-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mm89
őstag
válasz stereodead #58950 üzenetére
Hivatalosan szerintem egy rakás engedélyt kéne kérni rá.
Amúgy attól függ milyen forgalmas útszakaszon vagytok. Ha kicsi rá az esély, hogy megállítsanak akkor én nem foglalkoznék vele...ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
polimorf
tag
válasz stereodead #58950 üzenetére
Nem egyszerűbb utómunkával kisatirozni a rendszámot? A rend éber őre biztosan megérti a magyarázatot bizonyos összeg fejében.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Most találtam motorszerelőket lehet érdekel a hirdetés. [link]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
whYz
addikt
Ha csak kb 500-1000km-t megyek egy evben akkor is erdemes evente cserelnem az olajat?
-
Anulu79
addikt
Az mitől lehet, hogy egy 400-as motor csak 37 Le egy másik márka 600-asa meg csak 39 LE? Nyomatékosabb lenne a 600 ezért csak a kis LE ugrás?
-
zeon.hu
nagyúr
válasz stereodead #58957 üzenetére
menj el az alsóőrsi
motorostréler és utánfutó találkozóra, csak ilyeneket látsz#?*@&!
-
Anulu79
addikt
Köszi! Na akkor tekerek egy kört ha már ilyen jó idő van.
-
whYz
addikt
válasz Topiccsendőr #58964 üzenetére
Koszi a valaszt. Akkor jovore kihagyom az olajcseret.
-
Archer
őstag
válasz StoneBridge #58940 üzenetére
Egy szinte új motoron miért kell rugóstagot cserélni? Azt ne mond, hogy valami Öhlinset akarsz.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
HSM
félisten
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #58938 üzenetére
tul.
az yzf-em negy evet allt. benzin leeresztve, kipufogerendszer ledugozva.
olajcsere, akksi, benzin, roff.
igaz, nem lett szetszedve es atnezve, tehat lehet rejtett hibaja, de eddig nem mutat semmi gondot. -
Archer
őstag
Ok, csak ha raknának normális futóművet, féket, erősített lengővillát, stb. ezekre a motorokra, akkor mindjárt nem ennyibe kerülnének. Olcsó is legyen de legyen rajta minden technikai finomság, ami a csúcs gépeken, hát ilyen a mesében van. Mondod mindig, hogy így a Gixxer, úgy a Gixxer, hasonlítsd már össze az SV meg az ezres Gixxer újkori árát, duplája kb...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
HSM
félisten
válasz Archer #58972 üzenetére
Nem dupla volt az azért.... Emlékeim szerint 2M körül volt az SV és 3M körül a GSXR600. Az ezressel csak azért jövök, mert azt próbáltam. De ugyanaz a technika van a 600-as alatt is futómű terén. És ebben az árkülönbségben azért más dolgok is voltak, azért az SV blokkja is egyszerűbb, mint a kiélezett GSXR600 blokk, a lengővilla is egyszerűbb, szval más spórolások is voltak.
Amúgy a mostani áruk közt is csak 70% van, pedig milyen régi darab már az SV.... [link][link]
Amúgy nem kellene ez a sok sallang, erősített kutyafüle, nem az a lényeg, erősebb fék most is rátehető adapterrel, a komolyabb szivacs ugye a teló gagyi belseje... Pedig nem hinném, hogy sok spórolás egy rendes szelepes bél helyett egy ilyen állíthatatlan fix csillapítású foskupac. Ez inkább a piaci pozicionálás remek példája. Ha jó telót akarsz, vedd a drágábbat. Az SV1000-re pl. már rákerültek a rendes rugóstagok.
Mindegy, nekem tökéletesen jó volt ez így, hátra már érkezik egy jóféle GSXR rugóstag állítható mindenfélével, aztán majd ha az anyagiak engedik, előre is veszek majd egy rávaló komolyabb technikát (valami újabb GSXR első telót) rendes fékkel és csillapítással. Szerencsére az SV olyan, hogy többé-kevésbé bele lehet faragni bizonyos GSXR cuccokat. Ez fontos szempont volt, mikor megvettem, éreztem, hogy nem lesz nekem elég a gyári futóműve. Mondjuk amire nem számítottam, hogy a féket is könövöm, de nem gáz, azt is kell cserélni a telóval.
Csak a jogi oldaltól félek kicsit, nehogy belekössenek vizsgán, vagy ha út közben mondjuk Ausztriában megállítanak átnézni, annak még nem néztem utána, pontosan hogy van.[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Jön valaki megjáratni a motort? Csak Esztergomig és vissza....
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Xaels
félisten
[link] hát elég látványos koncepció a kisebb kompresszoros Kawasakihoz.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #58976 üzenetére
Évi 3000 alatt is kijönnek az ember elé a hülye se lát se hall autósok szép számmal, ott pedig kell(ene) a jó futómű és fék megállni. Kellemetlen, ha akkor kezd el az SV fos megoldása bukdácsolni az úthibákon, vagy ott szintén minimum méterekben mérhető az úszónyerges fék rosszabb adagolhatósága. Másfelől cefet kényelmetlen is rossz úton ez a gagyi futómű. Egyszerűen elrontja az élményt ha rossz az út, és sajnos az évi 3000 km legalább fele ilyen. Kényelmes vagyok? Igen. De hajlandó vagyok megfizetni a normálisan működő igényes technika árát, ami ezt kiszolgálja.
Amúgy pedig a km-ekre csak egy gondolat... Durván 27km-t mentem csak a GSXR1000-el, és egy hétig folyamatosan vigyorogtam utána. Persze, tudom, az SV650 sosem lesz annyira vigyorgós motor, de úgy gondolom, jelentősen tudnék javítani az élményfaktorán egy jó futóművel.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #58978 üzenetére
Úgyérted, NEKED nem kell, SZERINTED felesleges. Ezzel aztán sokra megyek.
Nem véletlen mentem egy alapos tesztkört a GSXR1000-el, mielőtt egy árva forintot is költöttem volna az SV futóművére. NEKEM igen meggyőző volt, és pont ott tudott lényegesen többet az SV futóművénél és fékénél, amik a legjobban zavartak benne. Szval NEKEM, ahogy ÉN használom a saját motortom, úgy nem lesz felesleges SZÁMOMRA.
Ha csak egyszer nem kötök ki egy városi kompakt B-oszlopában a jóval kisebb féktáv okán, nekem már megérte. Érdekes, hogy az ABS agyig van magasztalva a topikban, de ha egy amúgy jóval rövidebb féktávot biztosító rendszert akarok a motoromra szerelni nem is sokkal drágábban, amitől még kényelmesebb is lesz, akkor "kell, mint tanyára a villany".
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Motyoroltam. Jó volt, bár a végére sz@rrá fagytam: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
A baj ezzel az, h orrverzesig ismetelgeted, h mi a jo neked. Sztm mindenki megtudta h osszefostad magad a gsxr tol, annyira jo.
El nem tudom kepzelni, hogy utcan svnek hogyan hajszoltad a hataraig a (puha rugos) futomuvet, de ettol tekintsunk el. Ami nagyon leri, h teged atbasz a kemeny futomu. Tenyleg jo ha nem supped be az eleje, holott sztm te meg boven a gyenge lancszem vagy a kepletben. Sv kupaban is mennek ezzel a futomuvel. Bele lehet nyulkalni, bar nalad utcan bezzztossan akkora tempo van, hsz alapjan legalabbis te akkorakat fekezel h lengeted a belso iven a labadat, es a feneke a levegoben van vegig, mindezt uthibakon. Az uszonyereg mas teszta. Normalis betettel az is harap akkorat mint egy monoblokk. Palyahasznalatnal jonnek ki melegedesnel a gondok es asszimetrikus kopas. De alapvetoen olcso betet miatt nem erzed azt a fekhatast, esetleg femszovetes fekcso, de leginkabb betet minoseg. Gondolom utcan igy mesz, mert allandoan irod ezeket. De fekhatas az nem a nyereg felfuggesztese, es a nyereg fajtaja szabja meg. Az csak a tovabbi problemakat oldja meg nagy terhelesnel.
Nekem az mz kupaban megfelelt az effajta futomu, es nem gyozom hangoztatni, h nem egy jo futomu, nagyon fapados. De nem ertem a probemaidat. Te almat a kortehez hasonlitasz jelenleg, es megint ebben az arrogans bicskanyitogato stilusban. Kopkodod h micsoda szar, amikor alap dolgokkal nem vagy tisztaban itt sem.Szivesen.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Baszki, hatra veszel rugostagot, amikor az elejeben van puha rugo. Es az eleje miatt nem tudsz nagyot fekezni, mert a puha rugo miatt himbilimbi. Total nem ertelek.
A TL 1000 S nel akkor tudott a versenyzotarsam 21 et menni az euroringen, amikor teljesen kinyitotta a nyomofokozati csillapitast az elejeben. Arra szeretnek utalni ezzel, h a kis sv nek nincs nyomofokozati csillapitasa. Egy normalis rugo belekerulne nem ismernel ra.
De ha ram hallgatsz elkuldesz mindenkit az anyjaba, es csinalod a teljes hulyeseget.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
Na látom már megint csak a k.rva vita megy.
Most értem haza, azért pár tapasztalatot megosztok.
Egyrészt a pinlockom a fene tudja hogy, de így, szilikon csík nélkül is tökéletes működik. Egy szikra halovány pára se jelent meg, meg se kellett peccintenem a plexit. Körülötte viszont vastag pára volt, tehát a cucc jól üzemel, igaza volt a forgalmazónak.
A füst plexi meg teljesen jó, Esztergomból már korom sötétben jöttem, igazából fel se tűnt, hogy rosszabbul látnék.
A LIDL-ös 1600 forintos thermo aláöltöző faintos, kényelmes és meleg. Javaslom mindenkinek. Sötétedés után azért a thermo zokni meg a protektoros csizma lábfejnél kicsit kevéske kezdett lenni, de ott már a téli kesztyű határait is éreztem az újjbegyeimnél.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #58984 üzenetére
Ha működik a Pinlock akkor rendben van. Nagyon sokat számít. Tavaly év elején amikor elkezdtem a hidegben motorozni sokat szenvedtem amíg nem volt meg.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
válasz Burt1793 #58980 üzenetére
Ha nagyon gazdag lennék, simán vennék egy ezres GSXR-t, vagy ami még nagyon tetszik, az Aprilia 1100 Touno. De sajnos ennél jóval kisebb a költégvetés, így marad a kicsi SV tuningja, ami tized annyiba sem kerül és mégis csomót javíthat a mocin.
(#58981) bogyo112: Az alapos átfagyás sajna ma nálam is befigyelt, nagyon hamar sötét/hideg lett este.
(#58982) persuader: A rugó az csak az egyik fele a témának. A baj az én érzésem szerint a csillapítással van. Pontosabbana csillapítás fix és állíthatatlan mivoltával. Az SV futóművének határra járatásához nem kell nagy tudomány, elég 60-70km/h-val pár keresztbordán egy embereset fékezni. Azt fogod hallani, nyisz-nyisz-nyisz ahogy pattog a futómű az út felett a fékezés helyett. A besüppedés/felkoppanás esetéről nem is beszélve. Az SV-kupa egészen más téma, ott azért feltételezhetően "picit" jobbak az útviszonyok, mint egy átlag Budapesti aszfaltúton. Jó útviszonyok mellett nekem sincs bajoim a futóművel, mint már kismilliószor leírtam.
Az úszónyeregnek engem túlzottan nem zavar, hogyan kop, az sem zavar, hogy versenyhasználatnál elmelegszik. Ami zavar, hogy erős fékezésnél nem adagolható közelsem olyan finoman, mint egy rendes ellendugattyús nyereg, következésképpen alaposan nő a féktáv, míg adagolod, és a visszajelzése sem olyan tiszta. Az, hogy erőtlen is a Monoblock Brembo-hoz képest, az annyira nem meglepő, de annál szívbemarkolóbb, hogy elsőre másfélszer akkorát fékeztem a bremboval két ujjal 100 feletti tempón, mint ahogy négy ujjal tökig húzva az úszónyergessel valaha is fogok.
A betét a gyári Tokico, ami benne volt, minden full gyári. Ja, elégetve sincs a betét, és ha elkoszolódik féktisztítózni is szoktam a tárcsát néhány ezrenként, szóval gondja van viselve és nem gagyi 100Ft-os betét van benne kínai lézervágott tárcsával. Fémszövetes cső lehet picit segítene a dolgon, de nem hiszem, hogy lényeges előrelépés lenne. A GSXR-en is gumi fékcsövek voltak, és jó volt úgy.Nézd, én nagyon szépen megköszönöm, ha segítetek hasznos tanácsokkal, de jelenleg nekem inkább úgy jön le, hogy hülyének vagyok nézve. Ebből viszont nem profitálok sokat. Pedig amúgy biztos vagyok benne, hogy sok hasznos dolgot tudnál írni, de mégis inkább azt írod, hogy nem tudok motorozni, és bennem van a hiba, és különben is mit akarok. Pedig Te magad is írtad, hogy elég fapad, de ha én írom le, arrogáns vagyok. Tök jogos, hogy almát hasonlítok a körtéhez, ugyanis nekem a körte sokkal jobban ízlik, és szeretnék körtéhez hasonló valamit csinálni az almámból a lehető legkisebb költséggel.
(#58983) persuader: Vennék előre is, de jelenleg csak hátsóra volt keret, mivel harmadannyiba se kerül, mint első futóművet cserélni. Ez elsősorban a kényelem miatt. A hátsó teleszkópom sem ér sokat gyárilag.
Vicces, mikor azt írod, hogy nincs a kicsi SV-nek nyomófokozati csillapítása, ugyanis kell lennie neki. Persze, van is. Fixen, állíthatatlanul. A legnagyobb bajomat is ez okozza, amiatt pattog el főleg az úthibákon fékezéskor. Ha kicsit jobban képben lennél a futóművek működésével ezt egyből tudnád. De nem, ehelyett leszólsz, hogy nem vagyok képben. Bocs, de ez az, ami igencsak arrogáns, ráadásul személyeskedő, aminek semmi helye a fórumban.
Nem fogom a gyári vacak teló pofozgatásába locsolni a pénzt, kétes eredményekért. A GSXR cucc príma, kókányolás nélkül, az fog kelleni nekem. Természetesen a súlyomnak megfelelő rugókkal.
(#58984) V.Stryker: Remélem, jövőhéten találok még én is olyan aláöltözőt. Ami nekem van, az egyik túl hideg, a másik meg túl kényelmetlen.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
-
fattyu
veterán
és csodálkozol hogy hülyének vagy nézve?
"100 feletti tempón, mint ahogy négy ujjal tökig húzva az úszónyergessel valaha is fogok."
Ez a mutatvány egy üzemszerűen működő féknél perecet eredményez tehát megint erőst túlzol/fotelfizikázol ( hazudsz )
nem mennél át read onlyba kérlek?
Nem tűnik fel hogy a nép okosabb fele már ignorál? van még pár barom akinek túl alacsony az ingerküszöbe a baromságaidhoz?
az én szegénységi bizonyítványom hogy ez rám is igaz de bazmeg elég már.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
HSM
félisten
válasz fattyu #58992 üzenetére
Nézd, egy normális fékrendszernél pontosan úgy kellene legyen, ahogy írod, négyujjas erőteljes markolásra bele kéne álljon az eleje a földbe. De gondolod, hogy panaszkodnék rá, ha így működne az SV-n? A GSXR-en így működött, két ujjra is földbeállt az eleje, csak lestem. Hülye nem vagyok, azért supermenbe nem csaptam magam ott sem. Mondjuk egy kicsit fostam is kis tempónál, annyira brutálisan erős volt a megszokotthoz képest még extrém finoman és óvatosan kezelve is. Gondolom, azért ez sem a véletlen műve volt.
Most engedd meg, hogy megkérdezzem, mivel a topik összefoglalóban egy jóféle sportmotort látok a neved mellett frankó fékekkel, hogy fékeztél-e már legalább 100kg-al a fedélzeten (motorral együtt 300KG kb., velem ilyen súlyban van a gép, nem vagyok pici) az általam említett 29cm-es átmérőjű kétoldali tárcsa+Tokico úszónyerges fékkel szerelt motorral? [link]
Tehát csak hogy biztos lehessek benne, hogy Te nem fotelfizikázol, hogyan kéne működnie az én fékemnek, próbáltad pontosan ugyanezt az elrendezést, amiről rosszakat írtam?Erős vád hazugsággal vádolni a másikat egy fórumon, csak szólok. Gondold végig, mi értelme lenne hazudnom? Kinek lenne az jó? Szvsz senkinek. Ha hazudni akarnék, elmennék valami elborultabb OFF-topikba a fáradt gőzben azt szép napot.
Természetesen a tökig húzás alatt nem markolaton koppanásig húzást kell érteni, hanem ameddig megy emberes erővel megmarkolva. Ugyanis eléggé eltaknyul erősen húzva a vége felé, hiába húzod erősebben, már alig van visszajelzés és nem is igazán fékez erősebben. Főleg gázos tud lenni lejtős úton vagy utassal nagyobb tempónál.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz #25954560 #58994 üzenetére
Mi számít minőségi fékbetétnek? Komolyan kérdezem, fogalmam sincs. Gyári Suzuki betét van benne, az ára alapján elég minőséginek kellene lennie, de nyilván tudom, hogy nem ezen múlik.
Az egyetlen szempont, hogy a tárcsát ne egye túlzottan, az nagyon zsebbenyúlós, ha cserélni kell.[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
nemtom, szerintem sv forumok megmondjak. vagy az sv kupasok. ha saccolhatok, akkor az sv-be nem a legharaposabb beteteket tettek, mivel eredetileg nem olyan a stilusa. en az fzr-be es az yzf-be probaltam tobbfelet is es az EBC kinalatanak tetejerol volt egyszer egy nagyon jo fekem, illetve a gyari fog gyonyoruen.
az h ne egye a tarcsat... hat jah. valami fogyni fog, ha nagyokat fekezel. akkor beteteket kell majd valszeg gyakrabban cserelned, bar megmondom oszinten, szerintem 3 ev vagy 6 ev tokmindegy. -
Something_
őstag
Irigylem azokat, akik garázsban tudják tartani a motort. (cigányputris háttérhez annyit, hogy a hétvégén költözködtünk, és még a ház sincs kész kívülről. borzalom)
Aki ilyenkor motorozik, az még jobban figyeljen oda, ma majdnem felboríttattam magam, részben a saját hibámból, mert álló kocsisort előztem a balra kanyarodó sávon (Dózsa, Városligeti fasor, dupla zárón, de szemből senki nem tud jönni ekkor), aztán átváltott a lámpa, még alig indult el valaki, én is lassítok és kb a sáv közepén lévő autó helyből 180 fokot fordult balra. fékeztem, szerencse, hogy nem ABS-es a motor, így meg tudtam állni )
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #58998 üzenetére
Ilyenkor már (is) takard le valamivel és ABS-t pedig jó lenne beszerelni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Djuree
félisten
létezik vmi megbízható rögzítési lehetőség akció kamerának a sisakra? mert olyat látok ami ilyen ragasztós, de ez sztem simán leesik nagyobb sebességnél.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok