-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Acheron #84195 üzenetére
Ez valóban nem is olyan durva.
Ha az S-Max tetszik, vegyél azt, csak találni benzines, manuálisat is használtan. Gondolom, ecoboost van azokban is.
BUZZLGHTYR: a vastagabb olaj nem old meg semmit. Vagy utántöltögetni kell, vagy rendberakni a tömítéseket, lehúzógyűrűket.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
BUZZLGHTYR
senior tag
adott egy A4 1.8T quattro, olajcsere esedekes, 5w30 van benne, amit eroszeretettel fogyaszt 340k km van benne, turbohoz 10w40 mehetne bele, esetleg valami tanacs?
-
Szada85
aktív tag
válasz szőröscica #84190 üzenetére
Barátnőm korábbi, magyar rendszámos autójához is adtak a szervízben, ott 5€-t kértek érte. Forgalmit elkérték, forgatták egy darabig kétségbeesetten, megmutattuk a motorkódot, belemászott a számítógépbe ( itt nem láttam, hogy pontosan mit csinált ), majd cirka 1,5 percre rá adta is a matricát. Akkor, ott így működött.
-
Acheron
őstag
Nos, nekem is elkészült az Auris, minden olaj, minden szűrő, hátsó féktárcsa + betét, váltó szétdob, 2 csapágy csere, tömítések, váltóolaj , váltó összerak, össz 228e (márkaszerviz). Rosszabbra számítottam, kilenc évesen már bárminél beeshet ennyi. Így most rendben lesz egy darabig, nyugodtan tudom eladni.
Az utódját továbbra is nézegetem - kövezzetek meg, de az asszony céges S-Max -át szeretem vezetni. Igaz, a 163 ló határeset ahhoz a kasznihoz (éppen nem ugrik, de azért jól megy, ha megindul), de nagyon jó az üléspozíció, és érezhetően van vas az ember körül. Jövő hónapban érkezik helyette egy új Mondeo, 180 lóval, arra nagyon kíváncsi vagyok. Benzinesben a régit is bevállalnám, csak az a fránya powershift ne lenne benne. -
veterán
válasz rbalint88 #84189 üzenetére
💩 OK 😆
Más.
Közben készül az autóm, befogadták gariban, holnap lesz kész. 5 hibával vittem be:
1. Rossz a kanyarfény, "AFS error" üzenet. - ez tényleg user error volt , kiégett az egyik kanyarodó fény.
2. Nem működik a b.h. ablakemelő kapcsoló. Ez szerelő-error volt, amikor "visszajavították" akkor rosszul dugták össze a csatlakozót az ajtóban.
3. Kopog a jobb eleje rossz úton. Ezzel még nem tudom, hogy mit csinálnak. Mágus szerint a stabpálca rossz.
4. Az automata ablak rendszeresen elfelejti a végállást, így nem automata, ill. a tetőablakot se tudom mindig bezárni a távval. - Ki kell cserélni az ablakemelő motort, mert egybeépítették az elektronikával, ennek a hibája megzavarja a komfort-elektronikát. Holnap lesz alkatrész, remélem összerakják, mert szombaton mennék Cesky Krumlovba sörözni. 🍺
5. A motort melegen elindítva, eleinte furcsa az alapjárat. - Szoftvert frissítenek. Csak nehogy visszabutítsák a #csalószoftot![ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
válasz MunezXBK #84188 üzenetére
Jaaa, az ződ nekem is B@szki azt hittem, hogy ezt kell lesni mindig a szmogriadónál... Szerencsére felénk nincs
focvis: Pfaffenhofen an der Ilm. Annak a rövidítése. Mint pl Ingolstadt (IN), München (M)
Info: [link]
A kipuff pedig normálisan ki van kormolva. Karbantartom[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed háralévő része
-
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #84182 üzenetére
ott még csak épül
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #84173 üzenetére
Huszti úti Lidl és a FixDirect között, az Aldival srégen szemben
-
Land
veterán
Szeretnék venni a téli gumikhoz alufelnit használtan. Hol érdemes nézelődnöm, körbekérdeznem?
(16", 5x100)Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #84173 üzenetére
Budapest, Huszti út...
-
z123456789
addikt
Hello srácok!
Mi a huszti úti mosó pontos címe?
1034. Budapest,
Huszti út 34.?[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
válasz pècsimunkás #84162 üzenetére
Cáfolom! Az enyém piros 🔴 2.4 V6
Ma kezdődik életed háralévő része
-
félisten
-
veterán
-
Szada85
aktív tag
válasz brumi1024 #84153 üzenetére
Valóban, most én is meglepödtem, az egyik kollegával beszélgettem épp, a másik részlegen dolgozó cimbije múlt héten váltott autót, új 330d Touringra, és a 65 ezer €-s listaárra kapott ~25% engedményt, és 52 ezer € lett a vége.
Nem gondoltam volna, hogy ekkora kedvesség is elérhetö. -
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #84154 üzenetére
Hát, ha itthon vezeti egy területi képviselő, akkor az 1.6 crdi is.
Amúgy persze, közlekedni igazából elég a 318i is végülis 10-en belül megvan a 100, meg 200 fölötti a vége, csak picit többet várna azért ma az ember. De hát alapmotor, szóval ez van.
Same rules apply!
-
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #84144 üzenetére
Pedig ahogy a konfigurátorban látszik, nem alap.
A sötétedös belsö tükör olyan 60 ezer Ft, de pl a szélvédö felsö napvédö csíkja is 30 ezer Ft-os extra.@[vilike]:
Ez egy élhetö konfiguráció lenne.
Az egyik felsövezetö 3 napja kapta meg az ugyanilyen, csak metálfekete céges autóját, minden reggel sóhajtok egyet mellette, mikor sétálok be az épületbe. -
EQMontoya
veterán
válasz tboldi #84143 üzenetére
Ez jogos. De ilyen nem nagyon van.
Pumma:
Leparkolás után a BMW külső visszapillantó tükrei elektromosan behajthatók, így azok nem foglalnak el akkora helyet, emellett kisebb valószínűséggel sérülnek meg.
Ez már 2000-ben is alap volt, nehogy már egy 3-as Bimmernél ez ne legyen széria...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #84138 üzenetére
Annyi legalább kell(het), hogy egy mélygarázsból ki tudj állni.
Normális közlekedésre ( tehát nem a belsö sávban megfelelni a sztereotípiáknak ) nem feltétlen lehet rossz motor, bár én is inkább azt a verziót szeretem, amikor bármikor elö lehet rántani még pár lovat a cilinderböl.
-
#94529552
törölt tag
Új autó konfiguráláskor látható, hogy melyik extra mit tartalmaz pontosan.
Külső és belső tükör csomag
Az automatikusan elsötétedő belső és külső visszapillantó tükrök éjszakai vezetésnél megakadályozzák, hogy a vezetőt elvakítsák más autók fényszórói. További funkciók: Amint a vezető hátramenetbe kapcsol, az automatikus parkolási funkció lebillenti a jobb oldali visszapillantó tükröt, így láthatóvá válik a járdaszegély. Mindez pontosabb manőverezést tesz lehetővé. Leparkolás után a BMW külső visszapillantó tükrei elektromosan behajthatók, így azok nem foglalnak el akkora helyet, emellett kisebb valószínűséggel sérülnek meg.
EQMontoya[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #84118 üzenetére
Biztosan én vagyok ügyetlen, de nekem nem sikerült pl. 3-as BMW-vel közepes felszereltséggel ( persze tudom, ez relatív, kinek mi a közepes ) megállni 10 millió körüli listaárra.
Egy 318i benzin kéziváltóval, egyszerü színben, alap (16") kerékkel, mindenféle optikai csomag nélkül, a legegyszerübb börbelsövel, és "közepes" szinttel ( börkormány, autom.klíma, naprolók, Tempomat, PDC körbe, tükör csomag, ülésfütés sportüléssel, navi ) 13 millióba áll meg.
Ennyit is szoktak engedni a kereskedésben, hogy levihetö 10-re? ( Sosem vettem új autót, így kérdezem. )
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Jaffa75 #84127 üzenetére
Szoktunk ezekről beszélni, nem kell bemutatni minket egymásnak
Nem mellesleg a 6.1 jó ár, gondolom automata nélkül, 5 ajtós. A kombi pont ezzel a 2 elemmel kerül többe
Az Astra is hasonló áron van, csak nekem nem tetszett, de frissebb, jobban felszereltebb modell.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Peter.70
addikt
Kicsit a középkategóriás autókhoz szólva.
Ma voltam nézni Ford Focust, elég alaposan fel extrázva ( sávtartó, ülésfűtés, holttér figyelő, navi, bixenon, stb.) bőr nem volt benne. Kombi, 150 LE megállt a vége 6,1-ben.Ugyanez a szint Mazda 3-nál 6,5
Opel Astra K, 6,8-7,0Szerintem árban a Ford a nyerő.
Más kérdés, hogy hosszú távon ( fogyasztás, szívó motor ) a Mazda a nyerő. Bár átlagos futást nézve állítólag nem kell félni sem a turbótól sem a kettős tömegűtől.
Ford 1,5 turbósában azt mondták mindkettő benne van váltótól függetlenül.
Hátsó lábtér nekem kb azonos a mazda meg a ford. Opel picit nagyobb[ Szerkesztve ]
-
#64118272
törölt tag
válasz Tsebacsi #84123 üzenetére
Nem bonyolult a rendszer, csak még nem igazán látom át a logikát, mi alapján rendezi pl hogy a főoldalon mi jelenik meg, mikor megy a térkép láthatóan, vagy mikor írja simán hogy Navigation, vagy mikor megy az Apple Maps rajta, tehát még van mit tanulmányozni.
Egészen nyugodtan írhatsz, persze!
-
nagyúr
válasz #64118272 #84122 üzenetére
Hát a PH nem tért ki nagyon semmire. Én is youtube-ot beírva kerestem ezekre rá, döntően amerikai kereskedők videói vannak fent. Szerencsére a rendszer maga nem bonyolult, így szerintem gondom se lesz vele. Ugyanilyet autót várok én is, csak a 150 lovassal. Írhatok majd esetleg PM-et pár kérdéssel?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#64118272
törölt tag
-
nagyúr
válasz EQMontoya #84118 üzenetére
Most csak kíváncsiságból kattintgatva ez jött ki:
Lexus C200t jó felszereltséggel, alap fekete színben alap dísztárcsával 12.090.000 Ft
Audi A4 2.0TSFI Automata alaop fekete szín, közepes feleszerltségi szint alig kattintgatva,fele sincs benne mint a lexusban : 11.270.000 Ft szóval simán felhozom 12-re ha szintbe hozom a japánnal, vagy fölé.
Merci C 200 automata alap fekete óvatosan kattintva is 11.500.000 Ft szóval drága.
Bőr ülést nem ad senki alapban, navit se, automatát se, főleg alap motorhoz nem. Ülésfűtés is inkább valami nagyobb szinthez van, vagy csomagozni kell. A japánok legalább szintenként adnak mindent, és csak 1-2 plusz dolog van.
Német prémiumot csak használtan, valami megbízható forrástól (van ilyen??). A kompakt meg 6 misiért vállalható, annyiért sokminden jót kapsz, és vígan elvagy vele sok-sok évig.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz EQMontoya #84118 üzenetére
Japánok árazásához nem konyítok; viszont az öcsém most vesz új autót, kicsit körbejártuk a témát, frissek a tapasztalatok. Normális (= hétköznapi) elvárásokkal, 5 m-ért bőven lehet nem-alapmotoros kompaktok között válogatni.
("normális elvárás": digit klíma, el.ablakok, BT-s rádió, 16" alu, 4 henger, 110+ le)
Tavasszal néztem Merga C-t (C160 - 1.6 turbó), a fenti elvárásokkal 8 m. De egy Mercedes esetében illik még ezt-azt beikszelni, úgy 9 m.
Amit nem tartok jó ötletnek, ha az 5 milliós kompaktot kezdjük el felékszerezni és végül 8-9 m-re jön ki. Amikor meg eladná az ember pár év múlva, azzal szembesül, hogy kvázi egy árban megy az anno 5 millióssal.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #84117 üzenetére
Ez tiszta sor, nem veszel használtat, oké, nem is erről volt szó.
Nekem inkább az a fura ebben a storyban, hogy egy 3-as BMW vagy egy Lexus IS 5-10 évvel ezelőtt is 9M-ről indult, meg nagyságrendileg most is.
Csak mindenki más (Octavia, a lentebb említett középkategóriások zöme) is drágult annyit, hogy így már elég fura kép alakult ki a piacon.
Most ott tartunk, hogy egy fullos 180 lovas Civic alig olcsóbb, mint egy fullos, 192 lovas Mazda 6, illetve 10-ért már értelmesebben felszerelt 3-as Bimmer vagy Lexus is van... Azt a 15% difit én rászánnám.
Mert ahogy elnézem, a "fapad" IS van kb. egy jól felextrázott kompakt felszereltségi szintjén, alap az összes olyan móka, amiért a kompaktokban fizetsz: ülésfűtés, nagyhifi, bőr ülés, stb...Same rules apply!
-
nagyúr
válasz EQMontoya #84115 üzenetére
10 alatt nem kapsz rendesen felszerelt autót prémium szinten. Hidd el, bújtam eleget a konfigurátorokat és voltam bent szalonban is. Plusz CVT váltót nekem ne akarjon eladni senki, csak ha priust akarok venni...
Akármielyik német prémiumot nézem, 8-9M a belépőmodell, és nincs benne szinte semmi. És minden rendes extra húzós. Egy Focus/Astra/akármi 7 misiért már majdnem full, sőt, ugyanúgy 3-5 év garival, olcsóbb fenntartással és ott merem hagyni a belvárosban leparkolva, nem attól rettegve mikor húzza meg egy gyökér vagy akarja elvinni...
És csak úgy nem dob rá senki másfél misit 8,5 misire Én is eleget szívom a fogam a Ford árán, de elegem lett a mostani helyzetből, és nem vállalok be használtan rizikót, stb Nem ismétlem magam.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #84114 üzenetére
Nagyon ráfókuszáltál erre a kérdésre...
Amúgy azt néztem, hogy elég durván elszabadultak a középkategóriás árak, egy nem alap motoros, normálisan felextrázott Civic/Jetta/Focus alig olcsóbb, mint mondjuk egy IS300H/IS200t, amiben azért némileg több ló meg komolyabb kidolgozottság lakozik.
Pont ma volt a totalcaros teszt a 180 lovas 1.5 turbo Civicről, ami tök oké, de 8.5-ért... Hát, inkább rádobnám azt a hiányzó másfél misit, és ülnék egy új IS-be.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz bitpork #84108 üzenetére
Tökmind1, mit terveznek. Az infrastruktúra nem fogja elbírni. Nem egy cikk foglalkozott már ezzel világ/európa szerte, hogy pl. az északiak most azon szívnak, hogy az egyre több tesla és plugin/hybrid miatt nincs elég töltőállomás a városokban. Ez európában még nagyobb cink. Plusz sok farok ugye ott is parkoltatja az autóját töltés után, blokkolva a "kutat".
Vissza fognak táncolni, illetve ki fogják tolni +5-10 évvel még a dolgot, mert képtelenség az egész. Csak beindult a hype és pár nyomi hivatalnok/politikus 1-2 hibbantabb környezetvédővel karöltve most hatalomra akar jutni az ilyen intézkedésekkel a zöldek körében. Bukó lesz, nem is kicsi.
Azt is 1000x kitárgyaltuk, hogy erőmű és elektromos rendszer legyen a talpán, ami elviseli majd, hogy hirtelen mindenki tölteni akarja a kis tütüjét...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Az itthoni csalódízel 14-es, akkor azzal még el lehet pöfögni egy darabig. OBK mondjuk csak 9-es, de az ózondús párát lehel, nem szennyez.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Jaffa75
őstag
válasz BigBlackDog #84104 üzenetére
ne viccelgess... Az M0-án nyomtam vele egy 3.9-es átlagot... (jó, könnyű lábbal, tempomattal... ) Addig még belecsúszik 60e; utána ki kell ugrani belőle....
-
nagyúr
válasz Jaffa75 #84103 üzenetére
Nincs benne rendes automata, így bukták az egészet. A Ford nekem marad soká, rendes hagyományos automata, turbóbenya, minimum 14-es besorolás (szevasztok dízelesek ), ráadásul ma reggel tették ki a snyc 3-as tesztet, amit tegnap bújtam a jutúbon. Már fent van az android auto a telón, remegve várom a telefont, hogy "Farkas Úr, várjuk magát"
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #84101 üzenetére
Dehogy, térj csak vissza a Japó oldalra. Pl:
(L:/dl/upc/2017-10/47775_kuvik.jpg)(/L)
Berepülőpilóták...
#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
Jetta marad, 14-es besorolású...
Ami reggel befelé ma az M0-án ment, az megért volna egy misét... az első igazán ködös nap, de az autósok egy nagyobb része úgy közlekedett, mint az M7-en egy jó nyári szombat délután Pest felé... nyomta mint állat, annak ellenére, hogy néha-néha azért igencsak sűrű volt a tejföl..
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Hecht GG 950 aggregátorok
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest