 5 méter mélység szerintem kevés. Egy kombi 4,5-5 méter és még nem kellett elmenni előtte-mögötte.
Világítással készülj. És ne a kocsi fölött legyen, mert a kocsitető mindennek árnyékol. Sem az utastérben nem lesz rendesen fény, sem kerékcserekor, vagy a motortérben matatva. Ez lehet akkus, mozgásérzékelős, távirányítós megoldás is.
Kutya van-e, lesz-e? Érdemes lehet térd/combközép magasságig körbekeríteni, hogy ne ugrálja körbe, ne vizelje le.
A tető alá tehetsz valami dobozolást, polcot, konzolt. Sok dolgot lehet itt tárolni, pl tetőbox, tetőcsomagtartó, pótkerék, kerti szerszámok, slag, palántakaró...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Petyyyyy
addikt
válasz brumi1024 #278433 üzenetére
Nagyon baba.
(#278435) Qru - De hogyan ha nincs tarcsi Mondjuk hátszél az lenne, úgy oké
üdv, peti degecrőlA múltkori autóztatás nem volt az igazi, ahogy beszéltük is párakkal a talin. A feltevésem jó volt, tényleg kapufa a jobb hátsó féknyergem. Kb. zéró kézifék, cserébe ha behúzom és kiengedem, nem áll vissza alaphelyzetbe. Csáposon visszaállítottuk kézzel, azóta nincs kézifék használat és érezhetően könnyedebben megy a gép.
Szóval tud a háromkettőrettenet jobbat is.
Megjött az új nyereg. A drágábbat választottuk, mert nincs kedvem maszatolni, csak legyen már jó. 57K - ha a régit leadom -20K. Holnap szépen lefényezem a garázsban.Vízállás jelentés...
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
Most, hogy a házépítés folyamata a végéhez ért, szeretnék egy autóbeállót építetteni még a tél beállta előtt - az lenne a kérdésem, hogy kb. mekkora lenne az ideális méret két autó számára? 6 vagy 5.5 méter széles x 5 méter mély, illetve a belmagasság 2.2 illetve a legalacsonyabb pontján 1.7 méter magas - lapos tető, annyi lejtéssel, hogy hó/csapadék ne jelentsen problémát.
De szívesen fogadok észrevételeket, tapasztalatokat.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #277216 üzenetére
Megjött az
ajánlatpénz. 28 Mátyás landolt a számlán, ami egy utángyártott lökhárítóra is kevés, hát még a rács, fényezés, stb. 40% avultatást írt egyébként a kárfelmérő a papírra.
Következő lépés, hogy lehet belőlük legalább annyit kicsikarni, hogy nullán legyek? Bontott lökhárító drágábban megy egyébként, mint az utángyártott.Egyébként csak pénz jött, se mail, se semmi más és még online sincs lezárva az ügy.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
nagyúr
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #278434 üzenetére
Az a jó a vízszintes esőben, hogy egyszer édes egyszer sós. A 13 foknál melegebb időt Olsoban hagytuk, de nem bánom.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
Arcképgyáros
Nekem a Golfom 1.6. Én lekopogom, 10 év + 120k megtett km alatt nem költöttem rá szinte semmit ami becsúszós probléma volt. Most igényli a ráköltést. Lengőkarok, gyertyák, vezérlés stb.
Meg is kapott mindent.
Fogyasztás 6,8 - 7,2 szokott lenni. Nem klímázva jó időben 6,5.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz szőröscica #278423 üzenetére
Nem, de nem kotlik meg olyan hamar, mint az 1.9 TDI, vagy PDTDI.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Hibalistát nem írtunk, a hirdetés mindent tartalmazott. Ilyen volt, ilyen állapotban lett eladva. A szerelő udvarán állt a kocsi, ahova amúgy olajcserére vittem volna a baleset reggelén. A vevő pár perccel előbb ért oda, mint mi, váltottak pár szót, de az utasteret mi nyitottuk ki. Ha vitás helyzet állna elő, szerintem jönne tanulnak a szerelő.
De olyan nyomott áron ment el a kocsi, hogy 2-3× annyi lóvét is simán ki lehet belőle árulni, ha mégis elbontaná.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
szőröscica
addikt
válasz macilaci78 #278422 üzenetére
Viszont az 1.6 szivo benzin se fog varosi uzemben sokkal kevesebbet enni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Bondix #278419 üzenetére
Ha Golf4, akkor 1.6 szívó benzin. De mindenképp rá kell szánni az alapszervizt, kitisztítani, ahol kell. És a fene se tudja, mennyire eszi a rozsda, beázik-e, tákolták-e, stb.
Azért írtam, hogy egy ismert eléletű, ismert hibákkal rendelkező, vagy épp rendbe szedett autó ebben a korosztályban biztosabb pont, mint egy ismeretlen kortárs.1999-es B5 Passat 1.9 PDTDI, 116 LE motorral, 400k km valós futással, 3 hete még ez volt. Tavasszal vezérléscsere, de a motor már kehes volt. Alacsony fordulatról nyomva füstölt, alapjárat ingadozott.
Feleségemmel és a szerelővel megbeszéltük, hogy rászánjuk a motorgenerálra a pénzt, mert amúgy rendben van a kocsi, a bódé nem rohad, bennünket kiszolgál. Ez a vezérléscserével 700k-1,5 mFt közé eshet attól függően, mit találnak még bontás közben a biztosan cserés hidrotőkék mellett.
Nameg 5 szezont futott nyári gumik, 5 szezont futott téli gumik a garázsban, tehát cserések.Lehet, a sors akarta, hogy összetörjem, a javításra, gumizásra, generálra szánt összeget megfejelve vettünk egy 2017-es Kia Ceed kombit 1.6 CRDi 136 lovas motorral.
Egy idén 24 éves autóból ültünk át egy 6 évesbe, ugyanúgy kombi, dízel, manuális váltós, halogén lámpás, klímás, stb. Kb a dupljába került, mint amit a balesetet megelőző állapotú Passatra kellett volna költeni. Nagyon szerettem a Passatot, olyan volt, mint egy kényelmes kabát. A Kia ezt nem tudja, de kiszolgál. A nézelődéskor minden érzelmi dolgot elengedtünk és racionalizáltunk. Még a carsharing is felmerült az autótulajdonlás ellenében.
A szempontok: fiatalabb az átlag életkorú magyar autónál, kombi (esetleg SUV), dízel, manuális váltó, férjek el benne, férjen el a garázsban, klíma, elektromos ablak, racionális fenntartási költség. Nézegettünk b6-os Passatot, Lagunát, Megane-t, Mondeo-t, Superb-et, meg ezt.Ha nincs lehetődéged előre lépni, akkor tankold az Audit, amíg megy, aztán dobd el.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
#214
aktív tag
válasz macilaci78 #278416 üzenetére
Amennyire én tudom a megjegyzés rovatnak pont annyira nincs jelentősége Magyarországon, mint a beírt vételárnak. Esetleg egy hibalistát (már, ha van) érdemes írni, de nem tudom ez mennyire lehet bizonyító erejű egy későbbi peres ügyben.
-
Bondix
tag
válasz macilaci78 #278411 üzenetére
Néztem 200-2001 golf 4eseket 1.4-1.6 de kb mindegyiknek valami baja volt meg nagyon szidják azokat a motorokat.
Hát lehet ezt a sors is így akarja, hogy velem maradjon amúgy is nehezen válok meg tőle -
tboldi
nagyúr
#MiTonapifogyi
11,52 lett, 2/3 város, 1/3 autópálya, klíma, esetenként több személy. Humbug a csipszelés utáni csökkenés. -
macilaci78
nagyúr
Nem értek hozzá, nálam okosabbat kérdeztem, ő mondta, hogy írassam bele.
Sima adásvételi volt ez is, 4 példányos indigós, gondolom,l papír-írószer boltban vette.Az okmányiroda gond nélkül kezelte, ami után a Nemzeti Útdíj ügyfélszolgálata gond nélkül vezette át az új kocsira a pályamatricát. A biztosítás lemondása is megálltegy e-maillel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
#214
aktív tag
válasz macilaci78 #278414 üzenetére
Miért neked kellett volna ezeket intézni? Onnantól, hogy ti megírtátok az adásvételit és lejelentetted, neked a felhasználási cél majdhogynem irreleváns, nem igaz? Ha bontani akarja, akkor a papírozását neki kell intéznie.
Nem kötekedni akarok, csak aktuális lehet nekem is a téma a hetekben, és mi a leendő vevővel sima adásvételiben egyeztünk meg.
-
-
#214
aktív tag
válasz macilaci78 #278410 üzenetére
Mit befolyásol egy ilyen kitétel az adásvételiben?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #278410 üzenetére
Ettol o meg nem fogja atirni ha nem akarja. De ez nem a te gondod szoval mindegy.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz Bondix #278386 üzenetére
Ha a mostani Audid rendben van, "költségmentes", a fogyasztás miatt ne cseréld le.
Az 1.9 tádé sem rajong a sűrű rövid utakért, benne van a világon minden km is, ki tudja, mi jöhet elő legközelebb egy 20+ éves VAG-on?
Ami pedig szép, megvigyázott példány, az már inkább a 1,5 milliós ársáv fölött van.A benzinkúton hagyott összeg tervezhetőbb, mint a szerelőnél egy ilyen idős akármilyen kocsi esetében.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #278332 üzenetére
Bocsi, erre elfelejtetttem válaszolni.
Az elsőből nem volt, a többiből igen. Létezik S valamennyi verzióból, meg JCW is az F54-ből*, de fenntartásügyileg nem biztos, hogy be merném vállalni.
*Annak már csak a hátsó szekrényajtaja maradt meg, oldalt normál 2+2 ajtót kapott. Pedig az R55-ben pont az tetszik, hogy baloldalt 1, jobboldalt 1+0,5 ajtó van.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz 6030D #278404 üzenetére
Valójában arra gondolok, miért nem viszi el a közterület felügyelet a lopós autóval?
Parkolási bírságot, kerékbilincset gyorsan osztogatnak.(Kétszer szoptam miatta, ma én vagyok az ügyeletes hisztike. )
Szerk: Gondolom, pár tízezer másik embernek is elrabolt 10 percet az életéből.
Biciklis főpolgármester.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Bondix #278382 üzenetére
Ez az az árszint, ahol csak rosszul járhatsz. Venni ebben a árkategóriában hibátlan állapotút nem fogsz, kevesebb fogyasztást kisebb kasznival, meg korszerűbb motorral szerelt autóval érhetsz el, illetve a kevesebb ló is garantált.
Én is tartanám, nincs mibe átülni, ami egy Swift.
Vagy venni egy olcsó C-Zerot vagy Pug Ion-t.
Sportos, keveset fogyasztó, olcsó autó nem igazán van.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest