Új hozzászólás Aktív témák

  • #40935168

    törölt tag

    válasz Vyndree #34139 üzenetére

    Szerintem pár dolgot félreértettél, vagy félreértelmeztél abban, amit én írtam. Meg lehet elferdült 1-2 dolog, olyan, mintha kicsit másra válaszoltál volna, pedig nem az általad említettek voltak az én levelemben.

    Haveri kör:
    - fotószakkör a cégben (ex cég), stúdió tulajdonos két profi fotós által, egyik oktat
    - nem rivalizálás, hanem tény, hogy mikor gépváztól függetlenül megjelentünk egy workshop-on 10-en, akkor ott volt 5 Canon-os, 4 Nikon-os és 1 Sony-s és ebben nem ez a szomorú, hanem hogy a Sony-s nem tudta felpróbálni kb. egyik üveget sem a vázára, én meg a 450D-re pattinthattam 50 1.4-et, 70-200 2.8 IS-t, 24-105 f/4L IS-t, satöbbi, tehát alkalmam volt belekóstolni abba, hogy mi hozható még ki a vázamból normális üveggel, pláne mikor indult a tapogatás az ödémakettőre, "úúúú". Az más, hogy ezzel a vázzal lehúztam 3 évet, utána Nikon D800 és én a Nikon D800 után álltam át MILC-re, nem egyből azzal indítottam. Egy tök kezdő számára egy ma már félhomály kategóriába menő Canon 24-105 f/4L is űrkorszak volt, kb. te jóóó ééég, ezt a 450D-vel csináltam ? Na, tehát a feeling.

    Nem d450, hanem 450D.

    70-300 lol egy alap 70-200 IS nélküli f/4-eshez képest, de szerintem még a standard, szintén fényerőtlen Canon 70-300-hoz is. Igaz, legalább árban is lol... olcsó a hús, de híg a lé.

    Szenzorstabi: egyszer gariztatta a srác, mert kiakadt az A200 szenzorstabija, a hatékonysága meg 70-80-as tarománynál már azért okot adott hümmögésre, na 200 milin a Sigma-val (vagy ekvivalens felette) komplett lol, ellenben mondjuk ha ez egy OS-es Sigma lenne, vagy IS-es Canon, vagy VR-es Nikon, az úgy klassz. A régi szenzorstabik alig fognak valamit, ezekből szerintem igazán jók csak mostanában kerültek piacra, nem említhetők egy kalap alatt a több évvel ezelőtti társaikkal.

    Szerintem a Sony A200 olyan, mint a bilikék Citroën C3: francia, sótlan, ...

    Tehát A200, nem 230.

    De ízlések és pofonok, ízlésről meg nem szoktunk vitatkozni (ezért a SZERINTEM) :U
    Én ha apa lennék, ide a rozsdás bökőt, hogy nem nyomorítanám az érdeklődő csemetémet egy alapvetően erősen CaNikon determinált közegben Sony vagy bármi egyéb vonalra és nem azért, mert rosszak (bár technikailag is vannak fenntartásaim a régiekkel), hanem szimplán mert ha egyszer belecsöppen egy fotós szakkörbe, egy közegbe, bármibe, ahol összeakad 10 másikkal, legyen lehetősége kipróbálni más dolgokat, levonni összefüggéseket (hogy az obi alapvetően fontosabb, mint a gépváz), satöbbi, ne álljon Sony-sként a sarokban mint egy tök, hogy hát igen, végülis van minden az én gépemre is, csak bocs srácok, én most nem nagyon tudok próbálni semmit, max nyálcsorgatok. :)

    Az megint más, hogy jómagam meg a Sony A7R II-vel szemezek és a 85- 1.8-as Batis-al teszetelve (Photoexpo) "uhhbazmeg" van, de ennek a Sony-nak nyilván semmi köze a kezdetekhez már.

    Tehát az érzelmileg érzékenyeket megnyugtatom, hogy szeretem a Sony-t, amit csinál, de az indokaim fentebb, miért nem ezt választanám a kamasz gyerkőcömnek. Ráér akkor különcködni, ha már tisztában van azzal, mire van szüksége és mire nincs + vágja a technikát mélyebben.

Új hozzászólás Aktív témák